Madame van Dam bistrot

Madame van Dam bistrot

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 045 750 46 71

ray1618

Leuke bistro in de Franse sfeer. Erg lekker gegeten op het menu staan niet de standaard gerechten. Het interieur geeft een ouderwets huiselijke gevoel en de muziek sluit hierop aan. De bediening was goed en kon goed uitleggen wat er op de kaart staat (in het Frans). Het duurde wel lang voor de gerechten geserveerd werden.

Gegeten op 7 maart 2015

annemiek57

Via online reservering

Erg lekker gegeten, zeer goede service. De wijn die we bestelden vonden we niet zo lekker, super dat we gewoon een ander soort konden krijgen.

Gegeten op 22 november 2014

carolien43

Via online reservering

Eten bij Madam van Dam was een verrassing! Een gezellige en huiselijke sfeer waar we ons heel gastvrij benaderd voelden. Een niet al te grote kaart, maar de gerechten die we in onze groep bestelden waren allemaal verrassend goed. We hebben heerlijk gegeten en komen er beslist nog eens terug!

Gegeten op 5 december 2014

simone98

Via online reservering

Gezellig bruin eetcafé met verschillende verdiepingen. Bediening was vriendelijk op een niet overdreven manier. Op verzoek kregen wij ons eten vrij snel omdat we nog een andere afspraak hadden. Het eten was redelijk eenvoudig, niet heel verrassend maar wel lekker. Genoeg keuze in wijnen en goed advies gekregen. Al met al een 7/10.

Gegeten op 22 november 2014

mendy2

Gisteravond bij jullie gegeten , het Italiaanse menu van de zondag met zeebaars. Het smaakte voortreffelijk , het enige minpunt was dat het voorgerecht pas een uur na binnenkomst op de tafel stond ,en de tijd tussen de gerechten duurde ook erg lang , zodat we drie uur aan tafel gezeten hebben . Jammer , maar toch voor herhaling vatbaar omdat we de volgende keer kunnen aangeven dat we het iets sneller willen ......dankjewel . Gr. L.Fokkinga Brunssum

Gegeten op 23 november 2014

Cecalu

Via online reservering

Lekker Italiaans menu, iets anders was er op dat moment niet. Een heerlijk glaasje witte wijn erbij gedronken. Helaas was de bediening zo slecht dat je daarom al niet meer terug zou willen komen. Dit ligt vooral in het feit dat een persoon alles moest klaren. Jammer!

Gegeten op 16 november 2014

AlbertNicol

Via online reservering

Het eten was subliem. De sfeer was gezellig en deed warm en huiselijk aan, met een frans tintje. Leuke franse achtergrondmuziek ook. Overal aan de muur hingen boeken en af en toe een spinnenragje aan het plafond, het hoort erbij. De bediening was ontspannen en vriendelijk . De gebakken aardappeltjes waren heerlijk. Het was ons eerste etentje in deze bistrot en een bijzondere ervaring dus, zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

Gegeten op 7 november 2014

andré90

Via online reservering

Eten was lekker.Wat anders dan gewoon italiaans. Gelukkig was men bereid menu wat aan mijn wensen aan te passen. Erg vriendelijk ! Weer eens wat anders dan anders. Voor wie houdt van eens wat anders aan te bevelen.

Gegeten op 30 oktober 2014

sylvia51

Via online reservering

Hele leuke bistrot. Aparte omgeving, leuk en nostalgisch ingericht. Leuke en correcte bediening. Het eten was heerlijk en verrassend. Niet het geijkte maar met een geheel eigen tintje. En het smaakte voortreffelijk. Een plekje om terug te gaan.

Gegeten op 29 oktober 2014

janine34

Via online reservering

leuke intieme sfeer. de drank lift erg origineel en authentiek wat past bij de uitstraling van de bistrot. De service was vriendelijk en de gerechten werden op verzoek ook goed afgestemd. (vb een alcoholvrij dessert bij het Italiaans menu).

Gegeten op 26 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Madame van Dam bistrot in Heerlen

Schrijf hieronder je recensie over Madame van Dam bistrot. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.