a TripAdvisor company

1. 8,1 10 1 45

2. 7,2

3. 7,7

Kemperman

We hebben er vaker gegeten, leuke sfeer en het eten is prima. Maar de laatste keer viel het enorm tegen. De pizza's waren vet, zo ook de behaarde kippenpootjes, zeer onsmakelijk. De bediening was langzaam en chaotisch. We moesten overal twee keer om vragen. De bediening is soms ook onvriendelijk. Meermaals meegemaakt. Zo jaag je echt klanten weg. Voor ons genoeg redenen om de volgende keer naar een andere plek te gaan.

Gegeten op 27 juli 2016

lening

Ik heb hier voor het eerst en laatst gegeten. We waren met n grote groep en zaten aan lange tafel op hoge barkrukken. Verre van comfortabel. De tafel was te klein voor de borden met hapjes.
De ruimte is erg groot en gehorig; je kunt elkaar niet verstaan. Als je bij de keuken zit, is het erg warm.
We kregen vele verschillende 'hapjes' om te delen. De kwaliteit was slecht: veel van hetzelfde en vet. Allerlei 'deegachtige' dingen zoals knoflookbrood met sausjes, pizza, taco met veel saus, 'nepsushi', sla met veel mayo, aangebrande vleesspiezen, ... Weinig variatie en niet of nauwelijks (verse) groente. Veel is erg vet en zout.
De hoeveelheden waren ook erg klein.
Het dessert met o.a. appelijs, cheesecake, brownies en blondies was wel lekker.
Bediening: jonge gasten en korte broeken, beetje onverzorgd. Erg druk en geen aandacht voor gasten. Waren vooral ook veel onderling lol aan het maken (ongepast).

Gegeten op 9 juni 2016

MariscaH

De bediening was tamelijk traag en het was erg rumoerig in het restaurant, we (groep van 8) moesten behoorlijk ons best doen elkaar te verstaan. Het tapas concept is in theorie leuk maar in de praktijk niet goed overdacht. Verschillende gerechten zijn nauwelijks geschikt om te delen (ze zijn helemaal opgemaakt als samenhangend gerechtje ipv als hapjes) en de Japanse gerechten komen met 1 set stokjes... Wel leuk is dat je niet ongemerkt jarig bent in Goed Proeven: Tot twee keer toe gingen de lichten knipperen en was er luide muziek en vuurwerk voor de jarige. Ik vind dat persoonlijk wel leuk, zoveel aandacht voor een verjaardag (ik was niet jarig, jammer...)

Gegeten op 29 mei 2016

Hoogen

Snel voor dat de trein verkeerd wat kleins eten bij goed proeven .
Een cocktail en een Piza voor twee . De cocktail werd geserveerd we bestelde er een spa bij . De ober zag ons geklieder en kwam aan de bar vertellen dat er twee nieuwe werden gemaakt want zo hoorde ze niet . Klasse dat je de fout zelf ondekt . Na een overheerlijke Piza bestelde we nog een toetje . Deze was goddelijk . We komen snel weer

robert348

Elke keer weer goed en lekker eten. Lekkere gerechten altijd op de kaart en ook altijd net iets anders dan normaal. Mooie locatie in een mooi karakteristiek pand. Bediening varieert van zeer ervaren tot beginnend maar iedereen moet het leren en word goed opgepakt door allert ervaren personeel. Absolute aanrader!

Gegeten op 6 mei 2016

Paas

Heerlijk gegeten met de collega's.
Dit was onze 2e x en zal zeker niet de laatste zijn. Wat we wel jammer vonden is dat de service iets minder was dan onze eerste ervaring, maar goed was ook een zeer drukke avond.

Gegeten op 8 april 2016

cindy133

Fantastisch eten, elke keer weer een genot om naartoe te gaan!
Laatst ook een high tea gedaan en die was ook erg geslaagd!
Blooming onion en lime pie zijn echt overheerlijk!

Gegeten op 16 januari 2016

wendy139

Heerlijk gegeten op een onverwachte plek in een karakteristiek pand. Zeer verrassend! Het soort van tapas concept (van samen delen) was erg leuk en lekker. Wij begonnen met een focaccia en een salade met rosbief en parmaham. Daarna spareribs en een kleine pizza. Allemaal erg lekker. De verleiding van de heerlijke nagerechten konden wij zeker niet weerstaan. Wij kozen voor de cheesecake en de chocoladetaart....mmmm...verrukkelijk!
Nog een Kiss of fire (koffie met Tia Maria en Cointreau) als heerlijke afsluiting. De bediening was heel erg vriendelijk en meedenkend. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen hier zeker terug.
Een echte aanrader!

Gegeten op 20 maart 2016

proeverig

Hier onlangs met een groep lekker gegeten, maar we waren allen verbaasd over de bediening. Deze leek onoplettend, liet vaak lang op zich wachten en kwam onhartelijk en soms zelfs geïrriteerd over... Dit was helaas bepalend voor de sfeer.

Gegeten op 9 maart 2016

Dennis0705

Erg lekker gegeten. Wij hebben ons beperkt tot vier gerechten en dessert. Pizza's waren erg goed. Bediening is wat chaotisch en traag. Leuke en mooie locatie!

Gegeten op 5 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Goed Proeven in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Goed Proeven. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.