a TripAdvisor company

foto's van Beulings in Amsterdam - 1 foto's van Beulings in Amsterdam - 2 foto's van Beulings in Amsterdam - 3 foto's van Beulings in Amsterdam - 4 foto's van Beulings in Amsterdam - 5 foto's van Beulings in Amsterdam - 6 foto's van Beulings in Amsterdam - 7 foto's van Beulings in Amsterdam - 8 foto's van Beulings in Amsterdam - 9 foto's van Beulings in Amsterdam - 10 foto's van Beulings in Amsterdam - 11 foto's van Beulings in Amsterdam - 12

Beulings

2. Frans-modern
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

max65

Geweldige avond gehad bij Beulings. Tafel direct naast de keuken. Voelt als een mini chef's table. Naast een heel erg vriendelijke bediening, was ook de keuken meer dan vriendelijk en behulpzaam in onze keuze geen vlees te eten. Eten was voor van hoogstaand niveau en werd op juiste tijd uitgeserveerd. Bijpassende wijnen waren ook heel lekker. Een huiselijke en knusse sfeer laat je direct thuis voelen. Een aanrader voor iedereen!

Gegeten op 31 juli 2015

manus100

wij waren minder tevreden over dit restaurant dan de andere bezoekers op deze site. dat wil niet zeggen dat het slecht was, maar gegeven de prijs (€ 125 voor alleen het eten, zonder drank) en de wijze waarop dit restaurant zich presenteert verwacht je meer.

het eten was goed. meeste gangen waren erg lekker (i.h.b. het lam, de schol en het toetje). wij waren minder te spreken over de amuse met paprika (was te koud) het andere visgerechtje (saai) en de tong (moet je van houden; wij houder er niet van).

de sfeer en service was echter wat ons deed afknappen. ten eerste waren er te veel tafeltje in een te klein restaurant gepropt. als je een avond gaat dineren, is enig gevoel van privacy wenselijk. ten tweede zat de keuken in het restaurant. een open keuken heeft iets gezelligs, maar in dit geval zat de keuken zo dichtbij dat wij als gast alle stress uit de keuken meekregen. ten derde was het moeilijk contact te krijgen met het personeel. toen wij wilden aangeven dat wij de koffie graag gelijktijdig met het toetje kregen, werd ons twee keer de mond gesnoerd. pas toen wij het een derde keer vroegen, was het blijkbaar wel het juiste tijdstip om dit verzoek te doen. De koffie kwam na het toetje, dus blijkbaar ik ons verzoek toch niet overgekomen. ten vierde, de avond duurde naar ons idee ook te lang (van 19:00 t/m 23:30 voor 6 gangen en 3 amuses).

onze tip zou zijn iets minder tafels, dan wordt het iets rustiger in de keuken en de bediening en kan men rustig eten en tijd nemen voor de gasten.

Gegeten op 31 juli 2015

ArjenvanLith

Bij Beulings eet je wat de pot schaft. En dat is maar goed ook, want zelf zou ik nooit zo'n verrukkelijk, avontuurlijk en uitgekiend 5-gangen menu hebben kunnen samenstellen als de chef van dit kleine maar buitengewoon fijne restaurant. Een diner bij Beulings is een ruim drie uur durende ontdekkingsreis door de wereldkeuken, langs onvermoede smaaksensaties en gedurfde combinaties, verdeeld over meer dan een dozijn individuele gerechtjes. Proefde ik daar nou komkommer in de ravioli?

Alles klopte, van de gastvrije ontvangst tot de elegante opmaak van de gerechten, van het intelligente wijnarrangement tot en met de huisgemaakte zoetjes bij de koffie. Dit was de eerste keer dat we bij Beulings hebben gegeten, maar beslist niet de laatste.
Wat is het toch fijn om in Amsterdam te wonen, bedacht ik me toen we licht euforisch het restaurant verlieten. Hier vind je wereldklasse op fietsafstand.

