• foto's van Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam - 1

• 7.0

• 6.8

Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) over zichzelf

Bij Genroku kunt U onbeperkt genieten van de japanse keuken,
volgens het “ALL YOU CAN EAT“ CONCEPT.
U heeft de keuze uit meer dan 100 verschillende gerechten.
In dit modern ingerichte restaurant kunt U naast heerlijk dineren
ook prima lunchen voor een aantrekkelijke vaste prijs.
Het restaurant ligt vlakbij de Dam en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer.

michael88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van een vriend dit restaurant bezocht. Bij binnenkomst vond ik de locatie erg sfeerloos (zelfs voor 'all u can eat' sushi begrippen). De nigiri en maki zijn van goede kwaliteit. De warme gerechten echter teveel op smaak gebracht met soja sausjes en dergelijke. Ook niet allemaal even warm. Grootste frustratie was de bediening, wij waren met een gezelschap van 9 man, vrij chaotisch, maar bestellingen zijn de hele avond maar half of verkeerd doorgekomen. De meer exclusieve sushis leken maar mondjesmaat langs te komen. Voor mij geen volgende keer.

Gegeten op 30 maart 2014

glenn4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op basis van het cijfer op IENS naar dit restaurant gegaan. Geen aanrader, in ieder geval niet op zaterdag. Het was bijna vol waardoor het erg rumoerig was. Daar kunnen ze dan niets aan doen.
Dat ligt aan enkele gasten die menen te moeten schreeuwen in plaats van praten. Waar ze wel wat aan kunnen doen is de service en het eten. Ze hadden te weinig personeel, waarvan 1 voor het eerst werkte. Zelf zwaaien naar het personeel werkte niet. Tot 4 keer naar hun post gelopen om iets door te geven. Het duurde elke keer ook lang voordat de bestelling kwam - de keuken was dus ook onderbezet - en tot 4 keer toe kregen we een verkeerde bestelling. En als we al de juiste bestelling kregen dan was het inmiddels koud. Ik denk dat het eten anders wel een 8 had kunnen krijgen. Kortom, er was chaos. Mijn Amerikaanse gasten waren nog zo vriendelijk om toch 10% fooi te geven, maar dat hadden ze echt niet verdiend.

Gegeten op 22 maart 2014

alexandra6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier heel vaak en gebruik dan altijd het All you can eat & drink menu. 29.95 voor onbeperkt eten en drinken (incl. sashimi!). Sushi's zijn altijd heel lekker en vers en de zalm sashimi is boterzacht! Ook de andere gerechten zijn lekker. Personeel doet het over het algemeen heel goed, alleen soms als het heel druk is staan er net iets te weinig personen op de vloer.

Gegeten op 19 februari 2014

liefdevooreten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben hier met een vriendin voor het eerst wezen eten. Het was behoorlijk druk toen
we binnenkwamen en kregen een tafeltje boven aangewezen. De serveerster die
ons de kaart kwam uitleggen, gaf de indruk dat ze de trein moest halen. Maar ach, ze
gaf tenminste uitleg. Ik vind het echt heerlijk dat je hier voor een vriendelijk prijsje, all you can eat en drink hebt, echt top! Het is fijn om niet op je budget te hoeven letten en zoveel te drinken
als je wilt. Hierin onderscheid Genroku zich zeker, ten opzichte van andere all you can eat restaurants. De kaart is gevarieerd en de gerechten smaken goed. De sushi is vers en van
goede kwaliteit. De bediening had wel wat alerter mogen zijn, soms duurt het erg lang voordat je
de bestellijst kunt inleveren. Soms was er gewoon helemaal niemand in de wijk waarin wij zaten, dat vind ik eigenlijk niet kunnen. De service is een verbeterpunt voor Genroku, maar voor de rest zullen we zeker nog eens terug komen.

