Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Japans

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Speciaal AH menu: verrassend lekkere salade met tonijntartaar en bonitovlokken, heerlijke (Kiraku kwaliteit) sushi & sashimi mix en echt crunchy grilled teriyaki kip. Al met al boven verwachting goed eten en prima service, dus we komen zeker terug. Tip: de halogeen verlichting in het restaurant maakt iedereen er moe en 10 jaar ouder uitzien, dus zeker niet geschikt voor een eerste dinerdate...

Gegeten op 29 oktober 2014

robschuyl47

Via online reservering

Na een goed concert in Pepijn op naar Noh.
De ontvangst was zeer prettig. Het eten was voortreffelijk en de bediening hartelijk.
Bij de rekening ontbrak de fles wijn. Herstellen ging onder dankbetuiging en een geheime tip voor een gerecht. Klasse en zeker de moeite waard om terug te keren.

Gegeten op 26 oktober 2014

Joke444

Via online reservering

We hebben gegeten met de AH kortingsvoucher. Hiervoor hebben ze een speciaal menu samengesteld. Het gehele gerecht was heerlijk. De vis is zo vers dat hij smelt op je tong. De bediening is correct en vriendelijk. Al met al een goede ervaring. We komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 24 oktober 2014

freek17

Heerlijk gegeten met de IENS deal van Albert Heijn. Waar andere restaurants meestal simpele gerechten serveren die vooral niet te veel mogen kosten, is dat bij NOH wel anders.
Heerlijke amuse! En het voorgerecht, de tonijn/avocadosalade met bonito vlokken was uitstekend. Bediening heel attent en niet storend. Goede ervaring en ga hier zeker ook het normale menu proberen.

Gegeten op 11 september 2014

hiranya

Via online reservering

Heerlijke tonijnsalade vooraf. Gevolgd door prima sushi en sashimi. Maar de topper was de crispy kip terriyaki. Echt super.

Gegeten op 8 oktober 2014

snor1

Via online reservering

Wij hebben het AH menu genomen, en dat heeft ons uitstekend gesmaakt, de hoeveelheid was ruim voldoende, en de bediening was zeer alert en vriendelijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

Smulpaapje84

Via online reservering

Met de AH voucher bij NOH gegeten, heerlijke sushi en sashimi en zoete kip met een krokant korstje. Erg grote hoeveelheden! Wij waren op woensdagavond was naar mijn mening te rustig, slechts 6 andere bezoekers. Gemengde gevoelens over de bediening sommige medewerkers kwamen ietwat sloom en ongeïnteresseerd over, werd niet goed opgelet of de glazen al leeg waren. Eten prima, maar totaal plaatje kan verbeterd worden!

Gegeten op 17 september 2014

charlotte61

Via online reservering

de sushi en sashimi het lekkerst
tonijnavocado ook verrukelijk
en de kip krokant van de grillook zalig
we kenden het restaurant niet en het was een totale verrassing voor ons we hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 14 september 2014

fsev369

Via online reservering

Met de AH spaaractie hier wezen eten. 3 gangen kostten 35,- maar het 2e menu bleef gratis. Heerlijke tonijn/avocado salade vooraf. Echt smullen! Daarn sushi/sashimi mix, boterzachte zalm & tonijn. Ten slotte kip teriyaki met rijst; ook niet slecht. De porties waren ruim voldoende. lekkere witte wijn erbij en afgesloten met een toetje. De bediening was vriendelijk & niet opdringerig. Het is kleine zaak, met een apart sushi kookgedeelte. Niet heel bijzonder, maar prima vertoeven. Voor ons een geslaagde avond uit & nieuw adresje erbij voor heerlijke sushi.

Gegeten op 13 september 2014

CarlijnBakker

Via online reservering

Alhoewel het vrij rustig was - we waren op zondag - was het erg gezellig. Het is gezellig ingericht en alle bediening is erg vriendelijk. We hadden een speciaal driegangenmenu wat erg goed is bevallen. De porties waren iets te groot maar we hebben wat over was meegekregen naar huis. Een hele leuke avond, goede bediening en heerlijk eten.

Gegeten op 7 september 2014

Schrijf zelf een recensie over NOH in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over NOH. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.