• foto's van The Harbour Club Den Haag in Den Haag - 1

The Harbour Club Den Haag

• 7.4 10 65

• 7.2

• 8.4

Voelt aan als een vakantie

Chique en toegankelijk, modern en klassiek, luxe en laagdrempelig; The Harbour Club krijgt het voor elkaar om deze tegenstrijdig klinkende eigenschappen te verenigen. Het resultaat: drie wonderschone zaken in Scheveningen, Rotterdam en sinds kort ook één in Amsterdam. Mooie, open ruimtes die je direct het gevoel geven dat je een avond uit bent. The Harbour Club doet zijn naam eer aan door hun specialisatie in vis, schaal- en schelpdieren.

Marga Schuurman
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier eerder gegeten, maar vonden het toen net aan een voldoende, met name door de bediening. I.v.m de Lobster monday, wederom geprobeerd. En wat zijn wij blij! Alles klopte, de bediening super alert en vriendelijk, weer helemaal het gastgevoel wat wij zo fijn vinden. Voorgerecht wat sushi, hoofdgerecht kreeft naturel, fles chardonnay erbij. Prijs/kwaliteit dik in orde, wij gaan er een gewoonte van maken op de maandag!

Gegeten op 17 maart 2014

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten in de restaurantweek. Brood wordt berekend op de rekening, en de wijn per glas beslist niet goedkoop (6,95). De start was teleurstellend, de smaak van de makreel was prima, maar zit nog op het (taaie) vel en zonder uitleg dat je het er af moet schrapen (snijden lukt echt niet met het mes) niet goed te eten. En de makreel was veel te koud ... Nadat we dat hadden aangegeven kregen we wel ter compensatie een kopje bisque, dat van zeer goede kwaliteit was, en heerlijk warm! Het hoofdgerecht was winterkabeljauw met (te harde) opperdoezer aardappeltjes en rauwe spinazie. Voor de prijs van het diner (29,50) toch een wat iel stukje vis. Dus het diner maar aangevuld met het (extra berekende) tussengerecht, het kaasplankje. Dit was prima, goed op temperatuur en goede smaken. Wel in de verkeerde volgorde op het bord gelegd. De creme brulee met kokosijs en kokoskoek smaakte geweldig, wel een beetje jammer dat de creme van onder nog wel heel koud was, maar dat deed niets aan de smaak af gelukkig. Al met al toch wel licht teleurstellend.

Gegeten op 23 maart 2014

Page68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ter gelegenheid van een verjaardag met vijf personen gaan eten bij de Harbourclub.
Dit was de derde keer dat ik hier ging eten en het restaurant is mooi gelegen bij de haven van Scheveningen. En het lijkt erop dat het elk bezoek wat minder is.
We begonnen met een voorgerecht o.a. Oesters, Shashimi en Carpaccio, vooral de Oesters bevielen erg goed.
Door naar het hoofdgerecht, en hier waren de ervaringen nogal verdeeld, twee van ons bestelde de Tomahawk steak wat aangegeven werd met 800 gram. Wat het uiteindelijk was qua gewicht blijft discutabel, waarschijnlijk was het bot goed voor de helft van dat gewicht.
De overige steaks waren van goede kwaliteit maar de bijbehorende sauzen vonden we slecht passen en niet lekker van smaak. De bijgeleverde salade was ronduit smerig.
De patat met 'huisgemaakte' mayonaise was ronduit slecht, te lang gebakken.
Toe we wat zeiden van de patat veranderde de houding van de bediening meteen was na onze opmerking een vriendelijk gezicht ver te zoeken.
Dessert was gelukkig weer een positieve ervaring.
We sloten de avond af met een rekening van ruim euro 340 euro voor 5 personen. Iets wat we voor onze ervaring een slechte prijs/kwaliteit verhouding vonden.
Toen we bij afrekening vervolgens geen fooi besloten te geven zorgde dat voor een verbaasde reactie en het goedeavond kon er van deze persoon niet meer vanaf. Ja, fooi is meer dan terecht om te geven indien personeel er 100% voor gaat om het goed te laten lopen. Jammer, ons gevoel is dat de spirit er een beetje uit is en dat ze hier snel wat aan moeten doen. Genoeg andere restaurants waar dit wel te vinden is.

Gegeten op 17 maart 2014

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke 2-gangenlunch gehad via ticketveilingen. Op een maandag, dus rustig in het restaurant. Service geweldig, je voelt je welkom. Eten goed van kwaliteit, alleen jammer dat de friet kwam toen de zeebaars bijna op was. Maar lekker van smaak, goed bereid en meer dan voldoende voor een lunch. We komen zeker weer.

Gegeten op 24 februari 2014

Recep

Een absolute topper!

