• foto's van Het Heden in Den Haag - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 346 46 64

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

GerardWilder

Vanwege een opdracht 2 weken lang in Den Haag geweest. Elke dag ergens anders gegeten. Hier voor € 21,50 een 200gr Black angus gegeten. Zeer de moeite waard. Mooie plek ook!

Gegeten op 22 maart 2015

Genietert

Wij hebben hier afgelopen dinsdag weer vol genot gegeten.
Al tijden komen wij regelmatig een hapje eten bij Het Heden.
Elke keer weer is het eten heerlijk, de bediening vriendelijk en de sfeer erg relaxt en fijn.
Deze keer hebben we de High Wine geprobeerd, 5 heerlijke gerechten en vooral verrassend!
Bijzondere combinaties!
Mensen met passie voor het vak, dat proef je en ervaar je.
Enthousiaste bediening die weten wat ze serveren.
De volgende keer komen we een keer lunchen of High Tea doen.
Top zaak!

Gegeten op 24 maart 2015

ellen180

Via online reservering

Zeer vriendelijke bediening. De lunch was lekker en vers. Ook de koffie was zeer goed van smaak. De locatie is in een mooi pand en achter het pand is een binnen terras dat grenst aan de paleistuinen.

AFGRFAD

Via online reservering

Vriendelijk ontvangen. Heerlijk verrassingsmenu gegeten naar aanleiding van hun nieuwsbrief en hele vriendelijke bediening. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding!

Sissa

Via online reservering

Wij komen nu al regelmatig bij Het Heden met een groepje. Het eten is lekker en ook mooi opgediend. De service is ook uitstekend. Gezellig restaurant in de binnenstad.

marjan53

We hebben hier een aantal keren gegeten, de laatste keer vier maanden geleden, toen was het perfect. We kregen nu een uitnodiging voor een driegangen verrassingsdiner voor 17,50 p.p. Vanavond hier naartoe gegaan. We werden gastvrij ontvangen. We kregen een plaats aangewezen helemaal achter in de zaak boven waar niemand zat, dit leek me niet gezellig dus een andere plek gevraagd. Er was nog genoeg vrij. Weer een aangewezen plek op een druk hoekje, ook niet leuk. Toen mochten we voor in de zaak gaan zitten, beter. We begonnen met brood vooraf. Hierbij zat geen kruidenboter maar olijventapenade, niet slecht, en pompoenpuree, dit is niet echt lekker op brood. Het voorgerecht was een carpaccio van een bepaald soort varkensvlees met daar bovenop een makreelsalade en veel sla erbij. Ik vond het niet lekker. Hoofdgerecht, gebakken zalm (ik had moeten zeggen dat ik niet van zalm hield) met risotto rijst. Na een paar happen kreeg ik een graat in mijn keel, nog even doorgegeten en er volgde nog twee graten, echt smerig, ik kon niet meer verder eten. Ik heb het gezegd tegen de serveerster, zij zou het doorgeven aan de keuken. Liever had ik een stukje vlees met een bakje patat gehad. Het nagerecht met drie soorten (mouse, créme brulee en een soort pudding) was lekker. De wijn was goed, de bediening ook. De muziek was te hard met gekrijs. Al met al was het niet lekker en ook niet gezellig, we waren binnen twee uur weg terwijl we er normaal wel een uurtje of vier zitten. Jammer.

Gegeten op 14 maart 2015

Uit-eten

Heerlijk geluncht bij het Heden! De buitenkant nodigt uit om binnen te stappen; het oogt gezellig en zit op een prachtige locatie. Eenmaal binnen wordt die verwachting zeker waar gemaakt. Mooi en sfeervol decor wat warmte uitstraalt. Leuk dat de keuken zich in het midden van de zaak bevindt.
De lunchkaart biedt uitgebreide mogelijkheden; voor ieder wat wils. En het eten smaakte super. Net als de brownie bij de verse muntthee. En dit alles voor een hele redelijke prijs.
Hier komen wij beslist nog eens terug!

Gegeten op 11 maart 2015

rober2

Via online reservering

Het is altijd gezellig en sfeervol warm in Het Heden. Zodra je binnen komt wordt je vriendelijk door de bediening opgevangen. Ze zijn zeer vriendelijk , attent en geïnteresseerd in de klant en zijn wensen. De lunch was, als te doen gebruikelijk, heerlijk en moet zorg bereid. Het was weer goed vertoeven op 3 maart met vrienden en collega's. Een heerlijke break van de (werk)dag.

Gegeten op 3 maart 2015

Staxi

Via online reservering

Lekkere High Tea, met zoals het hoort wat hartigs en wat zoets en ongelimiteerd thee.
Service was vriendelijk, de tafeltjes wat aan de kleine kant (nogal vol met zo'n etagere op tafel).

Gegeten op 28 februari 2015

-Roshni-

Een gezellige en warme sfeer zodra je binnen komt. De bediening is zeer vriendelijk en altijd bereid net wat meer aandacht te geven dan slechts het opnemen van je bestelling. Wij vinden dat erg prettig. Het eten is hier altijd erg lekker en met zorg bereid. De eendeborst is een aanrader. Ik heb er ook wel de jachthoen als jacht van de dag gegeten, zeer smakelijk.
Afgelopen Valentijnsdag hebben we een high tea gedaan, deze was net als eerder erg lekker (homemade hapjes!). We waren echter wel wat teleurgesteld omdat het,volgens de ontvangen email, een Bijzondere High Tea zou zijn ivm Valentijnsdag. Het "bijzondere" bleken twee lolly's te zijn en wat snoephartjes..

Gegeten op 14 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Heden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Het Heden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.