Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Het Heden in Den Haag - 1

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 346 46 64
  2. www.hetheden.nl

zeevrouw

Ik heb hier met een grote groep collega's gegeten [> 20 mensen]. Omdat we graag eenvoudig van plek wilden kunnen wisselen om met elkaar te praten, had Het Heden voor ons een aantal hoge sta-tafels en 1 grote ronde tafel met stoelen ingericht. Er werden steeds kleine gerechtjes geserveerd die mooi opgemaakt waren en goed smaakten. Vooral de rode kool met supermals rundvlees was erg lekker! Achterin het restaurant was voldoende privacy en hebben we een fijne avond gehad met afwisselende lekkere hapjes. Ik kom hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 25 november 2014

Proever24940

Wij waren zeer tevreden over het 5 gangen diner van de chef. Wat je krijgt is een verrassing, wel kun je van te voren opgeven welke spijzen je beslist niet zouden aanspreken. Prachtig opgemaakte, kleine porties. Voor de "normale" eter zeker genoeg. Geen bakken frites er bij of snel in elkaar gezette porties sla. Aan elke schotel is veel aandacht besteed. Als de kosten van de ingrediënten voor de uitbater misschien zouden meevallen, de tijd en de aandacht, die aan de opmaak, die aan elk gerecht is besteed zal een meer dan gebruikelijk onderdeel van de kostprijs uitmaken. Het heden schijnt ook een mooie tuin te hebben maar daar konden we nu in november niet van genieten. We hadden een mooie tafel bij het raam zo ver mogelijk verwijderd van een kwetterende en kwebbelende groep. Daar was in ieder geval goed over nagedacht. Misschien dat er echter toch nog meer geluiddempende maatregelen te verzinnen zijn voor de gasten, die dichter bij zulk geluid komen te zitten. Al met al een aanrader voor Den Haag

Gegeten op 27 november 2014

jmjdewaal

Afgelopen donderdag bij dit gezellige restaurantje gegeten. Al een aantal keer gehoord dat het redelijk goed was. En dat klopte ook. De sfeer is heel fijn, mooi ingericht, wat anders dan andere restaurantjes, dat maakt het leuk. Eten was helemaal prima. Leuke kaart met veel verschillende en vooral interessante gerechtjes. En hele lekkere wijn. Bediening was top. Wij vinden dit restaurantje in ieder geval een aanrader!

Gegeten op 20 november 2014

marjan53

Ook wij werden gastvrij ontvangen en mochten een plekje uitzoeken. Wat een gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Wat mij opviel is dat de mensen in de (open) keuken zo relaxed zijn en toch alles op tijd klaar hebben. Lekkere wijn en port bij het kaasplankje. Verder sluit ik mij aan bij de vorige schrijver. Toppie

Gegeten op 22 november 2014

nel35

Wij hadden op 20 november gereserveerd en na een hartelijke ontvangst en een goede rode wijn besteld te hebben konden we genieten van een 5 gangen verassingsmenu met recht een verassing zeer smakelijk en gevarieerd.
Er werd bij ieder gerecht precies uitgelegd wat er geserveerd is en zag er ook mooi uit op het bord ook de wijn die wij hadden paste er goed bij
de inrichting is heel gezellig zeker de wijnmuur!! En de open keuken maakt het extra leuk, tussen de gangen door rustig de tijd en niet heel snel alles vlug serveren prima hoor
We gaan beslist weer terug
Ron en nel van der most

Gegeten op 20 november 2014

Ymi

Gegeten op 15 november 2014

Proever84329

We hebben afgelopen vrijdag 17 oktober genoten van een 5 gangen diner. Zelf had ik er ook nog een wijnarrangement bij. De gerechten waren allemaal prachtig opgemaakt en zagen er erg ver en smakelijk uit. Bij de meeste gerechten moesten we wel extra zout toevoegen. Het was een beetje flauw. Maar goed, ik zeg altijd maar; je kunt er wel zout bijgooien, niet afhalen. Elke gang werd er door de uiterst vriendelijke gastvrouwen -en heren uitgelegd wat er op het bord lag en waarom de wijn er zo goed bij paste. Echt heel goed gedaan! Wat ik ook zo goed vind is de grootte van de porties. Het is best veel, 5 gangen, maar doordat de portie exact goed zijn heb je niet het gevoel dat je uit elkaar ploft na de laatste gang. Het restaurant is gezellig ingericht. Heel apart met de open keuken in het midden. Achter hebben ze een hele gezellige tuin, dus op zeker dat we volgend jaar zomer een keer buiten gaan dineren. Maar we komen vast ook nog een keer voor die tijd.

Gegeten op 17 oktober 2014

gemma12

Wat een warme en hartelijke ontvangst in dit restaurant. Bijna thuiskomen. Attent, informeel bediend. De high wine (vijf gangen met bijpassende wijnen) was een feest en echt een goede deal. We zaten in een gezellig nisje, vlakbij het raam. Entourage in dit oude gebouw - met centraal de keuken - prima. Ook nog een mooie tuin waar we beslist in het voorjaar gaan nestelen. Komen zeker terug! Paul en Gemma

Gegeten op 10 oktober 2014

chai

Aan de voorkant bedenk je niet dat het een groot restaurant is met een kleurrijke en sfeervolle tuin, waar je ook (overdekt) buiten kunt eten. We namen een "high wine", vijf gerechtjes telkens geserveerd met een bijpassende wijn. Erg gevarieerd en smakelijk eten, goede begeleidende wijnen en zeer attente en hartelijke bediening. Kortom een waar avondje uit!

Gegeten op 19 augustus 2014

tina123

Zo'n leuke plek op het Noordeinde, helemaal te gek! We hebben wat geborreld met hapjes erbij, ons verwonderend dat we dit leuke plekje nog niet kenden, alleen de bediening, hoe goedwillend ook, was echt teleurstellend. Een vegetarisch bittergarnituurtje bleek al ingewikkeld door te komen, maar omdat er een groep was moesten we echt eindeloos op onze drankjes wachten. En er was maar één groep en wij, op 3 man bedienend personeel. Dát zou toch moeten kunnen. Dus een heel hoog cijfer voor de entourage, maar de bediening moet echt drie keer beter! Sorry hoor

Gegeten op 31 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Heden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Het Heden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.