a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 29 32

benny21

Goed en smakelijk eten tegen een goede prijs. Bediening is vlot en leuk. We hebben de lunch gebruikt en het was uitstekend. Kappertjes vergeten in de salade nicoise (kleinigheid) maar dat werd professioneel en vriendelijk uitgelegd, dat maak je soms wel anders mee. Zeker een aanrader om deze uit te kiezen tussen al die vele,vele aanbieders in Valkenburg !

Gegeten op 24 oktober 2015

bart279

Eten is heerlijk, alleen de wachttijden tussen de gangen zijn dramatisch.
Ruim anderhalf uur wachten op een hoofdgerecht, dit kan echt niet. Bediening erg traag.

Gegeten op 26 september 2015

klassiekekok

Zaterdag 8 augustus een heerlijk gegeten bij dit restaurant. De vele toeristen, zoals wij zelf werden op een zeer vriendelijke wijze verwelkomt, zo werd er goed uitleg gegeven over de kaart. Vooraf aan ons diner kregen we een kleine amuse koud komkommer soepje, mosterd en rivier kreeftjes was een verassing, zo druk op het terras en toch dat kleine detail van gast gerichtheid, top.
Ons voor gerecht bestond uit Coquille met gerookte Zalm, sinaasappel en zoetzure rabarber. Een ware smaak explosie een voorgerecht die ik zeker weer zou nemen. De Runder Ribeye was heerlijk, vroeg of er gebakken champignons bij konden ipv saus, en kreeg mooie gebakken cantharellen er bij, champignons had de kok niet meer in huis vertelde de gastvrouw mij. Ook de Varkenshaas met saus was top. Het garnituur erbij was ook een geweldige combi.
Team Restaurant Bombarino, ga zo door, wij hebben genoten.
Chef, bedankt voor de cantharellen.

Gegeten op 8 augustus 2015

NataschaHagemeijer

Op de deur staat iens topper 2014. Naar mijn mening zeker niet waard. Personeel vriendelijk daar geen opmerkingen over. Leuk dat je een amuse van het huis krijgt. Helaas het sfeervolle gedeelte was vol en wij kwamen op de iets wat verhoging te zitten, jammer het licht was te fel. We kozen voor de mix grill, worstjes waren aangebrand, kip droog en diverse stukjes vlees niet warm. De friet was te doorbakken. We hadden graag een carpaccio genomen, maar 15 euro is toch over de top. Een bacardi cola veel te duur! 5,60 alleen voor de bacardi terwijl je bij het stadsrestaurant 3,30 betaald. We hebben het toetje maar laten zitten. Nee een volgende keer proberen wij een ander restaurant.

Rvrieze

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. De service was tijdens het hele diner heel goed. Het viel ons op dat ze het erg druk hadden en eigenlijk ook op zoek zijn naar extra personeel. Desondanks hebben wij geen last gehad van de drukte. Het eten was ook voortreffelijk! Het verrassingsmenu heeft mij blij verrast en ook het driegangenmenu naar (beperkte) keuze was heerlijk! Pluim voor de bediening en keuken! Prijs en kwaliteit tiptop in orde!

WinJor

Heerlijk op het terras met verwarming. Naast al la carte kun kiezen uit verschillende menu's. En daarmee bedoel ik een 3,4 of 5 gangen menu. Wij hadden het drie gangen menu voor 24,95. Als extra kwam er een amuse en een mandje brood met kruidenboter, gezouten roomboter en olie met balsamico azijn. Ik ging voor de carpaccio, Jor voor goulashsoep. Daarna had ik een tournedous en Jor een schnitzel. Als toetje twee bolletjes ijs, mooi opgemaakt. Een gastvrije en vlotte bediening en de avond kon niet meer stuk. Tot een uur of tien op het terras gezeten.

Gegeten op 8 maart 2015

rkcop

Erg sfeervol en gezellig restaurant, personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben een heerlijk 3 gangen keuze menu gegeten voor 24,95 de prijs kwaliteits verhouding is erg goed. Wij hadden beide een heerlijk frisse carpaccio vooraf. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de vis van de dag en dat was deze keer slibtongetjes. We kregen 2 heerlijk gebakken slibtongetjes met volgens mij een boter dragon saus, verse tagiatella met groenten en frietjes. De frietjes hadden voor mij ook weggelaten kunnen worden maar mijn vriend was er blij mee. Als dessert kregen we 2 bolletjes ijs, 1 chocola en 1 banaan en verse slagroom.

Als wij nog eens naar valkenburg gaan komen wij hier zeker terug!

Gegeten op 6 maart 2015

dickertjedap

Absoluut genoten van een 4 gangen diner met roodbaars als hoofdgerecht. Alles fraai opgemaakt, maar wat belangrijker is: smaak en kwaliteit zeer goed. Prettige en vlotte bediening.

Gegeten op 27 februari 2015

stanis40

Hier gaan eten met 6 kerels in kader van ploegenuitje:):) Hadden een leuk budget te besteden en ik wist dat dit toch een van de betere maar ook duurdere restaurants van Valkenburg is waar ze geode kreeft serveren. Dit laatste is iets wat je niet zo snel zult bestellen en wat verschillende mannen nog nooit gegeten hadden:) Mooi ingerichte zaak, erg vriendelijke dames in de bediening die zich niet van de wijs lieten brengen door 6 mannen met veel praatjes.

Heerlijk voorgerecht gehad, Carpaccio en daarna met zijn allen op één na aan de kreeft. Heerlijk gegeten, lekkere frietjes erbij, en die mixgrill van mijn andere collega was ook erg goed.

Nog een lekker toetje gegeten, wat goed getapte Brand Weizen erbij en al met al een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

Gegeten op 7 oktober 2014

Yoast123

Een gezellige hoekje in Valkenburg waar enkele dames met veel enthousiasme de bestelling opnemen en deze na niet te lang wachten wordt gebracht. Met uitzondering van de spareribs (wij hadden gekozen voor de Mix-Grill) was het erg lekker, ook de bijgeleverde salade en frites waren prima en de rekening viel erg mee. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Bombarino in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Bombarino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.