Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beulings in Amsterdam - 1

2. Frans-modern
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

ronmans

Een uitgebreide menu-optie is er niet, maar het verrassingsmenu (3-4-5 gangen) is een bezoek absoluut waard. Het begint al goed met de amuses. De presentatie en kwaliteit blijft ook bij de andere gerechten verrassend goed. Beter gezegd: het blijft uitstekend. Mijn partner en ik gaan regelmatig dineren in Amsterdam, maar dit kleine, intieme en gezellige restaurant geeft je het ultieme gevoel. Onze smaak wordt op een uitdagende manier op de proef gesteld. Alle zelfgemaakte gerechten zijn "in balans". Voor ons is dit tot op heden het beste restaurant. Hulde aan de keuken en de prima service! We komen hier absoluut terug!

Gegeten op 14 september 2014

leonard_thomas

Ik heb een aantal zakelijke klanten uitgenodigd voor een diner bij Beulings, en altijd het eten is uitstekend. De wijnen zijn ook geweldig, en leuk is dat de chefs beschrijven elk gerecht. Mijn enige klacht is de menu-optie thee-cursus is vervangen door een vijf-gangen menu van de chef. In principe is een 20€ prijsverhoging. Het menu met drie gangen was de beste deal in Amsterdam, maar nu helaas mijn bedrijf misschien niet kunnen klanten hier meer mee te nemen.

Gegeten op 3 september 2014

Ploert

Afgaande op de recensies zou dit een top avond moeten worden. Het was iets anders. Al bij de amuse gaat het fout. Een van de tafelgenoten is vegetarier en ondanks het feit dat we het speciaal hebben gemeld gaat het fout in de keuken. En andere amuses? Nou, eentje dan, verder heeft de vegetarier pech. Vervolgens gaat het mis bij de wijn. Als we om een wijnarrangement vragen geeft de afstandelijke en koele bediening aan dat er eerst nog wat voorafjes komen en dat we daarvoor beter een aparte fles kunnen kopen. Nou, ok, dan maar geen arrangement. De gerechten zijn lekker, maar spectaculair? Nee, absoluut niet. De verfijning ontbreekt! Wat ook opvalt is dat de vegetarische versies veelal hetzelfde zijn als de gerecht met vlees en vis, maar dan zonder vlees en vis. Weinig creativiteit wat dit betreft in de keuken helaas. Als we nog een fles wijn bestellen smaakt deze wijn anders dan de dezelfde fles die we daarvoor dronken. En inderdaad, de jaargang is anders, maar dat moeten we zelf ontdekken. Wees gewoon eerlijk en zeg dit gewoon tegen je klanten en schenk het niet stiekem in. Excuses en vijf euro korting geven op de fles helpen dan niet echt meer. Al met al een nogal teleurstellende ervaring en zit een herhaling er niet in.

Gegeten op 2 september 2014

maie

Ja, ik kan er kort over zijn: als je in Amsterdam woont is Beulings een must. Wat een feest om daar te dineren. Na een hartelijke ontvangst door de gastvrouw wordt kort uitleg gegeven over het concept. Ze adviseert 5 gangen van kleine gerechten en daarna eventueel kaas en/of dessert. Bij het brood wordt een heerlijke boter geserveerd. Vervolgens diverse amuses om daarna te beginnen aan een geweldig diner. Het is te veel om op te noemen en precies te omschrijven. Het was gevarieerd met een grote diversiteit aan ingrediënten en smaken die perfect gecombineerd werden. Deze chef weet wat hij doet en streeft naar perfectie. Na de vijfde gang waren we verzadigd en sloegen we de rest over wetend dat er bij koffie en thee eigenlijk een mini dessert zou komen bestaande uit huis gemaakte lekkernijen. Alles wordt zelf bereid met veel liefde en zorg en dat is te proeven. Ik heb geen kaart gezien met prijzen wat wel jammer is omdat ik me kan voorstellen dat sommigen liever minder gangen willen nemen. De prijs kwaliteit is overigens uitstekend. De wijnen zijn aan de dure kant maar er zijn prima betaalbare huiswijnen. Verder wordt er water geserveerd de hele avond en steeds bijgevuld. Er wordt wel per persoon 3.50 berekend. Het is wat mij betreft de topper van Amsterdam op dit moment mede gezien de prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 27 augustus 2014

