a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 070 891 32 24
  1. 7,5 10 1 78

2. 7,3

3. 8,2

Voelt aan als een vakantie

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

zowietje

Wij waren met 5 personen en hadden vooraf oesters, lekker! daarna kozen wij voor shared diner en toen ging het fout; alle gerechten werden gelijk uitgeserveerd, de tafel stond vol met 2 grills de rest werd op een zijtafel geparkeerd. We moesten lang wachten voor de grills werden verwijderd dus de rest werd koud, we mesten zeuren om reinigingsdoekjes voor de handen wat na de garnalen echt nodig was. ik heb 2 mails en uiteindelijk een brief geschreven, hierop werd eindelijk gereageerd. Meneer vond het jammer maar wij hadden moeten aangeven dat wij niet alles tegelijk wilden. Als compensatie kregen wij een glas wijn bij een volgend bezoek aangeboden! Onze avond was duidelijk geen succes en iets waarna wij met spijt terugkijken.

Gegeten op 13 januari 2016

pauw2000

Lunch, eten was goed maar best prijzig, voorin bleek een groep heren sigaren te roken in de zaak. Overal was het te ruiken, ronduit smerig. Stapsgewijs gaat het steeds meer achteruit.

Gegeten op 3 februari 2016

Henk-en-gezelschap

Leuke locatie, mooi uitzicht en gezellige sfeer. Bediening prima. Gastvrij, vriendelijk en professioneel. Eten een wat wisselend beeld. Steak tartaar aan tafel bereid, mooi op smaak, gebakken zeetong prima bereid en lekker. Minder te spreken waren we over de garnalen cocktail en de tonijntartaar, daar mag wel wat meer smaak aan, hoeft niet te verdrinken in dressing of saus, maar nu was het wel erg karig.
Dat allemaal gezegd zijnde, we komen wel terug.

Gegeten op 7 februari 2016

NatasjaM1973

Gisteren echt heerlijk gegeten met onze twee kinderen bij The Harbour Club, echt heerlijke verse vis! We hadden diverse oesters en deze werden ontzettend mooi gepresenteerd en smaakten super. De steak kwam op een soort kleine bbq met brandende kooltjes. Ontzettend leuk verzonnen en mooi gepresenteerd. Wat wel jammer was dat de bediening 't wensen over liet. Twee keer drinken besteld en niet gebracht. We zaten aan een tafel die ingedekt was voor twee personen maar waren met zijn vieren. Extra borden en bestek werd niet gebracht, hier moesten we zelf om vragen. Nadat we dit vertelde tegen de manager/bedrijfsleider loste hij dit wel prima op door ons een gratis dessert aan te bieden wat ook weer erg mooi gepresenteerd was en verrukkelijk smaakte. Er was live muziek wat een extra dimensie gaf en de inrichting van de zaak is ook op en top!
Al met al een heerlijke avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Het eten is niet goedkoop maar het zeker waard.

Gegeten op 7 februari 2016

francoisjosph

Uitzicht op de jachthaven van Scheveningen is geweldig! Echt een toplocatie. Decor is zeer netjes en trendy. Eten is redelijk, maar niet heel bijzonder. Vis is vers en netjes gegaard, maar redelijk aan de prijs. Ik ken plekken op Scheveningen waar je een beter visje kunt scoren voor minder. Toetjes zijn standaard en niet bijzonder, weinig eigen creativiteit. Wijnkaart is zeer keurig. Lekker die amarone. Ook wel wat aan de prijs.

Ohmyfoodness

Diner voor zes op mijn jaardag!
Misschien dat wij pech hebben gehad, maar de recensies hiervoor zijn toch wat anders de onze. Het kroontje op de avond was het bedienende personeel: supervriendelijk en servicegericht! Het eten was op zich ok en had een hoger cijfer gekregen, ware het niet dat de steaks meer dan medium waren terwijl we duidelijk om rare hadden gevraagd. Mijn moeder heeft haar Ladysteak terug moeten sturen, zo taai was hij. Het personeel was zo hoffelijk om ons een enorm toetje van het huis te geven, dat maakt het toch weer wat goed. Gek genoeg is de helft van onze entourage ziek geweest met veelvuldige toilet bezoekjes :s
Wat ik jammer vind is dat ik een paar jaar geleden hier subliem heb gedineerd!