Nu slechts 1 keer gegeten, maar kom hier absoluut terug:

- De kreeft, krab en visgerechten zijn absolute aanraders: vers, smaakvol, schitterend opgediend
- De bediening is uiterst attent en goed thuis in de gerechten
- Fantastische selectie van wijnen
- Decor, verlichting, accoustiek en zitplaatsen uiterst aangenaam

Kortom fantastisch restaurant en uitgaansgelegenheid! Chique, kwalitatief uitstekend eten en zeer elegant!

Gegeten op 30 januari 2014

Pinky
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uit eten bij de Harbour Club is een totaalervaring. Het eten is nagenoeg ondergeschikt gemaakt aan de beleving en de eindrekening is zeker niet in verhouding als je daarin het alleen de kwaliteit van het eten zou meenemen. Let wel het eten is niet slecht, het is zeker goed, maar daar keer je niet voor terug. Je keert terug omdat je de garantie hebt op een goede avond uit. Je gaat heen om naast het eten en drinken, te genieten van de mooie locatie en inrichting, plezierige trendy sfeer, van de losse bediening die je hoe je ook gekleed bent altijd op je gemak stelt en je welkom doet voelen. Het zal zeker niet iedereen aanspreken, maar de uitvoering van hun concept is zeker briljant te noemen. Absolute aanrader zijn de acties die ze regelmatig hebben.

Gegeten op 14 februari 2014

Romy14482
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week bij The Harbour Club gegeten, voor de eerste keer. Zeker een aanradar als je een vis eter bent. De grietfilet is erg goed, mooi gepresenteerd met lekkere groenten. Ook de koude voorgerechten waren lekker (sashimi, sushi). De bedienig is attent en oplettend wel erg informeel.
De prijs voor de porties die je krijgt, vooral van de sushi vind ik te hoog, dit zou veel lager moeten.

Gegeten op 13 december 2013

demps
  • Recensies in de laatste twee jaar

De eerste keer in dit restaurant. Wie van vis houd is dit natuurlijk een aanrader. De sushi Japanse stijl als voorgerecht genomen. Mooie mootjes zalm tonijn en hamachi. De laatste is een voor mij onbekende is maar erg lekker, met sojasaus en wasabi. Als hoofdgerecht gegratineerde kreeft. Voor de zekerheid maar even aangegeven dat ik niet wil ‘werken’ voor het geval de kreeft nog geopend moet worden aan tafel. Gelukkig is dat helemaal niet aan de orde. Een prachtige Boschendal begeleide het geheel. Als afsluiter heb ik gekozen voor de chocola, verrukkelijk. De bediening let goed op en houd in de gate of je het nog steeds naar je in hebt. Het enige minpuntje was de muziek buiten. Eens in de maand komt op vrijdag een DJ muziek maken en het publiek wordt vanuit het restaurant van drank voor zien. De muziek was voor mij aan de luide kant hetgeen soms erg stoorde. Maar laat dat je niet weerhouden om dit restaurant te bezoeken.

Gegeten op 7 februari 2014

Miel2012
  • Recensies in de laatste twee jaar

In het begin toen we hier wel eens kwamen hadden wij altijd het gevoel dat het personeel ons niet serieus namen. Maar daar kunnen we nu anders over beoordelen. De jonge dame die ons deze avond hielp was erg attent en gaf ons het gevoel echt dat we welkom waren. Als we trek hebben in oesters gaan we altijd naar de Harbour Club, want die zijn hier super. Mijn partner neemt peking eend met pannenkoekjes, erg lekker! en als hoofdgerecht steak tartaar, die aan tafel wordt bereid en terrine van eendenlever, ook al zo lekker! lekker flesje wijn, Enate 234 Chardonnay en wij waren weer de gelukkigste mensen op aarde !! Wij hebben weer genoten!

Gegeten op 18 december 2013

marian-weening
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag hebben we hier met z'n vieren gegeten. Na een goede ontvangst bestelden we e.e.a.
Voorgerechten: 3x de carpaccio en een maal een halve portie van de tagliatelle,wat eigenlijk een vegetarisch hoofdgerecht is.Maar dat was volgens de bediening geen probleem. Dit werd de eerste teleurstelling.De carpaccio's waren zeer divers, dwz een te dik gesneden een dun maar vol zenen en een goed. De tagliatelle was prima, maar voor de halve portie werd later wel de volle prijs gerekend. Als hoofdgerecht namen we 3x de hamburger en een keer de ladysteak. De ene hamburger die weldone was gevraagd werd saignant gereserveerd. Bij het aansnijden liep het bloed eruit. De bijgeleverde sausjes waren uitgedroogd.De garnituur bestond deels uit een groot blad sla en wat moddervette chips. Een dieptepunt dus. De ladysteak was niet mals en zelfs moeilijk door te komen met het bijgeleverde steakmes. De desserts waren voldoende. De zeer prettige bediening verontschuldigde zich dan ook voor deze vertoning. Er zijn zoveel betere restaurants hier in de buurt. Wij komen hier niet meer terug.

Schrijf zelf een recensie over The Harbour Club Den Haag in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over The Harbour Club Den Haag. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!