a TripAdvisor company

2. Wereldkeuken
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 321 21 21

Ldh525

Heerlijke High-Tea gehad. Geen traditionele high-tea gerechten, maar wel erg lekker. Vooral de sandwiches en de scones waren heerlijk! Niet heel veel keuze in thee-smaken, maar wel heel erg lekkere thee. Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Het werd ons gegund om zeer lang bij te kletsen. Zeker voor herhaling vatbaar:-)

Gegeten op 16 mei 2015

raphaelle1

Gister was onze tweede keer bij goed proeven.. Het was erg druk en ze hadden nog een plaatsje aan de bar. Wat wij helemaal niet vervelend vonden, want je kon een beetje in de keuken kijken hoe de koks bezig waren. Ondanks dat je naast elkaar zit heb je toch best veel privacy vond ik erg leuke avond gehad. Bediening ook prima. Vroegen vaak of alles naar wens was en snel met de drank. Het eten is echt super. Wij vinden het erg leuk dat je met elkaar kunt delen wat je hebt besteld. En wat een goeie kwaliteit echt verrukkelijk. Wij komen snel terug!! En dikke complimenten aan de bediening!!

Gegeten op 9 mei 2015

piencg

Het concept van dit restaurant in een oud postkantoor, is het delen van elkaars keuzes waardoor je verschillende gerechtjes kan proeven. De nachos waren heerlijk net zoals de spiesjes met biefstuk, de bitterballen en de tortilla's met heerlijk gehakt. De chocoladedromen als dessert was inderdaad een droom. Toen we alle vier dit dessert wilden nemen werden we gewaarschuwd dat het een machtig dessert was. Compliment. Wat ons erg stoorden was de sterkte van de muziek. Deze stond erg hard aan waardoor je moeilijk met elkaar kon praten. Jammer. Dit komt ook doordat de akoestiek niet goed is.

Gegeten op 17 april 2015

marijke dan

Wij zijn door de bediening uitstekend welkom geheten, stonden open voor onze gedenkwaardige dag, gaven een extra tintje daarvoor, lieten het eten niet lang wachten, vroegen of we een foto wilden etc. Zeer tevreden. Het eten is lekker en vers, decor vooral als het donker is erg gezellig met al die kaarsen in lantaarns, heerlijk ruim en je zit niet boeven op elkaar. Het pand is historisch, daarom best leuk en de moeite waard. Het eten is gewoon goed.

Gegeten op 13 april 2015

Mouz

Goed Proeven, leuke (grote) zaak in Arnhemse Klarendal/modekwartier. Vooral een leuk concept. De centrale pizza oven en de bar er omheen zijn echte "eye catchers"
De koks doen hun stinkende best om iets moois en lekkers op tafel te zetten...wel erg onoverzichtelijk hoeveel hapjes je krijgt als je een arrangement hebt geboekt. In het begin erg veel brood en wel erg lekkere nacho's. Daarna een prima proeverij van verschillende gerechten, ( sushi, Eend, Spare Ribs, salade, gefrituurde garnalen) voor ieder wat keus. Waar gaat het hier mis..de bediening is echt dramatisch slecht. Geen ontvangst (de dame liep me bijna omver toen ik binnenkwam) en geen afscheid, vuile glazen worden sporadisch opgehaald waardoor de tafel helemaal vol stond. Erg chaotisch wie nou wel en wie geen drankje mag opnemen. Wel leuk momentje voor het aanstaande bruidspaar waar wij een vrijgezellendiner me vierde. Goed zou enorm gebaat zijn bij echt goede bedieningsbrigade!!

Gegeten op 3 april 2015

mieke1975

Goed proeven is een leuk restaurant. Ook kun je hier makkelijk met kinderen komen. Het is groot maar toch erg gezellig en zit je lekker knus te eten. Ze hebben allerlei verschillende kleine gerechten op de kaart staan. Vooral het brood en de pizza's zijn heerlijk!

Gegeten op 18 januari 2015

Gudrun09

Leuk restaurant, oogt knus van de buitenkant, maar niets blijkt minder waar. Gereserveerd voor twee en dat was prima. Service was prima, de kaart werd duidelijk uitgelegd. Het eten was goed. Nadien duurde het soms wat lang om nog iets te bestellen.

Gegeten op 7 maart 2015

arnhem1971

Leuke kaart, leuk vormgegeven maar ook veel verschillende gerechten. Allemaal kleine hapjes die je in verschillende rondes kunt bestellen. Bediening is vriendelijk en af en toe wat humoristische, bijdehante opmerkingen op een erg leuke manier, zeker niet te brutaal. Wij waren op een maandag eten en verbaasde ons erover hoe vol het restaurant zat, en dat op een maandag. zelf om half 9 kwamen er nog genoeg mensen binnen lopen. Erg leuk, zeker vaker heen!

Gegeten op 3 november 2014

paulrispens

Goed Proeven is een fors restaurant in de deels tot Modebuurt gepimpte wijk Klarendal in Arnhem. Blijkbaar hip & happening want het zat goed vol. We waren met 14 mensen en kozen voor rondjes hapjes. De kok gooit dan acht pijltjes naar de menukaart en dat krijg je dan successievelijk geserveerd. Over het algemeen lekkere hapjes, maar om meteen de vetste hap neer te zetten, die enorm vult en de eetlust snel wegneemt, vind ik niet zo chique.

Gegeten op 14 december 2014

Nonkel

Reserveren is gewenst, in ieder geval op de zaterdagavond dat wij hier met zessen gingen eten was het helemaal vol. Dat liet zich helaas wel merken in de bediening, regelmatig moesten wij zelf rondkijken en oogcontact zien te maken als we weer een bestelling wilden plaatsen. Afgezien daarvan een prima concept, helemaal in een wat groter gezelschap, en ook prima kwaliteit eten, helemaal in verhouding tot de uiteindelijke rekening. Aanrader wat mij betreft is de Tataki, de spiesjes, drumsticks en toch ook prima sushi.

Gegeten op 6 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.