NOH

• 7.1

• 7.5

waldorf en statler
  • Recensies in de laatste twee jaar

ALhoewel de naam anders doet voorkomen is het voor ons zeker een yes, althans als je van de japanse keuken houdt. We waren erg vroeg maar werden toch welkom geheten. Buiten de bekende specialiteiten die we kennen van zuster bedrijf Kiraku is dit zeker de moeite waard als je iets meer het gevoel van restaurant wilt beleven. Jammer is dat de bediening in contrast staat met de gerechten. Maar zeker een heerlijke Japanse ervaring.

Gegeten op 3 november 2013

Yahya
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sushi was erg lekker. Met name zalm en tonijn raad ik zeer zeker aan. Verrukkelijk. Paling is te duur en niet lekker. Geen verschil met gerookte paling van de visboer. Ossenhaas was ook zeer geslaagd, netjes in stukjes gesneden, en perfect voorbereid. Bij de Argentijn heb ik nooit zo een stuk vlees kunnen eten, waar je het eigenlijk moet verwachten. Niet te vergelijken met fabrieken als Sumo en Shabu. Uiteraard betaal je er ook voor. Soep is geen aanrader, beetje smaakloos en geen waar voor je 4,50.Bediening was top en interieur ziet er netjes en schoon uit. Al met al betaal je gemiddeld 35 a 40 euro per persoon, niet weinig dus, maar mijns inziens krijg je wel degelijk waar voor je geld.

Gegeten op 18 mei 2013

nienke333
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke maki sushi gegeten! Tip: kies de rainbow roll, de vis is zo mals dat het smelt op je tong. Vooraf had ik de tuna avocado salade, heel erg goed. Bediening was erg vriendelijk.
Inrichting vond ik minder, de stoelen zitten niet lekker en de lampen waren nogal fel. Maar afgezien van dat een top sushi restaurant!

Gegeten op 28 december 2012

aaron1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van vrienden gehoord dat je hier heel lekker kan eten en ik ben volkomen ook mee eens. Het eten is hier heerlijk. Verse sashimi, stevige sushi en lekkere koude sake. Voor het eerst heb ik goede Toro (fatty tuna) gegeten hier in Nederland. Helaas is de sushikok niet echt spraakzaam maar dat deert niet. Ik kom toch voor het eten. Helaas is het decor een beetje saai en de zitbankjes mogen wel iets steviger.

Gegeten op 13 december 2012

Daisuke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie decor en daarmee is alles al gezegd. Kwaliteit is kunstmatig versterkt met sauzen en de basis ingredienten en zich is smaakloos. Wat mij het meest irriteerde is de bende en vuiligheid wat ik aantrof achter de sushi bar (zie ook de promo filmpje op hun website), de witte snijplak heeft alle kleuren van de regenboog. Japanse keuken is van oorsprong qua hygiene de schoonste van de wereld. Wat ik bij Noh aantreft is een belediging voor japanse koks.

JS.merel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik hier super gegeten. Noh 4-gangen sakemenu genomen. Verse sushi, lekkere salades en ook nog 2 flesjes sake naar huis meegenomen. De bediening was zeer aardig en attend. Alleen de banken zitten niet zo lekker.

Gegeten op 27 juli 2012

loreentje1

• Uitstekend

Ben er met me partner wezen SUSHI eten, en ik heb daadwerkelijk goddelijk genoten! Ik vond het lekker, lekker vers, en kon er geen genoeg van krijgen. Houden zo!

Heike

• Redelijk

Gisteren gegeten bij NOH in Den Haag. Ik had gereserveerd en we mocht kiezen uit drie tafels voor twee personen. Na te gaan zitten werden we later verzocht om te "verhuizen" omdat er een stel van drie nog zou moeten komen en twee tafels aan elkaar geschoven moesten worden. De bediening kwam sjagerijnig over, kon geen glimlach van af, een andere gastvrouw was wel heel vriendelijk ! De kaart werd niet uitgelegt. We kozen voor sushi en sashimi mix met een miso soep. Geod voor 1 a 2 personen maar met zijn tween krijg je toch alleen een misosoepwerd uitgelegt.( we hebben het gedeeld door de deksel te gebruiken en de helft over te gieten )
De mix was lekker en de tweede gang Tempura Ebi mixed groente en vis viel wel even tegen. 19,25 voor wat wazige smaak is niet in prijs en kwaliteitsverhouding. Om wat smaak aan de rijst te krijgen nog eens wat wasabi gevraagd, want de rijst smaakte na water. Schaaltje werd keurig neergezet maar geen tweede bordje om het te mengen. Kortom, ambiente leuk, luidruchtige gezellschap maakte praten moeilijk, bediening mag wat vriendelijker, uitleg van de kaart mag iets nauwkeuriger , een 7,5 , meer niet

klebeck

• Goed

Het voorgerecht (gegrilde zalm) was mooi stevig en smaakvol, sushi als hoofdgerecht viel bij ons zowel als grote alsook als kleine portie in de smaak (beduidend betere kwaliteit dan de AYCE japanners). Duidelijk minder vonden wij de wijn. Niet alleen is de aangeboden selectie klein, maar ook viel de kwaliteit ons tegen (bleef duidelijk achter bij de kwaliteit van de sushi). Hier is nog echt te winnen als men dit ook op orde heeft.

plugkater

• Redelijk

Na het lezen van de recensies hoopten we op een avond met ontspannen en uitgebreid lekker eten. Helaas heeft NOH niet aan onze verwachtingen voldaan. Het eten was uitstekend, daar geen aanmerkingen op. De teleurstelling komt meer voort uit de ambiance. De tafeltjes staan erg dicht bij elkaar waardoor je geen privacy hebt, zeker als de zaak nog niet zo vol is. Nieuwe gasten worden direct naast je gezet ook al is er nog veel ruimte elders. De gerechten kwamen en gingen met een sneltreinvaart. Als een van ons klaar was, werd het bord meteen weggehaald ook al was de ander nog aan het eten. Zo duurde het nog geen twee uur voordat het speciale Art-menu (vier gangen) voorbij was geracet. Niet genoten van een lekker avondje uit, wel goed gegeten.

Schrijf zelf een recensie over NOH in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over NOH. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!