• foto's van Binnen Breda in Breda - 1

• 8.3

Binnen Breda doet mee!

Reserveer nu!

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

hansvana
  • Recensies in de laatste twee jaar

unieke locatie, mooie en gezellige sfeer, die roept op tot een mooie avond. die moet je vervolgens wel zelf maken, want de keuken houdt veel te wensen over. wij waren er tijdens de restaurant week, dus menu. vooraf allerlei gerechten, van rood vlees tot zalm op één bord, ongelukkige combinaties en niets echt lekker, hoofdgerecht een stukje vlees, niet slecht maar vrijwel zonder smaak, daarom maar de kazen als toetje genomen maar ook die waren vlak van smaak. bediening is te informeel en te weinig op de klant gericht. een forse fout wordt opgelost maar excuses komen er niet. helaas, deze zaak verdient een betere keuken.

Gegeten op 11 maart 2014

sylvia28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben via vakantieveilingen geboekt, en verheugd op het eten dit ging helemaal top tot we het hoofdgerecht op hadden en wegens ziekte geen wijn dronken maar alleen water zag de ober ons niet meer zitten en liet ons een uur met een leeg bord zitten.
Toen ik vroeg waar het toetje bleef zei hij dat ik niet zo lang zat te wachten.
Toen ik een voorbeeld gaf van mensen die later waren binnen gekomen en bijna ook aan het toetje toe waren was dat niet waar.
En vertelde hij dat de toetjes pas om 20.00 werden vrijgegeven, het was toen al 20.15 en hadden om 19.15 ons bord al leeg.
Dit was niet echt klantvriendelijk.
Eten was prima maar service!!!!!

Gegeten op 5 maart 2014

HeBreda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via VakantieVeilingen een 3-gangen menu genuttigd bij Binnen Breda.
Hele aardige en beleefde bediening en héérlijk gegeten. Het decor was wat donker -het voelt alsof je bij iemand in de huiskamer zit- maar wel sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar, en leuk om met zo'n goede deal een restaurant eens te kunnen proberen.

Gegeten op 29 december 2013

wim46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond hier samen heerlijk genoten. Vooral het hoofdgerecht (kalfsentrecote) en het dessert (Bredase aarbeien, met heerlijk - uiteraard zelfgemaakt - chocoladeijs) waren zonder meer geweldig! Alles was prima op smaak en de borden waren prachtig opgemaakt.
De hele ambiance is ook uitstekend! Wij komen zeker terug

Gegeten op 26 september 2013

ndew
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slecht!! De bediening is zo onprofessioneel! Er werd niet gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde. Spa rood werd in een glas gegoten waar cola in had gezeten. Toetjes (croiset) was gewoon een vieze berliner bol. Nooit meer!

ekmbeukers
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden er al eens eerder gegeten, volgens mij tijdens dinerdagen. Nu driegangendiner geboekt via Vakantieveilingen om gezellig samen met mijn vrouw mijn verjaardag te vieren. We hadden er bij de reservering wat wensen bij ingediend en deze bleken goed bekend en werden goed uitgevoerd. Evenals de vorige keer de verschillende gangen weer zeer fraai en uitnodigend uitziend opgemaakt en weer voortreffelijk smakend. Dit alles precies in het juiste tempo.
Echt een gelegenheid in Breda om vaker te dineren; "helaas" vinden wij dat van meer gelegenheden in Breda.
De ambiance is ook leuk met uitzicht op de haven vanaf de tweede verdieping, waar het restaurant is. Dames moeten er wel op letten, dat het looppad via glas uitziet op de keuken een verdieping lager. Slecht ter been zijnden kunnen de lift gebruiken, maar moeten dan wel een vrij hoge drempel bij de entree overwinnen.

Gegeten op 7 augustus 2013

Genieten

Verdrietige ervaring
Twee speciale verjaardagen wilden we vieren in Binnen. Een paar dagen voor de heugelijke dag rijden we speciaal op en neer (2 uur rijden) om ons diner voor 6 personen persoonlijk in het restaurant voor te bespreken. We nemen foto placemats van de jarige mee en vragen of die op de tafel kunnen liggen als verrassing. Alles werd in de computer gezet en zou in orde komen! Geen punt, er zou voor een verrassing worden gezorgd bij het dessert en we konden erop vertrouwen dat het een speciale avond zou worden.
Nou die verrassing is zeker gekomen. Alleen wel heel negatief. Toen we arriveerden wist de bediening niets van ons ‘feestje’. Er was ook niet ingedekt. Snel hebben we zelf geïmproviseerd door eerst binnen iets te drinken. Dat viel ook niet mee. Het duurde echter lang voor de stuntelige barman ons allen had voorzien van een drankje. Aan tafel (boven op de 2e verdieping) lagen uiteindelijk de placemats. Verder niets extra’s. Los van een zeer langzame bediening is er de gehele avond op geen enkele wijze door de staf aandacht geschonken aan de verjaardagen. Halverwege heb ik een poging gedaan mijn teleurstelling te delen met de manager. Die was niet aanwezig en de assistent manager beloofde beterschap. Ok, de bediening was toen inderdaad sneller. Maar het bleef teleurstellend. Zeker omdat ook op geen enkele wijze adequaat werd gereageerd op onze klacht dat de Bruschetta totaal droog was. Er werd gewoon een volle rekening gepresenteerd. Teleurgesteld en verdrietig zijn we naar huis gegaan….

Gegeten op 30 juli 2013

mutantbos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Binnen zou een belevenis voor de smaakpapillen zijn volgens kennissen. Helaas zeer teleurstellend ; voorgerecht lamsham met wat groen, redelijk van smaak, hoofdgerecht een paar stukjes entrecote (denk ik tenminste) met weer heel weinig garnituur, een paar peultjes met draad brrrrr, paar kleine stukjes roseval, beetje saus. Steekt absoluut niet uit boven de gemiddelde bistro. Kan natuurlijk dat de kok zijn avond niet had maar wij komen zeker niet terug !
Ook heel heel lang moeten wachten op het dessert, wij zijn maar zonder vertrokken omdat wij de volgende dag nog moesten werken.
Wel heel prettige bediening, attent, goedlachs.

Gegeten op 9 juli 2013

Proever67222
  • Recensies in de laatste twee jaar

Service en setting prima. Maar voor een gelegenheid die zich wijnbar pretendeert te noemen wel erg weinig wijnkennis.. Prijs/kwaliteitsverhouding bij het eten is volledig zoek. De geserveerde poonfilet was ook nog eens volledig uitgedroogd.

Gegeten op 2 juli 2013

Mach2k
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk goed gegeten bij Binnen, tijdens een van de warme dagen van de afgelopen weken, dus buiten onder de visafslag, prachtig.

Kwaliteit van het eten is goed, al zijn de smaken soms een beetje vlak en heeft ieder gerecht wel een onderdeel dat wat minder is. Met name het lamskoteletje als tussengerecht was niet heel bijzonder. Hoofdgerecht was erg lekker, en het kardemonijs uitstekend.

Bediening attent en bij vlagen lekker bijdehand, prima dus :-)

Gegeten op 19 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!