a TripAdvisor company

Madame van Dam

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 045 750 46 71

Liefde voor de Franse keuken

Hier eet je gerechten uit 'la cuisine bourgeoise', oftewel de traditionele Franse volkskeuken. Hierbij worden sublieme wijnen en speciaalbieren geschonken. Op de daktuin kweekt Madame haar eigen groenten en kruiden en het fruit komt uit haar eigen tuin thuis. Je merkt het al, hier wordt met grote passie gekookt!

vroon

Via online reservering

Leuke, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten en een heel leuk ingericht restaurantje. Gezellig, nostalgisch en veel boeken, die ook te koop zijn. Een aanrader!

Gegeten op 30 januari 2016

christiaan5

Via online reservering

Prima en leuke bistro in het centrum van Heerlen. Je waant je meteen in Parijs als je binnen zit. Op het eten was niks aan te merken, dat was allemaal prima in orde. We begonnen met een voorgerecht van verschillende tapas.
Als hoofd gerecht koos ik de Coq au Vin, maar deze was helaas op, maar de Poussin die ik daarvoor in de plaats kreeg was goed mals en lekker op smaak gebracht. Geen standaard frietjes gelukkig, maar in de oven gebakken aardappeltjes met schil. Ook werd er wat gestoofde witlof en een appelsalade bij geserveerd.
Als nagerecht had ik een flesje met sinaasappel.
De bediening was wel vriendelijk maar oogde wel een beetje amateuristisch en we moesten ook redelijk lang wachten op elke gang.

Gegeten op 28 januari 2016

astrid204

Via online reservering

We hadden gekozen voor een drie gangen menu. De gerechten waren vers maar erg basic. De vlees gerechten waren goed maar de forel uit de oven was te aangebrand waardoor het vlees wit en vezelig was, jammer.

Gegeten op 22 januari 2016

anneke.omloo

Via online reservering

Verrassend was de service, de menukaart, echt eens anders, echt frans! En heerlijk het menu dat voorgesteld wordt is heerlijk, met verse producten, en als je je ogen sluit en proeft waan je je in La douche France. Compliment!

Gegeten op 15 januari 2016

jchorbons

Via online reservering

Je moet je de tijd nemen.Niet verwachten dat je in anderhalf uur buiten staat. Maar het was wel gezelllig. Het eten was de prijs ruim schoots waardt. complimenten.

Gegeten op 21 januari 2016

offermansglobetrotter

Via online reservering

De hele entourage geeft je een gevoel van een avondje op je gemak lekker tafelen.
Het zal je die avond aan niets ontbreken.......

Gegeten op 16 januari 2016

Anniya

Via online reservering

Met de AH restaurant actie de keuze gemaakt om bij Madam van Dam te gaan dineren met mijn vriendin. Het was voor mij en haar de eerste keer in dit restaurant. Mijn rede omdat ik gewoon van de kaart kan kiezen en niet maar twee keuzes heb. Ze hielden zeer goed rekening met wat mijn vriendin niet kan eten ivm allergieën. Het eten was zeer lekker en voldoende. Het bedienend personeel was vriendelijk, omgeving gezellig en authentiek. Wel prijzig maar om jezelf eens te verwennen een aanrader. Wij hadden voor 19 uur gereserveerd en gingen tegen sluitingstijd 23 uur naar huis, dit zegt dus al genoeg!

Gegeten op 15 januari 2016

jolanda.sinkovec

Via online reservering

De wijn en de soep waren lekker, het rundvlees van het stoofpotje had in verhouding redelijk wat vette stukken, jammer... De sfeer was prettig, huiselijk.

Gegeten op 14 januari 2016

EliesZenden

Via online reservering

Het decor en de inrichtingen brachten bij mijn man en ik herinneringen terug aan de tijd, dat wij wel eens bij het Duuvelke kwamen, gezellig. Wij vonden dat de smaakbeleving van de gerechten wat aan de zure kant was, de tapas werden door de tafelgenoten niet echt smakelijk gevonden en het dessert was wel lekker, maar te klein...
Al met al hebben we niet echt slecht gegeten, maar was het voor ons geen ervaring om nog eens over te doen.

Gegeten op 9 januari 2016

cjmj

Via online reservering

Madame van Dam is een heel knus, gezellig restaurant zonder teveel poespas. Goede wijn en lekker eten! De wisselende menukaart en de gerechten van de dag maken het heel huiselijk. Het dagmenu was deze keer brie-fondue en panna cotta toe, heerlijk!

Gegeten op 9 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Madame van Dam in Heerlen

Schrijf hieronder je recensie over Madame van Dam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.