a TripAdvisor company

foto's van Binnen Breda in Breda - 1 foto's van Binnen Breda in Breda - 2 foto's van Binnen Breda in Breda - 3 foto's van Binnen Breda in Breda - 4 foto's van Binnen Breda in Breda - 5 foto's van Binnen Breda in Breda - 6 foto's van Binnen Breda in Breda - 7

1. Catering

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

ekmbeukers

We hadden er al eens eerder gegeten, volgens mij tijdens dinerdagen. Nu driegangendiner geboekt via Vakantieveilingen om gezellig samen met mijn vrouw mijn verjaardag te vieren. We hadden er bij de reservering wat wensen bij ingediend en deze bleken goed bekend en werden goed uitgevoerd. Evenals de vorige keer de verschillende gangen weer zeer fraai en uitnodigend uitziend opgemaakt en weer voortreffelijk smakend. Dit alles precies in het juiste tempo.
Echt een gelegenheid in Breda om vaker te dineren; "helaas" vinden wij dat van meer gelegenheden in Breda.
De ambiance is ook leuk met uitzicht op de haven vanaf de tweede verdieping, waar het restaurant is. Dames moeten er wel op letten, dat het looppad via glas uitziet op de keuken een verdieping lager. Slecht ter been zijnden kunnen de lift gebruiken, maar moeten dan wel een vrij hoge drempel bij de entree overwinnen.

Gegeten op 7 augustus 2013

Genieten

Verdrietige ervaring
Twee speciale verjaardagen wilden we vieren in Binnen. Een paar dagen voor de heugelijke dag rijden we speciaal op en neer (2 uur rijden) om ons diner voor 6 personen persoonlijk in het restaurant voor te bespreken. We nemen foto placemats van de jarige mee en vragen of die op de tafel kunnen liggen als verrassing. Alles werd in de computer gezet en zou in orde komen! Geen punt, er zou voor een verrassing worden gezorgd bij het dessert en we konden erop vertrouwen dat het een speciale avond zou worden.
Nou die verrassing is zeker gekomen. Alleen wel heel negatief. Toen we arriveerden wist de bediening niets van ons ‘feestje’. Er was ook niet ingedekt. Snel hebben we zelf geïmproviseerd door eerst binnen iets te drinken. Dat viel ook niet mee. Het duurde echter lang voor de stuntelige barman ons allen had voorzien van een drankje. Aan tafel (boven op de 2e verdieping) lagen uiteindelijk de placemats. Verder niets extra’s. Los van een zeer langzame bediening is er de gehele avond op geen enkele wijze door de staf aandacht geschonken aan de verjaardagen. Halverwege heb ik een poging gedaan mijn teleurstelling te delen met de manager. Die was niet aanwezig en de assistent manager beloofde beterschap. Ok, de bediening was toen inderdaad sneller. Maar het bleef teleurstellend. Zeker omdat ook op geen enkele wijze adequaat werd gereageerd op onze klacht dat de Bruschetta totaal droog was. Er werd gewoon een volle rekening gepresenteerd. Teleurgesteld en verdrietig zijn we naar huis gegaan….

Gegeten op 30 juli 2013

mutantbos

Binnen zou een belevenis voor de smaakpapillen zijn volgens kennissen. Helaas zeer teleurstellend ; voorgerecht lamsham met wat groen, redelijk van smaak, hoofdgerecht een paar stukjes entrecote (denk ik tenminste) met weer heel weinig garnituur, een paar peultjes met draad brrrrr, paar kleine stukjes roseval, beetje saus. Steekt absoluut niet uit boven de gemiddelde bistro. Kan natuurlijk dat de kok zijn avond niet had maar wij komen zeker niet terug !
Ook heel heel lang moeten wachten op het dessert, wij zijn maar zonder vertrokken omdat wij de volgende dag nog moesten werken.
Wel heel prettige bediening, attent, goedlachs.

Gegeten op 9 juli 2013

Proever67222

Service en setting prima. Maar voor een gelegenheid die zich wijnbar pretendeert te noemen wel erg weinig wijnkennis.. Prijs/kwaliteitsverhouding bij het eten is volledig zoek. De geserveerde poonfilet was ook nog eens volledig uitgedroogd.

Gegeten op 2 juli 2013

Mach2k

Redelijk goed gegeten bij Binnen, tijdens een van de warme dagen van de afgelopen weken, dus buiten onder de visafslag, prachtig.

