Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Cantina Di Pierino

2. Italiaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 753 50 59

Hein777

Goede plek voor een heerlijke lunch met goede broodjes. Het is hier altijd druk maar de bediening is voor de drukte nog redelijk snel. In de zomer kun je lekker op het terras voor de deur zitten. Een aanrader!

Gegeten op 29 oktober 2014

floor33

Vrijdagavond bij Pierino gegeten met drie vriendinnen. We zaten binnen. Een gezellige avond gehad, met prima eten, leuke bediening in een ontspannen sfeer. Het was niet heel druk maar druk genoeg om gezellig te kunnen kletsen.

Vooraf deelden we de bruscetta, die erg lekker was. Als hoofdgerecht had ik de vis van de dag: tonijn in ansjovissaus. Die was prima, alhoewel hij letterlijk in de saus zwom dus of hij zonder ook lekker was weet ik niet. Ik vond hem wel erg prijzig, op de rekening bleek hij 23€ te zijn, dat was een verrassing. Twee vriendinnen hadden de vegetarische lasagne van de dag en vonden het lekker. Die was geloof ik 14€ dus wellicht een betere prijs/kwaliteit verhouding. Wat de vierde had weet ik niet meer :). Toe hadden we allemaal huisgemaakte tiramisu, die wederom prima was. Iets te veel saus naar mijn smaak, en de cake bestond uit allemaal losse stukken.

Bediening was erg prettig, ik geloof door de eigenaresse. Vriendelijk en met een echt Italiaanse achtergrond. Betalen kon ook per persoon dus dat was erg handig. De wijn was lekker en een flinke bel, en bij de koffie nog limoncello besteld dat is altijd lekker. Al vond ik deze niet fantastisch.

Al met al een prima restaurant, goed betaalbaar en heel geschikt voor een hapje met vrienden.

Gegeten op 17 oktober 2014

iewan

Vlotte bediening op een druk stukje van de Theresiastraat, alhoewel de serveerster bijna geen Nederlands sprak (moet kunnen in een internationale stad als Den Haag) hadden we in no-time onze drankjes en de menukaart.

Mijn lunch viel erg tegen, mijn salade was een bord met een paar zongedroogde tomaten en met wat mozzarella, ijsbergla en pijnboompitten zonder dressing. Er werden een paar stukjes wit stokbrood bij geserveerd die leken op afbakbrood van de supermarkt.

Op tafel stonden wel zout, peper, olijfolie en basilicum azijn om alles een beetje verteerbaar te maken.

Naar mijn mening veel te veel geld voor een salade die je 4 keer zo goedkoop in een bakje bij de supermarkt kan kopen. Geen enkele passie / extra's bij dit restaurant.

Gegeten op 22 juli 2014

josinegelauf

Ik heb gisteren voor de vierde keer heel goed gegeten bij deze cantina. Toen we aankwamen was het best druk en de eerste ober was niet erg behulpzaam. De serveerster die onze bestelling opnam was daarentegen heel vriendelijk en legde meerdere gerechten uit. De zucchine gorgonzola is een aanrader!

annette27

Ik ben op de bonnefooi op een zonnige middag op het kleine terras gaan zitten en heb voortreffelijk geluncht met dagpasta met verse tonijn, kappertjes, tomaat, zwarte olijven.
Ook de bediening was heel vriendelijk. Wat een wisselende recensies. Toevalstreffer? Zeer de moeite waard om nog eens te proberen.

Gegeten op 24 mei 2014

Ladylovesalot

Eten hier is goed. Vooraf de aubergine uit de oven, daarna pasta vongole en toe iets wat echt niet zo lekker was met ricotta. Het kan niet altijd feest zijn. Porties zeer ruim, bediening ok en wijnkaart prima.

Gegeten op 12 april 2014

monschipython

Vanavond de eerste keer in deze kleine Italiaanse restaurant met z’n tweeën gewest, omdat we op zoek naar iets lekkers te eten op de Theresiastraat waren. Gelukkig nog met zon op het terrasje gezeten maar wel de eerste gasten. De bediening was wel een beetje verrast al gasten te hebben en wilde op het begin de kaart niet brengen. Maar hij was na het end toch heel vriendelijk.
De vitello tonnato was het best wat wij tot nu in Den Haag hebben gegeten. Voor de hoofdgerecht hadden wij twee keer pasta van de dagkaart, spaghetti vongole en tortelloni van zongedroogde tomaten en schapenkaas met en saus van salieboter. Alle twee gerechten waren heel goed van smaak en de spaghetti hadden ook een beetje pittigheid die het gerecht heel lekker maakte.
Erbij twee glazen wijn, een Grillo, lekker verfrissend, en een Sangiovese, een beetje jong, maar wel smaakvol. Alleen ook de wijnkaart blekte niet zo makkelijk verkrijgbar. De binneninrichting fanden we ook vriendelijk en mooi.

Gegeten op 29 april 2014

Bolt

Wat een teleurstelling na al die lovende reacties. Er zat een haar in de Panini Caprese. Daarnaast was de bediening uiterst onvriendelijk en onprofessioneel.
Jammer.

Gegeten op 28 maart 2014

MaritLindeboom

Wie van echte Italiaans wil genieten moet zeker hier komen eten! Hier wordt gekookt echt zoals in Italië. De bediening (ze zijn ook allemaal italiaans!) is erg vriendelijk, ze neemen ook tijd om altijd goed uit te leggen wat voor wijn keuze er is of wat ze speciaal van de dag te proefen hebben.
We hebben een dag voorgerecht gegeten met verse fijgen en parmaham.. uitstekend!! De hoofdgerechten (van vis of vlees) waren ook van topkwaliteit.
Een absolute aanrader, we komen hier zeker terug!

Gegeten op 7 november 2013

Robemo

Wie zin heeft in authentiek en rustiek Italiaans eten moet hier zijn. Mensen die al eens in landelijke streken in Italië geweest zijn voelen zich hier meteen thuis. Eerlijk en ongecompliceerd eten. De hele Italiaanse familie helpt mee in keuken en restaurant. Ook heerlijk ongecompliceerd. Net of je in Italië bent. Geen fancy yuppen tent, die zijn er al genoeg. Fantastisch! Wie klinische perfectie zoekt kan beter naar zo'n steriele sterrentent gaan. Dit is eerlijk en heerlijk.

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cantina Di Pierino in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Cantina Di Pierino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.