a TripAdvisor company

Pizzorante Ponte Vecchio

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0515 584 828

VinzeOtten

Restaurant helemaal vol op een vrijdagavond. Ontvangst wat matig: personeel had het merkbaar druk. Vrij snel werd gevraagd of we wat wilden drinken. We moesten helaas erg lang wachten op het bestelde drinken en de menukaart. Voorgerecht (stokbrood met kruidenboter) kwam vrijwel direct (stokbrood niet uit de oven, wel oké verder). Hoofdgerechten (eenmaal pizza (nr. 65) en pasta carbonnara) waren prima. Grote porties. Bodem van de pizza was wat aan de zachte kant.
Personeel vriendelijk, maar niet erg professioneel. Pasta werd enkele minuten eerder geserveerd dan de pizza. Decor is wat donker.

Gegeten op 1 juli 2016

Aragosta

Prima Italiaan! Op de tap hebben ze Us Heit (Bolsward's eigen bier) of Peroni. De pizza's worden gemaakt met verse ingrediënten en ze geven royale porties. Het is niet zo heel groot, dus je kan wat hinder ondervinden van andere gasten.

Gegeten op 7 mei 2016

loendi

Tijdens een weekendje Friesland op zoek gegaan naar een goede Italiaan (ook vanwege de kinderen). Dit restaurant leek ons wel wat en ook het Iens cijfer voor het eten (8.0) sprak ons aan. Het was druk op de vrijdagavond, altijd een goed teken. We hebben snel besteld, we hadden berentrek. Voorgerechten, een insalada mista kwam na 20 minuten, stokbrood niet. De bedienung bleek het vergeten te zijn. Na nog 10 minuten werd het gebracht, de salade was toen al op. Na ruim een uur gewacht te hebben kregen we onze gerechten: 1 pizza, die ok was, maar niet meer. De spaghetti aglio olio was zo beetgaar dat het eruit zag alsof de pasta had staan drogen in de keuken, smaak was aardig. Pasta met zalm en roomsaus: veel pasta, weinig room of zalm te bekennen. Mijn linguine met funghi en licht pittige roomsaus met marsala was bedropen in de saus, waar geen smaak aan zat.
Erg jammer en nu ik uitgebreid de recensies teruglees vraag ik me af hoe dit restaurant aan een gemiddelde van 8.0 kan komen.
Tip: laat je bediening bestellingen opschrijven, zodat ze niet worden vergeten. En: biedt aan om voor kinderen een kleine portie pasta van de gewone kaart te brengen ipv van de kinderachtige kinderkaart met slappe gerechten. Er zijn kinderen die ook iets anders dan bolognese of tomatensaus lusten, maar dan niet een reuzenbord vol.

Gegeten op 29 april 2016

kroos28

Een druk restaurant waar je lekkere Italiaanse gerechten kunt eten.
Heerlijke soepen, erg groot bord met goede gefrituurde inktvisringen.
Hoofdgerechten zoals pizza Picanto en pizza Hawai en spaghetti aolie waren prima.
Vriendelijke bediening. Nadeel is soms de herrie van de grote aantallen gasten.

Gegeten op 9 mei 2014

sabina7

Het voorgerecht wat wij hadden een mix van kleine Italiaanse voorgerechten deze was lekker.
Als hoofdgerecht had mijn vriend en schoonmoeder een pizza deze waren wel goed.
ikzelf had een pasta met licht pikante crèmesaus en sjalotjes, knoflook, champignons, reepjes parmaham afgeblust met masala wijn aan deze pasta zat totaal geen smaak ondanks alle ingrediënten.
Vervolgens tegen de bediening gezegd en t antwoord was of ik dan peper en zout wilde, nee natuurlijk niet, dan misschien wat brood erbij, dit wilde ik ook niet.
Dus heb maar meegegeten met de pizza van mijn schoonmoeder zodat ik tenminste wat kon eten.
Uiteindelijk vroeg de bediening of ik mijn pasta mee wilde nemen naar huis zodat ik het daar lekker kon maken, omdat t anders zonde was van de verse pasta.....
Wij vonden het een beetje teleurstellend.

Gegeten op 5 april 2014

Liliannebroek

Na acht jaar weer eens hier gegeten. Helaas nog net zo slecht als destijds. Drassige pizza waar weinig smaak aan zit. Er waren maar vier gasten en toch presteert de bediening het om ons lang op ons drankje te laten wachten en ook nog eens een bestelling van een tweede drankje te vergeten. Positief punt; ze schenken er bier dan lokaal gebrouwen is. Us Heit. Dat is leuk.

Gegeten op 13 maart 2014

jose25

Ook wij hebben pizze gekregen die geheel overdekt waren met veel te zoute kaas en ook nog drassig waren. En met alleen een : "we zullen dit doorgeven aan de keuken" help je de klant ook niet veel verder. Dit is jammer, want de inrichting van de zaak was OK. En wellicht andere maaltijden ook.

Gegeten op 1 augustus 2012

Amsterdam10

Wij hebben hier helaas een teleurstellende ervaring opgedaan. De pizza's waren bedolven met kaas, waardoor je de andere ingrediënten niet meer zag en niet meer proefde. Ook was het zeer vet daardoor. Ze verkopen pizza's op de ouderwetse manier, geen lekkere knapperige pizza's uit een houtgestookte steenoven.

Eerdmans

• Uitstekend

Altijd weer genieten bij Simon! heerlijke pizza's en vleesgerechten, als we ergens anders zijn geweest verlang je gewoon weer naar de Ponte!

rremco

• Uitstekend

En weer lekker gegeten in de beste pizzeria die ik ken! De Piero is en blijft een top pizza!
Tot snel!

Schrijf zelf een recensie over Pizzorante Ponte Vecchio in Bolsward

Schrijf hieronder je recensie over Pizzorante Ponte Vecchio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.