Soho

• 6.8

• 6.7

ikgagraaguiteten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eindelijk bij Soho gegeten, want zo maar binnenlopen is moeilijk. Het wok uit een kartonnetje eten gedeelte binnen en buiten is druk en alle sushi tafels waren gereserveerd. We werden achter bij de keuken aan een 2 persoons tafel neergezet, wat rustiger dus prima.

Soho is druk en komt chaotisch over. Dit merk je terug in de manier van binnenkomen. Niemand verwelkomt je, je moet zelf iemand aanspreken, personeel loopt hard heen en weer. Ik vraag na het zitten de kaart en de serveerster neemt gelijk onze "pot" met stokjes, servetjes weg en zet die op een andere tafel. Vreemd. Achteraf zelf de soya moeten gaan halen van een andere tafel.

Drankjes zijn snel geserveerd. Na 3 keer vragen komt de serveerster en legt all you can eat of per stuk uit. Zoals anderen aangaven onpersoonlijk en gehaast. Onbeperkt aantal gerechten bestellen per gang. Vijf gangen totaal. Geen boete voor wat over is.

Sushi is redelijk, rijst vers, handgemaakt alles, wel rommelig in elkaar gezet. Veel keuze, besteld: temaki, spicy tuna, futomaki, de standaard komkommer zalm tonijn maki, ty beef. Meer dan voldoende keuze. Vers maar door rommeligheid een 7. Futomakis zagen er beter uit, misschien van te voren gemaakt met meer aandacht. Nigri vrij klein. Geen light salt soya. Ijs lag in de vriezer maar werd niet verteld of dit bij het menu zat?

Vier fris en 2 menu zestig euro.

Geen toilet gebruikt. Rolstoel toegankelijk. Buiten terras. Parkeren in de garages in de buurt, 10 minuten vanaf centraal station.

Conclusie: redelijk, door de rommelige sushi en chaotische sfeer. Druk door bekendheid. Prima voor een avondje met vrienden, niet voor sushi fanaten.

Gegeten op 3 november 2013

Tomvegan

Restaurant review: Soho eindhoven? in Eindhoven, 17th of August 2013

Since I organized a show in Dynamo Hardt? in Eindhoven, I had to grab a quick bite in between bands.

Soho is a sushi bar that also serves wok meals. I went there by foot from Dynamo?, but you also get there by train or bus.

I ordered the gado gado wok meal, which consisted of green beans, cucumber, tempeh, bean sprouts, rice and peanut sauce.

The place looked good and it was very busy. It took a while before I got my food, but there it was. There was hardly any tempeh in there and the rice seemed to be a bit overcooked. The rest tasted ok, but it was a bit plain. Thank good they offer unlimited sauce and seasoning. Nearly at the end I found yolk in my dinner, which was not described on the menu. That was a nice surprise for a vegan. I was full at the end, but this had to be the worst wok meal I ever had...

Food: 5/10
Service: N/A
Decor: 8/10
Cost: 7/10
Bodybuilder-friendly: 4/10 (hardly any protein)

Gegeten op 17 augustus 2013

fritsflitspaal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verse en lekkere sushi hebben ze hier. Je kan het beste onbeperkt sushi nemen omdat de kosten erg snel oplopen. Vooral wanneer je voor iets "luxere" sushi gaat. Tomatensoep is ook erg lekker. Bediening is altijd vriendelijk en verder weinig op aan te merken. Het restaurant ziet er netjes uit en het is er vaak gezellig druk.

Gegeten op 5 juli 2013

l_eh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik word niet erg enthousiast van de sushi. Het kan beter, maar het is best wel lekker. Ook weleens gewoon van de kaart besteld. Niet heel veel speciaals, maar gewoon goed. Het personeel is onpersoonlijk en ben er niet heel erg over te spreken, maar ook weer niet echt iets mis mee. Qua decor, vind ik het weinig uitstraling hebben.

Gegeten op 5 maart 2013

belleair
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sashimi is top! Prijs is top!
Gyoza zou gestoomd beter zijn. Sushi mag iets meer vis op.
Service is prima. Groot minpunt zijn de toiletten, die hebben een glazen deur - ook al is het matglas je ziet de hele boel. Kan echt niet.

Gegeten op 18 april 2013

Mieke72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kleine porties, bij Soho in Den Bosch krijg je meer. Maar de temperatuur van het eten is goed, de versheid is niks mis mee en het personeel is bijzonder hartelijk. Ondanks de drukte werden we trouwens razendsnel geholpen. We konden direct bestellen, de drankjes kwamen snel en er werd verteld dat het eten iets langer zal duren ivm de drukte. Nou dat viel eigenlijk best mee. We hadden onze drankjes op en het eten kwam op tafel, goed timing!

Gegeten op 8 maart 2013

BWEHV
  • Recensies in de laatste twee jaar

Soho is voor zowel de onbeperkte sushi als de wokgerechten een prima keus.

Naast de sushi die je onbeperkt kunt bestellen wordt de keuzemogelijkheid uitgebreid met warme gerechten zoals beef en chicken teriyaki, soep, tempura garnalen en groenten, loempia's en meer. Na de lunch wordt dit nog verder uitgebreid met onder andere sashimi en diverse warme gerechten.

De take away wokgerechten worden geserveerd in een kartonnen doosje zoals je in Amerikaanse films ziet. Vers bereid en erg smakelijk. Mijn favoriet is de Tokyo Beef.

De bediening is vlot en je hoeft niet lang te wachten op je eten. Een prima restaurant voor zowel lunch als avondeten. Misschien niet de allerbeste sushi van Eindhoven, maar wel goed geprijsd, smakelijk en snel.

Gegeten op 12 maart 2013

RS1311
  • Recensies in de laatste twee jaar

Soho Eindhoven is over het algemeen druk bezocht... heel druk bezocht! De dag dat ik onbeperkt sushi heb gegeten was minder druk bezocht, wat mij weer goed uit kwam! Heerlijke sushi (vooral de "nieuwe rol") en bediening was ook prima! Eten was vlug bereid en kaarten werden vlot afgehaald! Verder in deze vestiging ook regelmatig wokgerechten afgehaald en die zijn erg lekker! Kortom: Yummie yummie yummie

Gegeten op 3 december 2012

hautecausine
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sushi is gewoontjes (maar de prijs ook) maar lekker.
De wokjes zijn super en lekker snel en handig.
Voor door de week ff snel iets te eten met een vriend/vriendin is het daar goed geschikt. Je bent dan ook ongeveer even veel geld kwijt al zou je zelf koken! Dus waarom dan niet ff lekker wokken? Maar wil je romatisch dan zou ik toch ergens anders gaan kijken.

Gegeten op 17 december 2012

R090
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is super lekker daar heb ik niks over te klagen maar gisteren had een van ons onbeperkt en de ander een bak met noodles en kip. De kip was taai en totaal niet op smaak. Er werd constant naar on gekeken wat echt niet lekker eet. Het ophalen van de kaart duurd super lang en het opnieuw vragen van drinken ook. Buiten dat kon ik gisteren hele verhalen meeluisteren van de buren langs mij.
Op de een of andere maniet blijf ik terug komen maar dat is ook alleen maar puur om het eten

Schrijf zelf een recensie over Soho in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Soho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!