a TripAdvisor company

1. 9,0 10 1 67

2. 9,0

3. 8,2

Het beste van vandaag

Bas Bont en Lisja Hu zijn de trotse eigenaren van Restaurant Beulings. Zij geven op een verrassende wijze een heel eigen invulling aan het spreekwoord ‘Pluk de dag’. Elke dag stellen zij een vijf-, zes- of zevengangenmenu samen, waarvoor alleen de allerbeste ingrediënten goed genoeg zijn. Als een muziekstuk worden al deze ingrediënten samen één, gecomponeerd tot tongstrelende gerechten. De wijnen hebben elk hun eigen verhaal, de kundige bediening deelt ze graag met je in een avondvullend programma.

Linniepinnie

We wilden al heel lang bij dit restaurant eten, maar iedere keer was het volgeboekt. Nu eindelijk op voorhand gereserveerd en het was het wachten meer dan waard.
We hadden 5-gangen menu met bijpassend wijn arrangement. Je kan nog uitbreiden naar dessert zoet en/of kaas. Maar met alle amuses, zowel pre als na, hadden wij meer dan genoeg. Ook de wijn werd regelmatig bijgeschonken. En wat een verfijnde gerechten en alles is zelf gemaakt. Bijzondere combinaties met Papadums, Forel, Zwezerik, Zeewier, enz.
Het decor is wat kaal, maar wel leuk dat je bijna in de open keuken zit, de hammetjes in het restaurant hangen en de wijn/liquerkast in het restaurant staat.
Ook leuk dat één van de koks af en toe de gerechten uit komen serveren. Vriendelijke gastvrouw.

Gegeten op 15 april 2016

geert74

Via online reservering

Gewoon instappen in een menu en dan bijna 5 uur later merken hoe lang je er al bent. Dat zegt iets over het eten, de sfeer en de bediening. Heerlijk en verrassend.

Gegeten op 23 april 2016

IMH

Via online reservering

Een restaurant waar je je gelijk welkom voelt.
Vast menu maar uiteraard wordt er met je wensen rekening gehouden. Het vegetarische menu was ook helemaal naar wens. Eerst allerlei amuses, en daarna een menu met verrassende combinaties, bv gegrilde oester met tartaar. We wilden geen wijnarrangement , en de wijnkaart heeft ook heerlijke passende wijnen. Water wordt steeds bijgevuld, en hier wordt niets voor gerekend. Chapeau!

Gegeten op 22 april 2016

theo41

Via online reservering

We waren al eerder bij dit restaurant geweest en vonden het weer fantastisch. Misschien wel het beste restaurant van Amsterdam! Het eten was heerlijk, de wijnen heel goed passend bij elke gang en de service (afwisselend koks en serveersters) uitstekend. Je ziet dat iedereen die hier werkt het een feest vindt om het de gasten en zichzelf naar de zin te maken.

Gegeten op 22 april 2016

Proever63684

Via online reservering

Wat een heerlijk restaurant dit Beulings. Klein, maar niet volgepropt met tafels om het maximum er uit te halen. Een wand is geheel bekleed met een soort vilt, wat ooit een slechte akoestiek verraadde, maar wat prima uitpakte. We worden verwend met een aantal heerlijke amuses, waaronder een klein bakje met scheermesjes met avocado en yuzu. Overheerlijk. We krijgen vijf gerechtjes met bijpassende wijn. Allen op een na, prima combinaties en als we bij ons ene twijfelgeval van dat ene twijfelgeval wat zeggen, wordt er prima gereageerd. Namelijk dat ze zelf ook bij dit nieuwe gerecht nog zoekende zijn. We krijgen bijvoorbeeld een gerechtje waar erwt en munt de hoofdrol spelen, met een heel dun laagje tonic. Prachtig opgemaakt een vol van smaak, met een kleine vruchten erin. Maar ook de forel was heerlijk en de zwezerik en niet te vergeten de reepjes inktvis..... Bediening zeer attent en persoonlijk. Het is dat we meestal weer bij een restaurant willen eten waar we nog niet eerder waren, maar we zullen vast en zeker nog eens terugkomen. Te lekker om niet te doen.

Gegeten op 11 april 2016

graaf158

Na lange tijd weer eens bij Beulings gegeten. En dat valt zeker niet tegen. Omdat we kleine eters zijn gekozen voor een vijfgangenmenu met bijpassend wijnarrangement. En de gerechten zijn stuk voor stuk zeer goed en origineel. Ook de wijnen die hierbij werden geschonken waren goed tot zeer goed. Meestal betrof het wijnen die we niet eerder hadden gedronken. De service is zeer persoonlijk en attent. En in vergelijking met de vorige keren was de aankleding van het restaurant een stuk beter geworden. Het vilt aan de wand zorgt voor een bijzondere indruk en heeft een positief effect op het geluidsniveau. Zijn er dan nog aandachtspuntjes? Ja, vanwege de vele amuses was het ons op een gegeven moment onduidelijk of we nu met een amuse bezig waren of het eerste voorgerecht. En je moet wel de tijd hebben. Als je om 7 uur start en het na 5 gerechten al half twaalf is dan vinden we dat toch wel lang.

Gegeten op 27 maart 2016

MVlugter

Via online reservering

Fantastisch gegeten, niet na hoeven denken over de keuze; er wordt standaard een vijfgangen verrassingsmenu geserveerd waar de chef zich helemaal in uitleeft. Bijzondere producten gegeten die ik niet kende, zoals ijskruid en caramel boter. Daarna kan je dessert of kaas nemen als je nog niet genoeg hebt. Ze leggen je hier de hele avond in de watten, ook met de wijnen. Stuk voor stuk heel bijzonder. Deze zaak is niet bang om te experimenteren en slaagt daar uitstekend in. Neem wel de tijd als je hier gaat eten. Het is echt zonde als je na 2,5 uur alweer weg moet, dan mis je teveel mooie dingen!

Gegeten op 3 april 2016

michiel220

Via online reservering

Het was een geweldige culinaire beleving. We werden na een aantal heerlijke amuses steeds verrast met weer een nieuw gerecht, niet alleen prachtig opgediend, maar ook verrassend lekker en vernieuwend. De bijpassende wijnen waren met zorg gekozen en pasten een op een bij de gerechten. De bediening door de gastvrouw was zeer aangenaam en leuk dat alle koks en de chef een keer aan tafel kwamen met een gerecht of amuse. We komen zeker terug.

Gegeten op 4 april 2016

Mcjdejong

Via online reservering

Voor de vierde keer bij Beulings gegeten. En weer was het op top(sterren)niveau. Uitstekende smaakcombinaties in 7 gangen met voortreffelijke wijnen. Prettige bediening. Ga alvast mijn vijfde bezoek plannen.

Gegeten op 1 april 2016

CGvdP

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Beulings. Het verrassingsmenu is een feest, zoals ook de amuses en de geweldige gekarameliseerde boter bij het brood. Een leuke extra is het bijpassend wijnarrangement en de toelichting op de wijnen die geschonken worden. Sinds de laatste keer dat wij er waren, is het interieur veranderd in postieve zin: warm en sfeervol. Een van mijn favorieten in Amsterdam als je een avond uitgebreid wilt tafelen.

Gegeten op 27 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.