a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 023 571 33 10

Remcovdm

Vanavond lekker gegeten bij Meijer aan Zee. Door meerdere serveersters geholpen gedurende de avond. Allemaal even vriendelijk en vrolijk. Het personeel draagt zeker bij aan een gezellig etentje. Porties zijn ook ruim, maar niet te veel. Smaak is echt enorm goed. Wij komen al jaren in Zandvoort, maar voor het eerst bij Meijer aan Zee. Wordt zeker één van onze vaste strandtenten. Absoluut een aanrader voor mensen die gezelligheid, lekker eten en fijne bediening waarderen.

Gegeten op 7 juli 2016

cairo2010

Met een collega lekker lunchen aan het strand. Op naar Meijer aan Zee. Kom er toch zo nu en dan terug aangezien de veranda en het decor erg gezellig is. Het eten en bediening is erg wisselend van niveau. Of erg goed of ronduit slecht.
We zitten binnen en gelijk komt de ober, bestellen koffie en 2 x club sandwich, 1 met zalm en 1 met kip. Het komt eraan en ziet er heerlijk uit. Ik vond de frites flauw dus pak de zout. Ik heb het vaatje net vast of de het dopje laat los en de hele inhoud over het eten. Roep de ober, niets dus loop erheen. Hij komt naar de tafel en kijkt me aan en zegt niets. Ik leg uit wat er gebeurd is. We geven aan om dan alvast te beginnen aan de zalm om te delen en vragen om een bord en bestellen nog wat te drinken. Bord komt eindelijk na 10 minuten het bord en de drankjes. 1 verkeerd drankje, maar laat maar is ook goed. Dan komt mijn nieuwe clubsandwich uit de keuken, op het bord gegooid en een paar koude frites . Hij komt de borden ophalen, vraagt niets en zegt dat ik i.p.v draaien de dop van het zout heb afgetrokken. Pardon, ik heb dit ook thuis, kreeg de kans niet eens om te draaien. Jammer weer. Maar voor mij nu echt de laatste keer geweest.

Gegeten op 3 juni 2016

sven67

Super gegeten! Leuke bediening. Een keer ander brood dan het standaard stokbroodje vooraf.
Spare ribs superlekker, en enorm veel (Je kan er zowat met 2 man van eten!)

Pizza's echt huisgemaakt, vulling naar wens aan de binnenkant! Helemaal goed.
En voor een strandpaviljoen prima geprijsd!

Helemaal top!!

Gegeten op 11 mei 2016

Hidde-Kees

Heerlijk gegeten op een zondagmiddag , gewoon van de grote kaart was geen probleem, mijn vrouw nam de tonijnsteak en ik de saté , ruime porties en alle lekker van smaak ook de toiletten zijn heel mooi tv's in de urinoirs !!!! Super cool en het meisje in de bediening was ook top

Gegeten op 22 mei 2016

LindaBakker123

Gegeten op 6 mei 2016

ans.portengen

Wij kwamen voor het terras maar dat was veel te koud, dus werd er gezocht naar een plek binnen. Na even wachten lukte dat. Het eten kwam redelijk laat, gasten die na ons kwamen aten ver voor ons. Bediening was vriendelijk en attent. Het eten: een maaltijdsalade kip, een roodbaars en een biefstuk, viel ons een beetje tegen. De baars smaakte naar niets, de saus was niet bijzonder. De salade was volgens mijn tafelgenote te vet aangemaakt en er zat spek in. De biefstuk was ok. Gezellige ruimte, leuk aangekleed.

Gegeten op 13 mei 2016

paulbouw

Heerlijk gegeten bij Meijer aan Zee. Met Bongo een tapas menu: Prachtig bord met verschillende voorgerechten. Heerlijke bijpassende wijn na goed advies van de ober. Ook mooie plaat met keuze van twee vlees- en één visgerecht. En dan uitzicht op zee én een heerlijke lentezon maakten het feest compleet! Gezellige sfeer en fijne en deskundige bediening.

Gegeten op 29 april 2016

carlijn24

Prachtig de nieuwe aankleding en kleuren. Altijd heerlijk vertoeven op het strand met goed en bijzonder eten! Een echte aanrader is de plateau antipasti met een lekker glas rosee of biertje, beide een ruime keuze in het assortiment. Op het antipasti plateau liggen o.a. een heerlijke carpacio en tonijnsalade. Ruim voldoende, we konden het maar net op met 2 personen! genieten!

Gegeten op 10 april 2016

Willem-V

Op een stralende lentedag heerlijk van de zon genoten bij Meijer aan Zee. Via Giftforyou hadden we een heerlijke lunch met soep vooraf en daarna een broodje of salade van de kaart. Ik had de carpacciosalade: lekker, alleen was de verhouding sla - carpaccio een beetje scheef (ik hield erg veel sla over).
De bediening was erg vriendelijk en het decor is fantastisch, zo aan het strand!

Gegeten op 10 april 2016

Peters3

High-Tea gedaan bij Meijer aan Zee. Het was prachtig weer dus dan is het altijd goed aan het strand. Op de hartig- en zoetigheden moesten we 3 kwartier wachten, foutje van de keuken. Ook het bijvullen van de thee pot werd niet in de gaten gehouden.
De high-tea zelf viel tegen en komt niet overeen met wat er op de site staat. Garnalenkroketjes zijn er wel geteld 2 en dan in mini uitvoering. Sandwiches zijn kleine harde bolletjes. Maar over de hartigheden is nog enigzins heen te komen. De zoete gerechten waren ronduit slecht. Echt alles van de goedkoopste kwaliteit. Soesje uit de diepvries, kleine muffins, croissantjes met niks er in en 2 chocolade pains. Allemaal dus van een zeer goedkope kwaliteit. Daarnaast zeebanket (??!!), u weet wel de goedkoopste chocolaatjes in de winkel in de vorm van schelpen en vissen. Geen scones (staat op menu en essentieel voor high-tea!), geen petit-four en een paar aardbeien als fruit. Eigenlijk gewoon een aanfluiting.

Gegeten op 3 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Meijer aan Zee in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over Meijer aan Zee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.