NOH

NOH

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070 363 33 20

copes culinair

Voor de 1e keer bij NOH geweest op zaterdagavond. Om 1830 gereserveerd en we waren de 1e gasten. 1/2 uur later was het restaurant helemaal vol. Initieel zaten we aan het raam aan een zijtafeltje maar dat was het een beetje fris en attente ober vroeg gelijk of we ander tafeltje wilden dieper in het restaurant. Hebben we aangenomen. Het interieur is niet echt heel warm en gezellig (ander tafeltje zat je in de loop, kon je de 'warme keuken' zien), je krijgt een papieren servet (1 keer) en je ziet dat servies glazen niet helemaal up to date zijn. Gelukkig maakte het eten en de bediening een hoop goed maar in deze prijsklasse verwacht je iets meer.

We hebben het noh menu genomen met wijn van de beperkte kaart maar prima wijnen zonder uitzondering. Menu was zeer uitgebreid en grote porties (amuse met zalm; Miso soep & Edamame (sojabonen - hou ik zelf minder van - partner daarentegen heeft het hele bakje opgegeten, tartaar van tonijn met avocado met komkommer - heerlijk wel enorm vullend, Sashimi Mix,
Spicy Hotate (gegrilde st. jakobsschelp, met kaas) ook machtig, afgesloten met
Gyu No Teriyaki (beef met teriyaki saus) met rijst en salade. ook wederom goed. Absoluut geen ruimte meer voor dessert. Al met al een leuke ervaring maar menu te uitgebreid maar prijstechnisch waarschijnlijk voor velen de meest voor de hand liggende keuze. €86,50 voor 2 personen. Uiteindelijk hebben we inclusief fooi voor 150,- een leuke avond gehad. De bediening was super vriendelijk.

Gegeten op 17 januari 2015

ronsed14

Het eten is dik in orde. De amuse was niet bijzonder. De tonijnsalade des te meer. De combinatie van sushi en sashimi lekker en vers. De kip terrayaki smaakvol en knapperig. een goede pinot grigio op de wijnkaart. De bediening is vriendelijk maar niet oplettend. De tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar. De banken zitten goed, de stoelen zijn te hard.

Gegeten op 5 december 2014

germine

Via online reservering

Zeer vriendelijke en attente bediening. Heerlijk verse sushi en fijne smaakcombinaties. Leuke menu's op de kaart. Maar helemaal met de AH-iens aanbieding een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 7 december 2014

Kokoleintje

Via online reservering

Met z'n tweetjes gegeten van het AH/Iens menu. Een lekkere amuse vooraf, daarna een overheerlijke tonijnsalade als vooraf, gevolgd door sushi met sashimi en gember en daarna uiterst lekkere krokante kip terrayaki met rijst. Bijzonder vriendelijke bediening.
De aankleding van het restaurant is sober. Maar dat zie je niet meer als je zo lekker kunt eten. Ga hier beslist nog eens eten.

Gegeten op 5 december 2014

Proever61731

Via online reservering

Wij kregen een prima 3-gangenmenu, met de 2=1 actie van AH. Heerlijke rauwe tonijnsalade, daarna vers gesneden sushi en sashimi. Wijnkaart biedt ook halve flessen, goede wijnadviezen, attent en kundig personeel . Kip terrayaki sloot het menu af , met rijst en salade. Krokant mals, heerlijk.

Malcolm1988

Via online reservering

Dit is de 2e keer dat we bij NOH hebben gegeten. Dit keer was het met de AH actie. De eerste keer vond ik het eten een dikke 9, maar dit keer een 8 omdat ik het idee had dat de gerechten iets minder bijzonder waren dit keer. Leek alsof het AH actie menu aangepast was voor het 'grote publiek'. We hadden nog wat extra gerechten bij besteld zoals Tempura, en die bleken dan weer erg bijzonder te zijn! Personeel en bediening erg professioneel en klant vriendelijk. Al met al, een echte aanrader, en een grote aanwinst voor Den Haag.

Stephaniezh

Via online reservering

We zijn met de Ah spaaractie met vier vriendinnen gaan eten bij NOH. We hebben heerlijk gegeten! Er was een vast menu voor de actie met tonijnsalade, sushi en sashimi en kip teriyaku. Alles goed verzorgd en erg lekker. De bediening was ook erg goed, vriendelijk en niets was te veel. Een echte aanrader!

Delapol

Via online reservering

Afgelopen zaterdag weer bij Noh gegeten. Het was erg druk, maar het AH-menu was top! Bediening heeft soms een beetje moeite met de drukte, maar de chef zeker niet. Fles huiswijn doet het heel goed bij de verse vis. Kortom: wij komen zeker terug.

Gegeten op 29 november 2014

cissybos

Via online reservering

Het 3- gangendiner was voortreffelijk!!
Alles was erg lekker.
Een echte aanrader.
Een ad en res om nogmaals terug te keren

Gegeten op 28 november 2014

doeshana

Via online reservering

Afgelopen zondag met de AH actie gegeten bij NOH. Een leuk, gezellig en knus restaurant.

Het eten was heerlijk. Amuse, Tonijnsalade, sushi/sashimimix en knapperige kip.

Zeker een aanrader.

Gegeten op 23 november 2014

Schrijf zelf een recensie over NOH in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over NOH. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.