a TripAdvisor company

2. Spaans
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 7799744

joshua1979

Sommige ervaringen kun je pas goed opdoen door jezelf te laten verassen. La Riojana heeft het voor mij perfect gedaan. De kok heeft voor mij en mijn gezelschap een verassing gemaakt. Heerlijk om de meest strelende gerechtjes voorgeschoteld te krijgen waar je echt een liefde voor smaak en kwaliteit in merkt. De saus van het eten hebben we zelfs nog gewaardeerd door zoveel mogelijk ons knapperige stokbrood hierin te dippen. Het zuurtje in de salade prikkelde aangenaam zacht achter in de mond, de garnalen waren zalig en ik merkte dat ik gevoelsmatig van alle gerechten afscheid moest nemen als deze op waren en tegelijkertijd niet kon wachten op het volgende. We zijn pas gestopt nadat we eigenlijk al helemaal vol zaten, wat door de kok aandachtig werd gevolgd. Je zult helemaal goedbedoeld niet met honger vertrekken als het aan de bediening ligt. Toen we eigenlijk niet meer konden eten wisten we dat we nog één ding moesten proeven: patatas bravas. Met een roesje van voldoening zijn we de deur uitgestapt om toen pas te merken hoe de tijd was gevlogen en met hoeveel aandacht voor onze smaakpapillen we nog amper aan onze gesprekken waren toegekomen :)
De tijd stond even stil, maar van dit soort tijdbestedingen krijg je geen spijt. Tijd is wel het enige dat je even moet nemen als je hier eet (onthaasten), want je eet alles vers en de kok stelt kwaliteit boven haast. Het restaurant zelf (de inrichting ervan) kun je eigenlijk pas optimaal waarderen als je al in verschillende tapas-eetgelegenheden in Spanje bent geweest. Dan pas begrijp je dat de Spaanse keuken niet gaat over strakke pakken en zilver bestek maar over mensen!
aanrader!

Gegeten op 19 mei 2015

N_M

Heerlijk eten in la Riojana! Échte tapas. Je moet er wel wat voor over hebben, want het is niet goedkoop, maar je krijgt er heerlijk vers eten en kwaliteit voor!

Daarnaast is de zaak geen eenheidsworst,iets wat ik erg prettig vind bij het eten van tapas júist omdat een gemoedelijke sfeer daar zo goed bij past.

De bediening is erg vriendelijk, de sfeer rustig en ontspannen. Wil je een snelle hap, dan zullen ze je zeker adviseren welke hapjes snel klaar zijn. En wil je rustig tafelen, dan krijg je daar ook alle tijd voor.

Een echte tapaskenner kán niet anders dan concluderen dat het eten erg goed is.

Ook de bar is leuk en voegt iets aan de sfeer toe. Van de bar raad ik met name de huiswijn aan: deze is erg zacht, gewoon lekker. Een heerlijke smaaksensatie.

Tot slot vind ik de ligging prettig: rustig langs de kant van een weg, tegenover de grote kerk in het drukke centrum van den haag. Een oase van rust, Spaanse muziek en lekker eten: proef een stukje Spanje in Nederland. Wij waren in elk geval erg tevreden..!

Gegeten op 19 mei 2015

Nietje05

Gegeten bij riojana. Ik begrijp niet waar al deze positieve recensies vandaan komen. Het eten was niks bijzonders. Gewoon standaard tapas en wel heel erg vet. Er stonden vieze glazen op tafel. Sangria was er niet, zoete witte wijn ook niet en dessert en koffie was ook niet mogelijk. We hebben er maar om gelachen, maar we komen er nooit meer

Gegeten op 9 april 2015

gkoedam

Typisch Spaans en dat is heel bijzonder in Nederland. De crew van La Riojana doen al jaren hun Spaanse kunstje in Den Haag. Heerlijk gegeten en gedronken. Hulde!

Gegeten op 20 maart 2015

denise14

Heerlijk gegeten. Vooral de paella met zeefruit was authentiek waande mij in spanje. Ook een aanrader zijn de gambas al ajillo en de overheerlijke tortilla de patatas. Bediening vriendelijk en familiair. Wij komen graag gauw terug.

