De Biesenhof

• 7.1

• 7.9

MrsAwesome
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is hier vaak erg druk, mede ook omdat delen worden afgehuurd voor party's e.d. Personeel is erg vriendelijk. Wel erg lang wachten op het eten. Schoonmoeder kreeg haar stuk vlaai meteen en toen wij ons broodje en soep kregen had zij haar vlaai al lang en breed op. Het is toch beter als de tafelgenoten het eten op hetzelfde moment krijgen...Prijzen zijn een beetje aan de hoge kant. Zal wel liggen aan de sjieke ingredienten, zoals truffelolie e.d. Sommige tafels zijn erg laag zodat je je benen er niet onder krijgt, wat ook best vervelend is.

Gegeten op 5 januari 2014

PeerH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtige locatie aan de voet van het heuvelland bij Sweikhuisen.
Lunch was prima, sate. Porties ruim bemeten en snel bediend. Vriendelijke service. Vooral de seere is een mooie plaats om te zitten.

Gegeten op 11 januari 2013

NIKIPALMS

• Uitstekend

Ik herken de negatieve opmerkingen van anderen helemaal niet. Ik kom hier bijna wekelijks en kan alleen maar zeggen dat de kwaliteit van het eten erg goed is, ruime keuze en erg goed afgewerkte gerechten. Bovendien heel erg vriendelijke eigenaars en personeel. Voor mij dus zeker een aanrader in deze regio en erg gezellig!!!!!!!!!

royyy

• Uitstekend

Heerlijk gegeten mooie ambiance, goede bediening. GELWELDIG!!

jege

• Redelijk

Eten redelijk tot goed

X-Ray

• Slecht

Twee keer geweest, beide keren bijzonder lang moeten wachten voordat iemand op het idee komt een eerste bestelling op te nemen. Ze lopen wel aan de lopende band lang. Als je met de hond binnenkomt zijn ze er meteen bij om te zeggen waar je niet mag zitten, maar aangeven waar een tafeltje vrij is zit er niet in.
Als je dan eindelijk je drankje hebt krijg je het meteen 2 keer, slecht georganiseerd dus. Bij afrekenen weten ze niet wat je gehad hebt (1 koffie en 1 chocomel). Veel gegoochel met de kassa, vervolgens kan het personeel niet rekenen. Ik heb me genoeg geërgerd, we lopen een jaartje door naar de bokkenrijder en proberen dan misschien nog eens.

luusje

• Redelijk

laatst hier gegeten. vooraf een italiaanse salade gegeten. de portie was minimaal en bestond grotendeels uit wat spinazieblaadjes of iets dergelijks met wat druppeltjes saus. smakeloos. de steak was taai en niet lekker. de groentegarnituur was minimaal en eveneens niet lekker. de frites bij de eerste de beste friteskraam is zeker beter. het eten van mijn gasten was niet beter. het was een zware teleurstelling.

CorineW

• Slecht

Verhouding prijs en kwaliteit is niet goed.
Basisregels voor het bedienen zijn blijkbaar onbekend, een dame hoor je bijvoorbeeld als eerste te serveren..De bijbehorende B&B is wel een aanrader, heerlijk rustig overnachten.

Proever75933

• Uitstekend

wij blijven echt terug komen hoor. Ook mensen die we dit restaurant hebben aanbevolen zijn razend enthousias. Wederom heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs

Proever80879

• Slecht

Kan eerdere commentaren echt niet plaatsen. Slecht eten, waardeloze bediening, zonde van de mooie locatie die qua inrichting de plank is misgeslagen in deze mooie historische hoeve. Was nu de 2e keer (altijd een nieuwe kans geven) maar wederom ontevreden.

Schrijf zelf een recensie over De Biesenhof in Geleen

Schrijf hieronder je recensie over De Biesenhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!