• foto's van Restaurant Le Baroque in Valkenburg - 1

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 07 72
  2. www.lebaroque.nl

rené214

Bediening superrrtraag. Pas na 45 minuten een voorgerecht op tafel, terwijl de zaak voor de helft vol zat. Je vraagt je af hoe dat dan in het hoogseizoen eraan toe moet gaan. Duidelijk een capaciteitsprobleem in de keuken. Ribeye uitgeserveerd die rauw was, mee teruggegeven om opnieuw te bereiden zodat deze eetbaar was. Een tweede ribeye van andere gast in het gezelschap was eveneens rauw, ook mee terug gegeven. Deze was ook na het opnieuw aangaren slecht, want bevatte zenen en was daardoor ronduit taai. Aankleding van het eetcafé (een restaurant kunnen we dit niet noemen) is die van een bruin café, slecht verlicht. Brrr, niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 april 2015

RobbertStr

Wat een verademing tussen al de TE Dure "Eet tenten"
Lekker eten leuke prijsstelling, alles zelf gemaakt ! Eerlijke goedebediening ( wij vroegen een mooie dessertwijn, wist debediening niet, ging het even vragen.zo hoort het, geen "lul" verhaal ophangen)
1 nadeel..... De J. Daniëls was niet zelf gemaakt ....:)))
Ik (wij) komen zeker terug!

Gegeten op 14 maart 2015

Miriam-Bos

Een 'echt' restaurant in Valkenburg! Fantastisch gegeten in een leuke ambiance. Hier wordt met liefde eten bereid en geserveerd met ook nog een zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Een absolute aanrader tussen alle 'biefstuktenten'. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 14 maart 2015

ans49

Wij zijn afgelopen woensdag een VVV cheque wezen verzilveren bij le Baroque. Deze hadden wij voor een bijzondere gelegenheid ontvangen. Qua eten is het restaurant een echte aanrader, dit verbleekt echter bij de service door de serveerster op dat moment. Geen goede uitleg bij de gerechten, bestellingen verkeerd doorgeven of het bestelde gewoonweg vergeten (wijn en water).
Dan komt het moment van betalen en blijkt dat ze toch de VVV pas niet kunnen/willen innemen (eerder telefonisch is bevestigd dat ze dit wel doen). Daar moesten we begrip voor hebben want als restaurant hadden ze twee jaar geleden al kosten gemaakt aan een pinapparaat en wilden dat nu niet weer doen aldus de betreffende serveerster. Puur pech voor ons ook dat we nu gewoon 100,00 moesten betalen. Na lang gezeur en de hulp van VVV hebben we uiteindelijk de bon kunnen inleveren en 100,00 terug ontvangen. Echter door dit gezeur is het hele cadeau in het niet gevallen, ook het geweldige eten kon hier niet tegenop. Er zijn in Valkenburg vele andere restaurants dus volgende keer kiezen we zeker een ander en zullen le Baroque niet meer bezoeken.

A.Brouwer

Gegeten op 26 november 2014

TM&FJ

Prima middenklasse restaurant met een fijne sfeer. Ze adverteren het verrassingsmenu als hun specialiteit, waarbij ze graag rekening houden met vegetarische of dieet-wensen. Eenmaal gekozen voor dat verrassingsmenu kreeg mijn vegetarische tafelgenoot echter gewoon het val-dieu kaasje en de vegetarische curry van de kaart, dus erg verrassend is dat niet. Het eten was verder wel goed verzorgd en ook lekker. Ik kreeg een stukje paté van livar met chutney van sjalotjes als voorgerecht en gebakken kabeljauw met antiboise als hoofdgerecht. Bediening was vriendelijk, al was de uitleg bij de gerechten wel erg beperkt. Jammer dat er geen karafjes water worden geschonken maar alleen flessen. Al met al een geslaagd dinertje.

