Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnen Breda in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

marcel g

De sfeer is waar ze het van moeten hebben. We zijn hier op 25 november met vieren wezen eten. Vrienden van ons hadden dit uitgekozen omdat ze hier goede verhalen over gehoord hadden. Helaas konden wij die goede verhalen niet bevestigen. We haddeen met 3-en een 3 gangen menu besteld en 1 persoon had alleen een hoofd- en nagerecht. Toevallig kozen drie van ons het zelfde hoofdgerecht. Het verschil hierin was alleen enorm. Tussen de drie stuuken vlees zat de helft verschil in. 1 normaal stuk vlees, 1 iets kleiner en de laatste was de helft hiervan. Toen we vroegen hoe dit kon, zei ze alleen maar sorry , ik ga het doorgeven. Bij het hoofdgerecht zat geen groenten of aardappelen. Die hadden we dus maar van 1 bakje friet, 1 bakjes salade en 1 bakje gebakken aardappelen bijbesteld. Die bakjes kosten per stuk 4,50 euro. Zo'n bakje is eigenlijk genoeg voor 1 persoon, om maar aan te geven wat de prijs/kwantiteit verhouding is. En dat is eigenlijk ook de conclusie: leuke inrichting maar veel te duur voor wat je krijgt. Voor ons een eenmalige ervaring. Ik had deze recensie ook naar restautant Binnen zelf gestuurd, maar helaas willen ze deze niet plaatsen. Jammer.

Gegeten op 25 november 2012

Lilaatje

Gegeten zonder kortingsbon en met een behoorlijk aantal mensen, dus kassa voor de zaak. Visje als hoofdgerecht was wel erg karig, nog geen 70 gram. Verder ook idee van een eetfabriek, want wij werden gesommeerd om vooral door te eten, omdat er nog meer klanten wachten? Een half uur wachten op je hoofdgerecht en dan de opdracht krijgen om het binnen 10 minuten op te eten, vond ik niet okay. Niet meer voor herhaling vatbaar.

cb40

Gegeten met een bon van vakantieveiling, prima verassingsmenu, niet al te grote porties maar heerlijke produkten, erg vriendelijke bediening en overal uitleg over.

Gegeten op 21 november 2012

190630

Voor de tweede maal gegeten bij restaurant Binnen. Top locatie in Breda aan de haven. Pand is geweldig en met een kitchen table en op de derde etage het restaurant. Een glazenplaat op de vloer zorgt ervoor dat je zo de keuken in kijkt. Eten is heerlijk en het wijnarrangement was nog lekkerder. Ben het eens met commentaar over de overdreven uitleg over het eten.

S85

Wij zijn bij dit restaurant terecht gekomen via onze restaurantbon, bij aankomst viel onze mond open, wat een erg mooi pand.. En wat hangt er een gezellige sfeer in dit restaurant. Daarna erg hartelijke ontvangen bij binnenkomst en naar onze tafel gebracht.. Heerlijk gegeten en erg goede bediening. Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de gezellige avond.. Top, echt een aanrader voor heerlijk eten en gezelligheid !!

Gegeten op 11 oktober 2012

wauwie

Met tweeën een erg prettige tafel op de 2e verdieping (eigenlijk is iedere tafel op die verdieping prettig). 4-Gangen verrassingsmenu met bijpassende wijn. Wijn ruim ingeschonken, erg goed van smaak, maar niet heel specifiek of bijzonder bij de gerechten. Dame aan tafel verteld iets over de wijn, maar duidelijk te merken dat het een ingestudeerd verhaal is.
Eten is prima, leuke combinaties, smaakt goed en ziet er verzorgd uit. Wat betreft prijs/kwaliteit klopte het, maar niet heel overtuigend.
Service mag op hoger niveau. Een gerecht moest terug naar de keuken (geen probleem, foutje kan). Bord van tafelgenoot bleef staan en dus aten we die gang niet synchroon. Dientengevolge was wijn al op voordat het gerecht terug uit de keuken kwam. Wijn bij vragen had gekund, maar zou vanzelf hebben moeten gebeuren.

Gegeten op 19 september 2012

Ellen076

We hebben een heerlijke avond gehad bij Binnen Breda! Eerst hebben we een lekker drankje aan de bar gedronken. De barman schonk ons een huisapperatief in (erg lekker). Daarna gingen we mee naar het restaurant. Boeiende uitleg over het pand gekregen van de kelner die ons voor ging. We hebben een driegangen menu met passend wijnarrangement besteld. Goed gecombineerd!
De gerechten waren overigens fantastisch. De combinaties van de originele producten smaakte heerlijk. We gaan regelmatig goed uit eten maar het is lang geleden dat alles zo perfect was. Keuken en bediening bedankt! We komen snel terug.

ekmbeukers

Met vier personen het driegangen menu van de Restaurantweek gebruikt. Het was prachtig weer en wij hadden graag buiten met zicht op de haven gezeten, maar er zou een gezelschap komen en wij moesten binnen tweehoog met door de ramen uitzicht op de daken. De vloer was doorzichtig en niet geruststellend voor dames in rok/jurk, want beneden de keuken.
De gerechten zagen er prima uit en de gedreven uitleg bij elk gerecht was duidelijk; Herman den Blijker zou hier alleen voor zijn plezier komen. Wij namen er een wijnarrangement bij en dit was op zich voortreffelijk, maar joeg de kosten toch onverwacht hoog op. Al met al toch een belevenis, maar als wij hier nog eens komen zullen we dat anders aanpakken.

Gegeten op 4 september 2012

resto78

Buiten een driegangendiner gehad, en dit was over het algemeen lekker. Het enige minpunt was een rauw stuk vlees op de runderspies, maar dit mocht de pret niet drukken.

De bediening dreunt een overdreven verhaal op om ieder gerecht onnodig toe te lichten met 'moderne' stopwoordjes van de tv. De bediening was wel vriendelijk maar ik kan die verkleinwoordjes niet meer horen.

kooieend

met mooi weer zit je hier op een waanzinnig mooie plek, half binnen, half buiten in de oude vishal aan de haven van Breda. Met minder weer kan je uiteraard naar Binnen. Ons gezelschap had diverse gerechten. mooicstuk lamsrump, goed gesneden. Prachtige oesters vooraf. Zeer smakelijk. Leuke jonge mensen die ons bedienden.

Gegeten op 10 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.