Evadejong50

Afgelopen vrijdag goed gegeten bij Beulings. Goed gegeten welteverstaan. Het was niet uitmuntend of heel bijzonder. Een van mijn tafelgenoten at geen vis maar dat werd na drie keer mededelen (via mail, telefoon en nog een keer aan de tafel op de avond zelf) niet opgepikt door de keuken dus moest het eerste gerecht meteen terug. Alternatief was hetzelfde gerecht maar dan zonder vis. De gerechten zijn mooi maar zouden soms wat verfijnder kunnen zowel qua smaak als qua presentatie. Zo is de klodder inktvisinkt bij het voorgerecht wat overweldigend en het wortelsoepje een beetje flauw van smaak. De service is goed en snel maar niet bijzonder warm. Al met al een leuke en smaakvolle avond gehad maar dit wordt niet mijn nieuwe lievelingsrestaurant.

Gegeten op 29 augustus 2014

Proever60710

Fenomenaal gegeten hier! Er is geen menukaart; de chef bepaald op basis van een verrassingsmenu wat je voorgeschoteld krijgt. Het feest begon al met een aantal zalige amuses. Daarvan staat het wortelsoepje met noordzeekrab met stip op 1. Vervolgens nog lekker genoten van onder meer inktvis, longhaas en kwartel. Al met al een topzaak waar ik graag nog een keer terugkom!

Gegeten op 19 juni 2014

danielle75

Op aanraden van vrienden met een collega bij Beulings gaan eten. Totaal verrast! Toen we binnenkwamen waren we, op één stelletje na, de enige gasten. We hadden dus zo onze twijfels of we wel hier moesten zijn... Maar de service en het eten maken alles helemaal goed. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Ik kan niet meer zeggen wat ik precies heb gegeten, zo bijzonder was alles. Alles is zelf gemaakt en wordt geserveerd door de chefs zelf. Mijn collega houdt niet erg van vis, ook hier werd uitstekend rekening mee gehouden. Grote complimenten voor dit restaurant!

Gegeten op 12 juni 2014

AndreJ

Tweede keer bij Beulings, nu gekozen voor het nieuwe concept, het 7 gangen menu van de chef. Jamon Iberico met inktvis en een zwarte mayonaise, kwartel, pieterman, kreeft met asperges en grapefruit, een boterzachte lamshaas, kaas en een heerlijk nagerecht met zelfgemaakte pure chocola, kiwi ijs en cake. Ik kan alle details niet herhalen (dan zou ik er een notitieboekje bij moeten hebben). Ik weet maar een ding: het was verrukkelijk, spannende combinaties, mooi opgemaakt, verrassend, je keek elke keer uit naar de volgende gang. De wijnkeuzes waren prima, soms ook bijzonder. De bediening is uitstekend, kundig, plezierig en vakkundig. Het restaurant is wat wij juist leuk vinden: in een mooie buurt, niet stijf maar warm en gezellig druk en toch sjiek. Ik denk dat Beulings ruim op sterrenniveau kookt, maar de prijs is gelukkig nog niet op dat niveau. Het 7-gangen menu is € 68 en dat is het meer dan waard!

Gegeten op 7 juni 2014

John178

Een goed restaurant met hoge kwaliteit van eten en bijpassende wijnen. Fijn dat je in de open keuken kan kijken hoe men te werk gaat. We hebben een prima avond gehad en komen ook beslist terug , al is het wel aan de hogere prijs klasse.

michael31

Door mijn vriend voor mijn verjaardag meegenomen naar Beulings. Wat een verrassing! Het restaurant geeft een soort huiskamergevoel, waarbij je zo de open keuken in kijkt. De bediening was echt zeer goed. We werden netjes welkom geheten, kregen meteen water ingeschonken en een aperitief aangeboden. Het eten was zeer bijzonder, en leuk dat de chef het zelf kwam brengen en toelichten. We hadden een bijpassend wijnarrangement genomen. De wijn-spijs combinaties waren goed, en de wijnen waren erg bijzonder. Al met al een fantastische avond!

Gegeten op 10 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.