Gegeten op 19 februari 2014

hinotori
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag bij Genroku gegeten. Eten was ok, niet speciaal. De bediening was wel een tegenvaller. Ik had namelijk na 45 minuten nog niet mijn 12 stuks sushi gekregen, hadden we een opmerking er over gemaakt en kregen we de vervolgens de verkeerde sushi's! Je zou denken dat ze zelf kunnen bijhouden wat nog niet aan tafel is gebracht, niet dus. Al met al een teleurstellende diner. Ze hebben meer personeel nodig in de bediening en in de keuken, want een uur op sushi wachten kan echt niet hoor, ook al was het 'druk'... het ging maar op 12 stuks! Alle andere tafels om ons heen hadden hun bestellingen allang gekregen, dus ik weet niet wat er precies fout ging, maar het kan stukken beter. Wij gaan er voorlopig niet meer heen!

Gegeten op 29 december 2013

Frederico73
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met veel plezier kom ik hier altijd weer terug om heerlijk te genieten van deze Japanner waar het eten meer dan goed is. Door de gezellige drukte is de doorloop snelheid hoog wat duidelijk terug te vinden is in de versheid van het eten.
De sympathieke bediening doet zijn best maar kan vaak niet voorkomen dat gerechten op de verkeerde tafel word gezet en dat drankjes op zich laten wachten.
De zaak ziet er leuk uit, met uitzondering van de toiletten welke er niet al te proper uit zien..
Maar dit alles drukt de pret allerminst en weegt op tegen het goede eten.

Gegeten op 20 september 2013

christophe1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: Als je een liefhebber van sushi bent, dan kan je hier beter wegblijven. Het aantal gerechten op de kaart dat "deep fried" is, is erg hoog. De gerechten die gegrild zijn, zoals de zalm bijvoorbeeld, worden bedekt met een smerig smakende saus. Bij een aantal sushi-varianten met tonijn, is deze of gebakken, of verwerkt als tonijnsalade. Wanneer je bij een sushi-restaurant naast een kommetje wasabi ook een kommetje met sweet chilisaus en een kommetje curry-ketchup krijgt, dan moet je eigenlijk al weglopen.

Service: De bediening was ok, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Decor: De inrichting is prima, maar wanneer op een bepaald moment de airconditioning aanslaat, dan krijg je op bepaalde plaatsen een behoorlijk koude luchtstroom in je nek geblazen. De toiletten waren niet echt netjes, en dat terwijl het nog maar 17h30 was en de avondservice dus nog maar net begonnen was.

Gegeten op 1 december 2013

Francesss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig, typisch Japans ingericht restaurant. Het restaurant bestaat uit een beneden en een bovenverdieping. In principe kan je binnenlopen zonder afspraak hoewel het rond een uur of acht steeds drukker wordt. Het is een "All you can eat" concept.

Sushi is vers en smaakt goed. Enige nadeel vind ik dat je hier altijd grote porties krijgt waardoor je snel vol zit. Bij het kiezen van een sushirol worden er gelijk zes stuks geleverd en de overige gerechten zijn ook flinke porties. Als je niet gek bent op de Japanse keuken heb je hier een geruime keuze uit diverse vlees-, vis-, groente- en aardappelgerechten. Leuk met een groep collega's maar raad het niet aan voor een romantisch diner voor twee personen.

Gegeten op 6 november 2013

JdeJdeJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met twee vrienden gegeten. Was als altijd prima verzorgde sushi. De bestellingen mogen wel iets sneller afgehandeld worden, maar attent personeel

Gegeten op 29 oktober 2013

emmadth
  • Recensies in de laatste twee jaar

Genroku is altijd mijn favoriete restaurant geweest om all you can eat sushi te eten. Gisteren viel het echter een beetje tegen. De ebi tempura maki was niet meer knapperig en vers, en dit vind ik juist altijd de lekkerste. Ook de special roll met soft shell crab was anders dan normaal, alsof de shell helemaal niet meer zo soft was, we zaten echt op harde onaangename dingen te bijten. De rest van de sushi was prima, maar ik werd niet weggeblazen zoals eerder. Volgende keer toch maar eens een andere proberen.

Gegeten op 20 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!