Kwaliteit van het eten is goed, al zijn de smaken soms een beetje vlak en heeft ieder gerecht wel een onderdeel dat wat minder is. Met name het lamskoteletje als tussengerecht was niet heel bijzonder. Hoofdgerecht was erg lekker, en het kardemonijs uitstekend.

Bediening attent en bij vlagen lekker bijdehand, prima dus :-)

Gegeten op 19 juni 2013

Questa

Voor de 2e keer naar Binnen, het blijft een geweldige locatie, hier van het 3 gangenmenu van de Chef via de Vakantieveiling genoten, de smaken waren nog steeds prima, en geen kleine porties, maar wat de opmaak betreft hebben ze veel ingeleverd, toen waren het "schilderijtjes" dat is nu niet meer het geval, erg jammer, ik snap dat ze toegankelijker wilden worden, maar voor mij vallen ze zo niet meer onder "luxe" restaurants, wat voorheen wel was, de bediening is goed, al hebben we wel even om een time-out gevraagd na het hoofdgerecht, het ging wel erg rap, maar dit was geen probleem, koffie na met eigengemaakte bonbons, erg lekker

Gegeten op 30 mei 2013

dekkerpatricia

We werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een leuke tafeltje op de 2de verdieping. De ambiance is heerlijk ontspannen en modern. De tafels zijn ruim opgezet en heerlijke stoelen waar je met gemak de hele avond op kan zitten.

De kaart geeft een ruime keus uit een verrassingsmenu of een 3 of 4 gangen menu. Deze gerechten zijn ook allemaal los te bestellen. We hebben diverse vis en vlees gerechten op die allemaal heerlijk waren! Samen met de wijn die werd geadviseerd door het personeel kwamen de smaken van de gerechten nog beter uit! De grootte van de gerechten zijn ook precies goed. Je kan frietjes of salade bijbestellen, maar ook zonder die extra's heb je zeker genoeg gegeten.

Voordat je aan tafel gaat kun je ook nog een heerlijk aperatiefje doen in de winebar! Ook daar word je weer erg vriendelijk geholpen en goed geadviseerd over een wijn of aperatief die past bij je smaak.

Gegeten op 11 mei 2013

joanlamme

Na de wat mindere ervaring van de laatste keer toch nog eens het voordeel van de twijfel gegeven. Het niveau wat we gewend waren is niet meer maar hier werd ook als antwoord gegeven dat ze het concept wat toegankelijker wilde maken. (lees:voordeliger)

Na een zeer warm welkom bij binnenkomst kon de avond eigenlijk al niet meer stuk! Met bijzondere dank aan Puck, jij weet nog wat service verlenen en gastgericht werken inhoudt, (Gelukkig ze bestaan toch nog!). Onze serveerster in het restaurant verstaat haar taken goed, Jackie ook voor jou een groot compliment.
Enig minpuntje is dat er bij het hoofdgerecht geen aardappelgarnituur wordt geserveerd, je zult het moeten doen met 2 roseval aardappeltjes. Ook de verse muntthee en de koffie's zijn veel te duur geprijsd. (4,50!)

Gegeten op 17 april 2013

edwin5

Heerlijk genoten van een drie-gangen verrassingsmenu. We werden gastvrij welkom geheten en naar het zeer sfeervolle en gezellige restaurant begeleid op de 2e etage van het schitterende pand. We kregen een prosecco van het huis aangeboden vanwege het 5-jarig bestaan. Eten was goed bereid en smaakte lekker. Service was verder prima en zeer vriendelijk! Aanwinst voor Breda!

Gegeten op 16 april 2013

sonja50

Binnen is een mooi restaurant. We werden enthousiast ontvangen door Martine.( de nieuwe eigenaar) Zij vroeg of we beneden iets wilde drinken of direct naar het restaurant wilde op de 1e verdieping.We wilde naar het restaurant. De kaart zag er erg leuk uit. Vooral de voorkant waarop stond wie en wat er in dit historische pand heeft gezeten. Erg leuk.
We hadden gekozen voor een 4 gangen menu deluxe. Mijn man wilde er frites bij en ik dacht doe mij ook maar . Annemiek raden ons aan om 1 keer frites te nemen omdat dat wel genoeg was voor 2, was het te weinig konden we altijd nog extra nemen. Ze had helemaal gelijk.Complimenten aan Annemiek voor de fijne bediening. Alle gangen zagen eruit als schilderijtjes.Je smaak papillen begonnen direct te werken en die werden ook beloond :)Onze complimenten aan het personeel die ontzettend hard werkt met een glimlach en je echt het gevoel geeft dat je alles kunt vragen. Dit was de 2de keer dat we bij Binnen waren en komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 12 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.