Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnen Breda in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

kalkroel

De hieronder vermelde negatieve recensies zijn voor mij een groot raadsel! Wij hebben hier zaterdag 20 september 2014 uitstekend gegeten. We werden goed ontvangen op de tweede verdieping en mochten kiezen uit twee tafeltjes. Er werd direct gevraagd of we wat wilden drinken. Oude borrel werd snel gebracht, met de kaart. We kozen voor het 4 gangen menu met bijbehorend wijnarrangement. We hebben daarna gesmuld van de 4 gangen die geserveerd werden. Vis goed op smaak. Vlees niet doorbakken maar exact goed. We hebben geen zout of peper hoeven te gebruiken. Bij elke gang een bijbehorend lekker glas wijn, dat van extra informatie werd voorzien door onze dame van de bediening, Stephanie. Deze dame die overigens naar onze mening een pluim verdient door haar vrolijkheid, gezelligheid en verstand van zaken! Nog een extra glas dessertwijn genomen en dat mee naar beneden, buiten onder de overkapping, waar we verder hebben geborreld en onze koffie en thee namen. En wat kostte dat? Totaal 144,00 euro. Niet echt goedkoop, maar zeker niet te duur! Ik denk dat wij nog wel eens teruggaan.

Gegeten op 20 september 2014

Proever68993

Samen 4 gangen gedineerd met wijn arrangement, na genoeg alles vlak en pit loos dat wil zeggen Op de rekening na die was zeer gepeperd voor de kwaliteit die wij gehad hebben helaas

Gegeten op 22 mei 2014

Jusu

Gegeten op 13 juni 2014

MenH

Eens een 'place to be', nu een beneden gemiddelde eetgelegenheid. Een schamele menukaart (3 vlees- en 3 visgerechten) die wordt aangedikt met allerlei supplementen en evenementen die niets met een avondje uit eten te maken hebben . Voor 7 stukjes stokbrood met twee kleine bakjes tapenade wordt € 6,50 berekend. De bediening is van een dusdanig amicaal gehalte dat het de indruk werkt dit vooraf ingestudeerd te hebben. 'Binnen' laat een buitengewoon slechte nasmaak achter.

Gegeten op 31 juli 2014

hansvana

unieke locatie, mooie en gezellige sfeer, die roept op tot een mooie avond. die moet je vervolgens wel zelf maken, want de keuken houdt veel te wensen over. wij waren er tijdens de restaurant week, dus menu. vooraf allerlei gerechten, van rood vlees tot zalm op één bord, ongelukkige combinaties en niets echt lekker, hoofdgerecht een stukje vlees, niet slecht maar vrijwel zonder smaak, daarom maar de kazen als toetje genomen maar ook die waren vlak van smaak. bediening is te informeel en te weinig op de klant gericht. een forse fout wordt opgelost maar excuses komen er niet. helaas, deze zaak verdient een betere keuken.

Gegeten op 11 maart 2014

sylvia28

Wij hebben via vakantieveilingen geboekt, en verheugd op het eten dit ging helemaal top tot we het hoofdgerecht op hadden en wegens ziekte geen wijn dronken maar alleen water zag de ober ons niet meer zitten en liet ons een uur met een leeg bord zitten.
Toen ik vroeg waar het toetje bleef zei hij dat ik niet zo lang zat te wachten.
Toen ik een voorbeeld gaf van mensen die later waren binnen gekomen en bijna ook aan het toetje toe waren was dat niet waar.
En vertelde hij dat de toetjes pas om 20.00 werden vrijgegeven, het was toen al 20.15 en hadden om 19.15 ons bord al leeg.
Dit was niet echt klantvriendelijk.
Eten was prima maar service!!!!!

Gegeten op 5 maart 2014

HeBreda

Via VakantieVeilingen een 3-gangen menu genuttigd bij Binnen Breda.
Hele aardige en beleefde bediening en héérlijk gegeten. Het decor was wat donker -het voelt alsof je bij iemand in de huiskamer zit- maar wel sfeervol. Zeker voor herhaling vatbaar, en leuk om met zo'n goede deal een restaurant eens te kunnen proberen.

Gegeten op 29 december 2013

wim46

Gisterenavond hier samen heerlijk genoten. Vooral het hoofdgerecht (kalfsentrecote) en het dessert (Bredase aarbeien, met heerlijk - uiteraard zelfgemaakt - chocoladeijs) waren zonder meer geweldig! Alles was prima op smaak en de borden waren prachtig opgemaakt.
De hele ambiance is ook uitstekend! Wij komen zeker terug

Gegeten op 26 september 2013

ndew

Slecht!! De bediening is zo onprofessioneel! Er werd niet gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde. Spa rood werd in een glas gegoten waar cola in had gezeten. Toetjes (croiset) was gewoon een vieze berliner bol. Nooit meer!

ekmbeukers

We hadden er al eens eerder gegeten, volgens mij tijdens dinerdagen. Nu driegangendiner geboekt via Vakantieveilingen om gezellig samen met mijn vrouw mijn verjaardag te vieren. We hadden er bij de reservering wat wensen bij ingediend en deze bleken goed bekend en werden goed uitgevoerd. Evenals de vorige keer de verschillende gangen weer zeer fraai en uitnodigend uitziend opgemaakt en weer voortreffelijk smakend. Dit alles precies in het juiste tempo.
Echt een gelegenheid in Breda om vaker te dineren; "helaas" vinden wij dat van meer gelegenheden in Breda.
De ambiance is ook leuk met uitzicht op de haven vanaf de tweede verdieping, waar het restaurant is. Dames moeten er wel op letten, dat het looppad via glas uitziet op de keuken een verdieping lager. Slecht ter been zijnden kunnen de lift gebruiken, maar moeten dan wel een vrij hoge drempel bij de entree overwinnen.

Gegeten op 7 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.