a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0657850163

Ella86

Ik heb hier samen met mijn vriend gegeten. We hebben ons laten verrassen door de kok. Zeker een aanrader! Allemaal heerlijke hapjes, die in een prettig tempo worden opgediend. Super vriendelijke bediening! Echt een familierestaurant. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gegeten op 30 januari 2016

marcella30

Enrique is een perfecte host. ik heb genoten van het eten. Vooral de tapas. de sfeer is relaxed en dat je lekker buiten kan zitten. Ik ben er al een paar keer geweest en zal zeker weer gaan.
het interieur mag een beetje moderner worden maar dat mag de gezelligheid niet breken.

Gegeten op 26 september 2015

ilise

We hadden gereserveerd voor 4 man door enige vertraging waren uur laten aanwezig in de restaurant. Netjes gebeld was geen probleem. Wij kozen ervoor om ons te laten verrassen. En verrast waren we zeker alles smaakte voltreffelijk tot aan de wijn toe. De eigenaar was de ideale gastheer we voelde ons meteen thuis. We bleven wel 2 uur langer dan gepland maar sfeer was echt te proeven. We komen zeker terug.. Voor de beruchte paella

Gegeten op 8 januari 2016

paulasteenland

Na zelf 4 jaar in spanje te hebben gewoont was ik blij verrast te zien dat dit spaanse restaurant daadwerkelijk ook autentieke gerechten serveert. De eerste keer hebben we heerlijk gelunched met een kleine selectie tapas en een hoofdgerecht. En de tweede keer zijn we in de avond gekomen voor een heerlijke grote pan paella...yum!
En ja ook de inrichting is zoals je verwacht van de beste kleine restaurantjes....de focus ligt op de kwaliteit van het eten en de warmte van de eigenaren....zoals het hoort!

Gegeten op 13 december 2015

Henrique22

Ik heb hier vorige week zaterdag gegeten, en toen we binnen kwamen was het lekker druk en gezellig, wij hebben ons laten verassen Door de chef, wij hebben diverse tapas gekregen maar wat voor mij de lekkerste waren, zijn de gevulde aubergine en de mosselen.
Eten was niets op aan te merken, service kon wellicht wat sneller maar voor de rest was het een geslaagde avond.
Zeker een aanrader als.je van authentiek eten houd

Gegeten op 31 januari 2016

gerdinand

Met gemak de beste Spaanse keuken in Den Haag, misschien wel Nederland.
Fantastische deals (laat je verrassen door een surprise- tapas menu).
Bediening is gepassioneerd (hagdstikke Haags ook) en kan je alles vertellen over onder andere de herkomst van de ingrediënten.
Ik verbaas me elke keer over het relatief kleine aantal andere gasten hier en hoop van harte, dat dit restaurant het nog heel lang volhoudt, want het is mijn absolute favoriete restaurant in mijn thuisstad.

Het decor is wat kaal (al hangen er prachtige schilderijen van een Mexicaanse kunstenares), maar de kwaliteit van het eten compenseert dat meer dan afdoende.

(dit is een niet gesponsorde bijdrage, regt uit mijn hart en smaakpapillen!)

Gegeten op 24 januari 2016

denise14

Heerlijk gegeten. Qua decoratie waande ik mij even in spanje. Goede authentieke tapas en vriedelijke bediening. Paella rijk aan zeevruchten. En de tapas is een aanrader. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 21 januari 2016

LizanneL

Heerlijk gegeten! Leuke zaak met betrokken gastheer. Lekkere wijn en een echte aanrader is het menu van de chef. Goede prijs/kwaliteit verhouding! Ik kom zeker terug

Gegeten op 9 januari 2016

anouk144

Wat een super leuke met echte Spaanse sferen Tapas bar!!
We namen op advies het verrassingsmenu en hebben in Den Haag nog niet eerder zulke lekkere echte Spaanse tapas gegeten. We hadden even het gevoel dat we in een Tapasbar in San Sebastian zaten...

Vriendelijke bediening, heerlijk eten, goede timing, kortom: Een echte aanrader, wij komen snel weer een keer terug!!

En p.s. het te weinig uit een eerdere recensie daarvan zeggen wij niet waar. Heerlijk eten en meer dan de juiste hoeveelheid!

Gegeten op 7 januari 2016

jason18

Hier met een grote groep gegeten. Wij namen een verassings menu. Dit was erg weinig achteraf en erg duur. Hetgeen we kregen smaakte wel oke maar zeker niet fantastisch. We zaten op elkaar gepropt en het geheel van de zaak oogt nogal smerig. Ik zou hier niet snel nog eens heen gaan...

Gegeten op 27 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over La Riojana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Riojana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.