Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnen Breda in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

roeldebruin

In januari 2013 hier gegeten na eerst een High-wine te hebben genomen. Tja..., de High wine was alles wat ze hadden beloofd. Op de site staat dat je culinaire hapjes geserveerd zou krijgen bij heerlijke wijnen. Allereerst is het aanbod aan wijnontzettend minimaal. Zeker als je pretendeert een wijnbar/restaurant te zijn. Verderwaren de wijnen ook niet van grote kwaliteit. De rode wijnen waren 13 in een dozijn. Van andere druiven en landen weliswaar, maar allemaal met dezelfde rijpheid en dezelfde smaaktonen. Bij de high-wine kregen we verder wat zalm en garnalen geserveerd bij de witte wijnen en kaas en worst bij de rode wijnen. Hoogstaand culinair? Alles behalve dat...
Toen naar het restaurant waar we een driegangenmenu van de chef bestelden.
Het voorgerecht waren gamba's... Maar wat schets onze verbazing? We kregen dezelfde cocktaiolgarnalen op ons bord als bij de high-wine, alleen nu geen twintigtal, maar drie per portie... Het kwarteleitje en de rest compenseerden de lauw opgediende maaltijd niet. Er zat werkelijk geen smaak aan. Zo flauw heb ik zelden gegeten. Iets wat ik maar zeer weinig doe.. Het voorgerecht hebben we terug naar de keuken gestuurd.
Het hoofdgerecht was oké, maar werkelijk niet creatief. Iets wat een beetje hobbykok thuis evengoed in zijn keuken weet te fabriceren...
Het desert hebben we laten schieten en hebben de rekening gevraagd. De twee flessen die we besteld hadden wijn niet geheel achterlatend...
Per e-mail is er nog een klacht naar Binnen gestuurd. Ze zouden het aan de medewerkers vragen. Verder niets van gehoord.
Met onze klachten werd niets gedaan en we mochten de volle mep afrekenen...
Binnen ziet ons nooit meer terug...

Gegeten op 16 januari 2013

kevin16

Heel mooi restaurant waar je, dankzij de verschillende verdiepingen, veel verschillende sfeertjes hebt. Goede, tikkie over the top, maar wel heel attente en deskundige bediening. Het eten is er prima, neem gewoon het menu van de chef, hoef je niet na te denken en krijg je automatisch een combi van al het lekkers. Tuurlijk ook wijnarrangement bestellen om dezelfde redenen.

Gegeten op 7 december 2012

joanlamme

Vanwege de uitstekende kwaliteit Al meerdere malen hier geweest. De laatste 2 keer met een bon van vakantieveilingen. De laatste keer veel erg tegen, geen verrassende gerechten meer maar meer de standaard gerechten. Toche even gevragd wat de reden was van deze enorme ommezwaai werd als reden gegeven dat ze wel moeten in tijden van recessie. Tja of je hier nu uiteindelijk goed aan doet weet ik niet maar een eerijk antwoordt was het wel. Kwaliteit was prima maar het bedrag wat ik voor de bon heb betaald was het zeker niet waard. Voor ons dus voortaan a la carte want dat blijkt dan net zo duur te zijn.
Overigens wel schandalig dat ze 4,50 voor een kop munt thee en maar liefst 4,70 voor een koffie verkeerd rekenen! absoluut onnodig en ook buiten alle proportie

