a TripAdvisor company

2. Indonesisch
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0594 591 822

HenkenAnita

Op aanraden van een mevrouw die we tijdens de antiekroute spraken, hebben we gegeten in de Eisseshof. Wat goede tip. Het restaurant staat misschien wel in 1 van de leukste gehuchten van Nederland en om dan voor de Indische keuken te kiezen is niet het eerste waar je aan denkt. Gelukkig hebben we besloten hier te gaan eten. We kozen voor de rijsttafel en die was werkelijk top! De Soto ajam, de sate ajam, de rendang, etc, alles was zo lekker dat we ons zelf vergaten in het eten. Eindelijk weer een adres waar je authentiek Indisch kunt eten.

Gegeten op 22 mei 2015

Restaurant - 1 week geleden

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn dat u had genoten

ingeborg

Een verrassing op het Hoge land! Op een prachtige plek bij een 16e eeuwse kerk een Frans-aandoend terrasje van een eetcafe. Het wat voor een eetcafe! Heerlijk fris biologisch Indisch eten!
Wij, al meer dan 60 jaar "ervaring" met de Indische keuken ook uit de "Weduwe van Indië"( Den Haag), menen te weten dat dit authentiek is met een zeer persoonlijke noot. Het eten smaakt vriendelijk en heeft toch de juiste pittigheid kenmerkend voor Indisch eten en voor ons: eindelijk niet gezoet met een overdaad aan suiker!!
Wij hebben genoten. En. ik weet niet dat we meer kregen omdat er iets niet helemaal goed ging met de bestelling: wat een overdaad voor zo'n schappelijke prijs.
Heel vriendelijke bediening en de kok kwam zich voor de vergissing nog verontschuldigen.

Gegeten op 17 mei 2015

Restaurant - 1 week geleden

Hartelijk dank. Het doet ons deugd dat u tevreden was, we doen ons best.

kraaijenhagen

Zaterdagavond weer voortreffelijke rijsttafel gegeten, deze keer op terras aan voorkant met prachtig uitzicht op oude kerk. Gemoedelijke ambiance en prettige bediening. De malse kipsateh met verrukkelijke saus vonden wij -waaronder iemand die net terug is van ruim drie jaar wonen op Bali- het hoogtepunt. Een aanrader !

Gegeten op 19 juli 2014

Knoes1971

Leuk: in een oud terpdorp staat een oud dorpscafe. EN daar kun je Indisch eten. Toen we binnen kwamen was het er stil, en het leek alsof men niet echt had gerekend op gasten. Evengoed konden we wel wat eten. Dus rendang met bami besteld, en sate. Eten was wel in orde, maar niet super. De pindasaus vermoedde ik zelfs (weliswaar Indische) instant-pindasaus te zijn, die ik ken van mijn schoonfamilie. De boontjes waren wel erg lekker en precies beetgaar. De bami was gekookte mie, gado - dus zonder garnering of zoiets. Al met al niet zo'n groot succes als ik lees van andere recensenten. Maar de locatie is top en de eigenaren vriendelijk.

Gegeten op 3 juli 2014

PKo

weer heerlijke rijsttafel gegeten met uitstekende service in een gezellige authentiek cafe ruimte.

Gegeten op 23 mei 2014

mph

Het Hoogeland, de gordel van smaragd, je zou het niet denken, maar het is echt waar. Bij Eisseshof, een authentiek dorpscafé, kan je fantastisch Indonesisch eten. De rijsttafel is zoals op de kaart staat: een culinaire reis. Bovendien is Niehove een prachtig dorpje, een bezoek meer dan waard. Eisseshof: ga het zelf ervaren!

Gegeten op 8 augustus 2013

Arnesto

Het Hoogeland, en ook Niehove heeft mij 'gepakt' .Zeker door dit prachtige kleine autenthieke café met zijn fantastische Indonesische eten en zijn sfeer en zeer prettige achtergrondmuziek is een aanrader voor iedereen!

Gegeten op 1 juni 2013

edmack

Het was ons al vaker verteld, in Niehove kan je in het prachtige, authentieke dorpscafé even authentiek Indonesisch eten. We namen de proef op de som en inderdaad: het klopte allemaal. Dat van het leuke café (waar de tijd een tijdje stil is blijven staan), dat van het dorpse (Eisseshof is kennelijk tevens dorpshuis, gelet op het zwaar versterkte bandje dat later op de avond boven ons hoofd begon te spelen) en dat van het eten. De kaart is zeer beperkt maar voorziet wel in een rijsttafel, en dat werd het dus. Alle kommetjes ( en dat waren er zoals het hoort heel wat) werden vriendelijk maar zonder plichtplegingen op tafel gezet, en de inhoud door ons met veel smaak genoten. Authentiek Indisch, inderdaad, pittig maar niet té. Genieten van elkaar werd naarmate de avond vorderde echter steeds lastiger - het geroezemoes zwol aan tot schreeuw-niveau. Tja, het blijft een café... Het slotakkoord, de koffie met spekkoek en bonbons, was helaas vals. Uit de indrukwekkende machine kwam absoluut niet indrukwekkende cappuccino en espresso. Dat moet toch beter kunnen!

Gegeten op 20 april 2013

kbosker

Ik heb een indische maaltijd genuttigd tijdens een werklunch vanmiddag met een aantal collega's in Cafe Eisseshof. De bediening was prima en het eten echt indisch. Leuke huiskamersfeer en heerlijk eten (rendang, boontjes, nasi , eieren). Echt een aanrader.

Gegeten op 21 november 2012

Evka

Afgelopen zaterdag hier gegeten met 3 volwassenen en 2 kleine kinderen. De nostalgische sfeer van het pand is al aangenaam binnenkomen, het eten was goed evenals de bediening. Er werd goed voor de kinderen gezorgd, de loempia's als voorgebracht zijn heerlijk, evenals de rijsttafel met vleesgerechten.

Gegeten op 10 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Café Eisseshof in Niehove

Schrijf hieronder je recensie over Café Eisseshof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.