Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Heden in Den Haag - 1

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 346 46 64
  2. www.hetheden.nl

Proever84329

We hebben afgelopen vrijdag 17 oktober genoten van een 5 gangen diner. Zelf had ik er ook nog een wijnarrangement bij. De gerechten waren allemaal prachtig opgemaakt en zagen er erg ver en smakelijk uit. Bij de meeste gerechten moesten we wel extra zout toevoegen. Het was een beetje flauw. Maar goed, ik zeg altijd maar; je kunt er wel zout bijgooien, niet afhalen. Elke gang werd er door de uiterst vriendelijke gastvrouwen -en heren uitgelegd wat er op het bord lag en waarom de wijn er zo goed bij paste. Echt heel goed gedaan! Wat ik ook zo goed vind is de grootte van de porties. Het is best veel, 5 gangen, maar doordat de portie exact goed zijn heb je niet het gevoel dat je uit elkaar ploft na de laatste gang. Het restaurant is gezellig ingericht. Heel apart met de open keuken in het midden. Achter hebben ze een hele gezellige tuin, dus op zeker dat we volgend jaar zomer een keer buiten gaan dineren. Maar we komen vast ook nog een keer voor die tijd.

Gegeten op 17 oktober 2014

gemma12

Wat een warme en hartelijke ontvangst in dit restaurant. Bijna thuiskomen. Attent, informeel bediend. De high wine (vijf gangen met bijpassende wijnen) was een feest en echt een goede deal. We zaten in een gezellig nisje, vlakbij het raam. Entourage in dit oude gebouw - met centraal de keuken - prima. Ook nog een mooie tuin waar we beslist in het voorjaar gaan nestelen. Komen zeker terug! Paul en Gemma

Gegeten op 10 oktober 2014

chai

Aan de voorkant bedenk je niet dat het een groot restaurant is met een kleurrijke en sfeervolle tuin, waar je ook (overdekt) buiten kunt eten. We namen een "high wine", vijf gerechtjes telkens geserveerd met een bijpassende wijn. Erg gevarieerd en smakelijk eten, goede begeleidende wijnen en zeer attente en hartelijke bediening. Kortom een waar avondje uit!

Gegeten op 19 augustus 2014

tina123

Zo'n leuke plek op het Noordeinde, helemaal te gek! We hebben wat geborreld met hapjes erbij, ons verwonderend dat we dit leuke plekje nog niet kenden, alleen de bediening, hoe goedwillend ook, was echt teleurstellend. Een vegetarisch bittergarnituurtje bleek al ingewikkeld door te komen, maar omdat er een groep was moesten we echt eindeloos op onze drankjes wachten. En er was maar één groep en wij, op 3 man bedienend personeel. Dát zou toch moeten kunnen. Dus een heel hoog cijfer voor de entourage, maar de bediening moet echt drie keer beter! Sorry hoor

Gegeten op 31 augustus 2014

Nathalie83

Wij hadden een high tea op zondag in de gedeeltelijk overdekte tuin. Deze is erg sfeervol ingericht en het is daar prima vertoeven. Ook binnen ziet het er gezellig uit. De high tea was lekker en vers en bestond uit belegde afgebakken minibroodjes, een heerlijke scone en verschillende zoetigheden. Natuurlijk met een onbeperkte hoeveelheid thee. Al met al was het gezellig en lekker!

Philip-G

Lekker geluncht in een rustige tuin aan de achterzijde van dit restaurant. Per categorie (broodjes, salades, piadini, sandwiches) een beperkte keuze maar in totaal juist gevarieerd. Een heerlijke cheeseburger gegeten, met taleggio en truffelmayonaise. De bediening mag wel wat oplettender zijn.

Gegeten op 31 mei 2014

An2014

Met 5 vriendinnen brunch buffet geboekt. Helaas bleek het buffet wel zeer beperkt en totaal niet in overeenstemming met wat via de website werd toegezegd. Geen omelet bijvoorbeeld maar ook geen gerookte zalm of scones. Nadat wij hier specifiek naar hadden gevraagd werd alsnog de zalm en een schaaltje jam aan onze tafel gebracht. Heel jammer.

Marchrist

Gebruik gemaakt van een aanbieding voor een hightea voor 8.50 euro per persoon. De hightea had een ruim assortiment aan warme broodjes, scones en zoete versnaperingen. We zaten in de riante tuin waar ook veel personeel aanwezig was om ons aandacht te geven (zo werd ons meerdere keren gevraagd of we nog genoeg heet water in de theepot hadden) dit hebben we elders wel eens anders meegemaakt. Het personeel was bovenal erg vriendelijk en correct, ik ben bij het verlaten van het restaurant nog nooit zoveel gegroet. Een aanrader ook als de hightea een volgende keer wat meer kost.

Emmy_christine

Gisteren genoten van een High Tea bij het Heden, lekkere hapjes zowel hartig zal zoetigheid en in de tuin is het heerlijk zitten! Bediening is vriendelijk en snel.

Gegeten op 5 augustus 2014

DaantjeDribbel

Gegeten op 18 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Heden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Het Heden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.