• foto's van Sea Palace in Amsterdam - 1

• 7.4 10 38

• 7.2

• 7.8

Sea Palace over zichzelf

Het culinaire avontuur wacht op u in Sea Palace, want we mogen met trots stellen dat wij een authentiek Chinees specialiteiten restaurant zijn. Op onze culinaire lijst treft u een uitgebreide selectie van Kantonese keuken specialiteiten aan. Wat dacht u van Dim Sum, Chinees Fondue en Peking Eend

zdg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een hele mooie zaak met hele mooie inrichting. Ik ben hier ooit jaren geleden geweest dus ik wou het weer proberen. Het viel me helaas tegen. Service was matig, het restaurant was erg druk en er was veel personeel aan het werk maar we moesten meerdere malen aan verschillende obers dezelfde vraag stellen. Eten was redelijk maar de rundvlees gerechten vind ik persoonlijk veelste hoog geprijsd. Ik vond het eten een beetje flauw. Wantan soep was niet heet, eerder lauw en smaakloos. Ook de hot & sour soep was lauw. Ik zal hier niet zo snel terug keren helaas.

henk141
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben vanavond voor de eerste keer heerlijk Dim Sum gegeten
de bediening was super kregen gelijk vork en mes toen ze ons zagen stuntelen met de stokjes en de gerechten sloten goed op elkaar aan met een goede uitleg wat we gingen eten .
Echt een aanrader voor iedereen.
Ineke

Gegeten op 6 april 2014

stefenive
  • Recensies in de laatste twee jaar

Middagje wezen Dim summen met mijn man. Servies was niet compleet op tafel, na 2x vragen aan verschillend personeel kregen we dat. Sausje die we erbij kregen was totaal de verkeerde. En na een laatste gerechtje te hebben besteld, hebben we zo'n 3 kwartier moeten wachten, terwijl het niet druk was! Na 3 x te hebben gevraagd waar het eten bleef, bleef personeel zeggen dat het bijna klaar was.. Eenmaal gekregen, geen excuus gekregen en ook geen compensatie gehad. Super jammer, want dit kost een hoop geld! Wij komen hier nooit meer terug!!

Gegeten op 5 februari 2014

Foodreporter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk met de familie oudjaar diner gehad. Het was een drukke avond met veel toeristen, maar gelukkig kregen we snel onze eten. Zoals vaak, ook weer deze keer teveel besteld , maar wat niet opging kon meegenomen worden.
Waarschijnlijk door de drukte en afwezigheid van misschien de chefkok was de kwaliteit iets minder dan gewend, Speenvarken wat minder knapperig, Coquille met asperges iets te gaar.
Maar nog altijd een van de betere locaties om te dimsummen.
Entourage is een beetje te ouderwets naar hedendaagse maatstaven, je waant weer in de jaren 70/80 Chinees restaurant. Parkeren voor Amsterdamse begrippen goed, maar prijzig in de parkeergarage voor de deur.

Gegeten op 31 december 2013

Proever18558
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel lekker gegeten. Ziet er erg leuk uit. Bediening is heel vriendelijk en service gericht. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook prima zaak met kinderen. We hadden Chi als onze bediener en was zeer vriendelijk en goed.

Gegeten op 28 december 2013

Recensairant
  • Recensies in de laatste twee jaar

Kort omschreven, echt Chinees zoals het hoort, heel mooi gelegen en zeer gastvrij!
Eten werd geserveerd aan een tafel die draait, super leuk! En de ligging is net zo goed! Er hangt wel een prijskaartje aan... Maar, dat is het waard.

Gegeten op 14 december 2013

Andy12345
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de weekend bij Sea Palace gegeten. Wij namen het Dim Sum menu wat heerlijk was. Eerst wat klein hapjes, een soepje en daarna drie hoofdgerechten en een dessert. Kortom lekker en gezellig avond gehad. Kwaliteit en kwantiteit waren erg goed. Bediening is wel vriendelijk maar spreken niet allemaal Nederlands. sfeer is verder wel goed en het restaurant is mooi aangekleed. De locatie en inrichting is ook erg leuk. Uitzicht aan het water en binnen erg gezellig. Wel kon de verwarming iets hoger.

Gegeten op 30 november 2013

adoks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de zoveelste keer hier gedimsumd.
De kleine gerechten werden snel opgediend en smaakten wederom voortreffelijk. Met name de gebakken gerechtjes hadden onze voorkeur. Het is een van de beste dim sum zaken in Amsterdam. We dronken er traditioneel thee bij, die regelmatig en automatisch werd aangevuld. De bediening was vriendelijk en gaf desgevraagd uitleg bij de gerechten. De rekening aan het eind was alleszins acceptabel. Het was een geslaagde middag.

Gegeten op 15 november 2013

Lianne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik dacht altijd, wat moet die boot hier op zo een prominente plek, los van toeristen komt hier niemand, toch? Niets blijkt minder waar te zijn, hier op een zaterdag met vrienden afgesproken om te Dim Summen, en echt waar, het was heerlijk! Nog nooit zo lekker gehad in Amsterdam, we hadden van alles wat besteld aan onze ronde tafel en alles was van dezelfde goede kwaliteit, tempo lag hoog, bediening vriendelijk. Een hele leuke ervaring, zeker toen we de rekening kregen en die helemaal niet zo hoog is als je verwacht bij zo een ' toeristische boot op die plek '. Voor iedereen een aanrader!

Gegeten op 26 oktober 2013

CindyW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit drijvende Chinees restaurant aan de Oosterdokskade kennen we van de vele banketten die we in de afgelopen 25 jaar hebben bijgewoond. Ik weet zeker dat elke (wat oudere) Chinees in Nederland Sea Palace kent! Enfin, na een dagje Amsterdam zijn we hier met onze familie beland voor het avondeten. Omdat je hier makkelijker je auto kwijt (garage op loopafstand) kunt dan op de Zeedijk hebben we unaniem voor Sea Palace gekozen. En het was een goede keuze geweest!
Het eten smaakte goed en het restaurant was sfeervol ingericht met een prachtig nightview over het water. We bestelden gestoomde garnalen met knoflook en glasmie, koe lo yuk, ossenhaas zwarte peper, cha siu, geroosterd eend en Chinese groenten met knoflook. De cha siu was een uitschieter en die hebben we als extra besteld. Ook de huiswijn van Malbec was niet te versmaden. Verder was de bediening zakelijk, beleefd en vriendelijk. Tijdens het eten werden onze bij-bordjes verschoond en dat verdient een extra punt! Ook kregen we aan het einde van onze maaltijd een grote schaal met vers fruit. Echt fantastisch! En tuurlijk liggen de prijzen bij Sea Palace iets hoger dan een doorsnee Chinees in Amsterdam maar je krijgt er wel wat voor terug. Al met al hebben we heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Een aanrader!

Gegeten op 13 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Sea Palace in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sea Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!