Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Goed Proeven

2. Wereldkeuken
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 321 21 21

Proever6938

Erg leuke tent. Prijs kwaliteit goed. Met z'n vieren diverse gerechten besteld. Portbello, pizza met 5 soorten kaas, spinaziedip, en heerlijke toetjes. Mooi gebouw, groot maar sfeervol.

Tuur100

Leuke formule die zich het beste laat omschrijven als gezellig borrelen en lekkere hapjes met elkaar delen in een - weliswaar groot - maar toch gezellig en eigentijds restaurant (ik hoop niet dat ik hiermee de keuken tekort doe want het eten is erg lekker en origineel). Wij aten hier met z'n tweeën en hadden ruim voldoende aan de 1e gang van 2 koude gerechten en de 2e gang van 2 warme gerechten.
Goede prijs/kwaliteit van de wijnen en het eten (wij waren nog geen 75 euro kwijt incl. wijn en koffie met digestief) is vast ook een reden dat het hier altijd zo druk is.
De jonge bediening is attent en op een leuke manier informeel.
Tip: wij hadden telefonisch gereserveerd maar bij aankomst bleek er alleen nog plek aan de grote U-vormige bar. Wanneer je liever aan een normale tafel zit, kun je dit dus beter vooraf aangeven want je wordt hier tijdens de reservering niet op gewezen.

Gegeten op 22 augustus 2014

Lisette79

Super gezellig restaurant met vlotte bediening. Eten is gevarieerd en prijs kwaliteit is goed! Leuk om allerlei kleine gerechtjes te bestellen en met elkaar te delen. Zowel voor diner als lunch of koffie/ thee moment een echte aanrader!!

Gegeten op 2 augustus 2014

roos39

Super lekker hier gegeten, vooral de zalm spiesjes en desserts waren verrukkelijk! zeker voor herhaling vatbaar. De bediening is vriendelijk en laten je voelen dat je welkom bent.

Gegeten op 27 juni 2014

lydia20

Was lekker eten goed personeel toppunt ook je kan je hond mee nemen.. Enige nadeel dat de airco het niet deed of ze hebben het niet was buiten vies warm maar binnen droop je ook weg

Gegeten op 20 juli 2014

evelien43

Het eten is lekker maar niet fantastisch.
Het was mooi weer en de bediening kon duidelijk de drukte op het terras niet aan. We moesten 15 minuten wachten op ons eerste drankje. Na het eerste eten werden ook de lege glazen meegenomen, maar we moesten bij iemand anders bestellen, maar die konden we pas na een half uur bereiken. Tevens is het nog best wel prijzig voor wat je krijgt. Locatie en sfeer is wel erg goed.

Gegeten op 11 juli 2014

svbe

Eten is goed, maar een knoflook focaccia voor € 8,00 wel aan de prijs. De soms wat hoge prijzen vielen ons op bij o.a. de ijsthee voor € 4,00 voor een flesje (dat heet dan wel Arizona Peach), een klein bakje friet voor € 4,00 en een paar kleine stukjes zalm voor € 9,50. Beste keuze zijn eigenlijk de pizza's. De spinaziedip viel ons beetje tegen. De service is redelijk. Bij opnemen van de drankjes ook de focaccia besteld, maar dat duurde vrij lang. We hebben het nog een keer gevraagd en kregen toen een vaag antwoord. Verder was het vrij warm in het gedeelte waar wij zaten en een ventilator zou dan welkom zijn. Het zal toch ook weinig moeite zijn om een klein glaasje water bij een espresso te serveren....?Toen we wilden betalen was er een storing in het pinapparaat, kan gebeuren. We moesten dus wachten, maar dan zou het niet onaardig zijn om een drankje van het huis aan te bieden. Komen we terug, ja dat wel omdat de formule heel aantrekkelijk is van het eten met elkaar delen en de kwaliteit, zoals bijv. bij de zalm wel goed is. Alleen de verhouding prijs/kwaliteit en de service mag wel beter.

Gegeten op 26 juni 2014

GBatenburg

Leuk restaurant in de vroeger als minder goed bekend staande wijk Klarendal. Hier heerlijk gegeten, mooie open keuken. Het zijn kleine gerechtjes - net wat meer dan tapas - waardoor je verschillende hapjes kunt proeven. We komen hier zeker terug als we in Arnhem zijn!

Gegeten op 15 mei 2014

mabel1

Goed Proeven is heel populair maar het eten is eerlijk gezegd niet bijzonder. We namen de mega platter voor 27 euro, 40 hapjes. Werd geen brood bij geleverd (na vragen wel) en we hadden maar 9 hapjes. Veel was erg flauw van smaak. Niet vies, maar het had beter gekund. Service was verder goed, decor leuk.

Gegeten op 21 april 2014

amigo01

Op een zondagmiddag bij Goed-Proeven erg gezellig gezeten en heerlijk geluncht.
Zelfs mijn 87 jaar oude vader vond de Focaccia erg lekker en het restaurant heel gezellig! Wij genoten van een pizza en de gezelligheid. Jammer dat we een half uur moeten rijden, anders zouden we zeker vaker even binnenwippen. Nu komen we binnenkort een keertje dineren.
Goed-Proeven is echt een aanrader voor elke leeftijd!

Gegeten op 23 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.