Meijer aan Zee

• 7.5

• 8.0

ina10
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben verrassend lekker gegeten gisteravond. Wat een heerlijke tent, mooie zonsondergang
onder het genot van een drie gangen menu De kabeljauw met kreeftensaus wordt meer geprezen en dat is het zeker waard, het was verrukkelijk en prachtig opgediend zoals ook het dessert. De bediening was gezellig en goed. Kortom, heerlijke avond gehad, letterlijk en figuurlijk.

Gegeten op 28 maart 2014

HenkSpit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn wij dan bij een andere Meijers aan Zee geweest is de vraag als je sommige recensies leest?
Als voorgerecht de antipasti voor twee personen met een heerlijk tomatensoepje, fijne gerookte zalm en mooie carpaccio geserveerd op leisteen.
Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de catch of the day en wel de loins, het beste, van de Kabeljauw vergezeld van een blaadje lollo rosso gevuld met allerlei salades en een heerlijke kreeftensaus. Zij vond dit gerecht heel bijzonder. En dan loins voor slechts €16,50. Toppie!
Ik heb de gebakken tonijn genomen vergezeld van een bakje verse gember, sojasaus, wasabi en groente. Een behoorlijk dik stuk vis en bijzonder goed gebakken. Rosé van binnen. Perfect. Dit paviljoen straalt warmte en gezelligheid uit mede door de warme kleuren en gezellige inrichting met perfecte stoelen. Wij vonden de bediening erg vriendelijk en bekwaam. Zeker wat betreft de uitleg over de gerechten en de witte en rode wijnen die als huiswijn werden aangeboden. Sorry maar de muziek, je weet wel 6ooo nummers op een i-pad, beviel ons niet echt . Desgevraagd werd wel het geluid ietwat gedimd. Ons advies: Aanrader. Wij gaan zeker terug!

Gegeten op 27 maart 2014

bouwer61
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrassing in zantvoort! Via nu deal 3 gangen diner. Na een fijn ontvangst van een vriendelijke jonge dame uit Almelo begonnen met een goede tomatensoep. Daarna keurig opgemaakte borden met voor mijn vrouw kip Jamaica en voor mij kabeljauw met kreeften saus welke beide prima waren goed op smaak. Het desert wederom een kunstwerkjes op het bord. Brownie met chocolade mousse en een heerlijke lemon air. De kok uit midden Amerika heeft liefde voor zijn vak! Bedankt voor de in alle opzichten geslaagde avond.

Hidde-Kees
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten heerlijke kabeljauw met kreeften saus lekkere verse vis mijn vrouw had de tonijn en was ook erg tevreden top personeel en goed vakbekwaam wij hebben direct voor zaterdag gereserveerd met 10 personen absoluut een aanrader

Fred-Leonie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een heerlijke stranddag (12 maart!!) hebben we op het terras van Meijers een drankje gedronken. Heerlijk bij een ondergaande zon. We hadden om half 6 binnen een tafel besteld. Om half 7 zat het hele restaurant vol en dat op een woensdagavond. Dat moest wel goed zijn en dat was het ook. Vooraf een heerlijke uiensoep met stokbrood. Daarna een stukje gebakken zalm en als nagerecht een stukje brownie met ijs. Het smaakte prima en de borden waren met zorg opgemaakt. De vooral jonge bediening is erg vriendelijk. Het restaurant is een gebouw dat 's winters weer moet worden afgebroken. Als "tijdelijk"restaurant is het erg gezellig. Binnen wordt alles verwarmd met gaskachels en buiten brandt een vuur zodat de rokers ook warm staan.

