OCHA

• 7.2

• 5.5

Proever2809
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ocha!! Je bent en blijft geweldig!!
Even na het werk hier aan schuiven. Tafelgenoot ging voor koeng pad phed, ik ditmaal voor de keng massaman neua. De tod man pla zijn voor mij een standaard. Het waa weer voortreffelijk dames! Tot volgende week!

thomas123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten op aanraden van wikitravel, zo kom je nog eens ergens. Het zat gelukkig niet vol met toeristen, maar vol zat het zeker. De combinatie van de prijs met het lekkere eten, de drukte en de thaise vrouwtjes maakt het voor mij een leuke ervaring.
Ga hier alsjeblieft niet heen om gezellig een avondje te dineren, maar als je lekker eens buiten de deur wilt eten voor een betaalbare prijs en tegen drukte kan.
Ik denk dat ik nog wel terugkom.

Gegeten op 19 oktober 2013

MarleenH1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn partner wilde hier persé eten (hij had er goede verhalen over gehoord) maar bij binnenkomst schrok ik me wild. Ten eerste kwam de kokende hitte uit de keuken je tegemoet (er was overduidelijk geen airco of ventilatie) en daarnaast was de ruimte niet veel meer dan een betegeld hok van slechts een paar vierkante meter met vieze, oude TL-verlichting aan het plafond. Schoon zag het er allemaal niet uit en de stoeltjes en tafeltjes waren erg krap. Ik dacht wel iets gewend te zijn op dit gebied maar dit overtrof alles. Daarnaast zijn de dames achter de balie niet bepaald vriendelijk of gastvrij. En last but not least wordt er ook geen alcohol geschonken en kan er niet gepind worden.

Meer dan genoeg reden om deze plek des onheils zo snel mogelijk te verlaten, zou je zeggen. Eén blik op de tafeltjes om ons heen heeft ons echter doen besluiten te blijven zitten. Men komt hier overduidelijk en uitsluitend voor het eten en voor niets of niemand anders. Iedereen om ons heen zat smakelijk te eten en wat ik op de borden zag liggen zag er, in schrik contrast met de rest van dit afschuwelijk hok, prachtig en zeer smaakvol uit. Het door ons bestelde eten (viskoekjes vooraf en als hoofdgerecht kai phat) waren ronduit verrukkelijk.
Desondanks zal ik hier niet snel terug komen. Het eten is goddelijk maar de rest is te erg en te slecht voor woorden!

Gegeten op 4 augustus 2013

Purple120

Super lekker gegeten! :)
Vooral de curry's zijn heerlijk, en het restaurant heeft een leuke huiselijke sfeer!
Bediening is ook prima.

Gegeten op 31 juli 2013

Patricia85
  • Recensies in de laatste twee jaar

In Ocha kom je niet voor het decor en ook niet voor de service, maar wel voor het heerlijke Thaise eten. Path Thai is heerlijk net als de viskoekjes!

Gegeten op 15 oktober 2012

matthijs15
  • Recensies in de laatste twee jaar

ondanks matige bediening en erg krappe tafels is het eten hier goddelijk, net Thailand! Probeer de viskoekjes in ieder geval Let op wel contant meenemen!

Gegeten op 5 april 2013

Sarahmol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het interieur doet je denken aan een eet tentje in Thailand zelf, houten tafeltje, krap en een vele TL-balk boven je hoofd. Maar het eten is er heerlijk! Vooral de cocos soep en de rode curry zijn zeker aan te raden! Ook zijn ze erg goedkoop in vergelijking met andere Thaise restaurants in Amsterdam.

Gegeten op 21 februari 2013

mdoodeman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk tentje bij binnenkomst. De sfeer zoals je in Thailand ook zou kunnen vinden. De verwachtingen waren dan ook hoog.
Helaas viel het eten erg tegen. Geen authentieke smaak. Ook niet erg smakelijk. Jammer, het zou zo'n restaurantje kunnen worden waar je vaker aanklopt. Zeker gezien de prijs.

Gegeten op 24 maart 2013

nicolette6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week gegeten met een paar vriendinnen; nogal krap en lawaaierig maar prima gegeten. Ligt nogal uit de buurt voor mij dus kans dat ik er nogmaals kom is klein, maar als je in de Nieuwmarktbuurt bent dan is dit zeker moeite waard om hapje te doen! Tom kha kai is goed, papayasalade wordt geserveerd met minikleine witte zoute garnaaltjes; apart maar niet mijn ding. Kip massaman was erg smakelijk.

Gegeten op 16 februari 2013

gordonmondeo
  • Recensies in de laatste twee jaar

On the list over top Thai. Being a Thai-food lover for many years, I have found that Thai food in Amsterdam is the top in the world, maybe because of the large Thai community. However, that anybody can give this little snack bar a 9 for food and even some 10 for decoration is beyond my understanding. Food is efficient, but served with no joy, but as expected from a snack bar. If I eat food with msg, my vanes start popping and I start sweating, and my mouth feels like drinking salty sparkling water. I am quite sure that the ladies behind the woks could use some more skills to achieve a good taste, without artificial taste enhancers. The only plus side was the fish cakes, but I wonder how it would have been without the msg. Interior? Cheap, no style.

Gegeten op 23 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over OCHA in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over OCHA. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!