Goed Proeven

• 7.4

• 7.8

mabel1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed Proeven is heel populair maar het eten is eerlijk gezegd niet bijzonder. We namen de mega platter voor 27 euro, 40 hapjes. Werd geen brood bij geleverd (na vragen wel) en we hadden maar 9 hapjes. Veel was erg flauw van smaak. Niet vies, maar het had beter gekund. Service was verder goed, decor leuk.

Gegeten op 21 april 2014

Arnhemsmeisje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 10 personen naar Goed Proeven. Reserveren via hun website. Na afronding zou je een SMS moeten krijgen, deze heb ik niet gehad. Toch maar even nagebeld maar dat schijnt n bug in het systeem te zijn.
Het eten was wel ok. Zeker niet slecht. Het is de bedoeling dat je lekker deelt, maar delen met 10 mensen is wat lastig gezien de grootte van de tafel. Je kunt op die manier wel veel verschillende dingen proeven. Verjaardagen vieren bij Goed Proeven is zeker een aanrader. Lampen uit en met zn allen meezingen met de muziek.
De bediening was goed, zeker de dame die alle bestellingen opnam. De mensen van de drankjes vond ik wat minder, kortaf en zichtbaar druk. Persoonlijk krijg ik wat jeuk van het feit dat wanneer je bij deze mensen een drankje wil bestellen ze dan zeggen dat je dan even een andere dame moet aanspreken, want zij mogen dit niet.
Het decor is super, prachtig ingericht... En altijd vol.

Gegeten op 28 maart 2014

amigo01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zondagmiddag bij Goed-Proeven erg gezellig gezeten en heerlijk geluncht.
Zelfs mijn 87 jaar oude vader vond de Focaccia erg lekker en het restaurant heel gezellig! Wij genoten van een pizza en de gezelligheid. Jammer dat we een half uur moeten rijden, anders zouden we zeker vaker even binnenwippen. Nu komen we binnenkort een keertje dineren.
Goed-Proeven is echt een aanrader voor elke leeftijd!

Gegeten op 23 maart 2014

jeanettemarks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij eten hier regelmatig,en zijn zeer tevreden over het eten, en de bediening. Het decor ziet er eigentijds uit ,en er heerst een goede sfeer. Wij genieten elke keer van de heerlijke tapas. De spinazie dip is ook een van mijn favorieten. Kortom zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

Gegeten op 20 februari 2014

MevrEefting
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten is prima. Verschillende gerechtjes en leuk concept. Bediening was kan beter door niet meteen van je tafel te rennen door de drukte.
Tussen de rondes door is er wel een behoorlijke wachttijd.
De tafels zijn erg klein en de stoeltjes niet erg comfortabel. Vooral als je wat groter bent, valt het niet mee om de hele avond daar te zitten. Dus volgende keer een andere tafel...zijn verschillende mogelijkheden. Ik kom zeker terug want het eten was zeer goed.

Gegeten op 18 februari 2014

Pascha1912
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunchje met focaccia geitenkaas.brood vrij smaakloos maar wat er op lag had dat wel,dus totaal ok. Zwaar minpunt een glas wijn dat als rioja werd aangeboden.Mogelijks de slechtste rioja die ik ook dronk.Als je zo een mooie zaak hebt,probeer dan toch wat lekkers te schenken.hoeft echt geen bai gorri te zijn .ligging en decor prima,bediening ok

Gegeten op 8 februari 2014

Kimiens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, voor ieder wat wils.
Dit is een 'altijd goed' restaurantje. Eten is altijd prima, maar niet super uniek of bijzonder. Gewoon goed..
Service laat soms wat te wensen over, maar als je zelf een beetje de aandacht van de bediening trekt kom je niets te kort.

Gegeten op 9 december 2013

Michaelgortz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was altijd zeer goed en is nu gewoon normaal wat je mag verwachten voor die prijs.
De service was echter drama. Slecht geholpen (erg onvriendelijke bediening en dan vooral de leidinggevende/eigenaresse), nooit komen vragen of we nog wat wilde drinken en ook bij het afrekenen, hebben we na een kwartier het geld maar gewoon op tafel gelegd.

Dit terwijl het erg rustig was.

Nu een keer of 10 bij goed proeven geweest, maar vanaf nu ga ik het afraden.

Cornelia-1
  • Recensies in de laatste twee jaar

we hebben meerdere malen bij goed gegeten. de wijnkaart is prima, echter de menu kaart is terug gegaan in kwaliteit. er staan nu zeker 10 pizza's op de kaart, en de sushi, oesters, mosselen etc. zijn van de kaart verdwenen. Jammer!

Gegeten op 23 november 2013

fench
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb al vaker een recensie over Goed Proeven geschreven maar omdat de ervaring nu zo anders was dan de vorige keren moet ik toch even melden dat ik alles een stuk beter vond

Het eten was beter van kwaliteit, ik had niet het gevoel, wat ik eerder wel had, dat het ingekocht was. Allemaal nog geen topkwaliteit maar beter dan ik verwacht had

De bediening was dit keer top! In tegenstelling tot eerder hoefden we niet lang te wachten, waren alert als je iets wilde vragen, ondanks dat het best druk was. En vooral erg vriendelijk

Ik was hier al een tijdje niet geweest en ik was zeer blij verrast om te merken dat dat rare flessenconcept was afgeschaft!
Bier en fris kwam gewoon in een glas!

Gegeten op 21 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!