Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Binnen Breda in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 04 01

Frans met internationale invloeden

In een uniek pand aan de haven geniet je van bijzondere, creatieve gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Hier proef je nog echt het product. De schitterende inrichting en de fijne bediening maakt dit mooie plaatje helemaal af.

arlon

Binnen is een prachtige plaats op een prachtige locatie. We werden goed verwelkomd en het personeel had verstand van hun producten, vooral de verschillende soorten goede wijn. Het is een ontzettende goede plaats voor een representatieve afspraak, een etentje of je aller eerste date!

Gegeten op 17 januari 2015

jef3

Via online reservering

Super bediening, porties van het voorgerecht zijn klein irt prijs. Prachtige locatie, het was wel wat te warm op den duur. Al met al goed gegeten en zeker aan te raden.

Gegeten op 9 januari 2015

dionne11

Een top locatie en een top restaurant met vriendelijke bediening! Heerlijk gegeten vooral tournedos met kreeft was heerlijk! We werden vriendelijk begroet en werden goed en snel geholpen! Daarnaast kregen we goed advies over de inhoud van de kaart! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje!

Gegeten op 2 januari 2015

deOtter

Leuke zaak, heerlijke avond gehad.
Goed ontvangen met uitzicht op de pinchos's, er is ons gevraagd door
een vriendelijke dame of we eerst gezellig een aperitief wenste in de bar.
Dit hebben wij gedaan en hebben na advies van de dame genoten van een lekker glas wijn.
Hierna werd ons een tafel toegewezen helemaal boven in de club, goed geholpen door de bediening, en genoten van heerlijk eten.

Bedankt, wij komen zeker terug

Gegeten op 3 januari 2015

ChanienLouiszoon

We hebben een enorm leuke en lekkere high wine gehad. Bediening was bijzonder vriendelijk en liet ons zelfs extra dingen proeven. Ze hebben kennis van de producten en nemen deze tijd om dit over te brengen. Dit in een prima afsluiter voor een dagje Breda!

Gegeten op 2 januari 2015

Coen W

Hier met een Dining City kaart gegeten: mooi en lekker voorafje variërend van aardpeersoep met paling tot licht gegaarde tonijn. Als hoofdgerecht kabeljauw met een heerlijke risotto of spinazietaartje met gazpacho. Daarbij een heerlijke huiswijn. Bediening was vriendelijk maar niet erg efficiënt en onbekend met de details van de kaart die wel de financiële pijn verzachtte. Mooi ingerichte en sfeervolle locatie.

Gegeten op 30 december 2014

lieshpv

Prijs/kwaliteit is onder de maat. /we waren met 2 personen
De gerechten zijn prijzig en de bijgerechten moet je apart bijstellen. Dit werd niet mee gegeven door de bediende. We hadden dus alleen het hoofdgerecht zonder bijv frites en groentes. We hadden een hoofgerecht zonder voorgerecht en zonder nagerecht. Wel brood vooraf. De lambsrack was vergelijkbaar met een karbonade (€ 22), de biefstuk was goed van kwaliteit. de prijs was 27 euro voor 200 gr.
De biefstuk is teruggegaan nar de keueken ivm slechte kwaliteit. 20 minuten later werd er een nieuwe bieftstuk met geode kwaliteit geserveerd

Uiteindelijk waren we 81 euro kwijt met 2 personen (zonder voor en na gerecht). Voor dat bedrag hebben we in veel meer restaurants beter gegeten. Dus de prijs/kwaliteit is niet in verhouding

Gegeten op 29 november 2014

Sssssandra

Vanmiddag gezellig aangeland op het terras, super locatie. Mooi pand, sfeervol ingericht, groot terras en super vriendelijke bediening. Wij hebben na de lekkere latte macchiato en expresso 2 borden heerlijke pincho's gegeten, belegd met krabsalade en kaviaar, serranoham, en heerlijke gerookte zalm met buffelmozzarella. Biertje en een glas droge witte wijn. Het was heerlijk. De menukaart zag er verder zeer uitnodigend uit, dus wij komen op zeker terug!!! Topzaak!!!

Gegeten op 2 november 2014

kalkroel

De hieronder vermelde negatieve recensies zijn voor mij een groot raadsel! Wij hebben hier zaterdag 20 september 2014 uitstekend gegeten. We werden goed ontvangen op de tweede verdieping en mochten kiezen uit twee tafeltjes. Er werd direct gevraagd of we wat wilden drinken. Oude borrel werd snel gebracht, met de kaart. We kozen voor het 4 gangen menu met bijbehorend wijnarrangement. We hebben daarna gesmuld van de 4 gangen die geserveerd werden. Vis goed op smaak. Vlees niet doorbakken maar exact goed. We hebben geen zout of peper hoeven te gebruiken. Bij elke gang een bijbehorend lekker glas wijn, dat van extra informatie werd voorzien door onze dame van de bediening, Stephanie. Deze dame die overigens naar onze mening een pluim verdient door haar vrolijkheid, gezelligheid en verstand van zaken! Nog een extra glas dessertwijn genomen en dat mee naar beneden, buiten onder de overkapping, waar we verder hebben geborreld en onze koffie en thee namen. En wat kostte dat? Totaal 144,00 euro. Niet echt goedkoop, maar zeker niet te duur! Ik denk dat wij nog wel eens teruggaan.

Gegeten op 20 september 2014

Proever68993

Samen 4 gangen gedineerd met wijn arrangement, na genoeg alles vlak en pit loos dat wil zeggen Op de rekening na die was zeer gepeperd voor de kwaliteit die wij gehad hebben helaas

Gegeten op 22 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Binnen Breda in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Binnen Breda. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.