Gegeten op 14 maart 2015

julia40

Hele vriendelijke bediening. Het restaurant ziet er niet mooi uit maar het eten smaakt heerlijk.Witte wijn was lekker en de tapas vers. Niet duur. Gezellig gepraat met de koks. Een aanrader dit restaurant

Gegeten op 14 maart 2015

Carowil

We eten hier regelmatig en worden iedere keer weer verrast door nieuwe, originele gerechtjes die fantastisch smaken. Deze keer gingen we voor de vis: st.jacobsschelpen, langoustines, sardines en de overheerlijke almejas (schelpjes), mooie creaties, pure smaak. De wijn is ook prima. tip: vraag naar de specials van de dag.

Gegeten op 6 maart 2015

quiubo

Na een zondag slenteren door Den Haag wilden we de dag afsluiten met iets bijzonders , en dat kregen we hier voorgeschoteld ! Heerlijke en typisch Spaanse , of moet ik zeggen typische Rioja -gerechtjes ! Dat de vrouw des huizes uit de Rioja komt en de traditionele recepten gebruikt zegt al wel iets . Dat vonden we al een goed begin .De pinchos ( want zondag is blijkbaar pinchos -dag ) waren TOP , in smaak en ook hoe ze op je bord gepresenteerd werden . Zo zie je ze in Spanje....en nu dus ook in Den Haag . Bijna jammer om van zo'n kunstwerkje te gaan eten. De zoon, die samen met zijn moeder de keuken bestiert, weet wat hij doet, werkt met goede producten en heeft een moderne kijk op de originele keuken uit de Rioja. Ook als je vaak in Spanje komt en de pinchos uit het noorden kent , moet je bekennen dat dit echt heel goed - en naar meer - smaakt ....En ook nog een lekker glas wijn erbij ! Dit restaurant haalt de sfeer en smaak van Spanje wel héél dicht bij ! Ook Spaans-Haagse pa zorgt goed voor zijn klanten . Genieten dus .
Het thema decor ... ach, wat moet je daarover zeggen ...het is er gezellig , het is er schoon , helemaal niets mis mee, gewoon een dikke 8 !!! Ook in Spanje is het belangrijker dat het eten goed is en de wijn lekker , dan dat je op een hippe stoel in een moderne , vaak verbouwde en ook nog vaak te donkere..., zaak zit ...Nederlanders willen nou eenmaal blijkbaar graag in iets meer design tentjes eten ... nou ,die zijn er genoeg , maar wij geven de voorkeur aan lekker eten en drinken in een prettige sfeer . De kosten van een verbouwing zouden veel andere restaurants beter in de kwaliteit van het eten kunnen steken .
En dat praatje aan de tafel met de kok , over wat je graag in je ( volgende ) pincho zou willen, en of de gerechtjes uiteindelijk ook in de smaak vielen ..., fantastisch , ook weer zo Spaans , en erg klantvriendelijk !
Ga zo door , en we hopen dat jullie zondagse pinchos alom bekend worden . Aan ons zal het niet liggen ...wij geven het wel door aan de liefhebbers ..en we kennen er genoeg !
Bedankt en tot de volgende keer ( jammer dat we niet dichterbij Den Haag wonen ...)

Gegeten op 22 februari 2015

anyelamar

Nadat wij vorige week langs dit restaurant liepen en naar binnen gingen om een paar pincho's te proeven (welke erg goed waren) zijn wij hier gisteren geweest om paella te eten. Ook deze paella was heerlijk en deed ons echt denken aan de paella's die wij gewend zijn uit Spanje. De bediening is hartstikke aardig en de kok kwam ook nog even aan ons vragen of alles naar wens was. Het restaurant is knus en je waant je in een tapasbar uit Malaga of Madrid. Al met al een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 februari 2015

rico24

Ik kwam hier met mijn vriendin en mijn schoonmoeder om onze verloving te vieren.
op advies van de chef, hebben wij een 12tapas surpriseen genomen. Ik had er mijn twijvels over, maar toen de tapas begonnen te komen werd ik wel heel snel verrast. Er kwamen combinaties voor die ik nooit eerder heb geproefd, zoals bijvoorbeeld chorizo gebakken in licor43. of sint Jacobs schelpen waar ook kikker erwten in zaten met Spaanse ham. we hebben een geweldige avond gehad, service was ook goed omdat de kok ook aandachtig bezig was om te zien of alles naar wensen was, en ons met veel passie een uitleg heeft gegeven over alle tapas.
Dit is zeker een aanrader en ben ook van plan om dit nog een keer te doen

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over La Riojana in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over La Riojana. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.