• foto's van San Siro in Utrecht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 232 16 83

Geniet en beleef

Stijlvolle Italiaan in de binnenstad van Utrecht. Het is misschien een beetje een cliché dat de Italiaanse keuken puur smaakt, maar dan wel een bijzonder smakelijk cliché. San Siro is tevens de trotse bezitter van een grote collectie wijnen die vrijwel allemaal per glas te bestellen zijn.

escalatie

Via online reservering

Na het lezen van de goede recensies afgelopen zaterdag hier wezen eten. Goede service heerijke wijn. Alle gerechten waren heerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gegeten op 14 maart 2015

BNB

Via online reservering

Toegewijde bediening, goed afgestemd. Heerlijk eten, fijne setting! Alle ingrediënten voor een ontspannen en voedende avond.

Gegeten op 11 maart 2015

Proever26422

Via online reservering

Top gegeten in dit geweldige restaurant midden in Utrecht op een uitstekende locatie.
Hele leuke kaart voor en prima wijnkaart. Service was perfect.
Voor een avondje uit of gewoon zakelijk op safe zit je hier goed.

Gegeten op 5 maart 2015

DeRein

Via online reservering

Mooi tent! Eerlijke gerechten met mooie producten! Uitstekend bediend, de gastheer was duidelijk heer en meester van het restaurant. De zelf gefabriceerde limoncello is een aanrader!

Gegeten op 25 februari 2015

PeterCW

We werden vriendelijk ontvangen in een gezellig drukke zaak. Mijn tafelgenoot en ik wilde eerst een biertje drinken aan de bar waar we ook heerlijke hammetjes gegeten hebben. Eenmaal aan tafel een menu gekozen met passende wijn. Wij hoefde ons nergens druk over te maken en we hebben heerlijk gegeten. Kortom een top avond. Waarvoor dank!

Gegeten op 6 februari 2015

reviewers

Een geweldig adres in de mooie Domstad. Fantastisch Italiaans eten, geserveerd door een enthousiast en aardig team. Hier wil men je nog echt het gevoel geven dat je een gewaardeerde gast bent en dat lukt ze uitstekend. De voorgerechten (Cesar Salad voor mijn partner en antipasto misto voor ondergetekende) waren voortreffelijk. Elk gerechtje in de antipasto Misto werd keurig toegelicht, de bediening weet waarover ze het hebben. We bestelden een flesje witte huiswijn, een Verdichio waar helemaal niets mis mee was. Tussen de gangen werd ons keurig gevraagd of we al toe waren aan de volgende gang. De klant dicteert bij San Siro het tempo waarin de avond verloopt en niet de planning van de keuken. Als hoofdgerecht had mijn partner gekozen voor de ossenhaas die werd geserveerd met een taartje van aardappel en spek. De kwaliteit van het vlees was bijzonder hoog, alsmede de wijze waarop het bereid was. Voor mij werd een echte Italiaanse klassieker geserveerd: Ossobuco. Ook deze kalfsschenkel was perfect bereid, met smakelijke garnituur van biet en uitgebakken pancetta. Als afsluiter kreeg mijn partner een dessert dat buiten de kaart om werd geserveerd. Een heerlijke bereiding van macadamianoten, bosbessenijs en griesmeel. Ondergetekende koos voor een kaasplank, waarbij een voortreffelijke zoete sherry (als ik het goed heb verstaan van de Pedro Jimenez druif) werd geserveerd. San Siro is een juweeltje. De atmosfeer is zeer aangenaam, volop mensen aan de bar voor in de zaak, waardoor een zeer levendige sfeer ontstond. De zaak is niet erg groot, waardoor de tafeltjes wel wat dicht bij elkaar staan, maar dit versterkt naar onze mening de Italiaanse sfeer. Mensen die op zoek zijn naar de ouderwetse "Italiaan" met -tig pasta gerechten en een bomvolle kaart, kunnen beter een ander restaurant zoeken. San Siro doet veel meer denken aan de modernere kwaliteitsrestaurants zoals je ze in Italië zelf steeds meer vindt. De prijs is daarom ook in verhouding met het gebodene, je kunt in Utrecht zeker goedkoper terecht. Maar dan weet je niet wat je mist. Beter een keer minder gaan en echt goed eten, vinden wij. San Siro is in ieder geval een aanrader waar ze ons zeker terug gaan zien.

Gegeten op 7 februari 2015

vinada

Via online reservering

Lekkere combinatie van voor- hoofdgerecht en nagerecht in het proeverij menu. Uitstekende bediening en een mooie locatie.

Gegeten op 30 januari 2015

smaakpapilletje

Afgelopen zaterdag alweer voor de tweede keer bij San Siro gegeten. Het personeel is zeer gastvrij en ondanks de drukte blijven ze vriendelijk en behulpzaam. Er is veel aandacht voor het eten en het smaakt voortreffelijk. Echt een aanrader! In Utrecht zijn er weinig goede restaurants maar deze behoort er wel bij.

Gegeten op 31 januari 2015

saskia171

Gisteren voor het eerst kennis gemaakt met dit fijne restaurant. De bediening was vriendelijk en zeer kundig. We werden goed geadviseerd over de wijnen die pasten bij onze gerechten. De tartaar van ossenhaas en de ravioli zijn erg smaakvol en een grote aanrader. Ook de typisch Italiaanse antipasti Was voortreffelijk. De ossobuco was een beetje flauwtjes maar desalniettemin ook prima. De sfeer is ontspannen en de tijd vloog voorbij (ligt natuurlijk ook aan het leuk gezelschap :)).

Gegeten op 31 januari 2015

Oli4_82

Via online reservering

We hebben goed gegeten en gedronken. De huiswijn was zeer goed en smaakvol. een geslaagde avond! Het voorgerecht (wilde zalm) had ik meer van verwacht maar smaakt goed. Service was ook uiterst vriendelijk en hulpzaam.

Gegeten op 24 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over San Siro in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over San Siro. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.