Pedro's Tapasbar

• ?

• ?

ireneherrewijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een bezoekje aan Pedro is de moeite waard. Je wordt op een hele gastvrije manier welkom geheten in een sfeervol restaurant. Het pand bestaat uit 2 gedeelten: het restaurant en de bar.
De service is goed; het eten voortreffelijk. Je proeft dat de gerechten vers zijn bereid, prijs- kwaliteit ten top! Ze hebben een hele uitgebreide kaart; de keuze is reuze.
Wij gingen na het eten nog een gezellig bakje koffie drinken aan de bar, erg informeel en gezellig met andere gasten.
Wij komen hier zeker terug. Dit is het omrijden waard.

Gegeten op 4 januari 2014

andré12345

• Slecht

Het eten was heel vet en de huisgemaakte patatten waren slap en bruin. Uitzondering vormde de varkenshaasspiesjes en de geitenkaas. Het ontbreken van een drankenkaart maakt het onmogelijk om vooraf de prijs van drankjes te weten, de nutricia chocomel pakjes van €2.10 waren hier het negatieve voorbeeld van. De setting is een combinatie van een bruin cafe en spaans restaurant dat peukerig overkomt, de uitgedeelde menukaart had nog etensresten van de vorige klant. Delen van de ervaringen met de bediening resulteerde in opmerking dat we de eerste gasten waren die de pataten niet lekker vonden, de champignons waren altijd gevoelig voor smaak. Al met al een erg teleurstellende ervaring, niet aansluitend bij de eerdere positieve recensies.

Proever65137

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, geen onnodig gecompliceerde hapjes maar lekkere met veel zorg klaargemaakte tapas, voldoende grote porties en genoeg variatie. Vriendelijke bediening.
Enige minpuntje was dat het nogal warm was waardoor we snel wat loom werden.
Voor Pedro's zou ik zeker nog een keer omrijden. Voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten. Met z'n 3en waren we inclusief een cognac/whiskeytje toe klaar voor net iets meer dan 100 euro.

hvk

• Uitstekend

Wil je ongedwongen, gezellig, lekker en goed eten voor een normale prijs? Ga dan zeker een keer naar Pedro's Tapasbar in Someren en laat je verrassen door de lekkere gerechtjes en de service van Wilma. Voor ons blijft dit een restaurantje om meerdere keren per jaar te gast te zijn. Aanrader "heite hen" (hete kip)

Schrijf zelf een recensie over Pedro's Tapasbar in Someren

Schrijf hieronder je recensie over Pedro's Tapasbar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!