a TripAdvisor company

1. 8,1 10 1 41

2. 6,9

3. 7,9

mariannefijnproever

Goed Proeven ligt op een leuke plek in Klarendal en het is een mooie ruimte; ik vond het wel wat onrustig. Van de kaart kies je meerdere kleine gerechten; ruime keuze; samen delen. Het eten is lekker en ziet er ook mooi uit. Jammer is dat de wachttijden nogal onvoorspelbaar zijn. Wij moesten nogal lang wachten op het hapje dat we vooraf wilden eten, en daarna kwam ineens zoveel tegelijk dat het niet op het tafeltje paste en het warme gerecht ook erg snel afkoelde. Dat kan vast handiger. Bietensalade met makreel is aan te bevelen.

Gegeten op 18 januari 2016

wientgh

Vanavond gezellig met de familie in "Goed proeven" gegeten. En inderdaad het was geen "goed proeven" maar uitstekend proeven. Het was weer toppie. Gezellig restaurant klantvriendelijke bediening en heerlijk eten. Toch nog 'n tip. Vul de keuze in het dessert aan met vers fruit of een lekkere dame blanche. Daarnaast blijft het parkeren toch wel een probleem. Maar dat doet aan de kwaliteit van het restaurant niets af. Chapeau!!!

Jelle

Wij hebben vanavond super lekker gegeten bij Goed.Proeven. Wat een leuke formule. Gebaseerd op Tapas eten, maar toegepast op de belangrijkste wereldkeukens. Niet alleen Spaans, maar ook Aziatisch, Italiaans, Argentijns en Mexicaans. Kortom, iedereen kan hier aan zijn trekken komen En het leukste is natuurlijk dat je met elkaar gerechtjes uitzoekt en alles met elkaar deelt. Wij waren met vijf personen en hadden genoeg aan tien gerechtjes. De prijs van de gerechtjes varieert van 4 tot 11 Euro. Het lekkerst vonden wij de Brochette Buenos Aires. Maar de andere negen waren ook erg lekker. Ook heel veel keus uit allerlei drankjes. Zo kon onze avond niet meer stuk nadat we zagen dat we ook een Goose Island IPA konden bestellen. De bediening vonden wij best acceptabel. De jonge meiden doen goed hun best. Wij waren hier op een dinsdagavond en het (grote) restaurant was helemaal vol. Het is heel erg populair. Dus het is aan te raden om te reserveren.

Gegeten op 29 december 2015

Mdg1985

Een heerlijke middag gehad met een high tea! Genoeg lekkere hapjes, zowel zoet als hartig.
Goede service en een fijne sfeer.

Gegeten op 29 december 2015

Sassenheim06

We hebben met 15 personen een variatie aan gerechten besteld, gerechten geproefd, gedeeld. Prettig was, dat we niet aan een afgepast menu vast zaten, ondanks de grote groep. Al het eten was dusdanig goed, smakelijk, dat het niet gepast is om er slechts een aantal hier te noemen. De porties waren van prima formaat, de bediening attent en de locatie gezellig, tafels ruim opgezet. Prijs-kwaliteit goed. Een aanrader!

Gegeten op 26 november 2015

Dorien500

Goed is Goed bij Goed Proeven. Heerlijk gegeten, focaccio vooraf. Daarna sashimi en sushi. Ok rijst kan beter, niet goed niet slecht. Daarna een kipsate en spareribs. Voor de groente nog maar een spinaziedip genomen, erg lekker!
Het was weer stampvol, respect voor de bediening!

Gegeten op 7 november 2015

ndb43

Voorafgaand aan een gezellig avondje met vrienden zijn we wezen eten bij goed proeven. we zouden met 15 man komen, maar helaas hadden we een paar afvallers en waren we met zijn tienen. Uit gemak hebben we gekozsn voorhe t station klarendal menu, wat overigens aan te raden is (als je na het lezen van mijn recensie hier nog naartoe wilt). Aan het einde van de rit was heg een beetje haasten aangezien we nog een activitieit gepland hadden. Het toetje hebben we helaas moeten missen (overigens wel voor moeten betalen). Bij het afrekeken werden we met een rekening gepresenteerd van 14x (4 personen en dus 100 euro meer)het arrangement. Dit was company policy volgens de bedrijfsleider aangezien we niet tijdig de reservering hadden gewijzigd. Iets wat ze ook even vergeten waren om aan te geven toen we gingen zitten. Eigenaar kwam erbij en gaf aan dat ze niks aan de 'boete' gingen doen omdat zij al dat eten over zouden hebben. Beetje raar verhaal gezien er 150 oid op een avond komen eten. Alfijn uiteindelijk kwam men met een schikking dat we voor 12 personen moesten betalen. Ik was het hier absoluut niet mee eens en wilde met name vanwege hun arrogante houding geen stuiver meer betalen dan dat we daadwerkelijk gebruikt hadden. Helaas was een der vrienden wat schappelijker en heeft uiteindelijk wel voor de 12 personen betaald. Maargoed kortom: klant is koning kent men niet, en gastvrijheid was erg ver te zoeken.

Gegeten op 14 november 2015

BartArnhem

Erg mooie zaak met leuke hapjes en drankjes op de kaart. Helaas scoort het personeel in onze ogen ver onder de maat; onvriendelijk (ook aan de telefoon) en daarbij erg traag én onoplettend. Mocht je echter samen met een stel gezellige mensen zijn en alle tijd hebben; zeker aan te raden!

Gegeten op 16 mei 2015

anoek12

Zojuist samen met gezelschap bij goed proeven wezen eten. Heerlijk gegeten maar wat een vreselijk slechte service. Meisje kende amper de kaart, ook bij de salades staat beschreven dat er brood bij komt, dat geven wij aan want er wordt door haar ook niet naar getipt dat we dat krijgen, uiteindelijk zit het er niet bij, niemand komt vragen of het naar wens is dus wederom weer contact moeten maken.. aan tafel gaat ze de discussie aan waarom we het niet krijgen. Die discussie is geen noodzaak, gast heeft altijd gelijk ook al is het niet zo. Na de lunch nog een koffie willen bestellen wat zeker 20 minuten duurde voor ze aan tafel kwam. Jammer, want de uitstraling van het restaurant en die toffe open keuken met mooie gerechten kan echt iets moois opleveren. Ik zou hier nier snel nog een keer komen!

Gegeten op 18 september 2015

Ernst_Vrolijk

Met onze drie volwassen kinderen heerlijk gegeten bij Goed Proeven. We hebben allemaal 2 gerechten gekozen en nog een paar extra, en daarna alles met elkaar gedeeld. Een groot succes en iedereen heeft lekker zitten smikkelen. Gerechtjes waren allemaal lekker, vers en verrassend. De bediening was uitstekend, zelfs aan de hond werd gedacht. De rekening viel erg mee, wij komen hier zeker nog vaker!

Gegeten op 22 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.