La Cantina Di Pierino

• 7.3

• 7.1

Bolt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een teleurstelling na al die lovende reacties. Er zat een haar in de Panini Caprese. Daarnaast was de bediening uiterst onvriendelijk en onprofessioneel.
Jammer.

Gegeten op 28 maart 2014

MaritLindeboom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wie van echte Italiaans wil genieten moet zeker hier komen eten! Hier wordt gekookt echt zoals in Italië. De bediening (ze zijn ook allemaal italiaans!) is erg vriendelijk, ze neemen ook tijd om altijd goed uit te leggen wat voor wijn keuze er is of wat ze speciaal van de dag te proefen hebben.
We hebben een dag voorgerecht gegeten met verse fijgen en parmaham.. uitstekend!! De hoofdgerechten (van vis of vlees) waren ook van topkwaliteit.
Een absolute aanrader, we komen hier zeker terug!

Gegeten op 7 november 2013

Robemo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wie zin heeft in authentiek en rustiek Italiaans eten moet hier zijn. Mensen die al eens in landelijke streken in Italië geweest zijn voelen zich hier meteen thuis. Eerlijk en ongecompliceerd eten. De hele Italiaanse familie helpt mee in keuken en restaurant. Ook heerlijk ongecompliceerd. Net of je in Italië bent. Geen fancy yuppen tent, die zijn er al genoeg. Fantastisch! Wie klinische perfectie zoekt kan beter naar zo'n steriele sterrentent gaan. Dit is eerlijk en heerlijk.

Gegeten op 4 oktober 2013

heleen33
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben heerlijk gegeten. Dit is de echte Italiaanse keuken! Ik kan het weten want ben veel in Italie geweest. Goeie pasta, heerlijke bolognese saus. prima bediening, prachtig gedecoreerde muur.
We gaan hier vaker komen!
Claudia

Gegeten op 21 september 2013

Tvtas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was best prima, maar de rose had kouder gemogen en de rode wijn van de wijnkaart was echt te warm, de bediening was moe, verdrietig of gewoon echt aan iets anders toe. Misschien een toekomst als afhaal restaurant?

Gegeten op 7 september 2013

Karen1983
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier wekelijks op vrijdagavond en eten altijd weer heerlijk. Vooral de vitello tonato is bij ons favoriet! Die heb ik nergens anders zo lekker gegeten als hier. Ook de pasta is erg lekker, perfect al dente gekookt wat zeldzaam is in een italiaans restaurant. Wij blijven dus zeker terugkomen!

Gegeten op 19 juli 2013

Renee0
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor het eerst wezen eten. En het was Héééérlijk!!
Het zag er goed uit en het smaakte geweldig, alles kwam tot zn recht..niks was te veel of te weinig. En fantastische wijn daar het was geloof ik allemaal uit italie
Bediening was ontzettend vriendelijk we werden warm verwelkomt en ze kwamen heel vaak langs om te vragen of alles naar wens was en of we iets nodig hadden.
Wij blijven normaal na het eten niet zo lang hangen in een restaurant maar gisteren hebben we een kop koffie na het eten gedronken en daarna zelfs nog een kopje thee.
En het restaurant zelf ziet er ook prima uit, hele mooie plafond.
Wij gaan dit zeker ons vaste restaurant maken, we hebben echt ons plekje gevonden en de volgende keer neem ik mijn vriendinnen mee!

Gegeten op 1 juli 2013

Angela_1501
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten kan nog wel lekker zijn, maar bediening was waardeloos, Eerste dag van de serveerster. Was ze vergeten onze hoofdgerecht door te geven aan de kok, We hebben 1,5 uur op onze eten moeten wachten. diverse keren aangegeven dat het zo lang duurde. Ja, komt er zo aan. Bleek gewoon dat ze het vergeten was door te geven. Ze hebben niets gedaan om dit recht te zetten, integendeel, ze gingen met ons in discussie dat we maar begrip moesten tonen voor de eerste dag van de serveerster. Hoofdmaaltijd was goed, maar voor de prijs wat je betaald, niet waard. Stokbrood met kruidenboter, kruidenboter was keihard. Kortom, nooit meer!

Gegeten op 1 juli 2013

JanWillemdeKoning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant ziet er eigenlijk niet uit. Maar ga vooral een echte Italiaanse pasta maaltijd eten (voorgerecht, dan pasta, dan vlees of vis en dan dolce), en je begrijpt waarom dit restaurant bij Iens hoog genoteerd staat: (h)eerlijk Italiaans, met super pasta, lekkere wijnen. aardige bediening. En dan is het decor maar bijzaak :-)

Gegeten op 11 april 2013

fsev369
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zaterdagavond gegeten met vier personen. Er waren twee grote groepen waardoor de bezetting van de keuken het niet helemaal aankon. Positief was dat de bediening dit meerdere malen aangaf dat het allemaal wat langer ging duren. Eten is zoals Italiaans eten hoort te zijn: simpel, puur en vooral erg lekker. De voorgerechten zijn wel aan de grote kant: de antipasti is genoeg voor 2p en de carpaccio/vitello tonato waren ook meer dan genoeg! De specialiteiten van de dag waren o.a. zwarte risotto met zeevruchten en zeewolf met limoncello. Deze waren zeer smaakvol en vooral de risotto was perfect gegaard. We zaten te vol voor een toetje, maar de espresso was zoals een goeie Italiaanse espresso hoort te zijn: sterk. Inrichting is sober, maar wel met Italiaanse tinten. De bediening was vriendelijk al kan het net nog iets scherper met het brengen van menukaarten e.d. Al met al een positieve ervaring en we zullen zeker nog eens teruggaan!

Gegeten op 13 april 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cantina Di Pierino in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Cantina Di Pierino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!