Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

NOH

1. Japans

NOH

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070 363 33 20

plugkater

• Redelijk

• Redelijk

Na het lezen van de recensies hoopten we op een avond met ontspannen en uitgebreid lekker eten. Helaas heeft NOH niet aan onze verwachtingen voldaan. Het eten was uitstekend, daar geen aanmerkingen op. De teleurstelling komt meer voort uit de ambiance. De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar waardoor je geen privacy hebt, zeker als de zaak nog niet zo vol is. Nieuwe gasten worden direct naast je gezet ook al is er nog veel ruimte elders. De gerechten kwamen en gingen met een sneltreinvaart. Als een van ons klaar was, werd het bord meteen weggehaald ook al was de ander nog aan het eten. Zo duurde het nog geen twee uur voordat het speciale Art-menu (vier gangen) voorbij was geracet. Niet genoten van een lekker avondje uit, wel goed gegeten.

1969

• Uitstekend

Eerlijk gezegd wat is dit niet het eerste restaurant wat we zouden kiezen maar we kwamen hier dankzij de dinercheque... Wat een geluk want NOH is een absolute aanrader. Misschien niet zo hip en trendy als je van een japanner verwacht maar alle aandacht is besteed aan de kwaliteit van het eten en er wordt alleen met verse producten gewerkt en dan lever ik graag wat hippe punten in :-) En onze serveerster was een dame die haar vak verstaat... Als je met je ogen dicht naar haar luistert denk je aan Maxima en de manier van bedienen is uit de kunst. Proficiat NOH! Richard

Angelique N.G. van Houten

• Uitstekend

Mijn 40-jarige verjaardag stond in het teken van een dagje cultuur in Den Haag. Wij kozen voor het "Taste of Art Menu". Zowel de kwaliteit als de originaliteit van de gerechten beoordelen wij als uitstekend. Wanneer je dit menu kiest, ontvang je een NOH "kunstbord" cadeau, heel erg leuk!

Janelle C

• Uitstekend

Als je even genoeg hebt van alle AYCE-tenten met veelal redelijk tot matige sushi of je wilt gewoon eens rustig in je eigen tempo sushi eten, dan is NOH een echte aanrader!
Intieme, bijna romantische setting en de vriendelijke rustige bediening maken je diner bij NOH bijna een Zen-moment. Geen gehaast wil niet zeggen dat ze bij NOH langzaam zijn. De gerechten hebben we per gang besteld en alles komt zonder lang te wachten vlot en vers op tafel. De overheerlijke dragon-roll en de bekende California maki zijn absolute aanraders. Goede rijst, goede vulling en heel mooi en strak van vorm.
Ook de warme gerechten zoals de blokjes beef met lichtgebakken knoflook is heerlijk.
Ondanks dat velen (mijzelf incluis) gelokt worden door de AYCE-concept van andere Japanners in de buurt is de prijs/kwaliteit-verhouding bij NOH goed en absoluut waard om er regelmatig(er) te komen eten.

Robenmike

• Goed

Een van de leuke eetadressen in de Prinsestraat. Leuke zaak met leuk publiek. Wij komen graag bij NOH.

iseeyou

• Uitstekend

Afgelopen maanden al een keer of vier in dit fantastische restaurant geweest. Elke keer weer een smaaksensatie ! Voor mij mijn favorite Japans sushi restaurant. Alles heerlijk vers en miet zichtbare liefde gemaakt. Ook de vrienden die ik hier iedere keer in wisselende samenstelling heb mee genomen warne onder de indruk van de kwaliteit. De bediening iedere keer vriendelijk en informeel.

JS.merel

• Uitstekend

Voortreffelijk gegeten bij NOH. Lekkere kingcrab salad, mooie sushi en prachtige rolls. De gerechten leken wel op kunstwerkjes! Alleen was de bediening niet echt attent en naar mijn mening niet professioneel genoeg. Het interieur is niet lelijk maar ook niet echt mooi. Heel gewoontjes maar aan de andere kant heb ik voor 80 euro (2 personen incl. fooi) heerlijk gegeten en gedronken. Voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben van de Prinsestraat

Eduard1974

• Goed

Goed gegeten, mooie Sushi's en heerlijke tonijn/avocado salade. Vriendelijke bediening. Helaas wel erg lang moeten wachten op het eten, na minimaal 45 minuten kwam het eerste gerechtje.

swieb

• Uitstekend

NOH was gewoon uitstekend.leuke sfeervolle kleine zaak.
Mooie kleuren en schilderingen. Rustig.Dus tot de volgende keer!!

Chewbacca

• Uitstekend

Na een dagje winkelen heb ik hier met veel plezier gegeten. Gewoon maar het dagmenu genomen. De sushi en de salade was geweldig. Het hoofdgerecht iets minder, alsof de saus van de salade ook bij het hoofdgerecht was gebruikt. Komen desondanks hier zeker terug.

Schrijf zelf een recensie over NOH in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over NOH. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.