Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand café Brinkmann

1. Restaurant
  2. Hollands

Grand café Brinkmann

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 023 532 31 11

roosjeIENS

Met grote verwachtingen zijn wij hier gisteren gaan lunchen en wat drinken. Echter, de service was zeer nalatig, in ruim 3,5 uur zijn wij tweemaal bediend, de eerste keer bij binnenkomt en de tweede keer moesten wij vragen of wij nog wat konden bestellen. Wij hadden nog meer willen bestellen, maar ondanks de leegte rond het middaguur, werden wij niet opgemerkt. Ook het oogcontact maken en het wenken naar de medewerkers had helaas weinig zin. Gemiste kans van Brinkmann om wat aan ons te verdienen. Onze lunch was gezien de prijs ook ietwat aan de kleine kant. Zeer teleurstellend, de volgende keer gaan wij gewoon naar een ander grand café.

Gegeten op 10 december 2014

Foodexpertamsterdam

Prima zaak in het centrum van Haarlem, besteld altijd broodje carpaccio deze is van super kwaliteit.Niet beter te vinden in Haarlem, Sfeer is prettig in een prachtig pand!

Gegeten op 4 november 2014

eetbeter2

Schitterend pand in het centrum van Haarlem. Perfect terras waar het met één enkele zonnestraal al goed toeven is.
We komen hier af en toe iets drinken. Laatst ook eens geweest voor een snelle hap. De saté is acceptabel. Niets bijzonders. De hoeveelheid is wel voldoende. Adequaat als je eens weinig tijd hebt.

Gegeten op 9 september 2014

Aniek28

Ik heb de saté gegeten. Niet heel bijzonder. Vlees was prima, het waren kippendijen dus dat is altijd goed voor saté, kun je niet veel verkeerd aan doen. Friet was slap en klef. Voor €15,50 vind ik saté wel echt te duur. De sfeer vond ik niet erg gezellig. De aankleding is wel saai te noemen. Ik zal niet snel terug gaan.

Gegeten op 16 augustus 2014

baco2000

Mooie locatie, fantastische ambiance. Vanwege slechte resultaten in het verleden was het al heel lang geleden dat ik hier ben geweest. Met name trage en ongeïnteresseerde bediening was daar de oorzaak van. Daar was in zijn geheel niets meer van te merken. Een alleraardigste dame in de bediening. Snel en vakkundig. De steaksandwich was helaas niet fantastisch. Een taai groot broodje, een klein stukje vlees en champignons en uien met weinig smaak. De verhouding tussen het broodje en het stukje vlees echt belachelijk uit verhouding. Eigenlijk at ik een broodje ui/champignons. Nee, een drankje op het terras: daar zal het bij blijven.

Gegeten op 15 augustus 2014

patrickscholten

Gistermiddag voor de vijfde keer in dit Grand cafe gegeten, uiteraard waren de biefstuk en de mosseltjes weer heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk en het eten is lekker, bovendien is het prijsniveau goed.

Gegeten op 22 april 2014

HugoIV

Een van de toplocaties van Haarlem. Prachtig pand met een bijna monumentale inrichting recht tegenover de Grote of St. Bavokerk. Riante ontbijtmogelijkheden met voor ieder wat wils van yoghurt tot Strammer Max…. voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 maart 2014

Horee-K

Tientallen keren hier heerlijk op het terras gezeten met een hapje en een drankje. Ook de hamburger is redelijk te eten. De kaart is typisch een grand café kaart. Geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je als gast dan ook niet. Groot terras met snelle bediening en als er geen markt op het plein is dan is er voor iedereen altijd iets te zien tussen het stadhuis en de Sint-Bavokerk.

Gegeten op 17 oktober 2013

RuudVeldhoen

Zondag heerlijk op het verwarmde terras gegeten en gedronken.
Razendsnelle en attente bediening, dat maak je vaak niet meer mee!
Top!
Het smaakte bovendien uitstekend!

Gegeten op 10 november 2013

Armslag

Van de week twee keer geluncht bij dit restaurant. Vriendelijke bediening en de drankjes en broodjes werden snel geserveerd. De broodjes zagen er mooi en verzorgt uit en het nog belangrijker, ze smaakte prima. Vooral het broodje hete kip is een aanrader! (lekker pittig zoals de naam het doet suggereren, wat vaak toch niet zo blijkt te zijn). Ben zeker benieuwd naar de prestaties in de avond, de lunch beloofd wat!

Gegeten op 30 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Grand café Brinkmann in haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Grand café Brinkmann. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.