Gegeten op 2 februari 2016

marvindevos

Hier heerlijk komen luchen met een grote groep. Als voorgerecht kregen wij sushi, zeer goed bereidt en heel mooi opgediend. De bedieding was zeer attent en goed oplettend. Hoofdgerecht kon iets sneller na het voorgerecht, maar dat is ook meer een persoonlijke mening. Al met een zeer goeie ervaring.

Gegeten op 20 december 2015

iris1981

Gister met 5 vriendinnen wezen eten bij het vernieuwde “The Harbour Club Kitchen”! Wij hebben een hele leuke en gezellige avond gehad dus Perfect bevallen!!!! Bediening perfect, eten perfect, inrichting perfect. Als onze gerechten smaakte heerlijk maar een echte aanrader is het toetje “The Chocolate Dream”. Aangezien wij in de buurt wonen zullen wij zeker weer vaker terug komen.

Gegeten op 29 januari 2016

MA-P

We waren hier voor het laatst in de zomer en sindsdien is de zaak gerestyled. Maar het lijkt ook wel alsof er een verfrissende wind door de keuken en de bediening is gegaan. We hebben hier altijd lekker gegeten, maar zo lekker als gisteren...het was gewoon fenomenaal. Laten we beginnen bij onze voortreffelijke gastheer. We kregen een op zich niet zo leuk plekje vlakbij de kassa, waar er soms kleine samenscholingen waren van het personeel. Maar onze gastheer was zo vriendelijk, professioneel en vrolijk, dat dit minpuntje snel naar de achtergrond verdween. Want wat een echte horeca-man is dit, elk restaurant zou wensen zo'n topper in huis te hebben. Dan de gerechten: botermalse beef tataki met mooi fris garnituur, krabpoten, 3 krokante oesters met hollandaise waar je ons voor wakker kunt maken, krokante pekingeend met de heerlijkste eendenlever soesjes ooit en als dessert espresso mousse met heerlijke koffieijs en creatief garnituur en green tea sponge cake met panna cotta van kokos en kokos ijs. En een verrukkelijke sesam tuille erbij, die naar meer smaakte. Koffie met een huislikeurtje erbij maakten de avond compleet. De wijnsuggestie van onze gastheer hebben we overgenomen en dat bleek een schot in de roos. Wij willen de gastheer, de chef en zijn keukenteam complimenteren voor de fantastische bediening en sublieme gerechten. Het tempo tussen de gerechten zat er goed in, daar houden wij van. We komen zeer binnenkort terug!

Gegeten op 28 januari 2016

maxamize

Ook deze vestiging heeft de 'upgrade' ontvangen en mag daardoor het woord 'kitchen' toevoegen aan de restaurantnaam. De zaak is nu nog hipper en zou niet misstaan in Barcelona, New York of Ibiza. Het publiek is daarop aangepast en daar moet je van houden...

De bediening was in elk geval hartelijk en foutloos. Het eten, want daar draait het mij vooral om was uitstekend. De gebakken oesters had ik het liefste nog 3x willen bestellen en ook de sushi met truffel (ook al zo hip) was origineel en lekker. De entrecote die op een mini-bbq aan tafel verschijnt was mals en smaakvol en datzelfde kan ik zeggen over de grote gamba's. De black-cod waar we een heel verhaal bij kregen over de koude wateren waarin deze bijzondere vis in zwemt, uren van marineren in miso en dichtgeschroeid om de smaak naar boven te brengen, was een teleurstelling. Te zout, te zacht en te zoet. Op die ene teleurstelling na was het een memorabele avond.

Gegeten op 23 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Scheveningen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Scheveningen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.