Beulings over zichzelf

We bereiden onze gerechten altijd met zoveel mogelijk zorg. We hopen daarom dat onze gasten de tijd willen nemen om te genieten in ons restaurant. Een diner bij Beulings is een avondvullend programma. Als u vlotter wil eten, graag van te voren doorgeven, zo ook dieet- of andere wensen. Wij doen ons best zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen.

michael31
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door mijn vriend voor mijn verjaardag meegenomen naar Beulings. Wat een verrassing! Het restaurant geeft een soort huiskamergevoel, waarbij je zo de open keuken in kijkt. De bediening was echt zeer goed. We werden netjes welkom geheten, kregen meteen water ingeschonken en een aperitief aangeboden. Het eten was zeer bijzonder, en leuk dat de chef het zelf kwam brengen en toelichten. We hadden een bijpassend wijnarrangement genomen. De wijn-spijs combinaties waren goed, en de wijnen waren erg bijzonder. Al met al een fantastische avond!

Gegeten op 10 april 2014

LucianoFG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben werkelijk een geweldig avond beleefd bij Beulings. Wij zijn echte liefhebbers en komen bij verschillende restaurants (met en zonder ster). Dit restaurant is een echte sensatie! Dit gezellige kleinschalige restaurantje heeft ons enorm verrast. Wij hebben gekozen voor het 5 gangendiner van de Chef icm een wijnarrangement. Dit heeft al onze verwachtingen overtroffen! De gerechten zijn verrassend met overheerlijke combinaties. Leuk is dat de chefs de gerechten zelf brengen en toelichten. De wijnen zijn heerlijk, met name de Italiaanse wijnen, wauw! De prijs is wel aan de hoge kant (4 personen 520 euro), maar mijn inziens 100% waard. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 22 maart 2014

Huygens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beulings is een uitstekend, klein restaurant waar je een avond lang kunt genieten van mooie gerechten met bijpassende wijnen. Wij kozen voor 4 gangen, die nog worden aangevuld met enkele amuses. Zowel de rode poon met cosmopolitan dressing als de kwartel met waterkers, prei en parelgort zijn verrukkelijk. Na deze prima start gaat er iets mis in de planning van de keuken, althans voor ons: men besluit eerst een aantal andere tafels (met 4 personen, later binnengekomen dan wij) het tweede gerecht uit te serveren, waardoor wij (met z'n tweeën) zeker een half uur aan ons lot worden overgelaten. Op onze ongeduldiger wordende blikken wordt niet gereageerd, pas als we aangeven dat het nu toch wel erg lang duurt wordt ons verteld "dat het even anders liep in de keuken, maar dat onze tweede gang er nu zo aankomt". Dit was dus kennelijk een bewuste keuze, dan had men ons wel even tussendoor mogen waarschuwen. Dit hoort niet in een restaurant van het niveau Beulings, jammer. De rest van de avond verloopt verder prima, de hoofdgerechten (resp. procureurstuk met zelfgemaakte bloedworst en koolvis met coquilles) zijn uitstekend. Het wijnarrangement biedt goede en soms verrassende wijnen. Als nagerecht een mooie kaasplank, perfect als afsluiting. Al met al een heel mooie avond.

Gegeten op 15 maart 2014

DHemken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie locatie, gezellig restaurant. Creatieve keuken met mooie out of the box bedachte gerechten. Smaken zijn heel mooi met soms een sportief randje. Fijne producten zuivere combinaties. Puntje van aandacht is dat we ervaren dat het level van de huiswijn laag is (zuur, weinig smaak beleving). Iets wat je niet bij een top restaurant zou verwachten. Daarnaast wordt het iets wat betere segment alleen per fles geschonken. Daarmee wordt min of meer uitgesloten dat je jezelf laat verleiden tot het nuttigen van wat verschillende mooie glaasjes wijn, tenzij je het wijnarrangement neemt. Dat kan wat zuinig over komen.

Gegeten op 21 maart 2014

Garwu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prettig bezoek aan Beulings. Hier met zijn vieren gegeten en de gerechten waren bijzonder naar onze zin. Vooral het voorgerecht, een combinatie van gerookte paling en eendenlever was bijzonder smakelijk. Al met een prettige ervaring.

Gegeten op 7 maart 2014

RobertoW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Beulings heb je een fantastische eetbeleving. Hier ga je niet naar toe om "even" wat te eten, maar om eten te ervaren. Er wordt met veel passie en creativiteit gekookt. We hadden het 5 gangen chef's tasting menu en we hebben werkelijk heerlijk gegeten. Naast de gangen worden er ook veel amuses geserveerd die net zo verassend zijn, bijvoorbeeld de zuurkoolsoep met rookworstschuim. ook de gerechten waren even variërend als creatief. Een cosmopolitan van poon met wodka, 3 soorten bereiding van witlof een vis trio, nek van het Iberisch varken. Allemaal even lekker.

