a TripAdvisor company

foto's van Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam - 1 foto's van Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam - 2 foto's van Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam - 3 foto's van Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam - 4 foto's van Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam - 5

Kees. drinken, eten en drinken

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 307 126 06
  2. www.bijkees.nl

Dit voelt als thuiskomen

Als je bij Kees gaat eten lijkt het net alsof je bij iemand thuis aan de eetafel zit. Maar dan wel bij iemand die héél goed kan koken. Alles wordt ‘family style’ geserveerd in grote schalen. De ideale plek om met een groep vrienden bij te praten en herinneringen op te halen. Na het eten nog geen genoeg van Kees? Geen probleem, de knusse bar blijft nog een hele tijd voor je open.

Hylke23

Elk jaar komen we samen een weekend naar Amsterdam. Ik november hebben we voor het 3e jaar bij Kees gegeten. Wat is dat toch genieten. De sfeer is heel goed, relaxed. Het eten is echt heerlijk! Je eet wat er die dag wordt gekookt en je proeft dat het met liefde is gemaakt. Ook de wijnen die geserveerd worden zijn erg lekker. Kortom...volgend jaar oktober komen wij weer eten!

CasparMario

Eten op zich ok, alleen met allergie voor melkproducten is het beleid gewoon dingen weglaten. Dus geen puree bij vis en geen nagerecht (cheescake). Jammer dat ik verwijt krijg van personeel dat ik niet goed genoeg heb aangegeven wat ik niet kan eten. Had voor 50 euro voor eten en drank beter verwacht.

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste Caspar, erg jammer dat je teleurgesteld bent na een bezoek bij ons.
We willen even kort ingaan op je klacht. De keuken (ikzelf dus: Kees) had van onze bediening doorgekregen dat je geen kaas, yoghurt en koude room mocht eten. Je was met een groep van zeven en het bij het serveren van de derde gang, (bij de eerste twee gangen heb je keurig vervangende gerechten gekregen) kwamen we erachter dat je geen aardappelbroccoli muntpuree mocht vanwege de room. Wij waren in de veronderstelling dat je die mocht hebben omdat het verwarmd was. Omdat alles al op tafel stond heb ik de keuze gemaakt om het derde gerechtje zo snel mogelijk bij je op tafel te krijgen. Met de vierde gang (de bavette) heb je hetzelfde gekregen als de anderen. Jouw dessert was verse bramen en koffie van het huis.
Ons beleid is allesbehalve dingen weglaten! We doen er juist alles aan om mensen met dieetwensen zo lekker mogelijk te laten eten. Een eenmalig incident is heel wat anders dan een beleid....
Graag zien we je terug, geef dan svp aan dat jij het bent, we zorgen dan voor een extra lekker roomvrij dessert! vriendelijke groet, Kees en team

Donga

Na al enkele positieve verhalen over eten bij Kees gehoord te hebben, zelf de proef op de som genomen. Het concept bestaat uit 4 (of 5) gerechten voor een extreem schappelijke prijs. De gerechten bestonden allen uit heerlijke, verse ingrediënten, spannend bereid, maar niet te gek. De service was goed op orde, vriendelijke dames en Kees zelf die alles in goede banen leidt. Tot slot konden we buiten zitten, aan de straat, langs de Amstel. Wat wil je nog meer? Heerlijk eten tegen een zeer goede prijs, chapeau.

bart92

Stel je voor: je eet in een huiskamersetting, privé edoch gezellig, met de gemoedelijke bediening die familiair aandoet en een verrassingsmenu dat de informele kennismaking met Kees compleet tegenstaat. Het eten is namelijk van dermate hoge kwaliteit dat je je in een chic Museumkwartier-establishment meent op te houden. Gelukkig zit je echter aan de prachtige Weesperzijde, met andere Bourgondiërs, de lieve restaurantkater en de ene heerlijke gang na de andere die bovendien erg enthousiast wordt gepresenteerd. Had ik al gezegd dat de wijn van bovengemiddelde kwaliteit (zeg maar gewoon: erg lekker) is? Bij deze. Kees heeft ons verrast en we hopen enerzijds dat dit een relatief onbekend pareltje blijft; aan de andere kant gun je het eenieder. Wat een ontwapenende en culinaire topavond!

Gegeten op 30 mei 2015

rosalangerak

Kees tovert de lekkerste gerechten op tafel, altijd met seizoensgroenten en veel variatie.
Ook met een groep kan je hier makkelijk eten. Het is een knus huiskamer restaurant en tegelijkertijd een gezellig café.

Gegeten op 24 april 2015

AgaathS

Gemoedelijke sfeer. Heerlijk 4-gangenmenu. Alle gangen waren bijzonder verrassend en bijzonder lekker.
Gewoon een keer komen ervaren!

Gegeten op 6 mei 2015

anktun

Gisteren heb ik met een vriendin gegeten bij Kees. Het was een fantastische avond. Van zes uur tot half 11 hebben we daar gezeten. Ik vroeg een vegetarische variant van het menu. Prima. Je speciale wensen worden bediend. De ontvangst/bediening door de serveerster (ahum, die aardige jonge vrouw) was hartverwarmend. We hebben met haar gelachen. Maar dan toch een kleinigheidje: de espresso mag wel wat sterker.

Gegeten op 4 april 2015

duckdonald

In eerste instantie schrok ik van het verwaarloosde uiterlijk van het pand en de vettige ramen. Niet echt een goed visitekaartje. Maar omdat we met vrienden hadden afgesproken toch maar naar binnen gegaan.
En daar hebben we geen spijt van gehad. De bediening was zeer vriendelijk . Het restaurantje op de bovenverdieping zag er eenvoudig maar gezellig uit en het eten en de wijnen waren ronduit heerlijk. Als je geen moeite hebt met de eerste armoedige aanblik en een toilet dat hard nodig aan vervanging toe is is dit een echte aanrader. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 12 maart 2015

Sander_2000

Tijdje geleden gegeten bij Kees, toen te druk om te bespreken, maar ik wou toch even melden dat we er uitstekend hebben gegeten. De formule van eten wat de pot schaft zal niet iedereen aanspreken. Toch werkte het prima, ik merkte zelfs dat sommigen van ons gezelschap het wel fijn vonden dat ze niet eerst hoefden te beslissen. De ambiance is camp, ook niet ieders smaak maar wij konden het waarderen. Al met al een hele leuke ervaring, Kees is voor ons een plek waar we graag nog eens terug komen.

Gegeten op 2 oktober 2014

masha3

Sssst niet verder vertellen > dit pareltje in Oost moet geheim blijven!
Super sfeervolle inrichting met oog voor geweldige details > Berlin style.
Het verassingsmenu van de kok zijn de meest voortreffelijke gerechtjes.
~ Echt Heerlijk gegeten ~

Gegeten op 9 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Kees. drinken, eten en drinken in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Kees. drinken, eten en drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.