Gegeten op 8 januari 2013

marcel g

De sfeer is waar ze het van moeten hebben. We zijn hier op 25 november met vieren wezen eten. Vrienden van ons hadden dit uitgekozen omdat ze hier goede verhalen over gehoord hadden. Helaas konden wij die goede verhalen niet bevestigen. We haddeen met 3-en een 3 gangen menu besteld en 1 persoon had alleen een hoofd- en nagerecht. Toevallig kozen drie van ons het zelfde hoofdgerecht. Het verschil hierin was alleen enorm. Tussen de drie stuuken vlees zat de helft verschil in. 1 normaal stuk vlees, 1 iets kleiner en de laatste was de helft hiervan. Toen we vroegen hoe dit kon, zei ze alleen maar sorry , ik ga het doorgeven. Bij het hoofdgerecht zat geen groenten of aardappelen. Die hadden we dus maar van 1 bakje friet, 1 bakjes salade en 1 bakje gebakken aardappelen bijbesteld. Die bakjes kosten per stuk 4,50 euro. Zo'n bakje is eigenlijk genoeg voor 1 persoon, om maar aan te geven wat de prijs/kwantiteit verhouding is. En dat is eigenlijk ook de conclusie: leuke inrichting maar veel te duur voor wat je krijgt. Voor ons een eenmalige ervaring. Ik had deze recensie ook naar restautant Binnen zelf gestuurd, maar helaas willen ze deze niet plaatsen. Jammer.

Gegeten op 25 november 2012

Lilaatje

Gegeten zonder kortingsbon en met een behoorlijk aantal mensen, dus kassa voor de zaak. Visje als hoofdgerecht was wel erg karig, nog geen 70 gram. Verder ook idee van een eetfabriek, want wij werden gesommeerd om vooral door te eten, omdat er nog meer klanten wachten? Een half uur wachten op je hoofdgerecht en dan de opdracht krijgen om het binnen 10 minuten op te eten, vond ik niet okay. Niet meer voor herhaling vatbaar.

cb40

Gegeten met een bon van vakantieveiling, prima verassingsmenu, niet al te grote porties maar heerlijke produkten, erg vriendelijke bediening en overal uitleg over.

Gegeten op 21 november 2012

190630

Voor de tweede maal gegeten bij restaurant Binnen. Top locatie in Breda aan de haven. Pand is geweldig en met een kitchen table en op de derde etage het restaurant. Een glazenplaat op de vloer zorgt ervoor dat je zo de keuken in kijkt. Eten is heerlijk en het wijnarrangement was nog lekkerder. Ben het eens met commentaar over de overdreven uitleg over het eten.

S85

Wij zijn bij dit restaurant terecht gekomen via onze restaurantbon, bij aankomst viel onze mond open, wat een erg mooi pand.. En wat hangt er een gezellige sfeer in dit restaurant. Daarna erg hartelijke ontvangen bij binnenkomst en naar onze tafel gebracht.. Heerlijk gegeten en erg goede bediening. Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de gezellige avond.. Top, echt een aanrader voor heerlijk eten en gezelligheid !!

Gegeten op 11 oktober 2012

wauwie

Met tweeën een erg prettige tafel op de 2e verdieping (eigenlijk is iedere tafel op die verdieping prettig). 4-Gangen verrassingsmenu met bijpassende wijn. Wijn ruim ingeschonken, erg goed van smaak, maar niet heel specifiek of bijzonder bij de gerechten. Dame aan tafel verteld iets over de wijn, maar duidelijk te merken dat het een ingestudeerd verhaal is.
Eten is prima, leuke combinaties, smaakt goed en ziet er verzorgd uit. Wat betreft prijs/kwaliteit klopte het, maar niet heel overtuigend.
Service mag op hoger niveau. Een gerecht moest terug naar de keuken (geen probleem, foutje kan). Bord van tafelgenoot bleef staan en dus aten we die gang niet synchroon. Dientengevolge was wijn al op voordat het gerecht terug uit de keuken kwam. Wijn bij vragen had gekund, maar zou vanzelf hebben moeten gebeuren.

Gegeten op 19 september 2012

Ellen076

We hebben een heerlijke avond gehad bij Binnen Breda! Eerst hebben we een lekker drankje aan de bar gedronken. De barman schonk ons een huisapperatief in (erg lekker). Daarna gingen we mee naar het restaurant. Boeiende uitleg over het pand gekregen van de kelner die ons voor ging. We hebben een driegangen menu met passend wijnarrangement besteld. Goed gecombineerd!
De gerechten waren overigens fantastisch. De combinaties van de originele producten smaakte heerlijk. We gaan regelmatig goed uit eten maar het is lang geleden dat alles zo perfect was. Keuken en bediening bedankt! We komen snel terug.

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.