a TripAdvisor company

2. Italiaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 753 50 59

KNL

Lekker buiten in de zon gezeten, bediening was snel en vriendelijk, broodje besteld (primavera: met oa aubergine en parmezaanse kaas erop). Was heerlijk! En een behoorlijk broodje, ongeveer een halve stokbrood qua formaat.

Gegeten op 21 april 2016

Gioiaolivia

Al vijf jaar komen wij regelmatig vanuit Rotterdam speciaal naar dh voor la Cantina, heeeerlijk!!!! Elke keer weer. Ze zijn erg consequent als het gaat om de fantastische smaken. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam en de wijn is super. Dit is een verborgen pareltje. Onbegrijpelijk dat dit restaurant niet bij het grote publiek bekend is. Echt authentiek italiaans eten, zoals mijn nonna het vroeger ook maakte!

Gegeten op 9 april 2016

Soleros

Voor de derde keer een bezoek gebracht aan La Cantina di Pierino.
Ook deze avond overtrof het weer onze verwachtingen. De specialiteiten van de dag worden uit het hoofd aan tafel verteld. Het eten was lekker en bijzonder smaakvol, prijs en kwaliteit zijn prima in balans.
Een van de beste ( niet-pizza ) opties voor italiaans in Den Haag.

Gegeten op 12 februari 2016

food4fun

Hier zijn slagen te maken m.b.t. communicatie en klantvriendelijkheid, dit loopt stroef, kan zijn dat de taal barrière de grondslag is maar ja we zijn wel in Nederland.

De afhaal broodjes zijn van goede kwaliteit en keurig belegt met de ene Vitello Tonato en de andere Italiaanse runder gehaktbal, hier voel je de Nederlandse invloed, met op mijn verzoek zongedroogde tomaat en olijven.

Prijs voor het totaal E 13.50

Leuke note, ze houden van Jazz die zingt door de zaak, hou Ik wel van.

Gegeten op 2 februari 2016

Brutogusto

Op een dinsdagavond met een collega bij Di Pierino geweest. Vooraf hadden we peer met parmaham en zachte kaas. Heerlijk en royaal. Ik had als hoofdgerecht de vegetarische risotto met een peersaus. Die smaakte uitstekend, maar was erg machtig. Ik had mijn bord eigenlijk niet moeten leegeten ;-). De collega vond de lasagna bolognese lekker, zei ze. De pinot grigio uit Sicilië beviel me bij beide gerechten beter dan de Soave. Het was ontwapenend hoe de (waarschijnlijk Italiaanse) vriendelijke serveerster ons probeerde alles uit te leggen in een mengeling van Engels en Nederlands. La Cantina is een beetje een pijpenla. Overdag is het een broodjeszaak, maar het is er 's avonds best gezellig.

Gegeten op 26 januari 2016

Chobel

Nog steeds goed eten in een niet zo'n doorsnee Italiaans restaurant. Je kan er een eenvoudige pasta krijgen rond E14,- maar ook gerechten van E20,-. Alles is vers en smakelijk. De rode huiswijn is prima.
Klein minpunt blijft de gebrekkige communicatie met de bediening. Wij spreken geen Italiaans en zij slechts gebrekkig Engels en geen Nederlands.
Het decor geeft La Cantina Di Pierino een heel eigen sfeer. Wij vinden het wel lollig. Die avond had men een jazz-radiozender op staan met iets te drukke jazzmuziek en iets te hard naar mijn smaak. We hebben toen niet gevraagd om daar wat aan te doen overigens. Misschien hadden ze dat dan wel gedaan.

Gegeten op 20 januari 2016

monschipython

Hier met collega’s na een zakenreis gewest. Het bestaat geen bier van de tap maar iedereen heeft toch een Perroni als aperitief gepakt. Later gingen we over naar een leuke Italiaanse rode wijn uit hun goede selectie. Ondanks de mooie selectie aan dagaanbiedingen heb ik toch weer voor de Vitello Tonnato gekozen. Ernaar was het verse truffelpasta of risotto van de dagaanbieding aan ons tafel – alle twee helemaal goed op smaak. En ondanks er niemand risotto met vlees op deze manier gegeten had was het toch een belevenis. De service was vriendelijk maar het leek toch een beetje moeilijk omdat we lang moesten wachten. Het interieur is een beetje ouderwets, je moet er van houden.

Gegeten op 15 januari 2016

sansal

Met vrienden heerlijk gegeten bij La Cantina di Pierino. Italiaans zoals het moet.
Aan tafel hoor je de specialiteitenvan de dag. Attente en vriendelijke bediening.
Alle gerechte waren vers en erg lekker.
Al met al een aanrader als je authentiek , maar wel op niveau italiaans wilt eten.

Gegeten op 1 december 2015

GeeskeHoos

We waren erg tevreden over het eten, het eten was erg vers en smaakvol, de pasta met verse sardines werd wat simpel opgediend, maar was van hoge kwaliteit en de hoeveelheid die je op je bord kreeg was ook voldoende, de portie verse torteloni met truffelsaus van mijn vriend was wat aan de kleine kant. De huiswijn was veel beter als wat ik van een huiswijn verwacht had.
De service was snel genoeg en liep nooit achter de feiten aan.

Gegeten op 1 juli 2015

arie_roovers

Erg lekker gegeten bij Cantina di Pierino. Vooraf een heerlijke bloemkool soep die wel erg warm was. Als hoofdgerecht had mijn vriend de kalfslapjes met ham en parmezaan. Mooi vlees, maar wel machtige en iets te vettige saus. Ik had de penne all arabiata en dat was een heerlijk bordje pasta met lekkere pittige saus. Gewoon precies zoals het moet zijn. Als toetje een tiramisu gedeeld die er apart uit zag (bruine crème ipv wit), maar goed smaakte. Enige minpuntje vind ik toch de bediening. De vrouw die bediende (in totaal maar 3 tafeltjes van 2 personen bezet) was echt heel erg traag. Bovendien spreekt ze geen Nederlands, maar ook nauwelijks Engels. Alleen een paar woorden en geen volle zinnen. Dit vind ik niet beleefd en vriendelijk overkomen, hoeveel je er ook bij glimlacht. Wij hebben geen moeite met Engels, maar het tafeltje achter ons wel waardoor je dus niet meekrijgt wat de extra gerechten buiten de kaart om zijn als anderen niet helpen bij het vertalen.

Gegeten op 22 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over La Cantina Di Pierino in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Cantina Di Pierino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.