Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Cafe Smit & Voogt

Cafe Smit & Voogt

1. Toon telefoonnummer 020 625 47 21

Mimskaja

Leuk klein café op een hoek. 's Zomers een terrasje aan beide kanten. We zijn er vaker geweest, het eten is er goed en de bediening snel en vriendelijk. We aten er vandaag varkenshaas-saté met hete boontjes en friet en eendenborst met sinaasappelsaus en hete bliksem met spekjes. Zag er als gewoonlijk weer zeer verzorgd en decoratief uit. Het was allemaal weer even lekker. Prijs & kwaliteit zijn goed in verhouding.

Gegeten op 18 maart 2014

Ahvk

Leuke tent, met snelle goede bediening. De stoeltjes zijn wel aan vervanging toe. De lunch was erg lekker. BLTC sandwich genomen deze was erg lekker waarbij de bacon vers gebakken was heerlijk. Daarbij een heerlijk texels bockbiertje. Tafelgenoot had een een perfect gebakken uitsmijter. Ook de achtergrondmuziek was top, relaxte sfeer en zeker niet te hard. Zeker een topper.

Sopbubbles

Vanwege een enorme stortbui zochten we een gezellige eetcafe op en zo belande we in Smit en Voogt. Wat vooral meteen opviel, ontzettend leuke en gezellige sfeer! En op een mooie locatie in de Plantagebuurt. Het menu is niet heel bijzonder, prima voor een eetcafe. We hadden beiden het stoofpotje van hert wat er werkelijk niet uitzag toen het werd opgedient. Het smaakte prima, niet heel bijzonder. De bediening was heel attent en zeer snel, wat we heel knap vonden voor een bomvol eetcafe met 1 man personeel! Voor een drankje komen we zeker terug, het eten laten we dan toch maar staan...

Gegeten op 21 december 2012

Simon25

• Uitstekend

Vorige week heerlijk gegeten bij Smit & Voogt. We hadden een sate en een biefstuk en die smaakten ons goed! Daarna zijn we blijven hangen in deze gezellige buurtkroeg. De enthousiaste en attente bediening draaide zelfs onze favo muziek. Volgende week weer!

Floor28

• Slecht

• Slecht

Hier afgelopen week gegeten. In eerste instantie leek de bediening welwillend voor vegetariërs. Ik had een gerecht met biefstuk gekozen en het vlees zou vervangen worden door sla. Bij het afrekenen bleek dat ik de hoofdprijs hiervoor moest betalen. Het originele gerecht was het duurste van het menu en dat werd er ook voor berekend, zelfs al was het vlees vervangen door een beetje sla. We dachten dat er sprake was van een vergissing maar er werd slechts met 1 woord geantwoord op onze vraag of dit klopte door de bediening. Erg jammer, aangezien we net in de buurt zijn komen wonen leek ons dit een leuk nieuw 'stamrestaurant' voor ons.

hendrik1

• Uitstekend

Ik heb een zwak voor eetgelegenheden waar het menu op een schoolbord staat, en als je wat later komt...ja dan zijn er soms dingen op.. Lekker vers en gevarieerd eten, vriendelijke bediening, en daarbovenop waarschijnlijk de allersnelste service in Amsterdam. Als je dat wil en als je niet blijft zitten voor de gezelligheid, ben je in een halfuurtje klaar.

Proever32004

• Uitstekend

Cafe Smit en Voogt is een van mijn lievelingscafe's. Ik kom hier graag. Zowel door de goede service en de leuke mensen.

wouterd

• Uitstekend

Leuke gezellig café waar je goed kan eten! Je zou denken dat bij een knus tentje als dit je een beperkte keus zou hebben aan eten, maar in tegen deel. Misschien nog een leuk voorgerecht erbij en het plaatje is helemaal compleet. Je ziet ook dat de mensen plezier in hun werk hebben. De sfeer is dus ook goed.

Sabrine

• Uitstekend

Erg leuk, gezellig eetcafe met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Op de wisselende kaart staat altijd wat lekkers en is goed betaalbaar (mijn grote favoriet deze zomer waren de mosselen met kokkels!).

ediddy

• Goed

• Goed

Lekker gegeten, leuke bediening!

Schrijf zelf een recensie over Cafe Smit & Voogt in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Cafe Smit & Voogt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.