Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Riojana

2. Spaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 362 99 60

henktankink

Gisteren voor ons eigen feestje een groot aantal pinchos afgehaald, die we na overleg met de spaanse maakster hadden besteld. In een woord: geweldig goed, die traditionele hapjes uit de Rioja! Het bleek de topattractie op ons feestje.

Gegeten op 27 september 2014

josé30

We hebben La Riojana heerlijke gegeten en goeien wijn ook . de Tapas waren ook echt goed op smaak, lekker gekruiden met olijf olie en natuurlijk waar kan het niet missen knorflook . Alles op de goede smaakt ! bediening waren ook echt goed en vriendelijk hoe het hoort .. ik kom zeker binnenkort voor mijn gambas al ajillo ! Hasta la proxima.

Gegeten op 14 mei 2013

teddy1

Ik heb hier pas gegeten met mijn vrouw en zoontje van 5. Na een dag wandelen in Den Haag was dit een mooie afsluiter. Zonder op de kaart te kijken vroeg ik de chef om zijn selectie voor te zetten. Attent zoals de Spaanse Hagenaar was hield hij al rekening dat mijn zoontje geen pittige dingen moest krijgen. Van vlees tot vis alles was authentiek gekruid. Niks overdadige. Dat eist om een verhaal. Wat blijkt restaurant is vernoemd naar haar streek. Deze mensen weten wat ze doen. Ik was vooral gecharmeerd door de artisjok. Sluit de avond met een koele sangria. Aanrader en herhaling vatbaar.

Inque

Wij hebben hier pas gegeten en gedronken met ons team-uitje. Het was allemaal prima geregeld, de eigenaar heeft goed rekening gehouden met onze wensen. We kregen eerst huisgemaakte sangria, erg lekker, daarna kwamen steeds wat tapas. Alles lekker van smaak, leuk gepresenteerd en prima om tijdens een borrel te eten. Het was ook erg gezellig, spaanse muziek. Kortom een succes!

Gegeten op 23 mei 2013

NvdV

Heerlijk gegeten met zijn tweeën hier. Wij maakten gebruik van de 'All You Can Eat' optie. Tevens dronken wij de huisgemaakte sangria. Wij waren de eerste in het restaurant en langzaamaan stroomde het vol. De gehele avond stond de gastvrije eigenaar (een echte Spaanse Hagenees) ons uitermate vriendelijk te woord, maakte bij het brengen van elk afzonderlijk gerecht een leuk babbeltje. Ook ontvingen wij gedurende de gehele avond telkens met acceptabele regelmaat het volgende gerecht. Van tevoren wisten wij dat de aankleding misschien te wensen zou overlaten, maar het hangt er helemaal van af welke verwachtingen je hebt. Nogmaals, prima gegeten tegen scherpe prijzen.

Gegeten op 8 mei 2013

Proever27935

Op mijn verjaardag heb ik een etentje voor drie gereserveerd. Ook ons kind van twee kwam mee. Bij Twee van ons wilden all yopu can eat die je binnen twee uur mag bestellen, maar de eigenaar gaaf aan dat de hele tafel “all you can eat” moet bestellen, dus wij gingen in op zijn verzoek. Elk persoon mag 3 gerechten per rondje bestellen en dat deden wij, maar de enige gerecht die we na een half uur kregen was mijn gerecht een Spaanse ham en de algemene knoflookboter met stokbrood. De man wilt per se één dingetje per keer bedienen…en dat voor drie mensen de rest van ons moet ook maar mee eten anders val je van de honger na een uur wachten. Een van ons kreeg pas na anderhalf uur zijn eerste gerecht toegediend. Zo bleef de hele avond en ons dochter begon zich te vervelen dus papa ging maar even naar buiten wandelen en wij bij de eigenaar aangeven dat het toch wat sneller kan en moet…Ja ja ik geeft het door bij de keuken (zijn vrouw) was zijn antwoord. Vervolgens verdwijnt hij helemaal uit de tent en er is verder niemand meer om zelfs drinken te bestellen. Bij etiketten hoort er niet bij dat hij met een rooklucht komt bijstaan.
Er waren verder nog maar 3 mensen. Dus wij vroegen ons af hoe zij het doen als het vol zou zijn. Dus beleefd vroegen we hebben jullie zieke personeel of zo? De vrouw zei nee hoor, maar taps duurt gewoon wat lang zei ze, maar dit was niet een gezonde stilte. Na twee uurtjes willen de man en de vrouw je uit hun tent zetten door te zeggen oh het is erg laat voor het kind (ons dochter)! Vergeten ze soms dat het door hun kwam... Lege brood maand de hele avond aan ons tafel laten staan en bij betalen heeft de eigenaar niet van te voren aan gegeven dat de pin het niet doet dus wij moesten aan de overkant geld gaan pinnen, wat voor bon je dan krijgt moet je dan zelf raden;-)
Het was gewoon echt NIET leuk om zo behandeld te worden als een jatmoos! Wij zullen nooit meer daar gaan eten.

Gegeten op 1 mei 2013

denise14

hele lekkere paella gegeten met veel zeefruit ik heb 30 jaar in spanje gewoond dus weet waar ik het over heb het is echt een familie bedrijf waar moeder kookt we hadden van te voren heerlijke tapas gambas al ajillo albondigas con tomate kwaliteit en prijs super goed ga binnekort weer voor de zarzuela zag hem bij een andere tafel en zag er zeer goed uit bediening erg vriendelijk en attent een aanrader

Gegeten op 9 maart 2013

palazzo

Per toeval kwamen wij in dit restaurant terecht ,we waren uitgenodigd door vrienden toen we voor de deur stonden had ik al zoiets van getsie wat een ongezellige bende, maar ja we waren uitgenodigd dus hield ik m'n mond, de man die ons bediende rook ongelooflijk naar zweet, m'n eetlust was al lang verdwenen, de tapas smaakte allemaal naar knoflook en na allemaal 4 stukjes tapas geproefd te hebben, ik heb daarvan de helft niet eens opgegeten vroeg de bediening al, jullie hebben zeker al genoeg, inderdaad het was niet te eten,dus we hadden genoeg maar we hadden allemaal nog honger ,geloof me ik kom in veel restaurants maar dit was de eerste keer dat ik zoiets slechts heb meegemaakt.

Gegeten op 16 februari 2013

bourgondische_foodie

Wat een waardeloos restaurant. Unlimited tapas werd vertaald naar 2 hapjes in 3 uur en de vraag of we klaar waren. Na 5 wijntjes, 3 uur in de frituurlucht hebben gezeten en uitzicht op de wasemmers midden in het restaurantje hebben we betaald om ergens anders een hamburger te halen. Wat een afknapper!

twijvelaar

Donderdag hier lekker gegeten met een groep collega's, tafels hebben ze leuk voor ons neergezet en was daarom ook zeer gezellig.

Het eten was ook zeker een aanrader, en ook ruime keuze
Vind wel dat de service iets beter kan, soms moesten we bijna zelf vragen om drank ipv dat het ons word aangeboden, maar voor de rest is er niets op aan te merken.

Gegeten op 6 december 2012

Schrijf zelf een recensie over La Riojana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Riojana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.