a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 023 532 31 11

De huiskamer van Haarlem

Al sinds 1879 is Grand Cafe Brinkmann een begrip in Haarlem. Gevestigd aan de Grote Markt, midden in het centrum, ademt het café-restaurant nog steeds de sfeer van weleer, met alle moderne gemakken van nu. Op het menu staan typische eetcafé gerechten zoals de Brinkmann burger, kaasfondue en heerlijke sandwiches voor de lunch. De locatie heeft een gemoedelijke huiskamer sfeer en een heerlijk zonnig terras, waar je uitzicht hebt op het bruisende stadsleven van Haarlem.

hinson

Dit is precies wat je verwacht van een grand café. Prima vriendelijke bediening. Maar wel wat traag. Eten is uitstekend. Gewoon waar voor je geld. Voor mij de entrecote. Lekker maar iets te zoet. Prima saté voor haar. Samen de jopen biertjes geproefd. Mooi schoon glas. Heerlijk hoppig.
Cappuccino en thee vanmiddag ook prima.

Bobgrootveld

Hierbij wil ik een compliment maken over de bediening aardig en correct.maar het belangrijkste bij het snijden van mijn brood met kroketten schoof mijn bord schuin van de tafel en alles lag op degrond .direct hulp met opruimen en even later werden er nieuwe kroketten gebracht fantastisch nogmaals mijn complimenten. Groeten Bob grootveld den Haag

Gegeten op 22 juli 2015

YoJa36

Zaterdagavond met twee vrienden afgesproken bij dit grand café. We waren alle drie eensgezind en bestellen Saté van ossenhaas met kroepoek. Vlees smaakt goed en lekker.
Salade en de steak frites (in een punt zak) smaken redelijk. Bediening is vlot en vriendelijk.
Al met al wel een gezellige tent. Prijs kwaliteit/ verhouding is ook redelijk.

Gegeten op 18 april 2015

FransFerdinand

De hamburger was ok, gewoon maar lekker, de bediening was door drukte traag. Maar wat een heerlijke plek om op een eerste lentedag te zitten. Aanrader qua locatie!

Gegeten op 10 april 2015

RS29

Een gezellig restaurant, aardige bediening en goed eten. Voor een gezellig dinertje is het prima, ook drankjes op het terras of lunch zijn aan te raden.

Gegeten op 25 februari 2015

Anouk05

Last minute op een zaterdagavond hier naar binnen gelopen en er was nog een tafeltje vrij. Prima gegeten, we hadden beide een hamburger. Niet teveel poespas en simpele gerechten, maar prima om een avondje mee door te komen!

Gegeten op 31 januari 2015

roosjeIENS

Met grote verwachtingen zijn wij hier gisteren gaan lunchen en wat drinken. Echter, de service was zeer nalatig, in ruim 3,5 uur zijn wij tweemaal bediend, de eerste keer bij binnenkomt en de tweede keer moesten wij vragen of wij nog wat konden bestellen. Wij hadden nog meer willen bestellen, maar ondanks de leegte rond het middaguur, werden wij niet opgemerkt. Ook het oogcontact maken en het wenken naar de medewerkers had helaas weinig zin. Gemiste kans van Brinkmann om wat aan ons te verdienen. Onze lunch was gezien de prijs ook ietwat aan de kleine kant. Zeer teleurstellend, de volgende keer gaan wij gewoon naar een ander grand café.

Gegeten op 10 december 2014

Foodexpertamsterdam

Prima zaak in het centrum van Haarlem, besteld altijd broodje carpaccio deze is van super kwaliteit.Niet beter te vinden in Haarlem, Sfeer is prettig in een prachtig pand!

Gegeten op 4 november 2014

eetbeter2

Schitterend pand in het centrum van Haarlem. Perfect terras waar het met één enkele zonnestraal al goed toeven is.
We komen hier af en toe iets drinken. Laatst ook eens geweest voor een snelle hap. De saté is acceptabel. Niets bijzonders. De hoeveelheid is wel voldoende. Adequaat als je eens weinig tijd hebt.

Gegeten op 9 september 2014

Aniek28

Ik heb de saté gegeten. Niet heel bijzonder. Vlees was prima, het waren kippendijen dus dat is altijd goed voor saté, kun je niet veel verkeerd aan doen. Friet was slap en klef. Voor €15,50 vind ik saté wel echt te duur. De sfeer vond ik niet erg gezellig. De aankleding is wel saai te noemen. Ik zal niet snel terug gaan.

Gegeten op 16 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Grand café Brinkmann in haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Grand café Brinkmann. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.