• foto's van Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam - 1

2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 020 428 88 09
  2. www.genroku.nl

Ross82

In de avond bij Genroku gegeten. Rond 17.00u.
Vriendelijke en snelle service. De bestelkaarten werden snel opgehaald bij elke ronde. Volgens mij is dit de enige sushi-tent die naast de all you can eat menu ook een onbeperkt drink menu heeft voor maar 6€.
Je kan voor 6€ softdrink, water, koffie en thee bestellen onbeperkt!! Bier en alcohol en ander drankjes voor de helft van de prijs. Echt een goed concept.
De sushi zelf vond ik gemiddeld ik heb verser en smaakvoller gehad. Maar voor de prijs en hoeveelheid sushi/ maki die je krijgt hoor je mij niet klagen.
Veel keus aan sushi, maki, handrolls, soep en salades etc.
Leuke restaurant om samen met vrienden, collega's of familie te eten. Knus en warme uitstraling.
Rond half 6 werd het wat drukker en rumoeriger.
Heb me buikje vol gegeten en gedronken het was tijd om naar huis te gaan:)

Gegeten op 25 februari 2015

Purplelady

We gingen daar met een groep eten, het was een verjardag feest van 2 jarige. De service was slecht onze glazen waren al een tijdje keeg, maar werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Vervolgens na het desser was er taart, was als verassing bedoeld voor de jarige, maar de serveerster had bet al veraden, dat vind ik echt niet kunnen, hele sfeer verpest. Toch maar fooi gegeven omdat we met een groep waren, maar verdiend het eigenlijk niet.

Gegeten op 13 december 2014

nienkebloem

Zaterdagavond en we hadden niet gereserveerd. Maar we konden gelijk een tafel krijgen! Het was mijn 2e keer eten bij Genroku. Deze keer zat ik boven en het was daar veel te warm. Zorg dat je een tafeltje beneden kan krijgen. De sushi is gewoon goed. De nigiri met tonijn en zalm zijn van bijzondere kwaliteit. Kies niet voor de warme gerechtjes . Allemaal mwah. We bestelden wijn en wilden kraanwater erbij. Kon eerst niet, maar na 2 glazen wijn, bood de serveerster zelf het kraanwater aan. We hebben een fijne sushi avond gehad. Betere onder de all you cab eat's...

Gegeten op 7 februari 2015

Daanvp

Hoewel ik geen fan ben van all you can eat, krijg je degelijke sushi voor een redelijke prijs. Service kon iets scherper, maar het was een gezelschap van 14 personen. Toen wij er waren was men coulant wat betreft te veel bestellen.

Gegeten op 13 januari 2015

SLD

Hier gegeten met mijn vriend. We belden van tevoren om te reserveren.
We kwamen daar en het was heel klein (leek het). Het restaurant heeft nog 2 verdiepingen boven de begane grond.
Het onhandige was dat de wc in de kelder was. Dus als je op de 2e verdieping zat moest je eerst 3 trappen naar beneden.

Het eten is lekker (boven gemiddeld en lekkerder dan de gemiddelde sushi restaurants in Amsterdam), ruime keus en niet duur. (30 euro, incl. drinken)
Jammer dat we ons die dag al niet zo lekker voelde, want anders waren we echt wat langer gebleven.

Gegeten op 25 januari 2015

Lynda2510

Wij zijn al heel vaak bij Genroku geweest en iedere keer is het weer volop genieten! De sushi is echt heerlijk, alles klopt eraan en ziet er prachtig uit. Ook alle andere hapjes en gerechtjes van de kaart zijn uitstekend. Zeer gevarieerde kaart ook voor diegenen die minder van sushi houden en alle gerechten zijn goed warm wanneer ze geserveerd worden.
De bediening is vlot, er wordt bij de bestellingen wel eens iets vergeten maar dat wordt dan snel weer opgelost. Toen wij hier in het begin kwamen, een paar jaar terug, mocht je maximaal twee uren bestellen, ik zie die vermelding nu nergens meer. Dat is prettig want je gaat echt niet meer door eten maar je zit daardoor toch een stuk relaxter.
Kortom: een echte aanrader!

Gegeten op 13 november 2014

Jane1982

Heerlijk gegeten bij Genroku. Het was niet te druk, zonder reservering konden wij hier gewoon een tafel krijgen (woensdagavond 19:00u). Al heel wat All You Can Eat sushi restaurants geprobeerd in Amsterdam maar dit is wat mij betreft een van de betere. Heel vriendelijk personeel. De bestellinglijst werd snel meegenomen en de sushi kwam ook snel op tafel. Het "standaard" AYCE is zeer uitgebreid dus genoeg keuze. Vooral de gefrituurde sushi was erg lekker net als de mais in boter. Restaurant is niet te masaal en heeft een knusse, japanse uitstraling. Ook prettig dat hier, in tegenstelling tot veel andere AYCE restaurans, geen gebruikt wordt gemaakt van dinner-shifts. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 5 november 2014

marieaux

Ik heb hier al vaker gegeten, en ik moey zeggen dat de kwaliteit altijd goed is gebleven. Vooral de sushi hier is erg goed. De sfeer van dit restaurant is gezellig.

Het kan voor sommigen misschien een beetje ouderwets overkomen vanwege de vele lampionnetjes.

Foodiemonster

Samen met vriendin hier gegeten, voor mij de 3e keer. Viel dit keer erg tegen, de sushirijst was te zuur. Keer ervoor de pittige garnalen besteld en waren toen erg lekker, nu smaakloos en niet pittig. Al met al viel het erg tegen, service is ok. Geen aanrader en geen reden om weer terug te komen.

Gegeten op 18 oktober 2014

LoveHoreca

Beste sushi ever! Zo lekker en super vers, dat merk je gewoon aan de smaak. Service is misschien iets minder, duurt even voor je de aandacht hebt als je een drankje wilt bestellen. De sushi komt wel weer snel! Decor is veder prima, heeft hier en daar misschien een nieuwe touch nodig, maar voor de sushi kom je en die is super!

Gegeten op 30 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.