Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Meijer aan Zee in Zandvoort - 1

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 571 33 10
  2. www.meijeraanzee.nl

joroozen

Nou als je ergens een biefstuk wil gaan eten dan kun je hier terecht; de dubbele biefstuk op de kaart ze zeggen de beste van Zandvoort en ga het nog geloven; was top!!
vriendelijke bediening en met uitzicht erbij, tip hema verkoopt diner kaarten en de Meyer zit erbij!

Gegeten op 20 augustus 2014

mark486

Heerlijk gegeten bij Meijer aan Zee. Ondanks het slechte weer toch genoten van het heerlijke eten. Als voorgerecht de zalmbonbon, prachtig opgemaakt bord en hij was ook nog eens heerlijk. Als hoofdgerecht biefstukje, perfect gegaard zoals ik hem wilde. Als nagerecht nog een lekkere brownie. De bediening was jong maar wel gezellig en snel. De sfeer was heel relaxed. Echt een top tent! Wij komen hier zeker nog wel een keer eten

Gegeten op 6 augustus 2014

Lyran

Na een heerlijke dag aan het strand gegeten bij Meijer. Het eten was erg lekker. Het brood vooraf net afgebakken met huisgemaakte dip. Mijn hoofdgerecht (zeebaars) was goed en de portie vrij groot. Ook de scroppino als nagerecht was lekker, maar hier de portie wat klein.
De service was vriendelijk, alleen soms een beetje onervaren. Zo moesten we lang wachten op de frietjes bij het hoofdgerecht en kregen we uiteindelijk een dubbele portie. Prijs-kwaliteit was goed (€35 voor brood-hoofd-na, wijn en thee). Het is een leuke strandtent, waar ik zeker vaker terug zou komen.

Gegeten op 27 juli 2014

Hcbooman

De BBQ kost € 17,50. Heerlijk met de ondergaande zon! De biefstuk is ook aan te raden. Ziet er uitstekend uit en waar voor het geld. Dit in tegenstelling tot andere strandtenten. Goede graadmeter is ook dat er genoeg mensen zitten. Anderzijds toch snel geholpen.

Gegeten op 1 augustus 2014

Lijnie

We waren er voor Nataraj aan Zee en hadden een bbq gerecht besteld. Volgens de (zeer aardige) kok was dit 17,50. Bij afrekenen bleek het echter 27,50 te zijn want het was 'onbeperkt'. Dit was zowel mij als mijn vriendin niet verteld en wij hadden dan ook enkel 1 keer wat gehaald. Maar dat maakte niets uit. We konden gewoon 27,50 voor een paar stukjes vlees en wat salade afrekenen. Wanneer ik zoiets meemaak, kan ik maar enkel 1 conclusie trekken: er wordt duidelijk iets niet begrepen. Aan meneer Meijer te bedenken wat.

Gegeten op 20 juli 2014

sophie48

Heb hier heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is top. De intichting is herl mooi en netjes. Het pesoneel is zo vriendelijk dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. De spareribs waren super en de plateau antipasti hadden we vooraf, we hebben direct voor de volgende x gereserveerd het was hier zo druk en toch gezellig.

Gegeten op 28 juni 2014

happy2

Kom hier zeker terug, wat een toptent, geweldig opgemaakte borden, het vlees is super mals, mijn vriendin had de vis gekozen perfect gebakken met een supersaus. De wijnen waren goed geadviseerd en de bediening is echt super attent. De sfeer is als Zuid Frankrijk en het meubilair is heel relaxed, er was ook een bruiloft aan de gang wat ziet dat er gaaf uit zeg....... Echt een aanrader.

Gegeten op 28 juni 2014

amy5

We hebben allereerst gelunch bij Meijer. Daar ontvingen we een salade met een blauw elastiekje erin en pijnboompitten en andere zaden op een broodje carpaccio nadat er nadrukkelijk zonder besteld was.
Toen we het aangaven bij het personeel kon er geen excuses of compensatie vanaf.
Daarna hadden we een bongo borrel bon voor twee drankjes en een borrelplateau. Hier bleek niet al het personeel bekend mee en uiteindelijk bestond het plateau uit brood en vier bitterballen. Al met al een zeer teleurstellende ervaring. Gelukkig scheen de zon

Gegeten op 13 juni 2014

Dejong1

Leuk om te zien!
Zeker geen aanrader hier high tea gedaan.
Viel erg tegen warm en klef de sandwiches
Van het zoete scones,muffins uitgedroogd gesmolten cholade spullen ook erg warm. Duurde lang voor we zoetigheden kregen.
Werd niet gevraagd of we nog thee bij wouden.

Gegeten op 9 juni 2014

anouk37

Op 23 mei hebben we met zo'n 50 dames en heren een diner gehad bij Meijer aan zee. Een speciale ruimte los van het restaurant was voor ons gereserveerd en prachtig klaargezet. Hierdoor hadden we privacy zonder het prachtige uitzicht te verliezen. We hebben 3 uur lang heerlijk gegeten (3-gangen), gedronken en genoten van het uitzicht. De service was naar onze mening perfect en sloot goed aan bij onze wensen. Zeker de setting van het restaurant maakte het sprookje compleet. Het was een mooie mix tussen chique, spontaan en vrij; precies waar wij naar op zoek waren. Wij waren dus ontzettend tevreden en vinden het zeker een aanrader voor grotere groepen die op zoek zijn naar een mooie en speciale avond voor een schappelijke prijs.

Gegeten op 23 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Meijer aan Zee in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over Meijer aan Zee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.