Gegeten op 7 oktober 2014

Jeoen

Het was een lekkere nazomerse maandagavond waarop gewoonlijk in heel Valkenburg op het terras plaats neemt. Ook wij zaten op het terras en hebben een heerlijke 3 gangen menu gegeten zonder dessert. 2x vis en 1x vlees. sliptong perfect gebakken. Zeebaars op de huid mocht wel wat krokanter. Jodenhaas vind ik helaas niet kunnen! Dat was een jammerlijke gedeelte van het menu. Er werkte 1 mevrouw in de bediening voor 8 tafels op terras, meer tafels stonden er niet buiten. Binnen zag het erg sfeervol uit, misschien komen we terug op een koudere dagen terug maar dan binnen.

Gegeten op 1 september 2014

annick6

Hebben lekker gegeten in La Baroque!!!! We kregen bij ons aperitief een lekker koud soepje met rivierkreeftjes. Heel lekker en fris. Daarna hebben we nog zalm gegeten, heel lekker op een zalfje van knolselder met ravioli met riccota. De zalm was lekker gebakken, mooi sappig. Mijn echtgenoot kreeg varkenshaasje. Ook heel lekker en sappig met verschillende groentjes. De frietjes en de mayo was ook zeer lekker. We voelden er ons zeer welkom door de vriendelijke bediening!! We gaan er zeker terug!

Gegeten op 6 augustus 2014

FSchroyens

Zeer gezellig ingericht restaurant, snelle en toch vriendelijke bediening. Ondanks de grote drukte was elk gerecht prima verzorgd, heerlijke carpaccio van zalm met fijne sla erbij. Het vegetarische curry gerecht was ook zeer lekker en tot in de puntjes op smaak gebracht. Heerlijke huiswijn (Merlot). Uit (spijtige) ervaring weten we dan weinig restaurants in deze druk bezochte straat zo een lekker menu bieden - bravo!

Gegeten op 2 augustus 2014

Rucola

Op basis van de positieve recensies hebben we gereserveerd bij dit restaurant in het centrum van Valkenburg. Met z'n zessen betraden we op de drukke zaterdagavond Le Baroque en kregen een mooie tafel toegewezen in het sfeervolle etablissement. Tot dan toe een voorspoedige avond.
Na een minuut of 20 hebben we om de menukaart moeten vragen. We kozen een fles frisse rode wijn en een karaf Limburgs kraanwater. Na een paar minuten keerde de serveerster terug naar onze tafel: 'We mogen helaas geen kraanwater meer schenken'. Al konden we het de serveerster niet kwalijk nemen, op zo'n moment sta je als restaurant al met 1-0 achter. En die achterstand maakten ze niet meer goed.
De carpaccio en krabtaartjes smaakten daarna goed, de ravioli met bospaddestoelen en de zalmfilet beduidend minder. Bovendien was er nauwelijks sprake van service door de onkundige bediening: een bestelling opnemen deed men alleen als we er om vroegen en het eten liet telkens erg lang op zich wachten. Na 4,5 uur en drie gangen later kregen we de rekening gepresenteerd met voor 22 euro aan water.
Conclusie: Le Baroque oogt als een kwalitatief hoogwaardig etablissement, maar maakt dit geenszins waar. Nog verontrustender: men kan het zich blijkbaar permitteren om in het door matige restaurants gedomineerde Valkenburgse centrum weinig gastvrij te zijn.

Gegeten op 8 maart 2014

Knolletje

Op het laatste moment besloten om hier op 2e kerstdag te gaan eten. Dat was een hele goede beslissing! Er was een vast kerstmenu met twee keuzes per gang. We hadden een driegangenmenu (was uit te breiden naar 4). Heerlijke gerechten met oog voor detail. De smaken waren perfect op elkaar afgestemd. De sfeer en aankleding vh restaurant was smaakvol. De bediening erg prettig, niet overdreven en heel gastvrij. Voor €100 totaal hebben we een heerlijk avond gehad. Ben je in Valkenburg? Ga dit dan zeker even proberen!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Le Baroque in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Le Baroque. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.