Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beulings in Amsterdam - 1

2. Frans-modern
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

Proever60710

Fenomenaal gegeten hier! Er is geen menukaart; de chef bepaald op basis van een verrassingsmenu wat je voorgeschoteld krijgt. Het feest begon al met een aantal zalige amuses. Daarvan staat het wortelsoepje met noordzeekrab met stip op 1. Vervolgens nog lekker genoten van onder meer inktvis, longhaas en kwartel. Al met al een topzaak waar ik graag nog een keer terugkom!

Gegeten op 19 juni 2014

danielle75

Op aanraden van vrienden met een collega bij Beulings gaan eten. Totaal verrast! Toen we binnenkwamen waren we, op één stelletje na, de enige gasten. We hadden dus zo onze twijfels of we wel hier moesten zijn... Maar de service en het eten maken alles helemaal goed. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Ik kan niet meer zeggen wat ik precies heb gegeten, zo bijzonder was alles. Alles is zelf gemaakt en wordt geserveerd door de chefs zelf. Mijn collega houdt niet erg van vis, ook hier werd uitstekend rekening mee gehouden. Grote complimenten voor dit restaurant!

Gegeten op 12 juni 2014

AndreJ

Tweede keer bij Beulings, nu gekozen voor het nieuwe concept, het 7 gangen menu van de chef. Jamon Iberico met inktvis en een zwarte mayonaise, kwartel, pieterman, kreeft met asperges en grapefruit, een boterzachte lamshaas, kaas en een heerlijk nagerecht met zelfgemaakte pure chocola, kiwi ijs en cake. Ik kan alle details niet herhalen (dan zou ik er een notitieboekje bij moeten hebben). Ik weet maar een ding: het was verrukkelijk, spannende combinaties, mooi opgemaakt, verrassend, je keek elke keer uit naar de volgende gang. De wijnkeuzes waren prima, soms ook bijzonder. De bediening is uitstekend, kundig, plezierig en vakkundig. Het restaurant is wat wij juist leuk vinden: in een mooie buurt, niet stijf maar warm en gezellig druk en toch sjiek. Ik denk dat Beulings ruim op sterrenniveau kookt, maar de prijs is gelukkig nog niet op dat niveau. Het 7-gangen menu is € 68 en dat is het meer dan waard!

Gegeten op 7 juni 2014

John178

Een goed restaurant met hoge kwaliteit van eten en bijpassende wijnen. Fijn dat je in de open keuken kan kijken hoe men te werk gaat. We hebben een prima avond gehad en komen ook beslist terug , al is het wel aan de hogere prijs klasse.

michael31

Door mijn vriend voor mijn verjaardag meegenomen naar Beulings. Wat een verrassing! Het restaurant geeft een soort huiskamergevoel, waarbij je zo de open keuken in kijkt. De bediening was echt zeer goed. We werden netjes welkom geheten, kregen meteen water ingeschonken en een aperitief aangeboden. Het eten was zeer bijzonder, en leuk dat de chef het zelf kwam brengen en toelichten. We hadden een bijpassend wijnarrangement genomen. De wijn-spijs combinaties waren goed, en de wijnen waren erg bijzonder. Al met al een fantastische avond!

Gegeten op 10 april 2014

LucianoFG

Wij hebben werkelijk een geweldig avond beleefd bij Beulings. Wij zijn echte liefhebbers en komen bij verschillende restaurants (met en zonder ster). Dit restaurant is een echte sensatie! Dit gezellige kleinschalige restaurantje heeft ons enorm verrast. Wij hebben gekozen voor het 5 gangendiner van de Chef icm een wijnarrangement. Dit heeft al onze verwachtingen overtroffen! De gerechten zijn verrassend met overheerlijke combinaties. Leuk is dat de chefs de gerechten zelf brengen en toelichten. De wijnen zijn heerlijk, met name de Italiaanse wijnen, wauw! De prijs is wel aan de hoge kant (4 personen 520 euro), maar mijn inziens 100% waard. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 22 maart 2014

Huygens

Beulings is een uitstekend, klein restaurant waar je een avond lang kunt genieten van mooie gerechten met bijpassende wijnen. Wij kozen voor 4 gangen, die nog worden aangevuld met enkele amuses. Zowel de rode poon met cosmopolitan dressing als de kwartel met waterkers, prei en parelgort zijn verrukkelijk. Na deze prima start gaat er iets mis in de planning van de keuken, althans voor ons: men besluit eerst een aantal andere tafels (met 4 personen, later binnengekomen dan wij) het tweede gerecht uit te serveren, waardoor wij (met z'n tweeën) zeker een half uur aan ons lot worden overgelaten. Op onze ongeduldiger wordende blikken wordt niet gereageerd, pas als we aangeven dat het nu toch wel erg lang duurt wordt ons verteld "dat het even anders liep in de keuken, maar dat onze tweede gang er nu zo aankomt". Dit was dus kennelijk een bewuste keuze, dan had men ons wel even tussendoor mogen waarschuwen. Dit hoort niet in een restaurant van het niveau Beulings, jammer. De rest van de avond verloopt verder prima, de hoofdgerechten (resp. procureurstuk met zelfgemaakte bloedworst en koolvis met coquilles) zijn uitstekend. Het wijnarrangement biedt goede en soms verrassende wijnen. Als nagerecht een mooie kaasplank, perfect als afsluiting. Al met al een heel mooie avond.

Gegeten op 15 maart 2014

DHemken

Mooie locatie, gezellig restaurant. Creatieve keuken met mooie out of the box bedachte gerechten. Smaken zijn heel mooi met soms een sportief randje. Fijne producten zuivere combinaties. Puntje van aandacht is dat we ervaren dat het level van de huiswijn laag is (zuur, weinig smaak beleving). Iets wat je niet bij een top restaurant zou verwachten. Daarnaast wordt het iets wat betere segment alleen per fles geschonken. Daarmee wordt min of meer uitgesloten dat je jezelf laat verleiden tot het nuttigen van wat verschillende mooie glaasjes wijn, tenzij je het wijnarrangement neemt. Dat kan wat zuinig over komen.

Gegeten op 21 maart 2014

Garwu

Een prettig bezoek aan Beulings. Hier met zijn vieren gegeten en de gerechten waren bijzonder naar onze zin. Vooral het voorgerecht, een combinatie van gerookte paling en eendenlever was bijzonder smakelijk. Al met een prettige ervaring.

Gegeten op 7 maart 2014

RobertoW

Bij Beulings heb je een fantastische eetbeleving. Hier ga je niet naar toe om "even" wat te eten, maar om eten te ervaren. Er wordt met veel passie en creativiteit gekookt. We hadden het 5 gangen chef's tasting menu en we hebben werkelijk heerlijk gegeten. Naast de gangen worden er ook veel amuses geserveerd die net zo verassend zijn, bijvoorbeeld de zuurkoolsoep met rookworstschuim. ook de gerechten waren even variërend als creatief. Een cosmopolitan van poon met wodka, 3 soorten bereiding van witlof een vis trio, nek van het Iberisch varken. Allemaal even lekker.

Beulings is een absolute aanrader. Neem er wel ruim de tijd voor, want deze show van lekker eten heeft een avondvullend programma.

Gegeten op 19 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.