Meijer aan Zee

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 571 33 10

bennor

Vandaag heerlijk 3 gangen menu gegeten, super lekker en gevarieerde kaart, de bediening is attent en niet opdringerig, goede uitleg over de vis en de stoelen zaten heerlijk(bijna drie uur gezeten) Leuke vlammen in de zaak en stijlvol ingericht

Gegeten op 23 maart 2015

tom138

Heerlijk gegeten biefstuk perfect gebakken.
bediening was erg vriendelijk.
Ik vond bet restaurant netjes aangekleed. Rondom zekker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 13 maart 2015

stefenive

Vandaag heerlijk naar het strand geweest en besloten buiten in het zonnetje op het terras te zitten bij Meijer aan zee. Eenmaal gaan zitten hebben we heel lang moeten wachten tot we geholpen werden. Eenmaal geholpen kregen we eerst ons drinken. Een cola en warme chocolademelk. De chocolademelk zat weliswaar in een echte chocomelk beker, maar dit was het zeker niet! Heel waterig!! Toen eenmaal ons eten. Beide een uitsmijter ham/kaas. De uitsmijter was zo aangebrand dat er bijna niet in te snijden viel. De ham was helemaal hard aangebakken en de eidooier was zeker ook niet meer zacht, maar doorgekookt. Slechtste uitsmijter ooit!! Eenmaal bij het afrekenen werd er ook helemaal niks gevraagd of het eten had gesmaakt en omdat we zo lang moesten wachten zijn we maar naar binnen gelopen om af te rekenen. Ga hier dus noooooit eten!! Alleen wat drinken kan wel maar het eten is geen aanrader!!

Gegeten op 13 maart 2015

Rolo80

Met een Zoete Zonde Bongocard naar Meijer aan Zee. Het terras mooi opgezet (heerlijk zonnetje). Meisje in de bediening is een lekker bijdehand grietje. De Zoete Zonde bestond uit twee kopjes koffie of thee per persoon, een plaatje met minimuffins, scone met aarbeienkwark, cheesecakeje, bonbon en aarbeitjes. Niet bijzonder, maar prima voor als je de bon verzilveren.

Hidde-Kees

Lekkere vongole Gegeten met heerlijke gruner veltliner Daarna lekkere spare ribs vriendelijke bediening en Alles goed verzorgd wat ik altijd belangrijk vind Zijn de toiletten die waren brandschoon en het restaurant was Leuk ingericht het warme chocolade taartje was ook lekker wel jammer dat het recept Geheim was

Gegeten op 5 maart 2015

Bertusk

Deze week gegeten bij Meijer aan Zee en genoten van de heerlijke biefstuk! Met recht de beste van Zandvoort. Super avond gehad door het goede eten, vriendelijke bediening en heerlijke wijn! Tot de volgende keer!

Gegeten op 3 maart 2015

tinussie

gisteren weer heerlijk gegeten , carpaccio top de zeebaars was super ,het restaurant straalt pure gezelligheid uit ,lekker warm goede service weer voor herhaling vatbaar

Gegeten op 4 maart 2015

Halit

Ik had voor gister een reservering gedaan voor een high tea. Dit had ik ruim van te voren telefonisch gedaan. Ik had een plekje bij het raam.

Gister bij aankomst wist hier niemand iets van af. Dus gingen we maar ergens zitten. Na een half uur hebben we ons verplaats naar een zitplek aan het raam. Mijn benen vroren ervan af! Wat was het koud, erg slecht!!

Dan de high tea zelf. 4 smaken thee!! Jammer. De zoete hapjes waren helemaal slecht. Een paar chocolaatjes, paar klein DROGE muffins een klein chocolade broodje een op de plank een paar lepels aardbeien yoghurt erop gekwakt en klaar.

Wat een gezellig momentje moest zijn was een hele grote teleurstelling!!!

Gegeten op 14 februari 2015

natazpel

Van vrienden een giftfor2 card gekregen, dacht ik voor de verjaardag van mijn vriendin een leuk adres gevonden te hebben bij Meijer. Het begon al bij binnenkomst en het overhandigen van de giftcard (ter waarde van €60). Er werd ons medegedeeld dat we alleen konden kiezen uit het zomermenu (ter waarde van €55). Na bezwaar konden we dan toch a la cart kiezen. De starters waren goed. Hoewel dat niet zo moeilijk is met oesters en brood met ajoli. Vervolgens het voorgerecht. Ikzelf een bonbon van Zalm met krab en sla en mijn vriendin een Vongole op Portugese wijze klaargemaakt. De Bonbon was op zich prima. Niet spectaculair. De Vongole daarentegen was ronduit slecht. Klaargemaakt op alles behalve Portugese wijze, Portugezen koken niet de vongole met soepgroenten doordrenkt in een wittige ver te zoeken wijn saus, mijn vriendin is Portugees en weet hoe dit normaliter wel moet. Zo trof mijn vriendin halverwege het bord een schelpje vol zwarte smurrie aan, niet een beetje ..echt een dikke drap. Na hierover een opmerking gemaakt te hebben, was de reactie van de keuken dat dit best voor kan komen. "we krijgen ze schoon in verpakking aangeleverd en er kan altijd een verkeerde tussen zitten". Ok? Goed. Op naar het hoofdgerecht. Een hele kreeft die we deelden met zijn 2-en. We hadden hem net zo goed met de vissen kunnen delen, want de kreeft was totaal, maar dan ook totaal mislukt. Het vlees was één grote grijsachtige, smakeloze, natte bende. 1 klein stukje uit het lijf was nog wel te doen, maar in zijn geheel was de kreeft gewoon slecht. Na opmerkingen hierover aan het personeel was hun reactie op zijn zachtst gezegd niet echt gastvrij en "kon er wel iets aan de rekening gedaan worden". Ja dank je de koekoek.. We hoefden iets minder bij te betalen (had tenslotte de giftcard, dus die omzet was zowiezo al binnen). We waren te verbaasd om een scene te maken, maar wilden eigenlijk gewoon zsm weg uit dit restaurant. Spijtig, want we hadden ons er iets meer van voorgesteld. Er zullen ongetwijfeld tevreden gasten geweest zijn en nog komen. Maar ons zie je hier niet meer.

Gegeten op 15 augustus 2014

art

Hier obv een social deal gegeten. Het was reuze druk maar gelukkig hadden we gereserveerd.
Het uitzicht is super want zicht op zee (want is natuurlijk een strandtent maar wel zo leuk). De service was goed en snel ondanks de drukte. Er werd rekening gehouden met onze wensen en het feit dat we kleine kinderen hadden. We hadden 3 gangenmenu en voor hoofd-en voorgerecht keuze uit 2 gerechten. De soep was simpel en niet speciaal, het hoofdgerecht was vis en die was heeeel flauw en waterig en de kop met ham niet speciaal. Erg jammer. Dus voor voor en hoofdgerecht een 5 maar het dessert (zelfgemaakte taart) was super, een 8. Komen wel terug maar dan voor een drankje. Want gevoel dat we vanwege de social deal qua kwaliteit niet hun echte kunnen hebben geproefd.

Gegeten op 19 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Meijer aan Zee in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over Meijer aan Zee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.