a TripAdvisor company

foto's van Het Heden in Den Haag - 1 foto's van Het Heden in Den Haag - 2 foto's van Het Heden in Den Haag - 3 foto's van Het Heden in Den Haag - 4 foto's van Het Heden in Den Haag - 5 foto's van Het Heden in Den Haag - 6 foto's van Het Heden in Den Haag - 7 foto's van Het Heden in Den Haag - 8 foto's van Het Heden in Den Haag - 9 foto's van Het Heden in Den Haag - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 346 46 64

Populaire Diner en Lunch spot op het Noordeinde

Restaurant Het Heden in Den Haag is gevestigd in een monumentaal pand aan de bekende winkelstraat 'Het Noordeinde'. Knusse tafeltjes, een gezellige bank met heerlijke kussens en de vriendelijke bediening zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Of je nu goed uit eten wilt, komt voor een uitgebreide lunch of alleen voor een kop koffie, bij Het Heden zit je goed.

In de zomer kan je hier heerlijk genieten in de tuin. Hier kan je terecht lunch, high tea, high wine, borrel en diner. De ene helft is overdekt met druivenranken en achterin kan je genieten van de zon.

Lekkerbekje44

Via online reservering

bediening en eten prima een aanrader
citroentaart geweldig
gastvrijheid die eigelijk de gewoonste zaak van de wereld zou moeten zijn maar die het vaak niet is
kwaliteit en prijs is prima

Gegeten op 19 mei 2015

Stam86

Het is prima vertoeven bij Het Heden! Voor een kleine lunch zijn we hier naar binnen gelopen en de grote zaak (150 plaatsen) zat bijna helemaal vol. De vriendelijke dames van de bediening hadden het goed onder controle. Niet opdringerig, wel alert en attent. De soep van de dag, wortel/koriander, vond ik erg smaakvol en de salade geitenkaas met pecannoten viel bij mijn vriendin erg goed in de smaak. In het voorbij gaan werd onze aandacht getrokken door de carrot cake, welke wij niet konden weerstaan. Deze smaakte gelukkig net zo goed als we gehoopt hadden. De zaak is vrij diep en daardoor misschien achterin wat donkerder, maar het geheel is wel sfeervol naar onze mening. Uit nieuwsgierigheid hebben we even snel in de tuin gekeken en daar gaan we volgende keer zitten!

Wij zijn positief verrast door de prijs-kwaliteitsverhouding en komen zeker terug bij Het Heden om te dineren.

Gegeten op 19 mei 2015

moniek14

Door vriendinnen op een etentje getrakteerd voor mijn verjaardag. Hele gezellige bediening, menuprijs te laag voor de kwaliteit. Heerlijk gegeten! Complimenten aan de chef. Hoe kunnen ze hier op verdienen? 5 gangen voor 19,-. Ik zou het aan iedereen aanraden. Aspergesoep heerlijk en er werd goed rekenibbg gehouden met een zwangere vriendin. Vis ipv lamsbout etc. De tuin is ook geweldig, je waant je in een zonnig land op vakantie.

Gegeten op 24 april 2015

Irene74

Via online reservering

Zeer attent personeel met flexibele opstelling. Er werd actief gevraagd naar speciale dieetwensen tijdens de High Tea, en vervolgens werden de ingrediënten probleemloos aangepast. Lekkere en verrassende broodjes afgewisseld met de klassieke onderdelen van een High Tea zoals scones en brownies. Een aanrader!

Gegeten op 26 april 2015

robbertaf1

we werden heel vriendelijk ontvangen voor een high tea
na binnenkomst werd gevraagd of we nog speciale wensen hadden, aangezien een van ons geen vlees en vis eet, werd de high tea daarop aan gepast. als hartig deel kregen we heerlijke broodjes met eiersalade, mozzarella, tappenade, kip en tonijn. en een ruime variëteit aan zoetigheden, waaronder, scones, brownies, kleine appelcarrees, kokoskoejes die allemaal even heerlijk waren. Thee zoveel als we wilden, wat heerlijk is als je gezellig en rustig wil en kan bijpraten onder het genot van dit alles.

Gegeten op 26 april 2015

ellie13

Via online reservering

Wat een verassing. .al de gezellige binnen komst en zeer vriendelijke lieve bediening
Alles zo lekker en veel
Aanrader kom zeker nog vaker en dan de tuin uitproberen????
groeten Ellie

Gegeten op 25 april 2015

JenniferSchoop

Via online reservering

Leuke locatie. Service was prima de hapjes die we hadden besteld was zeker naar wens. Tip: een high wine in de middag met de daar bijbehorende hapjes en niet alleen de mogelijkheid om een high wine in de avond te doen.

Gegeten op 18 april 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Beste Jennifer,
Wat goed om te horen dat alles zo naar wens is geweest en dat alles heeft gesmaakt. Wij zijn dan ook erg verrast met de vijf die u ons toekent. Wij leren graag van de feedback, maar zoals u kunt begrijpen weten wij niet zo goed wat wij hiermee aan moeten.
Daar onze High Wine onze specialiteit is en een reis door onze avond kaart is, serveren wij deze alleen tijdens het diner. Uiteraard als u van te voren reserveerd, bereiden wij natuurlijk met alle liefde dit uitgebreide vijfgangen menu voor u.
Graag tot ziens
Dirk van Waasbergen

Proever in spe - 1 maand geleden

Beste Dirk, bedankt voor de reactie. De 5 is omdat de hapjes in mijn ogen niet bijzonder waren. Het was zeker lekker en nogmaals de service was prima. Maar voor mijn totale beleving vond ik de hapje in het 'niet' vallen tov de rest. Toen ik bij jullie was werd het High wine concept uitgelegd. Ik geef aleen de tip kunnen jullie ook een high wine arrangement voor in de middag organiseren. uiteraard moet dat passen binnen je concept. Ik geef het alleen als tip.
Met vreindelijke groet,
Jennifer Schoop

nikki14

Hier met groupon een high tea genomen. Aardige ontvangst in een ietwat oude, bruine kroeg omgeving. De tafel was wel leuk (2 bankjes met 4 personen) en de ontvangst hartelijk.

Vlak na binnenkomst gelijk de thee op tafel en niet lang daarna de etagère met verschillende lekkernijen. Verschillende sandwiches en zoetigheden die lekker waren, maar alles in een keer tegelijk op tafel vonden wij jammer. Misschien is het een leuk idee om het in verschillende gangen te serveren, zodat de gasten ook iets langer aan tafel kunnen zitten.

Gegeten op 14 maart 2015

kees183

Via online reservering

Ik heb al meerdere keren gegeten bij Het Heden en het viel nooit tegen. Nu met deze actie in de maand april was ik ook weer zeer tevreden over het 5 gangen diner. En dat voor zo'n goede prijs. Prima zaak!

Gegeten op 10 april 2015

anton39

Via online reservering

Het eten in Het Heden was heerlijk. we hadden ons laten verassen met een 5 gangen menu met een wijn arrangement dit was uitstekend. sfeer was ongedwongen en super relax. De bediening super aardig en gastvrij.
zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 11 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Het Heden in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Het Heden. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.