Beulings is een absolute aanrader. Neem er wel ruim de tijd voor, want deze show van lekker eten heeft een avondvullend programma.

Gegeten op 19 februari 2014

mergpijpje
  • Recensies in de laatste twee jaar

De reden dat ik aanmeldde als proever bij iens is mijn bezoek aan beulings! Wat een sensatie heerlijke smaken alleen al de amuse een zuurkoolsoepje met rookworst schuim simpel maar oh zo lekker!
Het is een klein restaurant de aankleding mag iets gezelliger maar waar heb je het over als je zo lekker kan eten

Siobhan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een genoegen om hier te eten. De ambiance is erg aangenaam en men is erg gastvrij. De hele avond klopte. De amuses vooraf waren bijzonder, met name de zuurkoolsoep met rookworstschuim. Heerlijk. Wij kozen het 5 gangen chef's tasting menu en al de 5 gerechten waren even heerlijk. Vooral de witlof in 3 varianten maakte veel indruk. Groot compliment voor de wijnkeuzes van het arrangement, goed passend en erg lekker bij de 5 gerechten. Attente, sympathieke en vriendelijke bediening met een goed oog voor wat de gast wil. Dit is een geoliede machine waarbij ook de keukenbrigade meehelpt met serveren. Hier gaan we zeker terugkomen.

Suey
  • Recensies in de laatste twee jaar

I am always torn about reviewing great places in Amsterdam as there seems to be so few who get it this right! But whether you're coming to Amsterdam, or have lived here you're whole life, Beulings should seriously be on the top of your list for a special occasion. The service is spot on, friendly, graceful and efficient and then there's the food. Tantalising bites, interesting and complex flavours, spectacular presentation and all served with a humble smile by the chef himself. The amuse platter is almost a meal in itself- composed of blood sausage chips, beetroot cones stuffed with something delicious, fresh warm olives and curry caramelised macadamias. Listing the food is pointless really because every time more surprises appear- such as a dessert amuse which doubles as a magic trick overflowing with a gentle mist all over your table and instilling the air with the scent of pine. This actually happened. The homemade breads are plentiful and melt in your mouth in a way most artisan patisseries strive to achieve. And then there's the fabulous wine menu, and don't even get me started on dessert. If you haven't picked up the phone yet to make a reservation, do it now. It's a small restaurant and I won't be surprised when the day comes where the waiting list is months long!

Gegeten op 19 januari 2014

Dewittenhave
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer vriendelijke ontvangst. Ons werd gevraagd of we een aperitief wilden drinken. Keuze uit prosecco of een Ligurische rosébubbel. Naar de open wijnen gevraagd. Twee van de drie bleken uiteindelijk niet meer voorradig te zijn. Nog wel een frisse soave. Die gekozen en hij was heerlik fris en fruitig, prima om mee te beginnen.
Vervolgens kwam een stroom originele amuses voorbij en een schaaltje met heerlijk brood, verschillende soorten en allemaal in huis gebakken! Wat een luxe! We kozen voor het driegangenmenu (met zoet toetje: 37,50, met kaas: 41) waarbij we per gang ieder iets anders kozen, om te proeven... dus elk gerecht halverwege wisselen.
Voor: eendenpaté / rode poon.
Hoofd: wilde eend / koolvis met coquilles.
Na: kaas / appeltaart met saffraanijs.
Overigens vóór de kaas nog een spectaculaire amuse... iets met koudijs, het dampte de tafel af... beetje hocuspocus.
Alle gerechten fijn van smaak en mooie combinaties. Echt alles in huis gemaakt, ook de salami, het ijs, vier soorten brood en een schaaltje vol heerlijke friandises bij de koffie... noga, bonbons, macarons. Erg leuk allemaal. De liefde voor het vak straalt ervan af.
De drank... bruiswater (gefilterd kraanwater) ongelimiteerd voor 3,25 p.p. Wordt voortdurend bijgeschonken. We hadden liever mineraalwater, maar ja... geen keuze.
Drie glaasjes wijn werden als 'wijnarrangement' op de rekening gezet voor 23 euro, wat aan de dure kant. Huiswijnen zijn 5 euro.
Open keuken en helaas al snel een baklucht in het restaurant. Daar kunnen ze nog zeker iets aan verbeteren.
Op die kleinigheidjes na... heerlijke avond en we komen zeker terug.

Gegeten op 22 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!