• foto's van Sea Palace in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 626 47 77

EvL

Waar kun je nu beter het Chinees nieuwjaar vieren (het jaar van het schaap) dan in een echt Chinees restaurant als Sea Palace? Een tafel gereserveerd voor de dim sum (Chinese lunch) op een maandag en dat bleek niet overbodig; het restaurant zat behoorlijk vol. Er is altijd discussie onder Chinezen in Amsterdam wat het beste dim sum restaurant in de stad is en daarom viel deze keer de keuze op Sea Palace. Wie bestelt van de Chinese kaart laat zich verrassen (als je geen Chinees kunt lezen...). De kippenklauwtjes waren uitmuntend, de andere dim sum gerechten (zowel de krokant gebakken als de gestoomde hapjes) waren naar verwachting. Minpuntje waren de oesters in zwarte bonensaus; meer water in de schelp dan saus helaas. De bediening was attent, vlot en vriendelijk. Het decor is 'typisch'Chinees en krijgt zijn toegevoegde waarde vooral door het mooie uitzicht over het water van het Oosterdok. Het boekje 'Samen Chinees nieuwjaar vieren' kregen we bij vertrek cadeau. Een alleraardigste geste.

Gegeten op 23 februari 2015

Doge

Wat een verrassing! Ik verwachtte een "tourist trap" maar het eten en de bediening waren erg goed. Sea Palace is niet goedkoop maar de kwaliteit was uitstekend.
Vooral de Peking Eend was heerlijk en de manier waarop deze werd geserveerd rechtvaardigden de prijs. De vegetarische soep was daarentegen smaakloos; daarom geen hoger cijfer voor het eten.

Gegeten op 26 februari 2015

Daanvp

Enige tijd gelden hier geluncht op zondag, klassieke Dim-Sum. De Sieuw-maai is erg lekker, de eend is elders beter. De service is traag en soms ronduit onvriendelijk. De laatste keer zouden we te laat zijn voor dim-sum, terwijl dit nog niet het geval was.

Gegeten op 20 september 2014

njh95

Ik heb hier gegeten met mijn verloofde en ons 3 jarige jubileum gevierd. En ja het heeft een goede aanvulling gegeven door daar te gaan eten. De Chineze keuken is een van ons favorieten . Vooral de eend en ossehaas waren super ! En het toetje met de gember sorbet. Het is een gulle restaurant als het gaat over de gerechten. En de prijs waarvoor je betaald is het waard voor !!

Gegeten op 14 februari 2015

FFHJ

Hier gegeten en gedronken ter gelegenheid van het Chinese nieuwjaar dat ik het teken staat van het schaap.
Voortreffelijke traditionele chinese gerechten die alle een symbolische betekenis hebben.
Zoals bijvoorbeeld de lenterol waarvan de kleur geel verwijst naar goud wat staat voor voorspoed.
Voortreffelijke service.

Gegeten op 18 februari 2015

Christine01

Het was een tijd geleden dat ik hier heb gegeten met familie. Mijn moeder werd 50 en we wilden naar een speciaal restaurant. Mooi uitzicht, bij reservering raamkant aangegeven. Gerechten die wij specifiek wilden en niet op het menu stonden kon alsnog voor ons speciaal worden voorbereid. Ook zij kwamen met goede suggesties. Service is top, vriendelijk en je wordt er erg goed verzorgd. Ondanks wij geen dessert namen kreeg de jarige toch een speciaal dessert met vuurwerk en een fles wijn als kado! Erg attent. De porties vond ik wat klein, maar erg lekker allemaal! Wij komen zeker terug.

Gegeten op 9 februari 2015

Bozakoza

Ik ben daar positief verrast!
Ambiance is super mooi, schoon en uitzicht aan water.
Service was top. Ik voelde me thuis en er werd uitleg gegeven over het eten.
Wij hebben 2x Duck menu genomen en de eend is verrukkelijk!!
Dat is ook hun specialiteit. Mals, goede kort en de smaken waren TOP.
Als je eend wilt eten dan moet je hier zijn.

Gegeten op 23 januari 2015

wildzwijn

Je waant je even in China. Voor de 'oer-hollandse' Chinese gerechten zoals Babi pangang en Tjap Tjoy betaal je echter iets te veel.

Gegeten op 22 december 2014

Dian33

Leuke aankleding. Sfeervol op zijn Chinees. Eten smaakte goed. Heb hier dumsum gegeten. Service was heel slecht. Werd echter steeds genegeerd, bij vragen saus en bij het vragen van de rekening. Het was niet eens druk.

Gegeten op 29 december 2014

sanoey

Op 1e kerstdag hebben we het kerstdiner genoten bij Sea Palace aan de Oosterdokskade in Amsterdam.
We hadden gereserveerd voor de gang van 19.30 uur. Even leek het of het dringen werd, maar Sea Palace had de zaakjes uitstekend geregeld zoals ook verder in de loop van de avond het geval was. We werden direct door een feestelijk geklede hostess naar een tafeltje gebracht. Er was veel personeel en iedereen was vriendelijk en attent. Er was voldoende ruimte voor persoonlijke aandacht gedurende de hele avond.
Wij kozen voor een glas van een open wijn als aperitief en Chinese thee tijdens de maaltijd en verder voor één van de door het restaurant voorgestelde menu's. De wijn was heerlijk en de thee paste goed bij de geserveerde gerechten. De pannenkoekjes met Pekingeend vonden we helemaal heerlijk. Op het voor ons juiste moment stelde de ober een korte pauze voor tussen het opdienen van de gerechten. We hebben genoten van de sfeer en het heerlijke eten en gingen voldaan en in onze nopjes weer huiswaarts. Waar voor ons geld!

Gegeten op 25 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Sea Palace in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sea Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.