Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam - 1

3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 020 428 88 09
  2. www.genroku.nl

Sannek83

Op zich smaakte de sushi prima. Het restaurant is erg lawaaig en warm.
Maar wat een slechte service! Het begon met de miso soep, daar zat geen lepel bij. de ober was zo snel weg dat we een ander moesten vragen om een lepel. Na 10 minuten nog geen lepel. Weer gevraagd en toen gekregen, zonder excuus voor het wachten. We hadden het menu waarbij je ook een aantal special orders kon kiezen. Helaas waren deze na 40 minuten wachten in de eerste ronde niet bezorgd. Gevraagd of dit nog zou komen. Het antwoord was dat het bij deze orders vaker wat langer duurt, maar dat het zeker nog zou komen. Na 15 minuten wederom gervaagd. Toen was het antwoord dat er een probleem in de keuken was met het doorgeven van de bestellingen, maar we zouden het alsnog krijgen. Helaas nooit gezien. Ook bij de tweede ronde miste een aantal sushi's en de special orders. Dit wederom aangegeven. Bij de derde ronde kregen we eindelijk een deel van de special orders. Helaas komt er niemand even extra vragen of alles nu wel goed gaat als er herhaaldelijk meerdere fouten worden gemaakt. Bediening lijkt er alleen te zijn om de kaarten op te halen en het eten naar de tafel te brengen.

Gegeten op 25 augustus 2014

jadep

Qua kwaliteit en aanbod vind ik dit een van de betere all you can eat tenten in Amsterdam. Zeker bij het all you can eat en drink concept, want dan heb je keuze uit een grotere selectie sushi's en zelfs wat sashimi. Ik vond vooral de Tempura Ebi Maki en de Dragon Maki erg lekker.
De service vond ik redelijk bedroevend. Het begon goed en snel, maar het werd snel minder. Uiteindelijk moest ik zelf op zoek naar iemand van de bediening om te kunnen bestellen en kregen we een aantal dingen die we niet besteld waren. Op zich nog niet zo erg maar ik vond het wel storend dat we daarna tot twee keer toe iemand aan tafel kregen om onze lijst te controleren. Het gaf ons het gevoel dat ze ons niet geloofden, al zal dat misschien niet de bedoeling zijn geweest.
Wat betreft het decor, Genroku ziet er naar mijn mening niet uit als de gezelligste tent van Amsterdam, maar op zich was het wel prima.

Gegeten op 17 juni 2014

Love Food

De Sushi's waren heerlijk vers! Even anders dan ander AYCE restaurants, voor de sushi kom ik zeker terug, met name de Unagi waren echt heeeeeeeeeeeeeel lekker!
De gebakken dingen waren wat minder, de tempura deeg was veel te zoutig, echt te zoutig!
Misschien wel handig als ze van te voren zelf 1-tje proeven.
Service was prima!

Gegeten op 12 juni 2014

Proever28244

Prima gegeten, maar om Genroku nu tot Iens Topper te bombarderen gaat te ver. De kwaliteit van de sushi is prima, de warme gerechten gemiddeld. Voor het prijsniveau een prima adres om een hapje te eten. De entourage is wat gedateerd en behoeft aandacht. Het is eerder terug in de jaren 80 dan Aziatisch. Bediening is vriendelijk en snel. Aanrader de yakitori!

Gegeten op 24 mei 2014

stanamsterdam

Als inmiddels expert op het gebied van alle Japanse All-You-Can-Eats, dit maal maar eens aangeschoven bij de Genroku schuin tegenover Magna Plaza.
De tent ziet er van buitenaf aanlokkelijk uit, maar binnen is het toch een beetje een kale en figuurlijk maar ook letterlijk koude (airco vol aan) bedoening, waarbij duidelijk zoveel mogelijk mensen met zo min mogelijk poespas opeen worden gepakt (zoals overal). De WC was overigens deels kapot.

De bediening was (zoals overal) erg jong, maar wel zeer vriendelijk en snel. Het bestellen van een normaal biertje liep echter bij de een uit op een fles, en bij de ander op een klein glaasje.
Wel snelle en correcte bezorging van de bestellingen, hetgeen elders wel eens anders is.

Dan het belangrijkst, het eten. De kaart is wat beperkt want enkele favorieten waren niet terug te vinden, of stonden helaas op de bijbetaallijst. De meeste sushi en warme gerechtjes waren iets beter dan bij de concurrentie.

