a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

anne312

Laatst gegeten bij Binnen Breda. Buiten de gezellige uitstraling van het pand, hebben wij hier heerlijk gegeten. Mooie opmaak van de gerechten en goed van smaak. Zeer vlotte en professionele bediening! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 16 juni 2016

Dompie68

Donderdag avond met 4 man gegeten keuze 3 gangen menu vooraf 1 scheermes en een oester met zand, hoofd gerecht entrecote zeer rauw,patat was gebakken in vet waar ook vis in was gebakken. Dessert paar kleine bolletjes ijs leuk gepresenteerd maar weinig voor 4 sterke mannen ,blijkt dat je ook nog moet afrekenen voor de patat en salade 50 euro per persoon kwijt en daarna nog 4 Vietnamese loempias pp wezen halen maar we hebben wel gelachen, was niet best.

Gegeten op 2 juni 2016

tracer55

Na anderhalf jaar geleden zeer fijn gegeten en bediend te zijn bij Binnen Breda, dachten wij dit wederom te moeten herhalen. dit viel echter tegen. Hoewel vriendelijk was de bediening zeer rommelig. Meerdere malen kregen gasten om ons heen hun maaltijd opgediend welk twee minuten later weer werd weggehaald omdat dit voor andere gasten bestemd was. Bij het betalen leverde ik (conform hun eigen site) 4 Dinner Cadeau bonnen in van 25 Euro, welke werden geweigerd. De reden was dat de eigenaar maar 75% van elke kaart terug kreeg en daarom maar 1 bon per tafel accepteerde. Op mijn aangeven dat dit pure onzin was en bovendien 25% van 25 x 4, 25 euro was en 25% van 1 bon van 100 euro, ook 25 euro was kreeg ik te horen dat ik dit bij de bijzonderheden had moeten invullen bij reservering, zoals ik ook had kunnen invullen dat ik vegetarier was. Wil je de bonnen niet, geen punt maar zeg dit eerlijk op de side. Dit is gedrag waar vanaf druipt dat je denkt dat de klant achterlijk is...... foei
tracer55@home.nl

Gegeten op 12 mei 2016

Foodwatcher

We hebben hier gegeten met 4 personen. De bediening was slecht de ober morste jus en vergat van alles. Kon de kaart ook niet goed uitleggen. Het eten viel enorm tegen was weinig en smaakloos. De biefstuk moest medium zijn kwam bloedend op het bord. Na aandringen bij de serveerster werd het pas retour gestuurd. Probeerde ons eerst wijs te maken dat het zo hoorde. Toen de biefstuk eindelijk retour kwam waren de andere al bijna klaar met eten. Prijs komt niet overeen met kwaliteit.

Gegeten op 23 april 2016

Dian-S

Wij hebben recent gegeten bij dit restaurant.
Het eten was prima, zeker het voorgerecht was goed op smaak.
Hierbij een bob wijnarrangement genomen. Dit was vergeten bij het nagerecht, maar goed opgelost.
Wel vond ik dat het personeel weinig langs kwam om te vragen of iemand nog iets te drinken wilde.
Het was ook allemaal redelijk traag.
Al met al een hele leuke avond gehad.

Gegeten op 1 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij gaan hier zorgvuldig mee om en zullen dit verder oppakken om te verbeteren.

Estherdegenieter

Ik heb hier met 3 vriendinnen een high tea gedaan, omdat het een van de beste van Brabant zou zijn. Na dit debacle zou ik nergens in Brabant meer durven te high tea-en. We kregen niks van wat op er op de website stond vermeld, het was heel weinig, zag er niet mooi uit en was niet lekker. We hebben ons beklag gedaan en uiteindelijk maar de helft hoeven te betalen, wat eigenlijk nog te veel was.

Gegeten op 5 maart 2016

Restaurant - 4 maanden geleden
Akersten

Wij zijn bij Binnen Breda geweest voor een High Wine xxl, wat inhield dat we een aantal wijnen zouden krijgen, met bijbehorende gerechtjes en een hoofdgerecht.
Vooraf kregen we een glas prosecco en wat nootjes en olijven. De prosecco was lekker. Daarna kregen we een erg fruitige chardonnay en wat brood met smeersels. De wijn was oke, maar naar mijn smaak een beetje te simpel voor een high wine. Daarna een jonge tempranillo en een plank vol 'tapas'. Wederom was de wijn niet heel speciaal, maar opzich best lekker. De tapas waren best goed, maar ik vond het jammer dat ze niet verdeeld waren over de verschillende glazen wijn. De rode wijn was namelijk wel lekker in combinatie met de stukjes worst en kaas, maar bij de geschroeide tonijn was het niet erg fijn. Daarna de hoofdgerechten. We kozen voor een biefstuk en de heilbot. Wat erg jammer was, was dat we beiden weer dezelfde wijn kregen bij deze gang. De heilbot was mooi gegaard, maar het kruidenkorstje niet op smaak en erg karig. De pasta er onder vond ik wel lekker.
De bediening was erg vriendelijk, hij nam ruim de tijd om de gerechten uit te leggen en was erg bekwaam.

Gegeten op 18 februari 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit is zeer nuttige informatie waar wij mee aan de slag zullen gaan.

Sander Vermunt

Sylmar77

Onlangs een nieuwjaarsdiner gehouden in het restaurant van Binnen Breda, en een borrel in de bar. De ontvangst was super en de complimenten voor de eigenaar Sander, die alles keurig heeft geregeld en ook zeker inspringt op de wensen!. Uiteraard ook dank voor het overige personeel. Het proeverij menu is zeker de moeite waard en weer eens iets anders dan het "gewone" keuzemenu. Het was een geslaagde, gezellige en vooral informele avond, in een ontzettend leuke omgeving! Super leuk pand.
Ga zo door, en ik raad jullie zeker aan!
Groeten en nogmaals hartelijk dank, Sylvia - Atlas Copco Rental

Gegeten op 29 januari 2016

Messem

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren uitstekend bereid, en mooi opgediend. Het enige wat we misten was een korte uitleg bij wat we kregen voorgeschoteld, juist bij de smaakgevers die zo mooi op de borden waren gedaan. Zo ook bij het kaasplankje, het enige wat werd verteld is "deze is sterker van smaak en dat is de zachtste". De kaas word er niet minder lekker van, maar even noemen welke kazen het zijn maakt het tot een leukere ervaring. Wat ook bij de prijzen past.

Gegeten op 22 januari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Geachte heer of mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen dit zeker oppakken.

Sander Vermunt

virginievdw

Wij zijn gisteren avond bij Binnen geweest met de hoop op een leuke avond. Het is namelijk de 6e keer dat wij daar gaan eten. Helaas begon het niet goed: de decor is fantastich maar het was gisteravond koud in het restaurant: de airco was aan. Dan het aperitief: een mooie glas bubbels maar geen amuse, nootjes of oliven. Niets. De voorgerecht was niet af en een beetje afgekoeld (bisque) met weinig vis erin evoor brood moet je betalen. Dan de hoofdgerecht: het vlees was lekker, maar de aardappelen en boontjes te hard (ik ga niet naar een restaurant met een zaag), wij hebben dus gevraagd om frieten als vervanging: die kregen wij niet maar ipv lekkere gebakken aardappelen...die we moesten bij betalen!!! eindelijk een dessert ...die ook niet compleet was...dus geen excuses, vele fouten, alles een beetje te duur in het kort voor zo'n maaltijd. Jammer! En kers op de taart: de chef zei dat ik overdreef, zo vriendelijk...!

Gegeten op 24 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.