Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Cantina Di Pierino

2. Italiaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 753 50 59

iewan

Vlotte bediening op een druk stukje van de Theresiastraat, alhoewel de serveerster bijna geen Nederlands sprak (moet kunnen in een internationale stad als Den Haag) hadden we in no-time onze drankjes en de menukaart.

Mijn lunch viel erg tegen, mijn salade was een bord met een paar zongedroogde tomaten en met wat mozzarella, ijsbergla en pijnboompitten zonder dressing. Er werden een paar stukjes wit stokbrood bij geserveerd die leken op afbakbrood van de supermarkt.

Op tafel stonden wel zout, peper, olijfolie en basilicum azijn om alles een beetje verteerbaar te maken.

Naar mijn mening veel te veel geld voor een salade die je 4 keer zo goedkoop in een bakje bij de supermarkt kan kopen. Geen enkele passie / extra's bij dit restaurant.

Gegeten op 22 juli 2014

josinegelauf

Ik heb gisteren voor de vierde keer heel goed gegeten bij deze cantina. Toen we aankwamen was het best druk en de eerste ober was niet erg behulpzaam. De serveerster die onze bestelling opnam was daarentegen heel vriendelijk en legde meerdere gerechten uit. De zucchine gorgonzola is een aanrader!

annette27

Ik ben op de bonnefooi op een zonnige middag op het kleine terras gaan zitten en heb voortreffelijk geluncht met dagpasta met verse tonijn, kappertjes, tomaat, zwarte olijven.
Ook de bediening was heel vriendelijk. Wat een wisselende recensies. Toevalstreffer? Zeer de moeite waard om nog eens te proberen.

Gegeten op 24 mei 2014

Ladylovesalot

Eten hier is goed. Vooraf de aubergine uit de oven, daarna pasta vongole en toe iets wat echt niet zo lekker was met ricotta. Het kan niet altijd feest zijn. Porties zeer ruim, bediening ok en wijnkaart prima.

Gegeten op 12 april 2014

monschipython

Vanavond de eerste keer in deze kleine Italiaanse restaurant met z’n tweeën gewest, omdat we op zoek naar iets lekkers te eten op de Theresiastraat waren. Gelukkig nog met zon op het terrasje gezeten maar wel de eerste gasten. De bediening was wel een beetje verrast al gasten te hebben en wilde op het begin de kaart niet brengen. Maar hij was na het end toch heel vriendelijk.
De vitello tonnato was het best wat wij tot nu in Den Haag hebben gegeten. Voor de hoofdgerecht hadden wij twee keer pasta van de dagkaart, spaghetti vongole en tortelloni van zongedroogde tomaten en schapenkaas met en saus van salieboter. Alle twee gerechten waren heel goed van smaak en de spaghetti hadden ook een beetje pittigheid die het gerecht heel lekker maakte.
Erbij twee glazen wijn, een Grillo, lekker verfrissend, en een Sangiovese, een beetje jong, maar wel smaakvol. Alleen ook de wijnkaart blekte niet zo makkelijk verkrijgbar. De binneninrichting fanden we ook vriendelijk en mooi.

Gegeten op 29 april 2014

Bolt

Wat een teleurstelling na al die lovende reacties. Er zat een haar in de Panini Caprese. Daarnaast was de bediening uiterst onvriendelijk en onprofessioneel.
Jammer.

Gegeten op 28 maart 2014

MaritLindeboom

Wie van echte Italiaans wil genieten moet zeker hier komen eten! Hier wordt gekookt echt zoals in Italië. De bediening (ze zijn ook allemaal italiaans!) is erg vriendelijk, ze neemen ook tijd om altijd goed uit te leggen wat voor wijn keuze er is of wat ze speciaal van de dag te proefen hebben.
We hebben een dag voorgerecht gegeten met verse fijgen en parmaham.. uitstekend!! De hoofdgerechten (van vis of vlees) waren ook van topkwaliteit.
Een absolute aanrader, we komen hier zeker terug!

Gegeten op 7 november 2013

Robemo

Wie zin heeft in authentiek en rustiek Italiaans eten moet hier zijn. Mensen die al eens in landelijke streken in Italië geweest zijn voelen zich hier meteen thuis. Eerlijk en ongecompliceerd eten. De hele Italiaanse familie helpt mee in keuken en restaurant. Ook heerlijk ongecompliceerd. Net of je in Italië bent. Geen fancy yuppen tent, die zijn er al genoeg. Fantastisch! Wie klinische perfectie zoekt kan beter naar zo'n steriele sterrentent gaan. Dit is eerlijk en heerlijk.

Gegeten op 4 oktober 2013

heleen33

We hebben heerlijk gegeten. Dit is de echte Italiaanse keuken! Ik kan het weten want ben veel in Italie geweest. Goeie pasta, heerlijke bolognese saus. prima bediening, prachtig gedecoreerde muur.
We gaan hier vaker komen!
Claudia

Gegeten op 21 september 2013

Tvtas

Het eten was best prima, maar de rose had kouder gemogen en de rode wijn van de wijnkaart was echt te warm, de bediening was moe, verdrietig of gewoon echt aan iets anders toe. Misschien een toekomst als afhaal restaurant?

Gegeten op 7 september 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cantina Di Pierino in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Cantina Di Pierino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.