a TripAdvisor company

foto's van Het Heden in Den Haag - 1 foto's van Het Heden in Den Haag - 2 foto's van Het Heden in Den Haag - 3 foto's van Het Heden in Den Haag - 4 foto's van Het Heden in Den Haag - 5 foto's van Het Heden in Den Haag - 6 foto's van Het Heden in Den Haag - 7 foto's van Het Heden in Den Haag - 8 foto's van Het Heden in Den Haag - 9 foto's van Het Heden in Den Haag - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 346 46 64

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

harri1

Via online reservering

Decor (de heerlijke grote eettuin) moet je even aan wennen: dit verwacht je niet achter de chique Noordeinde-gevels. Een Weense Heurige of Duitse biertuin, daar lijkt het op. Wel ideaal voor familie-etentjes. Eten: simpel maar goed. Huisgemaakte gnocchi was uitstekend. Ribeye goed & mals, lukt ook niet overal. Deserts wat erg eenvoudig en gemakkelijk. Service: heel vlot ('beetje erg vlot', vond mijn oma) maar hartverwarmend en goedbedoeld. Prima avond.

Gegeten op 2 juli 2015

indebs

Via online reservering

Voor het eerst bij Het Heden in de tuin gegeten. De tuin is een hele gezellige ambiance midden in Den Haag. We hebben een vier gangen menu genomen en het eten was uitstekend. De service was wat chaotisch en studentikoos maar met een glimlach. De rekening was allerzins betaalbaar mede omdat we een Dinerkortingskaart hadden.
Het Heden is zeker aan te bevelen.

Gegeten op 26 juni 2015

wouterterhaar

Met een grote groep heerlijk gedronken en gegeten in de tuin. Ik had de Bavette, uitstekend bereid. De bediening liet zich tijdens het eten niet vaak zien, maar zorgde op de goede momenten wel voor karaffen citroenwater, prima!

ivo42

Via online reservering

Heerlijk etentje gehad, letterlijk elk gerecht was overheerlijk (we hadden een driegangenmenu) en de bediening is top! Echt een aanrader

Gegeten op 23 juni 2015

marianne171

Via online reservering

Sfeervol, goede bediening en last but not least: een voortreffelijk 5-gangen menu. Tot de volgende keer. Groetjes uit Bavel

Gegeten op 19 juni 2015

Andrepatries

Via online reservering

Een leuk gezellig restaurant! Aardige bediening. Voorgerecht was een kalfs entrecôte; erg smaakvol! Het hoofdgerecht bestond uit een zeer malse en smaakvolle kalfs ribeye en een taaie medium gebakken steak. Het nagerecht een warm bananentaartje was uitgesproken slecht; aangebrandde en droge cake met enkele schijfjes banaan en een bolletje ijs.
De opmaak van alle borden krijgt een dikke voldoende.
Al met al zullen wij hier geen tweede keer gaan eten!

Gegeten op 20 juni 2015

Heike

Gisteren gegeten in dit sfeervolle restaurant. Geen hippe uitstarling maar relaxte inrichting, overzichtelijk, open keuken, waar hard gewerkt werd aan de smaakvolle gerechten.

De bediening was echt super vriendelijk. Ik eet geen kohlehydraten en dat was helemaal geen probleem. We kozen als voorgerecht de geitenkaas-salade en de garnalen. De garnalen werden geserveerd met een een kroket. Aah- jammer, wan die eet ik niet. De amuse van vissoep erbij was zeer smaakvol, krachtig soepje.

Het hoofdgerecht was de vangst van de dag, vis. En voor mij een heerlijk stukje vlees. Helaas met aardappelpuree erbij. Toen ik de opmerking plaatste dat ik geen aardappel eet kreeg ik meteen een bordje groente extra. Super gekruid en knapperig. Prima opgelost.

Het nagerecht was Crème brûlée en ik koos voor het Kaasplateau. Het laatste werd geserveerd met honing en dat maakte het wel erg zoet. Het notenbrood erbij paste prima bij de vier soorten kaas maar een tikkeltje pittiger had het voor mij het helemaal afgerond. Deze suggestie werd met dank aangenomen bij het personeel.

Alles bij elkaar een uitstekend restaurant, klantvriendelijk, gezellig, behulpzaam, smaakvol, geen overvolle menukaart waardoor je niet kan kiezen, uitleg van alle gerechten! Dit spreekt voor een geschoold personeel.

Een dikke pluim voor de bediening en de keuken verdiend 4 sterren!!

Kortom een aanrader!!!

Gegeten op 19 juni 2015

haame

Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige, rustige plaats met voldoende ruimte voor privacy. We hebben genoten van het verrassingsmenu en waren inderdaad aangenaam verrast met de heerlijke 3 gangen. Goede samenstelling, lekker van smaak en presentatie.

Gegeten op 13 juni 2015

david128

Via online reservering

De gnocchi was goed gemaakt met een geweldige smaak en mooi opgediend. Het nagerecht, de creme brulee liqor 43 was ook heerlijk en origineel bedacht.
Het personeel was bijzonder aardig, nog nooit ergens zo vriendelijk meegemaakt.
In het centrum van Den Haag, was dit restaurant in een bijzonder mooie omgeving, met een chique maar toch gezellig interieur.

Gegeten op 13 juni 2015

hans335

Via online reservering

In een sfeervolle omgeving mochten wij genieten van het 5 gangen menu.
Op sommige details na is het menu in totalteit hetzelfde gebleven. De carpaccio, was heerlijk,
hoofdgerecht lamsvlees; prima. Het toetje van o.a. vers ijs en crème brûlé was top, vooral als je er een glas Sauterne bij neemt. Al met al beslist een aanrader; volgende keer dus met de gehele familie!

Gegeten op 6 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Heden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Het Heden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.