Gegeten op 12 maart 2014

kgv86
  • Recensies in de laatste twee jaar

Decor is strak, modern en verzorgd. De bediening was vriendelijk bij binnenkomst. Rustig in het restaurant op een vrijdagavond.
Wij wilden graag een flesje wijn erbij en vroegen welke droge witte de serveerster kon aanbevelen. Ze adviseerde een frisse droge wijn aan die, helaas door de net gedronken ice tea inderdaad droog leek, maar later nadat de zoetheid van de ice tea was weggezakt toch echt meer een zoete witte wijn was.
Als voorgerecht gekozen voor sushi, deze werd aanbevolen door de serveerster ("smaakt erg lekker"), en de rundercarpaccio. Daarnaast wat brood met kruidenboter. Kruidenboter was bevroren, dus niet smeerbaar. Borden waren wel netjes verzorgd opgemaakt. Het eten daarentegen was stukken minder. De carpaccio was prima, maar niet echt bijzonder.
De sushi was gewoon slecht. Als je sushi serveert doe het dan ook goed. Zonder stokjes geserveerd, oké het is een strandtent dus niet te veel verwachten. Maar zelfs met een vork of met je handen was het niet eens heel naar binnen is te krijgen. De sushi viel uit elkaar zodra het werk opgepakt en zag er ook erg slordig uit. De sojasaus was een stroperige substantie en dropachtig van smaak. Deze variant dient normaal gebruikt te worden voor marinades en zeker niet als sojasaus voor sushi te worden gebruikt. We hebben nog gevraagd of er geen andere sojasaus beschikbaar was. Helaas was die er niet en anders moesten we maar met zout de sojasaus aanvullen... Sorry, wat?
De vis was wel goed van smaak, al leek het alsof de kok met een kettingzaag de ministukjes had proberen te snijden.
Bij het ophalen van de borden werd geen enkele keer gevraagd of het eten had gesmaakt. Tussendoor hebben we wel vriendelijk aangegeven dat de sushi toch niet aan de verwachting voldeed. Waarop de serveerster antwoordde dat het zelf dan zo toch ook maar eens zou uitproberen. Toch redelijke apart aangezien zij het ons eerder nog aanraadde met het commentaar dat sushi erg lekker was en het zelf al vaker op had. Na onze opmerking over de sushi hebben we deze serveerster niet meer aan onze tafel gezien, terwijl er toch maar twee mensen in de bediening stonden en wij haar nog steeds zagen lopen.
Het hoofdgerecht suft en turf (halve biefstuk met 2 gamba's) en de dubbele biefstuk. Op de kaart staat met een saus naar keuze. Ons werd gevraagd wilt u kruidenboter- of rodewijnsaus erbij? Tweemaal voor de kruidenboter gekozen. Toen de borden op tafel kwamen bleek de saus echter geen saus te zijn, maar weer eenzelfde bakje bevroren kruidenboter. Zet dan niet op de kaart dat er keuze is uit sauzen en zorg dat die kruidenboter niet bevroren is.
De halve biefstuk bij de surf en turf bleek een hele geworden te zijn, mooi meegenomen. De uitleg was dan wel weer raar, "Het staat verkeerd op de kaart" "We hebben teveel ingekocht, dus daarom is het een hele geworden", wat is het nu... Weer een aparte verklaring. De biefstuk zelf was smaakloos, wel wat peper en zout er op maar verder flauw en smaakloos. Mals was de biefstuk dan weer wel, maar lauw geserveerd worden is niet bepaald lekker. De gamba's waren zo doorbakken dat het net rubber was en de frietjes waren op het randje van glazig. De opmaak van de borden was zoals eerder gezegd goed verzorgd alleen voegde qua smaak niets toe aan de gerechten. Aparte keuze voor wortelpuree bij de gerechten en gefrituurde rauwe spaghetti.
Het dessert was goed, gekozen voor de chocoladebrownie. Mooi uitgevoerd, lekker van smaak en in dit geval sloot de decoratie wel aan bij het geheel. Alleen wat is het toch steeds met die gefrituurde rauwe spaghetti?

Al met al lijkt het bij dit restaurant een gevalletje van grootheidswaanzin te zijn. Probeer is de basis eens goed te krijgen, voordat er fancy gerechten op de kaart worden geslingerd die niet waar gemaakt kunnen worden. Helemaal als je dan een rekening krijgt waar bij je je toch afvraagt waar je nu eigenlijk voor hebt betaald.

Gegeten op 21 maart 2014

avankolck
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als we naar Zandvoort gaan, en dat is afgelopen zomer, herfst en voorjaar geweest, gaan we altijd naar Meijer aan Zee. Het is altijd goed. Soms moet je wel wat langer wachten, maar wat je dan krijgt is om te smullen.
De sfeer is heel gemoedelijk, je voelt je welkom.

Gegeten op 6 maart 2014

mardith
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening???? Welke bediening. Nee ook al is het de eerste warme lentedag ( wat al dagen van tevoren is aangekondigd ) zorg dan wel voor voldoende (ervaren) personeel . Veel mensen moesten minimaal 3 kwartier wachten op hun eten. Personeel erg onverschillig!! Tafels worden niet afgeruimd. Bediening weet niet wie wat heeft besteld. Daarbij de broodjes en soep zijn niets bijzonders. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!

Gegeten op 9 maart 2014

Josbruggink
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister lekker op het strand in Zandvoort gelopen, ondanks het heerlijke weer, miste ik 1 ding. Meijer aan Zee! Wij komen al tientallen jaren in Zandvoort, de laatste jaren alleen nog maar bij Meijer. Echt een hele leuke tent met vriendelijk personeel, je krijgt er echt een familiegevoel! Kan niet wachten tot ze weer open gaan. Het water loopt me al weer in de mond bij de gedachte aan een heerlijk glas Aix met de beste van Zandvoort ( biefstuk).

Gegeten op 18 oktober 2013

Hendrikpaap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten altijd bij Meijer aan zee kan niet wachten tot ze weer open zijn zon relaxed sfeertje altijd en het open uitzicht naar zee helemaal geweldig vooral de biefstuk verheugen we ons weer op tot snel Hendrik Paap

Schrijf zelf een recensie over Meijer aan Zee in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over Meijer aan Zee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!