a TripAdvisor company

foto's van Binnen Breda in Breda - 1 foto's van Binnen Breda in Breda - 2 foto's van Binnen Breda in Breda - 3 foto's van Binnen Breda in Breda - 4 foto's van Binnen Breda in Breda - 5 foto's van Binnen Breda in Breda - 6 foto's van Binnen Breda in Breda - 7

1. Catering

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

inge1979

We hebben geluncht bij dit restaurant. Een leuk concept: voor 7,50 mag je 3 kleine gerechtjes van de kaart kiezen. Voldoende keuze: soep, warme en koude gerechtjes. Deze worden op een leuke manier gepresenteerd. Het eten was lekker, de bediening heeft ons goed geholpen bij de keuze voor de wijn. Lunchen doe je op de begane grond, in de bar. Sfeervol ingericht, wat aan de donkere kant voor overdag misschien.

Gegeten op 30 april 2015

Jelle1960

Via online reservering

Zondag 26 april gegeten bij Binnen in Breda. Mooie locatie in de stad. Gezellige eetruimte. Prima bediening. Ook het eten was goed, op een enkel minpuntje na (asperges niet helemaal gaar). Tegenvallend vond ik de wijnkaart. Voor een restaurant annex wijnbar vond ik de wijnkaart te beperkt, qua aantal te bestellen wijnen en qua prijs-range. De prijs/kwaliteit van de gedronken wijnen was overigens wel in orde.

Gegeten op 26 april 2015

mbrinksma

EEn prachtige zaak! aan de indeling moet je een beetje wennen, het restaurant is op de derde etage, maar het is zeker smaakvol ingericht. De gastheer was bekwaam en netjes het eten viel tegen, de porties waren klein en alles had een hele vlakke smaak.
De prijs kwaliteit vond ik niet in balans, er zijn zeker betere restaurant in Breda!

Gegeten op 19 april 2015

winfred

De locatie is fantastisch. Je eet in een soort pakhuis, echt geweldig. Los van het feit dat er een aantal producten niet (uitverkocht) waren, was het eten lekker. Een zeer gevarieerde kaart. Een heerlijk tonijngerecht vooraf genomen en als hoofdgerecht de kabeljauwfilet (met risotto). Beide gerechten waren goed op smaak en met de wijn die erbij werd geserveerd, was het echt top.
Bediening was kundig en vriendelijk. Deed op eigen initiatief nog een drankje maken, omdat ze geen Radler hadden. We gaan hier zeker nog een keertje eten.

Gegeten op 27 maart 2015

arlon

Binnen is een prachtige plaats op een prachtige locatie. We werden goed verwelkomd en het personeel had verstand van hun producten, vooral de verschillende soorten goede wijn. Het is een ontzettende goede plaats voor een representatieve afspraak, een etentje of je aller eerste date!

Gegeten op 17 januari 2015

jef3

Via online reservering

Super bediening, porties van het voorgerecht zijn klein irt prijs. Prachtige locatie, het was wel wat te warm op den duur. Al met al goed gegeten en zeker aan te raden.

Gegeten op 9 januari 2015

dionne11

Een top locatie en een top restaurant met vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten vooral tournedos met kreeft was heerlijk! We werden vriendelijk begroet en werden goed en snel geholpen! Daarnaast kregen we goed advies over de inhoud van de kaart! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje!

Gegeten op 2 januari 2015

deOtter

Leuke zaak, heerlijke avond gehad.
Goed ontvangen met uitzicht op de pinchos's, er is ons gevraagd door
een vriendelijke dame of we eerst gezellig een aperitief wenste in de bar.
Dit hebben wij gedaan en hebben na advies van de dame genoten van een lekker glas wijn.
Hierna werd ons een tafel toegewezen helemaal boven in de club, goed geholpen door de bediening, en genoten van heerlijk eten.

Bedankt, wij komen zeker terug

Gegeten op 3 januari 2015

ChanienLouiszoon

We hebben een enorm leuke en lekkere high wine gehad. Bediening was bijzonder vriendelijk en liet ons zelfs extra dingen proeven. Ze hebben kennis van de producten en nemen deze tijd om dit over te brengen. Dit in een prima afsluiter voor een dagje Breda!

Gegeten op 2 januari 2015

Coen W

Hier met een Dining City kaart gegeten: mooi en lekker voorafje variërend van aardpeersoep met paling tot licht gegaarde tonijn. Als hoofdgerecht kabeljauw met een heerlijke risotto of spinazietaartje met gazpacho. Daarbij een heerlijke huiswijn. Bediening was vriendelijk maar niet erg efficiënt en onbekend met de details van de kaart die wel de financiële pijn verzachtte. Mooi ingerichte en sfeervolle locatie.

Gegeten op 30 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.