Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bombarino

1. Restaurant
  2. Internationaal

Bombarino

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 29 32

stanis40

Hier gaan eten met 6 kerels in kader van ploegenuitje:):) Hadden een leuk budget te besteden en ik wist dat dit toch een van de betere maar ook duurdere restaurants van Valkenburg is waar ze geode kreeft serveren. Dit laatste is iets wat je niet zo snel zult bestellen en wat verschillende mannen nog nooit gegeten hadden:) Mooi ingerichte zaak, erg vriendelijke dames in de bediening die zich niet van de wijs lieten brengen door 6 mannen met veel praatjes.

Heerlijk voorgerecht gehad, Carpaccio en daarna met zijn allen op één na aan de kreeft. Heerlijk gegeten, lekkere frietjes erbij, en die mixgrill van mijn andere collega was ook erg goed.

Nog een lekker toetje gegeten, wat goed getapte Brand Weizen erbij en al met al een prima avond gehad. Zeker een aanrader.

Gegeten op 7 oktober 2014

Yoast123

Een gezellige hoekje in Valkenburg waar enkele dames met veel enthousiasme de bestelling opnemen en deze na niet te lang wachten wordt gebracht. Met uitzondering van de spareribs (wij hadden gekozen voor de Mix-Grill) was het erg lekker, ook de bijgeleverde salade en frites waren prima en de rekening viel erg mee. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 oktober 2014

Werrelmann

We hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht , een pasta en een visje ...
Eenmaal geserveerd is het eten niet warm maar lauw.
Om ons heen meer mensen die geïrriteerd lang moeten wachten op hun eten.
We zijn naar dit restaurant gegaan vanwege alle goede recensies maar we zijn gedesillusioneerd vertrokken met een eens maar nooit meer gevoel.
Op de inrichting na geen aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2014

ArieConnie

Met onze Japanse gast op het terras een plaatsje gevonden. Tafeltje is erg klein voor 3 personen, gelukkig was er binnen plaatsje genoeg. Vooraf een broodplankje, salade caprese en carpaccio besteld. Goed, maar de carpaccio mag malser. Daarna echt genoten van de ossenhaas puntjes en de tournedos rossini. Prettige bediening, voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 augustus 2014

abygail

Heb hier de kreeftensoep gegeten echt een top gerecht zeker weten een echte aanrader! De service was goed. mooi restaurant en een ook leuke ligging op de hoek, groot terras en verder ook leuk ingedeeld en netjes ziet het er uit. de prijskwaliteit is goed. is wel wat prijzig maar zeker een aanrader.

Gegeten op 15 maart 2014

ndew

Super goed geluncht hier. Originele broodjes. Ik had zelf een heerlijke variant op een clubsandwich (een van hun specialiteiten). Mijn man het broodje met makreel. Beide heerlijk.
We zaten op het terras. Een gezellige plek waar je zicht hebt op 3 straten die daar samenkomen.
De bediening was vlot en vriendelijk. Kortom: als we ooit weer in Valkenburg komen, gaan we hier zeker weer eten

Gegeten op 28 april 2014

erik123

We waren een weekendje in Valkenburg om een verjaardag te vieren. We besloten na een tijdje om op het terras van Bombarino te gaan zitten. Het terras was zo gezellig en de bediening zo goed dat we ook besloten te blijven eten. We werden naar een mooie tafel begeleid en het eten was heerlijk. De porties waren wat aan de grote kant, maar het was erg lekker. De inrichting is ook erg leuk, vooral de krijtborden op het toilet waar iedereen iets op kan schrijven. Ook de gratis wifi is een goede service. Al met al een goede ervaring.

Gegeten op 26 januari 2014

marylemmens

helemaal geweldig !!!! eten top en heel goed verzorgd !!! bediening ook helemaal top !!! Hier gaan we zeker terug !! Ook de entourage van het restaurant was zeer warm en aangenaam ,wij voelden ons hier zeer welkom !!!!! M.LEMMENS Maastricht

Gegeten op 18 januari 2014

Ilse1975

Eén van de betere restaurants in Valkenburg. Zeer vriendelijk, kundig personeel en een prachtige ambience. De eten is van prima kwaliteit en de gerechten zien eruit om door een ringetje te halen. Hier kan je nog rustig van je eten genieten zonder het gevoel dat je spoedig plaats moet maken voor de volgende shift. Misschien ietsje duurder dan de buren maar dat is het dubbel en dwars waard.

Gegeten op 22 juni 2013

benny21

Goed en smakelijk eten tegen een goede prijs. Bediening is vlot en leuk. We hebben de lunch gebruikt en het was uitstekend. Kappertjes vergeten in de salade nicoise (kleinigheid) maar dat werd professioneel en vriendelijk uitgelegd, dat maak je soms wel anders mee. Zeker een aanrader om deze uit te kiezen tussen al die vele,vele aanbieders in Valkenburg !

Gegeten op 30 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Bombarino in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Bombarino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.