a TripAdvisor company

2. Wereldkeuken
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 321 21 21

Ernst_Vrolijk

Met onze drie volwassen kinderen heerlijk gegeten bij Goed Proeven. We hebben allemaal 2 gerechten gekozen en nog een paar extra, en daarna alles met elkaar gedeeld. Een groot succes en iedereen heeft lekker zitten smikkelen. Gerechtjes waren allemaal lekker, vers en verrassend. De bediening was uitstekend, zelfs aan de hond werd gedacht. De rekening viel erg mee, wij komen hier zeker nog vaker!

Gegeten op 22 augustus 2015

kim192

Wij zijn afgelopen week met een groep van 6 gaan eten bij Goed Proeven in Arnhem.
Bij binnenkomst werden wij na enkele minuten geplaceerd aan een mooie ruime tafel. Enkel na een half uur hadden wij nog geen drankjes op tafel, hiervoor moest meerdere malen de bediening gewenkt worden en werd er steeds aangegeven "Ik mag geen drankjes opnemen, zal het doorgeven aan mijn collega." Daarna kwam er een behoorlijk geïrriteerde blonde dame onze drankjes opnemen en legde in een snel trein vaart de kaart uit. Na 20 minuten was er nog steeds niemand geweest om onze gerechten op te nemen, wederom moesten wij hiervoor iemand aan zijn jasje trekken, terwijl er 4 man personeel aan een soortement van bar stond te koekeloeren, waarschijnlijk paslopers. Maar dit komt nogal onprofessioneel over, zeker op een rustige avond. Het eten daarnaast was heerlijk, we hebben goed gegeten, de meeste gerechten waren goed op smaak en relatief snel klaar.

Gegeten op 17 augustus 2015

lex4

Afgelopen vrijdagavond weer eens met 3 personen op het ruime terras heerlijk gegeten. Ze doen hun naam nog steeds eer aan. Je proeft in de vorm van wat groter dan normale tapas hapjes allerlei heerlijke smaakjes. Bij het drankje vooraf kun je goed een focaccia kiezen, als voorgerecht beviel ons de "Goed" proeverij en als desert zijn de chocoladedromen onovertroffen.
Zeer vriendelijke bediening. Enig minpuntje: er zat dit keer wel erg veel tijd tussen de bestelling en de komst van de gerechten. Kennelijk kan de keuken de drukte niet aan.
Het restaurant ligt in de Trendy mode wijk Klarendal en je kunt tot vlak in de buurt gratis parkeren.
Uitzicht op het spoor, dat echter niet hinderlijk is. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 31 juli 2015

david54

Vandaag met 8 collega's hier gegeten. Bij alle gerechten had ik het idee dat deze vers en met aandacht waren bereid. Heerlijke smaken en mooie presentatie. Je krijgt hier gewoon waar voor je geld. Een uitgebreide bierkaart en attent personeel maken het plaatje compleet. Ik had wel het idee dat enkele personeelsleden vandaag voor het eerst aan het werk waren..het oogde allemaal wat onhandig. Wellicht eerst goed inwerken alvorens in het diepe te gooien?

Gegeten op 21 juli 2015

sam37

Vandaag geluncht bij Goed Proeven. Eten was echt heerlijk! Service een heel stuk minder. Bediening kwam niet uit zichzelf naar ons toe om een bestelling op te nemen. Begrijpelijk als het druk is, maar na 30 min en niet eens een half vol terras vond ik dit toch jammer. Toen we uiteindelijk ons drankje konden bestellen was de dame van de bediening niet heel vriendelijk. Zelfs een beetje geïrriteerd omdat wij zelf aangaven nog iets te willen bestellen maar zij nog steeds "geen tijd" had om bij ons aan tafel te komen. Toen we het drankje op hadden weer 35 min gewacht niemand aan tafel geweest ook niet om af te ruimen. Ook geen bediening meer buiten gezien terwijl op bijna alle tafels lege glazen stonden. (binnen zat niemand). Heel erg jammer.

