a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 26

2. 7,7

3. 8,3

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

Messem

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren uitstekend bereid, en mooi opgediend. Het enige wat we misten was een korte uitleg bij wat we kregen voorgeschoteld, juist bij de smaakgevers die zo mooi op de borden waren gedaan. Zo ook bij het kaasplankje, het enige wat werd verteld is "deze is sterker van smaak en dat is de zachtste". De kaas word er niet minder lekker van, maar even noemen welke kazen het zijn maakt het tot een leukere ervaring. Wat ook bij de prijzen past.

Gegeten op 22 januari 2016

Restaurant - 3 weken geleden

Geachte heer of mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen dit zeker oppakken.

virginievdw

Wij zijn gisteren avond bij Binnen geweest met de hoop op een leuke avond. Het is namelijk de 6e keer dat wij daar gaan eten. Helaas begon het niet goed: de decor is fantastich maar het was gisteravond koud in het restaurant: de airco was aan. Dan het aperitief: een mooie glas bubbels maar geen amuse, nootjes of oliven. Niets. De voorgerecht was niet af en een beetje afgekoeld (bisque) met weinig vis erin evoor brood moet je betalen. Dan de hoofdgerecht: het vlees was lekker, maar de aardappelen en boontjes te hard (ik ga niet naar een restaurant met een zaag), wij hebben dus gevraagd om frieten als vervanging: die kregen wij niet maar ipv lekkere gebakken aardappelen...die we moesten bij betalen!!! eindelijk een dessert ...die ook niet compleet was...dus geen excuses, vele fouten, alles een beetje te duur in het kort voor zo'n maaltijd. Jammer! En kers op de taart: de chef zei dat ik overdreef, zo vriendelijk...!

Gegeten op 24 november 2015

HellenBK

Absoluut een aanrader! Wij hadden niet gereserveerd maar wilde voor onze film toch nog snel wat eten.
Restaurant was vol geboekt maar konden toch beneden in de bar eten.
Geweldige service ondanks de drukte.
Voor en hoofdgerecht besteld.
Met heerlijke wijn.
kan niet anders zeggen dan dat het eten fantastisch was!!
Prachtige opgemaakte borden en NIET teleurgesteld qua smaak!
Wij komen hier zeker terug dan met reservering. Omdat wij nog eens heel uitgebreid willen genieten.

Gegeten op 14 november 2015

Andreavdb

Hier gegeten tijdens de restaurantweek. Begonnen met een lekker aperitief op het terras, en vervolgens binnen verder gegeten. Het restaurant doet vrij intiem aan, er staan niet veel tafels. Het eten is erg lekker. De bediening mag soms wat spraakzamer zijn; in dit soort restaurants verwacht je wel wat uitleg van wat je daadwerkelijk eet, maar die uitleg bleef achterwege. Eten met de combinatie van wijnarrangement was prima! Met de restaurantweek actie was de prijs-kwaliteit verhouding ook prima.

Gegeten op 28 augustus 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Zeer opbouwend en fijn om te lezen.
Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwachten.

BiancaU

Via online reservering

Samen met mijn ouders heb ik een leuke avond gehad bij Binnen Breda. De gerechten zijn heerlijk en zien er mooi uit. Bediening is aardig en toegankelijk. En ik kreeg een heel lekker aperitief. Zeker een aanrader! Een het ziet er heel gezellig en mooi uit binnen.

Gegeten op 17 oktober 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de complimenten. Dat waarderen we heel erg. Fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad met je ouders! Tot de volgende keer.

maudf

Gisteren, op een vrijdagavond, met 4 personen hier gegeten. Heel hartelijk welkom en erg aardige bediening met verstand van o.a de speciaalbiertjes. Stoelen in restaurant zijn heerlijk, zo luxe en gemakkelijk zit je nergens in Breda. Tournedos als hoofdgerecht met langoustinesaus was top, perfect medium gebakken! We komen zeker terug.

Gegeten op 14 augustus 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

Wat fijn en goed om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad. Bedankt voor de mooie complimenten en de volgende keer zullen we weer zorgen dat het een mooie avond zal zijn!

Restaurant Binnen Breda

Kkn

Dit is simpel eetcafé met sterallures. Eten is veel te duur en zeer middelmatig van kwaliteit. De wijnen zijn niet te drinken. Echte hoofdpijnwijnen waar ze ook nog 5 euro per glas voor durven vragen. Ik heb echt meerdere wit en meerdere rood uitgeprobeerd maar vond het ongelooflijk dat ze dit durven te serveren. Service was ook belabberd. Het was niet druk en niet veel tafels bezet, maar de 5 of 6 man in de bediening liepen rond als kip zonder kop, bezorgde verkeerde gerechten... Zonde van het geld om hier te gaan eten.

Gegeten op 7 augustus 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Dit nemen wij altijd zeer serieus.
Het betreurt mij daarom ten zeerste dat u dit zo heeft ervaren. Graag had ik dat direct van u op de avond zelf willen horen, zodat ik het meteen had kunnen oplossen.
Helaas is er zo een totaal verkeerd beeld ontstaan over wat wij zijn en hoe ik met mijn medewerkers achter ons product sta. Hopelijk mogen wij uw verwachtingen in de toekomst wel overtreffen.

Lauren123

Leuke locatie binnen en buiten groot terras. Bediening heel vriendelijk. Voorgerecht tonijn was heerlijk; goed van smaak en zeer aangenaam voor het oog. Zo lekker als het voorgerecht was zo enorm flauw en smaakloos als de maaltijdsalade was. De bediening pakte het netjes op en heeft slechts de halve prijs voor het hoofdgerecht aangetekend en waren zeer vriendelijk. Was jammer want lekker koken kunnen ze zeker.

Gegeten op 31 juli 2015

juffrouwdoddel

Wij hadden hier een high tea feestje. Leuke gezellige ruimte op de derde verdieping. De fotogenieke (!) bediening was goed in orde. Het eten en de verschillende theesoorten waren erg lekker en het zag er allemaal prachtig uit. Wat een leuke theepotten zagen wij voorbijkomen. Op den duur werd het wel wat warm in de zaal.....

Gegeten op 30 mei 2015

inge1979

We hebben geluncht bij dit restaurant. Een leuk concept: voor 7,50 mag je 3 kleine gerechtjes van de kaart kiezen. Voldoende keuze: soep, warme en koude gerechtjes. Deze worden op een leuke manier gepresenteerd. Het eten was lekker, de bediening heeft ons goed geholpen bij de keuze voor de wijn. Lunchen doe je op de begane grond, in de bar. Sfeervol ingericht, wat aan de donkere kant voor overdag misschien.

Gegeten op 30 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.