Pizzorante Ponte Vecchio

• 6.9

• 7.4

Liliannebroek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na acht jaar weer eens hier gegeten. Helaas nog net zo slecht als destijds. Drassige pizza waar weinig smaak aan zit. Er waren maar vier gasten en toch presteert de bediening het om ons lang op ons drankje te laten wachten en ook nog eens een bestelling van een tweede drankje te vergeten. Positief punt; ze schenken er bier dan lokaal gebrouwen is. Us Heit. Dat is leuk.

Gegeten op 13 maart 2014

jose25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook wij hebben pizze gekregen die geheel overdekt waren met veel te zoute kaas en ook nog drassig waren. En met alleen een : "we zullen dit doorgeven aan de keuken" help je de klant ook niet veel verder. Dit is jammer, want de inrichting van de zaak was OK. En wellicht andere maaltijden ook.

Gegeten op 1 augustus 2012

Amsterdam10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier helaas een teleurstellende ervaring opgedaan. De pizza's waren bedolven met kaas, waardoor je de andere ingrediënten niet meer zag en niet meer proefde. Ook was het zeer vet daardoor. Ze verkopen pizza's op de ouderwetse manier, geen lekkere knapperige pizza's uit een houtgestookte steenoven.

kodak

• Uitstekend

Altijd weer genieten bij Simon! heerlijke pizza's en vleesgerechten, als we ergens anders zijn geweest verlang je gewoon weer naar de Ponte!

rremco

• Uitstekend

En weer lekker gegeten in de beste pizzeria die ik ken! De Piero is en blijft een top pizza!
Tot snel!

antoniusgrimaldi

• Slecht

Dit is geen pizzeria. Pizza drijfnat. Geklaagd, reden volgens de kok was dat ze verse groenten gebruikte. Ohja!

JanH

• Uitstekend

Zeer goed restaurant, we hebben hier uitstekend kunnen eten. De pizza´s waren overheerlijk en goed belegd en de keukengerechten zagen er zeer netjes uit. En wat nog belangrijker is dat het zeer goed smaakte. Je kan zeker wel proeven dat de producten die hierin verwerkt zijn vers zijn. Zeker een aanrader om hier eens heen te gaan!

JanHD

• Uitstekend

Erg lekker gegeten. Vooral de gerechten uit de keuken zijn prima. Ruime keus aan gerechten en pizza's. Bediening erg vriendelijk.

Fei25

• Slecht

Voor de 2e (en ook de laatste) keer hier gegeten en wederom niet onder de indruk. Pizza calzone met vruchten was veel te nat en pasta bolognese leek wel uit pot uit de supermarkt te komen. Pizza's zijn wel goed belegd maar waarom tot aan de rand bedekt zodat rand niet kan opbollen. Bediening erg matig. Ook voorgerecht viel erg tegen.

"Italiaanse hapjes" bleken niet veel meer te zijn dan een bord met plakjes vleeswaren en wat brood. Al met al begrijp ik niet dat mensen dit de lekkerste pizza's vinden. Inrichting was op zich wel redelijk, maar er zijn veel te veel tafels ingepropt en dat doet afbreuk aan de sfeer.

Schrijf zelf een recensie over Pizzorante Ponte Vecchio in Bolsward

Schrijf hieronder je recensie over Pizzorante Ponte Vecchio. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!