Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

OCHA

1. Thais

OCHA

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 020 625 99 58

Foodexpertamsterdam

Heerlijke keuken en goede prijs kwaliteit. Alles is best pittig maar dat hoort dan ook bij de thaise keuken. De beef salade is voortreffelijk! De vrouw in de keuken is heel vriendelijk, zit vaak vol dus bellen van tevoren kan geen kwaad

paul224

Ocha is een klein zaakje waar niet veel mensen in passen, je kan er niet pinnen en geen bier drinken. Dit draagt allemaal bij aan de charme. Bij binnenkomst kan je de keuken in kijken en word je begroet door vriendelijke vermoedelijk Thaise vrouwen. In mijn ervaring is het eten altijd snel verschrikkelijk goed geprijsd en boven alles lekker! Zeker een aanrader voor de kleinere beurs. En mocht je wat pittiger willen eten omdat je merkt dat je eten niet zo pittig is gewoon even vragen om de "spicy".

Gegeten op 25 september 2014

May085

De Thaise kip basillicum was heerlijk. Ik was er vorige week ook met een goede vriend en toen vond ik het heerlijk spicy. Dit keer iets minder spicy maar net zo lekker.
Ik vind de bediening niet altijd even aardig, daar heb ik wel wat van gezegd. Reserveren kan ook niet, dus dat vind ik erg jammer.

Gegeten op 31 augustus 2014

wartenbergh

Ocha is een eenvoudig Thais eethuisje dat pretendeert authentiek Thais eten te serveren. De prijzen zijn aards, in tegenstelling tot het bekendste Thaise restaurant aan de Zeedijk. En ondanks de kleinere kaart blijkt het eten hier niet minder lekker te smaken. Sterker nog: de dames in de open keuken weten te overtuigen!

De soepen smaken authentiek en ook de biefstuksalade smaakt goed, al zou de ui verfijnder geneden kunnen worden, deze overheerst hierdoor. De Phad Thai wordt smaakt niet slecht maar wordt aangepast geserveerd: verwacht geen Chinese bieslook of ingelegde radijs in dit gerecht.

Samenvattend? Ocha heeft charme maar weet mij nèt niet te overtuigen. Ik ga liever een blokje om, om de Marnixstraat te bezoeken...

Gegeten op 12 juli 2014

SmakelijkEtentje

Mijn kennismaking vrijdagavond bij O cha: Klein maar gezellig, ideaal voor een snelle, goedkope maar zeker goede maaltijd. De bediening was snel, het eten prima.
Ik vond het erg gezellig om zo met anderen dicht bij elkaar even wat te eten. Op een bepaalde manier sfeervol. Top

Gegeten op 23 mei 2014

danny17

Dacht ik een vriend blij te maken met een garnalencurry van Ocha (afhaal) en wat viskoekjes. Wat een deceptie. Een halfvol bakje met scherpe maar weinig smaakvolle currysaus met enkele garnaaltjes en wat jonge bamboe. Voor 18,50 euro! Spijt van.

Gegeten op 25 april 2014

Proever2809

Ocha!! Je bent en blijft geweldig!!
Even na het werk hier aan schuiven. Tafelgenoot ging voor koeng pad phed, ik ditmaal voor de keng massaman neua. De tod man pla zijn voor mij een standaard. Het waa weer voortreffelijk dames! Tot volgende week!

thomas123

Hier gegeten op aanraden van wikitravel, zo kom je nog eens ergens. Het zat gelukkig niet vol met toeristen, maar vol zat het zeker. De combinatie van de prijs met het lekkere eten, de drukte en de thaise vrouwtjes maakt het voor mij een leuke ervaring.
Ga hier alsjeblieft niet heen om gezellig een avondje te dineren, maar als je lekker eens buiten de deur wilt eten voor een betaalbare prijs en tegen drukte kan.
Ik denk dat ik nog wel terugkom.

Gegeten op 19 oktober 2013

MarleenH1

Mijn partner wilde hier persé eten (hij had er goede verhalen over gehoord) maar bij binnenkomst schrok ik me wild. Ten eerste kwam de kokende hitte uit de keuken je tegemoet (er was overduidelijk geen airco of ventilatie) en daarnaast was de ruimte niet veel meer dan een betegeld hok van slechts een paar vierkante meter met vieze, oude TL-verlichting aan het plafond. Schoon zag het er allemaal niet uit en de stoeltjes en tafeltjes waren erg krap. Ik dacht wel iets gewend te zijn op dit gebied maar dit overtrof alles. Daarnaast zijn de dames achter de balie niet bepaald vriendelijk of gastvrij. En last but not least wordt er ook geen alcohol geschonken en kan er niet gepind worden.

Meer dan genoeg reden om deze plek des onheils zo snel mogelijk te verlaten, zou je zeggen. Eén blik op de tafeltjes om ons heen heeft ons echter doen besluiten te blijven zitten. Men komt hier overduidelijk en uitsluitend voor het eten en voor niets of niemand anders. Iedereen om ons heen zat smakelijk te eten en wat ik op de borden zag liggen zag er, in schrik contrast met de rest van dit afschuwelijk hok, prachtig en zeer smaakvol uit. Het door ons bestelde eten (viskoekjes vooraf en als hoofdgerecht kai phat) waren ronduit verrukkelijk.
Desondanks zal ik hier niet snel terug komen. Het eten is goddelijk maar de rest is te erg en te slecht voor woorden!

Gegeten op 4 augustus 2013

Purple120

Super lekker gegeten! :)
Vooral de curry's zijn heerlijk, en het restaurant heeft een leuke huiselijke sfeer!
Bediening is ook prima.

Gegeten op 31 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over OCHA in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over OCHA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.