Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sea Palace in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 626 47 77

KMAN

Personeels onvriendelijk. Gastvrijheid kennen ze niet. We hadden een kinderwagen bij ons. De gastvrouw maakte diverse keren opmerkingen dat de kinderwagen in de weg stond. Terwijl zij de tafel aan ons gaf. Ze wou steeds dat we de kinderwagen los gaat maken en de wiegje boven op de vesterbank gaan plaatsen. Zo hoog dat we iedere keer op moesten staan om onze baby te zien! Ongelooflijk van die vrouw! Personeel kijk je ook niet aan als je ze nodig hebt!
Eten was zout!!! Goed voor diegene die een lage bloeddruk heeft!

Gegeten op 9 juli 2014

amsterdamlikes

Naar aanleiding van artikel in Parool erg benieuwd naar het drijvende Chinese restaurant, dat vaak in het kielzog was, maar nooit was geweest.

Bij de entree grote vissen aan beide kanten. Het Chinese decor springt in het oog en het gevoel 'dit is fantastisch' bekruipt. De lunch is op de tweede etage. Er is wat lawaai, maar het restaurant is dan ook goed bezet. Het is schoon, tafels niet te dicht bij elkaar en toch een Chinees decor (vergeleken met bekende goede Chinese zaken waar je omringd bent met tegels).

De bediening is niet even oplettend, maar lopen voldoende mensen in de bediening die vlot de bestelling opnemen.

Wij hebben verschillende Dim Sum besteld, elk met een andere smaak. Was zeer smakelijk. Ook een zoete Dim Sum, Loo Mai Tsi, gestoomde zoete kokos dumpling met lotuspasta. Heerlijk!

Voor iets meer dan 30 euro heerlijk geluncht met z'n tweeen. Goed bereikbaar met OV, 8 minuten lopen of parkeergarage in de buurt. Ik kom zeker terug!

Gegeten op 13 juli 2014

Jos52

Na een dagje Amsterdam wilden we eens een hapje eten in de buurt van het station, en omdat we al heel lang geen Chinees eten meer hadden gegeten, kozen we voor het drijvend Chinees restaurant, vlakbij het Centraal Station. In de Oosterdokbuurt, die verandert is van een verloederde locatie, naar een hippe stadswijk, waar je graag zou willen wonen.
Het decor is echt wat je van een Chinees restaurant wil verwachten, lampionnetjes, Chinese decoratieve draken, en meer van dat soort zaken, Chinese achtergrondmuziek, gelukkig niet te hard, en zelfs de bediening is merendeel Aziatisch (Chinees?).
Ook het eten was vertrouwd lekker chinees: 5 hemelse smaken van rund, kip, groenten en tahoe met bami, klaargemaakt met een heerlijke marinade. Het andere gerecht: Gebakken rijst met kipfilet, goed gekruid, maar zeker niet te heet.
De bediening is vlot en gastvrij. Je krijgt snel je eten en je drinken er bij.
En wat je er gratis en voor niets bij krijgt: het geweldige uitzicht over het water, waar het een komen en gaan is van boten en bootjes, in allerlei soorten en maten. Dus heb je na een vermoeiende dag geen puf meer om met elkaar een goed gesprek te voeren, dan is er altijd nog het uitzicht.
Eet smakelijk.

Gegeten op 29 juni 2014

albert24

Tourist trap tenminste de Dim Sum. Ruim een uur gewacht op eten. Personeel kijkt je niet aan. Geen excuus aan hem maar ongeïnteresseerd de rekening neerleggen. Eten was een enorme tegenvaller. Noodles ongebakken voor je neus en verder smaakte alle vleesgerechten een beetje vreemd.
Kortom, wegblijven hier.

Gegeten op 29 mei 2014

emmadth

Dit blijft voor mij de beste plek om dim sum te lunchen. Deze boot zit altijd volgeladen, voor een groot deel met Chinezen (goed teken!). Krokante noodles met zeevruchten en vlees zijn favoriet. En dit keer hebben we ook oesters in zwarte bonen saus besteld. Jammie! Als toetje gestoomde broodjes met gele pasta (soort custard) er in, die ga ik thuis proberen te maken echt verslavend! Wel een beetje gek dat de serveerster zei dat ze op waren, we bleven maar vragen en toen op een gegeven moment waren ze toch niet op... Ach ja, uiteindelijk toch gekregen dus ik ben blij!

Gegeten op 4 mei 2014

zdg

Een hele mooie zaak met hele mooie inrichting. Ik ben hier ooit jaren geleden geweest dus ik wou het weer proberen. Het viel me helaas tegen. Service was matig, het restaurant was erg druk en er was veel personeel aan het werk maar we moesten meerdere malen aan verschillende obers dezelfde vraag stellen. Eten was redelijk maar de rundvlees gerechten vind ik persoonlijk veelste hoog geprijsd. Ik vond het eten een beetje flauw. Wantan soep was niet heet, eerder lauw en smaakloos. Ook de hot & sour soep was lauw. Ik zal hier niet zo snel terug keren helaas.

henk141

Wij hebben vanavond voor de eerste keer heerlijk Dim Sum gegeten
de bediening was super kregen gelijk vork en mes toen ze ons zagen stuntelen met de stokjes en de gerechten sloten goed op elkaar aan met een goede uitleg wat we gingen eten .
Echt een aanrader voor iedereen.
Ineke

Gegeten op 6 april 2014

stefenive

Middagje wezen Dim summen met mijn man. Servies was niet compleet op tafel, na 2x vragen aan verschillend personeel kregen we dat. Sausje die we erbij kregen was totaal de verkeerde. En na een laatste gerechtje te hebben besteld, hebben we zo'n 3 kwartier moeten wachten, terwijl het niet druk was! Na 3 x te hebben gevraagd waar het eten bleef, bleef personeel zeggen dat het bijna klaar was.. Eenmaal gekregen, geen excuus gekregen en ook geen compensatie gehad. Super jammer, want dit kost een hoop geld! Wij komen hier nooit meer terug!!

Gegeten op 5 februari 2014

Foodreporter

Heerlijk met de familie oudjaar diner gehad. Het was een drukke avond met veel toeristen, maar gelukkig kregen we snel onze eten. Zoals vaak, ook weer deze keer teveel besteld , maar wat niet opging kon meegenomen worden.
Waarschijnlijk door de drukte en afwezigheid van misschien de chefkok was de kwaliteit iets minder dan gewend, Speenvarken wat minder knapperig, Coquille met asperges iets te gaar.
Maar nog altijd een van de betere locaties om te dimsummen.
Entourage is een beetje te ouderwets naar hedendaagse maatstaven, je waant weer in de jaren 70/80 Chinees restaurant. Parkeren voor Amsterdamse begrippen goed, maar prijzig in de parkeergarage voor de deur.

Gegeten op 31 december 2013

Proever18558

Heel lekker gegeten. Ziet er erg leuk uit. Bediening is heel vriendelijk en service gericht. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook prima zaak met kinderen. We hadden Chi als onze bediener en was zeer vriendelijk en goed.

Gegeten op 28 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Sea Palace in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sea Palace. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.