The Harbour Club Scheveningen

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 070 891 32 24

Miel2012

lekker gegeten, lekkere wijn en een vriendelijke jonge dame in de bediening. hollandse garnalen, pekingeend en de salade kreeft. allemaal goed bereid.
wel moeten de dames opletten met de rekening geven, deze kan wel eens niet kloppen.....

Gegeten op 18 februari 2015

elky

Helemaal niet slecht. Fijne zaak om in te zitten vooral. De bediening had volgens mij een feestje gehad toen ik er was want ze waren erg onopvallend. Zo hadden we aangegeven dat we buiten even pauze gingen houden toen het voorgerecht werd uitgehaald. 'Neem alle tijd', zei de serveerster. Maar toen we weer naar binnen kwamen stond het hoofdgerecht al op tafel.
Het eten was verder goed, niet bijzonder maar zeker goed voor die prijs.

zohe

Zondag 15-Februari Prima gegeten. De ontvangst door de manager keurig,
heerlijk vers brood - Gambas - en onze favoriet Tong allemaal niks mis mee,
Maar de verrassing kwam met de rekening dagprijs van de Tong E 44,45
De vis wordt duur betaald [zeker geen crisisprijs ] Jan B

Gegeten op 15 februari 2015

Proever37131

Afgelopen 31 januari hier met de familie gegeten. Nadat het een en ander van tevoren was besproken met de manager, hebben we echt een topavond beleefd. De aankleding van het restaurant, de overheelijke wijnen, de smaakvolle gerecht en de zeer goed bediening. Petje af voor de het restaurant en zijn team!

Gegeten op 31 januari 2015

edwin122

Tijd geleden dat we geweest waren .
Toch weer eens proberen en wauw wat een verbetering . Super vriendelijk opgevangen leuke live band in de huiskamer . Glaasje champagne van het huis. Voorgerecht de Peking eend flensjes heerlijk . Hoofdgerecht steak voor de dame en gegratineerde kreeft voor mij vers sappig smaakvol . Goede fles amarone erbij voor stevige prijs . Geen plek meer voor een dessert blijven hangen met de wijn koffie na. Top avond gehad . Aanrader !

Gegeten op 7 februari 2015

foodloes

De locatie is mooi en ook de sfeer in het restaurant is prima. Helaas kan ik dat niet zeggen van de service en de prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is smakelijk maar veel te duur. De kreefsalade (voorgerecht) bevat hooguit 75 gram kreeft, wat blaadjes sla, een reepje wortel en drie toefjes zoetige substantie. Voor EUR 25,- had ik echt wel wat spannenders verwacht. Ook het hoofdgerecht is veel te duur voor wat je krijgt. De vis (zeebaars) is prima, maar niet erg veel en wij krijgen er met 6 personen welgeteld één klein schaaltje groenten en twee schaaltjes friet bij. Het eten is kaal en simpel; eetcafe stijl. Voor bijna 40 euro is dat echt ondermaats. Ook de bediening is niet erg kundig. Hoewel het bedienend personeel bijzonder vriendelijk is, is het niet erg oplettend. Ik heb maar één glas wijn gedronken omdat ik simpelweg niet de kans heb gekregen een tweede te bestellen. Ondanks het matige drankaanbod waren wij toch nog EUR 85 per persoon kwijt.

Gegeten op 23 januari 2015

martinawbosma

Met mijn vrouw , dochter en schoonzoon hier op zaterdagavond 24-01-2015 gaan dineren. De auto parkeren was geen enkel probleem. De locatie ligt erg mooi en van binnen heb je goed uitzicht op de jachthaven met verlichte jachten. Bij binnenkomst werden onze jassen aangenomen en ivm reservering naar onze tafel begeleid. Drankjes werden opgenomen en met broodjes, boter en tapenade bezorgd. Helaas was er een DJ aanwezig, Wij hadden bij onze reservering voor een tafel buiten de boxen gevraagd ( ivm twe gehoortoestellen van mijn vrouw) dus hebben wij gevraagd voor zachter geluid en/of een andere tafel. Dit werd heel goed geaccepteerd en bij nadere navraag werd ons verzocht aan een tafel naast de ingang zonder speakergeluid plaats te nemen . Fantastisch opgelost ! De kaart is natuurlijk een leuke snoepwinkel met allerlei vis. Wij hebben gekozen voor de zeeuwse creuses, Garnalen en Zalm als voorgerechten en als hoofd 1 x tonijn, 1 x dorade en als catch of the day voor twee personen een zeebaars van 1,4 kg in meel en zeezout gegaard. Zo en zo een zeer leuk gezicht als de brigade deze zeebaars aan tafel van zijn jasje gaat ontdoen d.m.v. uithakken. lle gerechten smaakten heerlijk met een kleine opmerking over de (te) kleine bijlage(n). alleen een klein schaaltje sla en een klein schaalte frites is wel erg schraal. Wij hadden er wel genoeg aan maar kan mij indenken dat dat niet voor iederen opgaat. Als nagerecht hadden wij de chocolate dream !!!! nou dat is echt een aanrader als je van chocolade houdt. Met een koffie na hebben wij bij The Harbour club een geweldige avond gehad.

Gegeten op 24 januari 2015

Claravb

Prachtig decor, zeer mooie zaak. Straalt zeker klasse uit! Prijs kwaliteit verhouding is in orde. Bediening wel langzaam. Toen we een tafel toegewezen kregen liep de gastvrouw meteen weer weg, in plaats van meteen aperitief op te nemen. Vervolgens duurde het te lang voor de ober naar ons toe kwam. De ober was wel vlot en had veel kennis, maar liet ons en de tafels rondom ons vaak te lang wachten, waarschijnlijk een te grote/drukke wijk? Verder heerlijk gegeten, begonnen met sushi, vervolgens sliptongen en surf&turf, en afgerond met het chocolade dessert. Ruim voldoende gegeten voor een mooie prijs. We komen graag terug!

Gegeten op 22 december 2014

soloproever

Gezellig restaurant, goed prijs-kwaliteitverhouding. De seafood is vers en de biefstuk is lekker mals. Het bedienend personeel deed erg zijn best maar af en toen liep soms rond met borden eten om het juiste tafeltje te vinden.Mooie wijnen, past goed erbij eten. Hele mooie en warmer interieur. Zeker gaan we nog een keer terug.

Gegeten op 28 december 2014

roel66

Allereerst valt het prachtige decor op van dit grote restaurant , enorme glazen wijndisplay en verse vis in ijs , prima !! Onze favoriete tafels zijn de ronde voor 4 personen . We bestelden de sushi vooraf , erg lekker ! Ons hoofdmenu was de steak , zeer mals en een mooi bruin korstje , de bijhorende huisgemaakte frites zijn verslavend ! Van een tafelgenoot begrepen dat de salade niet bijzonder was.. Het wijnaanbod is goed maar stevig geprijsd.
Op deze avond was het niet erg druk maar de bediening komt ons wat onzeker over

Gegeten op 2 november 2014

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Scheveningen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.