In het kort een van de velen, die het met iets beter eten helaas net niet haalt wat mij betreft ivm het kille interieur, maar uiteindelijk zit er tussen alle All-You-Can-Eats geen wereld van verschil.

Gegeten op 25 april 2014

michael88

Op aanraden van een vriend dit restaurant bezocht. Bij binnenkomst vond ik de locatie erg sfeerloos (zelfs voor 'all u can eat' sushi begrippen). De nigiri en maki zijn van goede kwaliteit. De warme gerechten echter teveel op smaak gebracht met soja sausjes en dergelijke. Ook niet allemaal even warm. Grootste frustratie was de bediening, wij waren met een gezelschap van 9 man, vrij chaotisch, maar bestellingen zijn de hele avond maar half of verkeerd doorgekomen. De meer exclusieve sushis leken maar mondjesmaat langs te komen. Voor mij geen volgende keer.

Gegeten op 30 maart 2014

glenn4

Op basis van het cijfer op IENS naar dit restaurant gegaan. Geen aanrader, in ieder geval niet op zaterdag. Het was bijna vol waardoor het erg rumoerig was. Daar kunnen ze dan niets aan doen.
Dat ligt aan enkele gasten die menen te moeten schreeuwen in plaats van praten. Waar ze wel wat aan kunnen doen is de service en het eten. Ze hadden te weinig personeel, waarvan 1 voor het eerst werkte. Zelf zwaaien naar het personeel werkte niet. Tot 4 keer naar hun post gelopen om iets door te geven. Het duurde elke keer ook lang voordat de bestelling kwam - de keuken was dus ook onderbezet - en tot 4 keer toe kregen we een verkeerde bestelling. En als we al de juiste bestelling kregen dan was het inmiddels koud. Ik denk dat het eten anders wel een 8 had kunnen krijgen. Kortom, er was chaos. Mijn Amerikaanse gasten waren nog zo vriendelijk om toch 10% fooi te geven, maar dat hadden ze echt niet verdiend.

Gegeten op 22 maart 2014

alexandra6

Ik kom hier heel vaak en gebruik dan altijd het All you can eat & drink menu. 29.95 voor onbeperkt eten en drinken (incl. sashimi!). Sushi's zijn altijd heel lekker en vers en de zalm sashimi is boterzacht! Ook de andere gerechten zijn lekker. Personeel doet het over het algemeen heel goed, alleen soms als het heel druk is staan er net iets te weinig personen op de vloer.

Gegeten op 19 februari 2014

liefdevooreten

Ik ben hier met een vriendin voor het eerst wezen eten. Het was behoorlijk druk toen
we binnenkwamen en kregen een tafeltje boven aangewezen. De serveerster die
ons de kaart kwam uitleggen, gaf de indruk dat ze de trein moest halen. Maar ach, ze
gaf tenminste uitleg. Ik vind het echt heerlijk dat je hier voor een vriendelijk prijsje, all you can eat en drink hebt, echt top! Het is fijn om niet op je budget te hoeven letten en zoveel te drinken
als je wilt. Hierin onderscheid Genroku zich zeker, ten opzichte van andere all you can eat restaurants. De kaart is gevarieerd en de gerechten smaken goed. De sushi is vers en van
goede kwaliteit. De bediening had wel wat alerter mogen zijn, soms duurt het erg lang voordat je
de bestellijst kunt inleveren. Soms was er gewoon helemaal niemand in de wijk waarin wij zaten, dat vind ik eigenlijk niet kunnen. De service is een verbeterpunt voor Genroku, maar voor de rest zullen we zeker nog eens terug komen.

Gegeten op 19 februari 2014

hinotori

Afgelopen zondag bij Genroku gegeten. Eten was ok, niet speciaal. De bediening was wel een tegenvaller. Ik had namelijk na 45 minuten nog niet mijn 12 stuks sushi gekregen, hadden we een opmerking er over gemaakt en kregen we de vervolgens de verkeerde sushi's! Je zou denken dat ze zelf kunnen bijhouden wat nog niet aan tafel is gebracht, niet dus. Al met al een teleurstellende diner. Ze hebben meer personeel nodig in de bediening en in de keuken, want een uur op sushi wachten kan echt niet hoor, ook al was het 'druk'... het ging maar op 12 stuks! Alle andere tafels om ons heen hadden hun bestellingen allang gekregen, dus ik weet niet wat er precies fout ging, maar het kan stukken beter. Wij gaan er voorlopig niet meer heen!

Gegeten op 29 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Genroku (Nieuwezijds Voorburgwal). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.