• foto's van Beulings in Amsterdam - 1

2. Frans-modern
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 020 320 61 00

JG2011

Dineren bij Beulings is werkelijk een feest.
Het restaurant is klein, maar praktisch en comfortabel ingericht. Door de open keuken waar de koks druk in de weer zijn en het avondvullende verrassingsmenu, wat alle gasten voorgeschoteld krijgen, wordt je een aangenaam ontspannen sfeer ingezogen vol verwachting van wat de volgende gang brengen zal.
De gerechtjes zijn stuk voor stuk orgineel en van hoog niveau, met enkele uitschieters naar boven. Persoonlijk hoogtepunt was de gerookte paling met ganzenlever en komkommer. De begeleidende wijnen kunnen iets meer uitgebalanceerd worden en sloten niet altijd helemaal aan bij de gerechten, maar dat is eigenlijk nauwelijks een minpunt.
We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek!

Gegeten op 25 februari 2015

Oscarr

Op zaterdagavond met mijn vrouw bij Beulings gegeten. Wat een heerlijke belevenis! Na een hartelijk ontvangst hebben we genoten van een glas prosecco en kwam een aantal amuses op tafel waaronder mossel met knolselderij en een chipje van mossel en een zuurkoolsoepje met zure zult. Daarna werden we verwend met vijf zeer smakelijke gerechtjes die werden begeleid door wijnen die hier feilloos bij pasten en van een deskundige toelichting werden voorzien. Over de tweede gang, een terrine van eendenlever, paling en granny smith, hebben we het nog steeds.
Mooi aan Beulings is de open keuken en het feit dat de chef en zijn collega's regelmatig zelf hun kunstwerkjes uitserveren. Na het diner was er koffie met heerlijke huisgemaakte friandises. Wij hebben een geweldige avond gehad!

Gegeten op 21 februari 2015

GreetK

Gegeten op 19 februari 2015

art020

Een heerlijke avond op topniveau gedineerd bij Beulings. In tegenstelling tot eerdere ervaringen was er nu sprake van een 7 gangen verrassingsmenu. Gasten kunnen aangeven als ze genoeg hebben gehad.

Dat is een beetje een lastige optie, en op zich vind ik het prettiger om vooraf aan te kunnen geven hoeveel gangen ik wil consumeren. Eenmaal op de rollende trein van het zeer soepel opererende team, op stoom geraakt door een aantal uitstekende amuses, was aan de rem trekken absoluut geen optie meer.

Elke gang leverde namelijk opnieuw een spannend culinair vergezicht en dito wijnen. De totale reis van ruim 4 uur was dan ook voorbij voor we er erg in hadden. Erg genoten! En Beulings staat voor ons op dat hele korte lijstje waar je hele goede vrienden zou heen sturen als ze in zijn voor een voor een avondje culinair topvermaak.

Gegeten op 31 januari 2015

MerelV

Ik moet van Iens 120 tekens gebruiken voor een degelijke onderbouwing, maar het hele 5-gangen menu bij Beulings is een feest. Met als hoogtepunt een kleine lasagna van eendenlever, paling en ragdun gesneden komkommer - als ik het goed heb onthouden. Trek er de hele avond voor uit!

Gegeten op 25 januari 2015

Brady_

Hartstikke goed ontvangen bij restaurant Beulings. Gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu et voilla we hebben heerlijk gegeten. Professioneel personeel die ons goed en leuk geholpen hebben.

Gegeten op 23 december 2014

gstrobl

Op aanraden van een Amsterdam-kenners een avond Beulings geboekt met hoge verwachtingen. En die werden meer dan waargemaakt. Alles maar dan ook echt alles tot in de puntjes gewoon goed! Van de heerlijke amuses ( huisgemaakte salami, soepje van zuurkool, geweldig! ) tot en met het bordje zoetigheden bij de thee En de bediening uitstekend, zowel eigenaresse als de andere dame. Scherp, vriendelijk en professioneel. Leuke uitleg over het wijnarrangement. Even het glas bijschenken zodat beide gasten gelijk opgaan met de wijn, top, dan heb je het gewoon begrepen ( achteraf gezien wat weinig tip gegeven, volgende keer krijgen jullie dubbel...). Styling van het restaurant was helemaal onze smaak maar kan wellicht voor anderen te basic zijn. Het kleine restaurant was op één tafel na vol maar toch een comfortabele sfeer, en voldoende ruimte om te converseren zonder dat de buren alles horen, is weleens anders in Amsterdam.
Leuk dat de keukenbrigade zelf de gerechten uitserveert met uitleg. Wel met enige schroom leek het, mag best wat uitbundiger als je dit soort topgerechten neerzet! Wij hadden 5 gangen en kregen o.a. een coquille, een klein wildgerecht, anjou duif en een mooi stukje rogvleugel op de graat precies goed gegaard. Daarna eenmaal dessert en eenmaal ( een niet heel bijzondere ) kaasplank. Bij de thee een bordje zoet, huisgemaakt en ook weer erg lekker. Zonder erom te vragen nog wat extra heet water voor een tweede kop. Dan voel je je een gast en geen pinapparaat! Rekening was 218 euro voor 5 gangen met wijnarrangement. Zeer schappelijk gezien de gerechten, de service en locatie in hartje Amsterdam.

Gegeten op 14 januari 2015

Erikder

Wederom een heerlijke eetervaring bij Beulings. Er is een chefs tasting menu van 5, 6 of 7 gangen met of zonder wijnarrangement. Wij zijn voor het 6 gangen menu gegaan. Elk gerecht was bijzonder van smaak en opmaak. Een aantal visgerechten gevolgd door een aantal vleesgrechten. Allemaal even heerlijk met een aantal bijzonder bereidingswijzen. De bediening is kundig, attent maar niet oprdringerig aanwezig.

Als we naar het eten alleen kijken wordt hier op een niveau gekookt dat we ook bij sterrenrestaurants zijn. Kortom een absolute aanrader!

Gegeten op 1 november 2014

patricia62

Dit was echt het paradijs. Allereerst: wat een leuke lieve kundige mensen werken hier. Ontvangst was leuk, ookal waten wij door omstandigheden veel te laat. "Wij gaan voor jullie het menu koken." Dat klonk al zo symphatiek. Dat menu werd vooraf gegaan aan meerdere betoverend lekkere amuses. En de gangen zelf... Die waren gewoon te gek lekker! O ja en het servies en de opmaak van het eten maakten het helemaal af. (Ik ben fotograaf en dacht bij zo'n beetje alles: whaaa mag ik dit fotograferen, zo mooi) Echt een droomavond gehad!

Gegeten op 19 november 2014

hansmw

Positief
• Gastvrije ontvangst en leuke bediening.
• Gezellige, bijna huiselijke sfeer
• Heerlijke, spontaan gepresenteerde amuses direct na binnenkomst
• We kozen voor het chefs-menu
• Prachtige, gebalanceerde gerechten. Perfect op smaak en heel mooi gepresenteerd. Heel goed dat de keukenbrigade ook zelf aan tafel verschijnt en gerechten toelicht.
• Mooie, passende wijnen
• Heerlijke friandises bij de koffie. Ook dit allemaal uit eigen keuken
• In totaliteit een goede prijs/prestatieverhouding

Er zijn ook een paar verbeterpunten
• 14 euro op de rekening voor gekoeld kraanwater past naar ons idee niet in de stijl van dit restaurant.
• Op IENS staat als menuprijs 37,50 euro. Dat lijkt geen correcte weergave

Gegeten op 9 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Beulings in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Beulings. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.