Gegeten op 19 juni 2015

AndreJ

We hebben al meerdere keren gegeten bij Beulings, omdat het een voor ons ideale combinatie is van verrukkelijk eten, een toch ontspannen sfeer en natuurlijk midden in een gezellig stuk van Amsterdam. 7 gangen van echt hoog niveau (uitschieters voor mij waren de scholfilet met lardo en bietjes en de longhaas), de wijn die erbij werd geschonken matchte prima, de bediening is heel plezierig. Vakkundig, toegankelijk, maar ook goed op de achtergrond. Leuk was dat de rode wijn gul werd bijgeschonken (zonder bijkomende kosten), dat we heerlijk voor twee personen friandises kregen terwijl mijn partner geen koffie of thee had genomen en natuurlijk ook het grote aantal uitgekiende amuses. Beulings is en blijft een aanrader voor wie van lekker eten houdt maar niet de hele avond opgeprikt wil zitten.

Gegeten op 13 juni 2015

ronmans

Een kleine parel op culinair gebied. Verrassend goed, beter gezegd: uitstekend. We waren hier voor de tweede keer, maar het overtrof onze verwachtingen weer. Genieten was het zeker, want alle gerechten waren "prima in balans" en de presentatie was top. Hulde aan deze keuken.
Een verbeterpuntje: de ventilatie in/vanuit de keuken kan beter worden afgesteld.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 22 mei 2015

koertjan

gisteren bij Beulings gegeten ,wat een feest, een foie gras van vis gegeten ongelofelijk , met een wijn arrangement er bij, top. top 5 van Amsterdam .

Gegeten op 15 mei 2015

Ro_

Na 3 keer bij Beulings gegeten te hebben toch even een review over dit fantastische restaurant. Elke keer was het eten verfijnd, perfect bereid en helemaal op smaak. Het wijnarrangement bestaat vaak uit verrassende wijnen en de bediening is altijd top!

Gegeten op 1 mei 2015

bill moons

Weer een geweldige avond gehad ! De formule is origineel: 4, 5 of 6 kleine voorgerechten, en dan het hoofd. De voorgerechten waren alle prima samengesteld en verrassend van smaak, ze worden ook nog deskundig toegelicht. Als hoofd kregen we longhaas, iets wat ik nooit eet, maar wat een kwaliteit ! Verder een originele wijnkaart. Als je er 3 uur zit kost het wel het e.e.a., maar dat is het zeker waard. Het interieur is neutraal - niet spectaculair, dat zou alleen maar afleiden. De bediening is top.

Gegeten op 16 april 2015

EdwardR

Om de gerechten met name te noemen is tè moeilijk. Een gerechtje is ons bijgebleven. Zalmeitjes in een cupje van gestold varkensbloed. Zaaaalig , even iets overwinnen, maar de moeite waard. Alles maar dan ook alles was van grote zeer exclusieve klasse.De bediening (zowel de jonge dame/meisje als de vrouw van de eigenaar) was voortreffelijk. Zij wisten alles met naam en toenaam te benoemen, paste de wijnen met uitgebreide uitleg aan bij het voorgeschotelde. Kortom een TOPPER ! De kleding en het schoeisel van de twee dames zou iets meer moeten passen bij de perfecte zaak (meer eenheid en uitstraling) de stoelen komen voor onmiddellijke vervanging in aanmerking . Aan het eind van de avond ná het grandioze dessert en de koffie , voelt men dat je op een niet luxe stoel hebt gezeten, maar op ' houten/plastic mormel . Qua diner : bijna PERFEKT. Wat een kunstenaar(s) daar in die open keuken. Wij gaan zeker nog eens terug. De eindafrekening was niet laag maar het was het zeker waard, in overeenstemming met het gebodene.
Advies DOEN !

Gegeten op 25 februari 2015

Jacob

Heerlijk, heerlijk, heerlijk. We zijn al een paar keer hier geweest en het is steeds weer top. Het wijnarrangement was origineel en paste perfect. Geweldige gerechten vanuit een fixed menu, heerlijke amuses vooraf en tussendoor en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

Gegeten op 28 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.