Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Librije's Zusje in Zwolle - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 853 00 00

rondan10

Fantastische lunch gehad, op zondag middag echt een aanrader niet te druk en zeer gastvrij ontvangen, rondleiding door het hotel gehad (oude vrouwen gevangenis) .
Personeel zeer gastvrij, gelukkig niet stijf , eten ,met name door alle verrassende tussengangen, bijzonder goed! Komen zeker terug!

Gegeten op 19 oktober 2014

human1

Via online reservering

Lunch gehad afgelopen zaterdag. Lekker rustig. Veel amuses, goede bediening en voorsteffelijke presentatie. Heerlijk gegeten. Aanrader.

Gegeten op 25 oktober 2014

SGB

Ah wat een prachtig stadspaleis, en wat een powerful room om te dineren en toch intiem. De neiging tot perfectie van de directeur is duidelijk aanwezig. Ontelbare amuses. Bordjes zijn old-school. Keien, boomstammen, stokjes, dat is het servies van nu. En dan hapjes met ingredienten waar we soms nog nooit van gehoord hadden, maar ook zeetong en duif, en tot in detail mooi uitgevoerd. Alleen jammer dat je na zo'n indrukwekkend diner het wat gaat duizelen van alle smaken. De friandises hebben we toen maar in een zakje naar huis meegenomen, met toestemming! Niet voor elke week, maar zekere voor herhaling vatbaar. je kunt er ook een paar mooie schoenen voor kopen....

Gegeten op 23 oktober 2014

geert35

Eten perfect: vele onverwachte en tongstrelende smaaksensaties. Mijn gezelschap bestond voor de helft uit vegetariërs, ook voor hen een uitstekend menu.
Bediening: eten in prettig tempo opgediend, vlekkeloos, attent, vriendelijk en niet opdringerig.
Decor zeer gerieflijk en verzorgd, traditioneel/degelijk/stijfjes, dus niet echt opwindend, behalve de prachtige grachtentuin (fijn voor een rookpauze).

Gegeten op 14 oktober 2014

Maninon

De 2de ervaring was gelukkig positief. De bediening was top. We voelden ons heel welkom en daardoor krijg je een heerlijke ongedwongen sfeer. De vorige ervaring is daarom snel vergeten. Het eten was heerlijk. Verassende combinaties en de combinaties met de wijn waren prima. We hebben genoten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 18 september 2014

Marniek

Via online reservering

Hier eten blijft een feest, je bent op en top gast.
VWb prijs-kwaliteit aangaande het Iens-arrangement vonden wij het echter wat aan de karige kant. Vergeleken met een "normaal" lunch-menu was het arrangement lichtelijk bescheiden en de prijs bijna navenant.
Het langzaam gegaarde lam en de losgeslagen appeltaart waren de grote toppers van het menu. Tevens bleek het een ontdekking dat de geschonken Riesling bij 2 verscheidene bereidingen van zalm, ook 2 x anders van smaak was, van zurig/fris naar warm/fruit.
Librije's Zusje blijft een restaurant om naar terug te keren, een bijzonder mooi gebouw, een geweldige keuken en service zonder arrogantie of hooghartigheid.

Gegeten op 6 september 2014

EsmeA

Via online reservering

Afgelopen zondag hebben wij geluncht bij Librije's zusje in Zwolle en we hebben genoten. Vanaf het moment van ontvangst totdat we weer vertrokken. We begonnen met een rondleiding en daarna hebben we heerlijk gegeten (tot in de puntjes verzorgd), bijzonder attente bediening en mooie wijnen per gerecht. Het absoluut een aanrader.

Gegeten op 31 augustus 2014

laurakolbe

Het eten was heerlijk en erg verrassend. Helaas voelden we ons door de bediening niet op onze plaats. Bij het afruimen werd er gegrinnikt, wat zeer ongemakkelijk voelde. We hebben heel erg van het eten genoten, maar de onsympathieke houding van de bediening maakte de ervaring een stuk minder leuk.

Gegeten op 30 mei 2014

cpulleman

Kunst op je bord afgelopen dinsdagavond bij Librije's zusje. Heerlijk gegeten en met name de amuses waren een plaatje. We hebben het menu gekozen van 6 kleine gerechtjes. Eerste gerecht was ganzenlever. Heerlijke smaakcombinatie. Daarna 3 gangen vis en schelpdieren. Het hoofdgerecht was met lam. Iedere gang was heerlijk en de wijnen uit het wijnarrangement pasten hier goed bij.
Bediening is uitstekend. Voorkomend en toch wat losjes, dus een relaxte sfeer.

Gegeten op 26 augustus 2014

jeeteevee3

Via online reservering

Heerlijk: we zaten op de hoekbank. Op het menu: zalm-lam-gevarieerd dessert en de onge-evenaarde kleine proeverijen tussendoor. Op een iets te zacht krokant bedoeld chipje, een wijnglas met een stukje eraf en een ongenode gast (een vlieg op mijn broodje) was het een feest van afwisselende smaken. Prachtig opgediend en duidelijk toegelicht. De wijnen pasten prima bij de gerechten. De vlieg was de sommelier te slim af. De prijs was all-in dus een prettig arrangement.

Gegeten op 20 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Librije's Zusje in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Librije's Zusje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.