Meijer aan Zee

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 571 33 10

elizabeth6

Tweede Paasdag gebruncht. Een grote deceptie. Ten eerste veel te veel mensen in de ruimte. Opgehokt als kippen. Ten tweede was het eten dramatisch slecht. Bakken gevuld met friet, kipnuggets, kroketten. Alsof het een brunch van een fastfoodrestaurant betrof. Huzaren en aardappelsalade leek van de groothandel en een enkele zelfgemaakte salade met smakeloze zalm. Satesaus en mayo voor over de naar niets smakende gebakken kipfiletstukken. Ik heb nog nooit zo iets ellendigs gezien. De bediening bestond uit scholieren die niet ingewerkt waren. Geen toetjesbuffet. Enkel lauwe, smerig koffie en afgekoeld theewater. En dat voor € 25,- pp. Ik heb denk ik voor nog geen €5,- gegeten. Als je op deze manier je geld binnen moet hengelen.... Voor ons nooit meer. Ook geen reactie op mijn mail waarin ik bovenstaande beschreven heb. De rekening is ook verkeerd opgemaakt. We hebben voor 1 persoon te veel betaald. vooralsnog niet teruggebeld door de eigenaresse na herhaalde pogingen.

Gegeten op 6 april 2015

leander5

Een prettige warme sfeer met vriendelijk personeel, het eten was heerlijk met name de cheesecake!!!!
Zeker een aanrader voor jong en oud

Gegeten op 29 maart 2015

Emma123456

Lekkere lunch genoten op het strand. Zowel het broodje als de lunchsalade was smakelijk en zeker voldoende. Ondanks het gure weer was het binnen lekker warm en sfeervol door de gaskachels. Ook de leren stoelen zitten heerlijk. De bediening was hulpvaardig en snel. Een aantal andere gasten hadden high tea, wat er erg lekker uitzag. Daar kom ik dus zeker nog een keer voor terug!

Gegeten op 18 maart 2015

Hannahoosten

Vanmiddag heerlijk gelunched lekkere salade en mijn tafelpartner een heerlijke kreeft, geweldige bereiding en eerlijke prijzen,inrichting gezellig en sfeervol. Wij waren hier op aanraden van de buurvrouw , wij zijn overtuigd!!!! Tot snel.........

Ps de bediening is vriendelijk, zeker ook belangrijk

Gegeten op 28 maart 2015

bennor

Vandaag heerlijk 3 gangen menu gegeten, super lekker en gevarieerde kaart, de bediening is attent en niet opdringerig, goede uitleg over de vis en de stoelen zaten heerlijk(bijna drie uur gezeten) Leuke vlammen in de zaak en stijlvol ingericht

Gegeten op 23 maart 2015

tom138

Heerlijk gegeten biefstuk perfect gebakken.
bediening was erg vriendelijk.
Ik vond bet restaurant netjes aangekleed. Rondom zekker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 13 maart 2015

stefenive

Vandaag heerlijk naar het strand geweest en besloten buiten in het zonnetje op het terras te zitten bij Meijer aan zee. Eenmaal gaan zitten hebben we heel lang moeten wachten tot we geholpen werden. Eenmaal geholpen kregen we eerst ons drinken. Een cola en warme chocolademelk. De chocolademelk zat weliswaar in een echte chocomelk beker, maar dit was het zeker niet! Heel waterig!! Toen eenmaal ons eten. Beide een uitsmijter ham/kaas. De uitsmijter was zo aangebrand dat er bijna niet in te snijden viel. De ham was helemaal hard aangebakken en de eidooier was zeker ook niet meer zacht, maar doorgekookt. Slechtste uitsmijter ooit!! Eenmaal bij het afrekenen werd er ook helemaal niks gevraagd of het eten had gesmaakt en omdat we zo lang moesten wachten zijn we maar naar binnen gelopen om af te rekenen. Ga hier dus noooooit eten!! Alleen wat drinken kan wel maar het eten is geen aanrader!!

Gegeten op 13 maart 2015

Rolo80

Met een Zoete Zonde Bongocard naar Meijer aan Zee. Het terras mooi opgezet (heerlijk zonnetje). Meisje in de bediening is een lekker bijdehand grietje. De Zoete Zonde bestond uit twee kopjes koffie of thee per persoon, een plaatje met minimuffins, scone met aarbeienkwark, cheesecakeje, bonbon en aarbeitjes. Niet bijzonder, maar prima voor als je de bon verzilveren.

Hidde-Kees

Lekkere vongole Gegeten met heerlijke gruner veltliner Daarna lekkere spare ribs vriendelijke bediening en Alles goed verzorgd wat ik altijd belangrijk vind Zijn de toiletten die waren brandschoon en het restaurant was Leuk ingericht het warme chocolade taartje was ook lekker wel jammer dat het recept Geheim was

Gegeten op 5 maart 2015

Bertusk

Deze week gegeten bij Meijer aan Zee en genoten van de heerlijke biefstuk! Met recht de beste van Zandvoort. Super avond gehad door het goede eten, vriendelijke bediening en heerlijke wijn! Tot de volgende keer!

Gegeten op 3 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Meijer aan Zee in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over Meijer aan Zee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.