Gegeten op 21 juli 2015

koen80

Afgaand op de IENS-beoordelingen geboekt bij Goed Proeven. We gingen met een groep (16 personen) eten en hadden vooraf een groepsmenu afgesproken. Op dit menu was weinig aan te merken; het eten was lekker en genoeg en de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Wat wel verwarrend was, was dat sommige gangen/hapjes op 3 schalen kwamen en anderen op 4; dat maakte het steeds wat opletten bij de verdeling.
Wat betreft de service, waren we minder tevreden. Dat we soms wat lang op onze drankjes moesten wachten valt wellicht toe te schrijven aan de drukte, maar grootste probleem vormde de vraag naar kraanwater. Zoals gezegd waren we met 16 personen, hadden we allemaal een menu en dronken we daarnaast ook aardig door. Mede doordat het enorm warm was (die zaterdag waarop het 37 graden zou worden), ook binnen, wilden we er graag wat kraanwater naast. Dit deden ze echter alleen bij kleine groepen, voor grote groepen deden ze dat niet. Uiteindelijk de lege Spa Blauw flessen maar gehouden en zelf hervuld bij het kraantje op het toilet. Toen bij betaling gevraagd werd of alles naar wens was, dit punt nog eens aangestipt, waarop gezegd werd: 'volgens mij hebben jullie het prima zelf opgelost'. Het lijkt mij echter niet dat wij dit hadden hoeven oplossen.
Nogmaals, het eten en de prijs waren echt helemaal in orde, maar de service zorgde toch voor een nare nasmaak en ik acht de kans klein hier nog eens terug te komen.

Gegeten op 4 juli 2015

Ldh525

Heerlijke High-Tea gehad. Geen traditionele high-tea gerechten, maar wel erg lekker. Vooral de sandwiches en de scones waren heerlijk! Niet heel veel keuze in thee-smaken, maar wel heel erg lekkere thee. Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Het werd ons gegund om zeer lang bij te kletsen. Zeker voor herhaling vatbaar:-)

Gegeten op 16 mei 2015

raphaelle1

Gister was onze tweede keer bij goed proeven.. Het was erg druk en ze hadden nog een plaatsje aan de bar. Wat wij helemaal niet vervelend vonden, want je kon een beetje in de keuken kijken hoe de koks bezig waren. Ondanks dat je naast elkaar zit heb je toch best veel privacy vond ik erg leuke avond gehad. Bediening ook prima. Vroegen vaak of alles naar wens was en snel met de drank. Het eten is echt super. Wij vinden het erg leuk dat je met elkaar kunt delen wat je hebt besteld. En wat een goeie kwaliteit echt verrukkelijk. Wij komen snel terug!! En dikke complimenten aan de bediening!!

Gegeten op 9 mei 2015

piencg

Het concept van dit restaurant in een oud postkantoor, is het delen van elkaars keuzes waardoor je verschillende gerechtjes kan proeven. De nachos waren heerlijk net zoals de spiesjes met biefstuk, de bitterballen en de tortilla's met heerlijk gehakt. De chocoladedromen als dessert was inderdaad een droom. Toen we alle vier dit dessert wilden nemen werden we gewaarschuwd dat het een machtig dessert was. Compliment. Wat ons erg stoorden was de sterkte van de muziek. Deze stond erg hard aan waardoor je moeilijk met elkaar kon praten. Jammer. Dit komt ook doordat de akoestiek niet goed is.

Gegeten op 17 april 2015

marijke dan

Wij zijn door de bediening uitstekend welkom geheten, stonden open voor onze gedenkwaardige dag, gaven een extra tintje daarvoor, lieten het eten niet lang wachten, vroegen of we een foto wilden etc. Zeer tevreden. Het eten is lekker en vers, decor vooral als het donker is erg gezellig met al die kaarsen in lantaarns, heerlijk ruim en je zit niet boeven op elkaar. Het pand is historisch, daarom best leuk en de moeite waard. Het eten is gewoon goed.

Gegeten op 13 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.