Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

plaza-6 wokrestaurant

plaza-6 wokrestaurant

1. Toon telefoonnummer 0527 699 899

birriebarrie

Heerlijk eten, genoeg keuze uit verschillende gerechten! TOP!
Bediening vond ik persoonlijk erg slecht..... 2 meiden die steeds langs liepen te roddelen en wanneer ons bord klaar was gingen ze niet vragen of het had gesmaakt of iets waarmee ze contact met je zochten. hup bord pakken en weg wezen.
verder is het en leuk restaurant voor jong en oud! en zeker geschikt voor grote groepen.
Wij komen zeker vaker terug!

Gegeten op 28 november 2013

cheyenne5

het eten is uitstekend. Veel keuzes uit verschillende etenswaren. De bediening is zeer klantvriendelijk en doet het werk goed en met veel plezier. Het decoratie ziet er prachtig en uitstekend uit. Een echte luxe. Er kwamen zelfs zwarte pieten en sinterklaas langs, super leuk voor de kinderen! Echt een aanrader!

Gegeten op 30 november 2013

BiancaH

• Redelijk

Wij zijn hier vaker geweest. Het shushi aanbod is wisselend en de keus is redelijk beperkt. Op bepaalde dagen kun je beter niet komen en soms wordt er niet bijtijds bijgevuld zodat je niet alles kunt krijgen wat je zou willen.

ProeverWim

Warm welkom!
Bij binnenkomst door een zeer vriendelijke jonge dame naar een tafel begeleid. De keuze bij het wokken is groot en ondanks de lange rij, gaat het lekker snel. Bij de grilplaat is het heel royaal met lekkere grote stukken vlees en vis die met zorg worden bereid. Leuk dat je er met z'n allen omheen staat en dat de kok zoveel plezier in zijn werk heeft. De bediening was sowieso super, snel de vuile borden weg, vlot met drankjes, vriendelijk en beleefd.

h-robert

• Uitstekend

Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij dit restaurant. Het ligt langs de snelweg. Ondanks de locatie ziet het er binnen modern en gezellig uit.
Verder zag het buffet er prima uit, er was veel keuze uit gerechten. Ook hebben ze sindskort een ruim aanbod aan sushi. Zeker een aanrader.

Proever16513

• Redelijk

Laat ik het maar redelijk nomen. Grote vreetschuur. Eten best aardig hoor. Kinderen vinden het er erg leuk. Vooral de ijsmachine. Voor mij hoeft het niet zo.

Proever52902

• Slecht

• Slecht

Net onze afgehaalde maaltijd "op". Ja, het was genoeg en nee, het was niet te eten. Normaal bewaren we de restjes in de vriezer, maar het stond ons zo tegen dat we ruim 3/4 hebben geruimd in de kliko.
Toelichting; Het gefrituurde was lekker krokant uit duidelijk schoon vet, maar de inhoud was gekookte stukjes soep"vlees". Verder vlees uit ons menu, was vettig, neutraal van smaak, taai en zelfs de ossehaas in zwartebonensaus was bijna gehakt welke niet in verhouding stond tot de vele groenten.
16 Euro is niet veel voor zo'n menu, maar wel als het zo smaakt.

Schrijf zelf een recensie over plaza-6 wokrestaurant in Emmeloord

Schrijf hieronder je recensie over plaza-6 wokrestaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.