Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pizzorante Ponte Vecchio

1. Italiaans

Pizzorante Ponte Vecchio

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0515 584 828

kroos28

Een druk restaurant waar je lekkere Italiaanse gerechten kunt eten.
Heerlijke soepen, erg groot bord met goede gefrituurde inktvisringen.
Hoofdgerechten zoals pizza Picanto en pizza Hawai en spaghetti aolie waren prima.
Vriendelijke bediening. Nadeel is soms de herrie van de grote aantallen gasten.

Gegeten op 9 mei 2014

sabina7

Het voorgerecht wat wij hadden een mix van kleine Italiaanse voorgerechten deze was lekker.
Als hoofdgerecht had mijn vriend en schoonmoeder een pizza deze waren wel goed.
ikzelf had een pasta met licht pikante crèmesaus en sjalotjes, knoflook, champignons, reepjes parmaham afgeblust met masala wijn aan deze pasta zat totaal geen smaak ondanks alle ingrediënten.
Vervolgens tegen de bediening gezegd en t antwoord was of ik dan peper en zout wilde, nee natuurlijk niet, dan misschien wat brood erbij, dit wilde ik ook niet.
Dus heb maar meegegeten met de pizza van mijn schoonmoeder zodat ik tenminste wat kon eten.
Uiteindelijk vroeg de bediening of ik mijn pasta mee wilde nemen naar huis zodat ik het daar lekker kon maken, omdat t anders zonde was van de verse pasta.....
Wij vonden het een beetje teleurstellend.

Gegeten op 5 april 2014

Liliannebroek

Na acht jaar weer eens hier gegeten. Helaas nog net zo slecht als destijds. Drassige pizza waar weinig smaak aan zit. Er waren maar vier gasten en toch presteert de bediening het om ons lang op ons drankje te laten wachten en ook nog eens een bestelling van een tweede drankje te vergeten. Positief punt; ze schenken er bier dan lokaal gebrouwen is. Us Heit. Dat is leuk.

Gegeten op 13 maart 2014

jose25

Ook wij hebben pizze gekregen die geheel overdekt waren met veel te zoute kaas en ook nog drassig waren. En met alleen een : "we zullen dit doorgeven aan de keuken" help je de klant ook niet veel verder. Dit is jammer, want de inrichting van de zaak was OK. En wellicht andere maaltijden ook.

Gegeten op 1 augustus 2012

Amsterdam10

Wij hebben hier helaas een teleurstellende ervaring opgedaan. De pizza's waren bedolven met kaas, waardoor je de andere ingrediënten niet meer zag en niet meer proefde. Ook was het zeer vet daardoor. Ze verkopen pizza's op de ouderwetse manier, geen lekkere knapperige pizza's uit een houtgestookte steenoven.

Eerdmans

• Uitstekend

Altijd weer genieten bij Simon! heerlijke pizza's en vleesgerechten, als we ergens anders zijn geweest verlang je gewoon weer naar de Ponte!

rremco

• Uitstekend

En weer lekker gegeten in de beste pizzeria die ik ken! De Piero is en blijft een top pizza!
Tot snel!

antoniusgrimaldi

• Slecht

• Slecht

Dit is geen pizzeria. Pizza drijfnat. Geklaagd, reden volgens de kok was dat ze verse groenten gebruikte. Ohja!

JanH

• Uitstekend

Zeer goed restaurant, we hebben hier uitstekend kunnen eten. De pizza´s waren overheerlijk en goed belegd en de keukengerechten zagen er zeer netjes uit. En wat nog belangrijker is dat het zeer goed smaakte. Je kan zeker wel proeven dat de producten die hierin verwerkt zijn vers zijn. Zeker een aanrader om hier eens heen te gaan!

JanHD

• Uitstekend

Erg lekker gegeten. Vooral de gerechten uit de keuken zijn prima. Ruime keus aan gerechten en pizza's. Bediening erg vriendelijk.

Schrijf zelf een recensie over Pizzorante Ponte Vecchio in Bolsward

Schrijf hieronder je recensie over Pizzorante Ponte Vecchio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.