Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bombarino

2. Internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 043 601 29 32

Werrelmann

We hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht , een pasta en een visje ...
Eenmaal geserveerd is het eten niet warm maar lauw.
Om ons heen meer mensen die geïrriteerd lang moeten wachten op hun eten.
We zijn naar dit restaurant gegaan vanwege alle goede recensies maar we zijn gedesillusioneerd vertrokken met een eens maar nooit meer gevoel.
Op de inrichting na geen aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

ArieConnie

Met onze Japanse gast op het terras een plaatsje gevonden. Tafeltje is erg klein voor 3 personen, gelukkig was er binnen plaatsje genoeg. Vooraf een broodplankje, salade caprese en carpaccio besteld. Goed, maar de carpaccio mag malser. Daarna echt genoten van de ossenhaas puntjes en de tournedos rossini. Prettige bediening, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 augustus 2014

abygail

Heb hier de kreeftensoep gegeten echt een top gerecht zeker weten een echte aanrader! De service was goed. mooi restaurant en een ook leuke ligging op de hoek, groot terras en verder ook leuk ingedeeld en netjes ziet het er uit. de prijskwaliteit is goed. is wel wat prijzig maar zeker een aanrader.

Gegeten op 15 maart 2014

ndew

Super goed geluncht hier. Originele broodjes. Ik had zelf een heerlijke variant op een clubsandwich (een van hun specialiteiten). Mijn man het broodje met makreel. Beide heerlijk.
We zaten op het terras. Een gezellige plek waar je zicht hebt op 3 straten die daar samenkomen.
De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom: als we ooit weer in Valkenburg komen, gaan we hier zeker weer eten

Gegeten op 28 april 2014

erik123

We waren een weekendje in Valkenburg om een verjaardag te vieren. We besloten na een tijdje om op het terras van Bombarino te gaan zitten. Het terras was zo gezellig en de bediening zo goed dat we ook besloten te blijven eten. We werden naar een mooie tafel begeleid en het eten was heerlijk. De porties waren wat aan de grote kant, maar het was erg lekker. De inrichting is ook erg leuk, vooral de krijtborden op het toilet waar iedereen iets op kan schrijven. Ook de gratis wifi is een goede service. Al met al een goede ervaring.

Gegeten op 26 januari 2014

marylemmens

helemaal geweldig !!!! eten top en heel goed verzorgd !!! bediening ook helemaal top !!! Hier gaan we zeker terug !! Ook de entourage van het restaurant was zeer warm en aangenaam ,wij voelden ons hier zeer welkom !!!!! M.LEMMENS Maastricht

Gegeten op 18 januari 2014

Ilse1975

Eén van de betere restaurants in Valkenburg. Zeer vriendelijk, kundig personeel en een prachtige ambience. De eten is van prima kwaliteit en de gerechten zien eruit om door een ringetje te halen. Hier kan je nog rustig van je eten genieten zonder het gevoel dat je spoedig plaats moet maken voor de volgende shift. Misschien ietsje duurder dan de buren maar dat is het dubbel en dwars waard.

Gegeten op 22 juni 2013

benny21

Goed en smakelijk eten tegen een goede prijs. Bediening is vlot en leuk. We hebben de lunch gebruikt en het was uitstekend. Kappertjes vergeten in de salade nicoise (kleinigheid) maar dat werd professioneel en vriendelijk uitgelegd, dat maak je soms wel anders mee. Zeker een aanrader om deze uit te kiezen tussen al die vele,vele aanbieders in Valkenburg !

Gegeten op 30 maart 2013

monique69

We hebben al diverse malen in bombarino gegeten en altijd heerlijk gegeten.
Maar afgelopen vrijdag was een dieptepunt.
We kozen voor de 5 gangen amuselunch
Het eerste gerecht was een matig, draderige carpaccio, die geen verrassing bood.
Gang 2, was een zalmroosje met whisky saus. Hoe verzin je het
Gang 3 waren 2 gamba%u2019s uit de oven in een tomatenkerrie prutje
Gang 4 was echt smerig. Een droog stukje gebakken witvis op een plak risotto. De risotto was compact, zwaar, klef en droog gebakken. Helemaal niet romig. Gewoon niet lekker.
Dit allemaal werd tenslotte afgesloten met een karamel/bananen taartje.
Wij konden weinig creativiteit ontdekken in dit menu en vonden geen hand van de chef.
Ons werd gevraagd hoe het smaakte en we gaven bij de risotto aan wat we vinden, werd daar niet echt adequaat op geregeerd.
De dame zei dat dit hun risotto was en dit altijd op deze manier gemaakt werd.
Ik denk dat bombarino een andere kok heeft, want zo slecht heb ik daar nog nooit gegeten. Integendeel

Gegeten op 18 februari 2013

WimMandy

Voor mijn moeders 60e verjaardag hebben we haar getrakteerd op een etentje bij Bombarino.
Van te voren hadden we aangegeven dat ze jarig was en we haar graag wilden verrassen met iets speciaals.
Nou is het eten bij Bombarino sowieso iets speciaals, want het is gewoon ontzettend lekker en goed verzorgd! Maar toen mijn moeder als toetje een heerlijk bord lekkernijen kreeg met in het midden vuurwerk kon het feest helemaal niet stuk!

Bediening is zeer netjes, klantgericht en heel vriendelijk. Het eten is heel goed in prijs/kwaliteit verhouding en de sfeer in het restaurant is ongedwongen. Decor is gezellig en warm.
Kortom: we zijn super tevreden en gaan dan ook gauw (10 maart) weer terug!

Gegeten op 4 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Bombarino in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Bombarino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.