a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 070 363 33 20

Sushi en sake op zijn best

Bij NOH kom je voor Japans eten op zijn best. Hier eet je verse en smaakvolle sushi, maar er staan ook hele hoofdgerechten op de kaart. Kip met teriyaki, tonijn-avocado salade, heerlijk! Voor heerlijke Aziatische smaakexplosies ben je hier aan het juiste adres!

Gansje52

Noh staat bekend vanwege zijn beroemde tonijn avocado-salade en dat was in eerdere recensies niet te veel gezegd. Heel bijzonder opgemaakt. Wel iets te veel dressing naar mijn smaak maar verder heerlijk. Het 2e gerecht uit menu B was zalm (sashimi dus rauw) die smolt op de tong en een aantal heerlijke sushi's. Het 3e gerechtje, de gebakken garnalen waren te vet naar mijn smaak en kunnen beter uit het menu worden geschrapt. De eend als laatste was het hoogtepunt, knapperig korstje en een heerlijke lichte teriyaki saus met een kommetje rijst. Goede prijs-kwaliteit verhouding in een prettige rustige sfeer. Genieten!

Gegeten op 14 juli 2016

smaaikel

Top japanner in Den Haag. Net als Kiraku van dezelfde eigenaar. Gewoon niet te vergelijken met die all you can eat dingen. Dit is gewoon echt GOED en uiteindelijk niet eens veel duurder. Ik kan dromen over de tuna avocado salad. Dat is echt een signature dish. gewoon gaan, en die salade bestellen!

Gegeten op 5 mei 2016

Sewpersad

Zaterdag 2 april hier gedineerd met vrienden. Het eten was voortreffelijk. Mooie vis, waanzinnig geserveerd en vriendelijke service. De beste sushi in Den Haag! Echt een aanrader. We gaan spoedig weer.

Gegeten op 2 april 2016

daphne102

Heeeeerlijk gegeten bij Noh! Eerst een amuse van het huis: goddelijk! Daarna onze rainbowroll, california roll en tuna maki salmon en avocado maki...heerlijk! Supervers, heerlijke tonijn zalm avocado en nog wat verrassende en heerlijke ingredienten! Had ik al gezegd dat het heerlijk was?! Ik was er met een vriendin, wij eten overal sushi, maar deze was top! En geen kleine dunne rolletjes hoor. We kregen het niet op! We wilden echt maar het ging niet...terwijl we echt veel sushi kunnen eten. Wat overblijft kun je meenemen:)! De bediening was geweldig, attent, supersnel en netjes. De sfeer was gezellig, knus. Een superaanrader!! Ik woon niet in de buurt maar ga hier zeker weer naartoe!!

Gegeten op 24 maart 2016

IM11

Sashimi lekkerste ooit. Vette tonijn heerlijk. Salade met krab erg lekker.Top! Bediening ook top. Achtergrond muziek werd op mijn verzoek gewijzigd.

Gegeten op 5 december 2015

mkl1

Gehoord van vrienden dat ze bij NOH ook Ramen serveren. Vandaag met mijn gezin wezen lunchen en Ramen geproefd. Het was snel, lekker en veel. Is voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer, NOH!

Gegeten op 15 november 2015

copes culinair

Voor de 1e keer bij NOH geweest op zaterdagavond. Om 1830 gereserveerd en we waren de 1e gasten. 1/2 uur later was het restaurant helemaal vol. Initieel zaten we aan het raam aan een zijtafeltje maar dat was het een beetje fris en attente ober vroeg gelijk of we ander tafeltje wilden dieper in het restaurant. Hebben we aangenomen. Het interieur is niet echt heel warm en gezellig (ander tafeltje zat je in de loop, kon je de 'warme keuken' zien), je krijgt een papieren servet (1 keer) en je ziet dat servies glazen niet helemaal up to date zijn. Gelukkig maakte het eten en de bediening een hoop goed maar in deze prijsklasse verwacht je iets meer.

We hebben het noh menu genomen met wijn van de beperkte kaart maar prima wijnen zonder uitzondering. Menu was zeer uitgebreid en grote porties (amuse met zalm; Miso soep & Edamame (sojabonen - hou ik zelf minder van - partner daarentegen heeft het hele bakje opgegeten, tartaar van tonijn met avocado met komkommer - heerlijk wel enorm vullend, Sashimi Mix,
Spicy Hotate (gegrilde st. jakobsschelp, met kaas) ook machtig, afgesloten met
Gyu No Teriyaki (beef met teriyaki saus) met rijst en salade. ook wederom goed. Absoluut geen ruimte meer voor dessert. Al met al een leuke ervaring maar menu te uitgebreid maar prijstechnisch waarschijnlijk voor velen de meest voor de hand liggende keuze. €86,50 voor 2 personen. Uiteindelijk hebben we inclusief fooi voor 150,- een leuke avond gehad. De bediening was super vriendelijk.

Gegeten op 17 januari 2015

ronsed14

Het eten is dik in orde. De amuse was niet bijzonder. De tonijnsalade des te meer. De combinatie van sushi en sashimi lekker en vers. De kip terrayaki smaakvol en knapperig. een goede pinot grigio op de wijnkaart. De bediening is vriendelijk maar niet oplettend. De tafeltjes zijn klein en staan dicht op elkaar. De banken zitten goed, de stoelen zijn te hard.

Gegeten op 5 december 2014

germine

Via online reservering

Zeer vriendelijke en attente bediening. Heerlijk verse sushi en fijne smaakcombinaties. Leuke menu's op de kaart. Maar helemaal met de AH-iens aanbieding een hele mooie prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 7 december 2014

Kokoleintje

Via online reservering

Met z'n tweetjes gegeten van het AH/Iens menu. Een lekkere amuse vooraf, daarna een overheerlijke tonijnsalade als vooraf, gevolgd door sushi met sashimi en gember en daarna uiterst lekkere krokante kip terrayaki met rijst. Bijzonder vriendelijke bediening.
De aankleding van het restaurant is sober. Maar dat zie je niet meer als je zo lekker kunt eten. Ga hier beslist nog eens eten.

Gegeten op 5 december 2014

Schrijf zelf een recensie over NOH in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over NOH. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.