Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beulings in Amsterdam - 1

2. Frans-modern
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

Erikder

Wederom een heerlijke eetervaring bij Beulings. Er is een chefs tasting menu van 5, 6 of 7 gangen met of zonder wijnarrangement. Wij zijn voor het 6 gangen menu gegaan. Elk gerecht was bijzonder van smaak en opmaak. Een aantal visgerechten gevolgd door een aantal vleesgrechten. Allemaal even heerlijk met een aantal bijzonder bereidingswijzen. De bediening is kundig, attent maar niet oprdringerig aanwezig.

Als we naar het eten alleen kijken wordt hier op een niveau gekookt dat we ook bij sterrenrestaurants zijn. Kortom een absolute aanrader!

Gegeten op 1 november 2014

patricia62

Dit was echt het paradijs. Allereerst: wat een leuke lieve kundige mensen werken hier. Ontvangst was leuk, ookal waten wij door omstandigheden veel te laat. "Wij gaan voor jullie het menu koken." Dat klonk al zo symphatiek. Dat menu werd vooraf gegaan aan meerdere betoverend lekkere amuses. En de gangen zelf... Die waren gewoon te gek lekker! O ja en het servies en de opmaak van het eten maakten het helemaal af. (Ik ben fotograaf en dacht bij zo'n beetje alles: whaaa mag ik dit fotograferen, zo mooi) Echt een droomavond gehad!

Gegeten op 19 november 2014

hansmw

Positief
• Gastvrije ontvangst en leuke bediening.
• Gezellige, bijna huiselijke sfeer
• Heerlijke, spontaan gepresenteerde amuses direct na binnenkomst
• We kozen voor het chefs-menu
• Prachtige, gebalanceerde gerechten. Perfect op smaak en heel mooi gepresenteerd. Heel goed dat de keukenbrigade ook zelf aan tafel verschijnt en gerechten toelicht.
• Mooie, passende wijnen
• Heerlijke friandises bij de koffie. Ook dit allemaal uit eigen keuken
• In totaliteit een goede prijs/prestatieverhouding

Er zijn ook een paar verbeterpunten
• 14 euro op de rekening voor gekoeld kraanwater past naar ons idee niet in de stijl van dit restaurant.
• Op IENS staat als menuprijs 37,50 euro. Dat lijkt geen correcte weergave

Gegeten op 9 november 2014

bakoproever

Beulings is een prachtig, zaak, de wijnen, zijn van top kwaliteit en zo was het eten, met vakkundiheid gemaakt dat proef je ook, goede service, aandacht voor details

Gegeten op 7 november 2014

lechef033

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij Beulings.
En net als een jaar geleden was het weer een hele ervaring! Weer voor het chefs menu gekozen met wijn, door de koks werdt het ene na de andere amuse naar tafel gebracht , een goed begin, toen net voor het voorgerecht 3 soorten brood die je bij het voor gerecht kon op eten, met die mooie portionering werden de gerechten in een prettig tempo geserveert , het eerste was een beef tartaar met paprika, mijn favoriet was rog vleugel met pompoen en sinas appel, alle gerechten waren iedere keer weer een leuke verassing en goed op smaak, de kazen waren ook weer een feestje met broich en noten brood! het dessert bestond uit 2 kleine gerechten, 2 verschildende farianten op de cheese cake met blauwe bes, de koffie kan je ook niet laten bij beulings want je krijgt er 6 schattige zoete hapjes er bij je je niet kan laten liggen, al met al een gezellige en leuke ervaring, zeker waardt om uit te proberen!!!

Gegeten op 2 november 2014

Proever71488

Fantastisch! Samen met mijn vrouw voor onze trouwdag uitgebreid gegeten bij Beulings, vijf gangen. Vooral de gnocchi met lagustine was zalig. Mooi wijn arrangement erbij, goed uitgelegd door de gastvrouw. Vlotte en vriendelijke bediening. Wij komen hier binnenkort terug met een aantal vrienden.

Gegeten op 27 september 2014

ron96

Op zoek naar een Italiaans restaurant in Amsterdam, kwamen we via IENS, vanwege de prima waardering (8,9) terecht bij Beulings. Verwacht echter niets Italiaans in dit restaurant. Na een aantal amuses kwam het eerste van de vijf gangen. Over deze en de volgende drie kunnen we kort zijn: weinig echte smaak, veelal wat laffe zachte / sompige gerechten zonder enige 'bite'. De uitzondering betrof het minuscule stukje eendenborst dat zo taai was dat het werkelijk niet weg te krijgen was. Kaasplankje (uitsluitend Franse kazen) en dessert waren wel lekker.
was. Misschien had de chef niet zijn dag, want wij vonden het vooral op culinair gebied een grote teleurstelling.

Gegeten op 21 september 2014

VanBuuren3

Onlangs bij dit restaurant gegeten, en het is goed bevallen!! Het eten is top! De kwartel was erg lekker. Verder werden wij voorzien van lekkere wijn en de bediening is vriendelijk en heeft kennis van het eten maar ook de drank. Het is een knus restaurant dat functioneel is ingericht. De gerechten worden verder ook mooi opgediend wat er altijd voor zorgt dat de zin in het eten groeit. Ik kom niet vaak in Amsterdam, maar zodra ik er ben ga ik hier weer eten.

Gegeten op 3 september 2014

ronmans

Een uitgebreide menu-optie is er niet, maar het verrassingsmenu (3-4-5 gangen) is een bezoek absoluut waard. Het begint al goed met de amuses. De presentatie en kwaliteit blijft ook bij de andere gerechten verrassend goed. Beter gezegd: het blijft uitstekend. Mijn partner en ik gaan regelmatig dineren in Amsterdam, maar dit kleine, intieme en gezellige restaurant geeft je het ultieme gevoel. Onze smaak wordt op een uitdagende manier op de proef gesteld. Alle zelfgemaakte gerechten zijn "in balans". Voor ons is dit tot op heden het beste restaurant. Hulde aan de keuken en de prima service! We komen hier absoluut terug!

Gegeten op 14 september 2014

leonard_thomas

Ik heb een aantal zakelijke klanten uitgenodigd voor een diner bij Beulings, en altijd het eten is uitstekend. De wijnen zijn ook geweldig, en leuk is dat de chefs beschrijven elk gerecht. Mijn enige klacht is de menu-optie thee-cursus is vervangen door een vijf-gangen menu van de chef. In principe is een 20€ prijsverhoging. Het menu met drie gangen was de beste deal in Amsterdam, maar nu helaas mijn bedrijf misschien niet kunnen klanten hier meer mee te nemen.

Gegeten op 3 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.