a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 29 32

NataschaHagemeijer

Op de deur staat iens topper 2014. Naar mijn mening zeker niet waard. Personeel vriendelijk daar geen opmerkingen over. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt. Helaas het sfeervolle gedeelte was vol en wij kwamen op de iets wat verhoging te zitten, jammer het licht was te fel. We kozen voor de mix grill, worstjes waren aangebrand, kip droog en diverse stukjes vlees niet warm. De friet was te doorbakken. We hadden graag een carpaccio genomen, maar 15 euro is toch over de top. Een bacardi cola veel te duur! 5,60 alleen voor de bacardi terwijl je bij het stadsrestaurant 3,30 betaald. We hebben het toetje maar laten zitten. Nee een volgende keer proberen wij een ander restaurant.

Rvrieze

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. De service was tijdens het hele diner heel goed. Het viel ons op dat ze het erg druk hadden en eigenlijk ook op zoek zijn naar extra personeel. Desondanks hebben wij geen last gehad van de drukte. Het eten was ook voortreffelijk! Het verrassingsmenu heeft mij blij verrast en ook het driegangenmenu naar (beperkte) keuze was heerlijk! Pluim voor de bediening en keuken! Prijs en kwaliteit tiptop in orde!

WinJor

Heerlijk op het terras met verwarming. Naast al la carte kun kiezen uit verschillende menu's. En daarmee bedoel ik een 3,4 of 5 gangen menu. Wij hadden het drie gangen menu voor 24,95. Als extra kwam er een amuse en een mandje brood met kruidenboter, gezouten roomboter en olie met balsamico azijn. Ik ging voor de carpaccio, Jor voor goulashsoep. Daarna had ik een tournedous en Jor een schnitzel. Als toetje twee bolletjes ijs, mooi opgemaakt. Een gastvrije en vlotte bediening en de avond kon niet meer stuk. Tot een uur of tien op het terras gezeten.

Gegeten op 8 maart 2015

rkcop

Erg sfeervol en gezellig restaurant, personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben een heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten voor 24,95 de prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Wij hadden beide een heerlijk frisse carpaccio vooraf. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de vis van de dag en dat was deze keer slibtongetjes. We kregen 2 heerlijk gebakken slibtongetjes met volgens mij een boter dragon saus, verse tagiatella met groenten en frietjes. De frietjes hadden voor mij ook weggelaten kunnen worden maar mijn vriend was er blij mee. Als dessert kregen we 2 bolletjes ijs, 1 chocola en 1 banaan en verse slagroom.

Als wij nog eens naar valkenburg gaan komen wij hier zeker terug!

Gegeten op 6 maart 2015

dickertjedap

Absoluut genoten van een 4 gangen diner met roodbaars als hoofdgerecht. Alles fraai opgemaakt, maar wat belangrijker is: smaak en kwaliteit zeer goed. Prettige en vlotte bediening.

Gegeten op 27 februari 2015

stanis40

Hier gaan eten met 6 kerels in kader van ploegenuitje:):) Hadden een leuk budget te besteden en ik wist dat dit toch een van de betere maar ook duurdere restaurants van Valkenburg is waar ze geode kreeft serveren. Dit laatste is iets wat je niet zo snel zult bestellen en wat verschillende mannen nog nooit gegeten hadden:) Mooi ingerichte zaak, erg vriendelijke dames in de bediening die zich niet van de wijs lieten brengen door 6 mannen met veel praatjes.

Heerlijk voorgerecht gehad, Carpaccio en daarna met zijn allen op één na aan de kreeft. Heerlijk gegeten, lekkere frietjes erbij, en die mixgrill van mijn andere collega was ook erg goed.

Nog een lekker toetje gegeten, wat goed getapte Brand Weizen erbij en al met al een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

Gegeten op 7 oktober 2014

Yoast123

Een gezellige hoekje in Valkenburg waar enkele dames met veel enthousiasme de bestelling opnemen en deze na niet te lang wachten wordt gebracht. Met uitzondering van de spareribs (wij hadden gekozen voor de Mix-Grill) was het erg lekker, ook de bijgeleverde salade en frites waren prima en de rekening viel erg mee. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 oktober 2014

Werrelmann

We hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht , een pasta en een visje ...
Eenmaal geserveerd is het eten niet warm maar lauw.
Om ons heen meer mensen die geïrriteerd lang moeten wachten op hun eten.
We zijn naar dit restaurant gegaan vanwege alle goede recensies maar we zijn gedesillusioneerd vertrokken met een eens maar nooit meer gevoel.
Op de inrichting na geen aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

ArieConnie

Met onze Japanse gast op het terras een plaatsje gevonden. Tafeltje is erg klein voor 3 personen, gelukkig was er binnen plaatsje genoeg. Vooraf een broodplankje, salade caprese en carpaccio besteld. Goed, maar de carpaccio mag malser. Daarna echt genoten van de ossenhaas puntjes en de tournedos rossini. Prettige bediening, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 augustus 2014

abygail

Heb hier de kreeftensoep gegeten echt een top gerecht zeker weten een echte aanrader! De service was goed. mooi restaurant en een ook leuke ligging op de hoek, groot terras en verder ook leuk ingedeeld en netjes ziet het er uit. de prijskwaliteit is goed. is wel wat prijzig maar zeker een aanrader.

Gegeten op 15 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Bombarino in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Bombarino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.