a TripAdvisor company

1. 8,5 10 1 32

2. 8,2

3. 7,5

arie_roovers

We hebben weer goed gegeten bij A Proposito. Dit keer weer de tonijn carpaccio vooraf, dat blijft echt mijn favoriet en ik hoop dat ze hem nooit van de kaart afhalen! Als hoofdgerecht had ik de pasta met broccoli en coquilles. Ik vond de broccoli echt snotgaar en er was bijna geen coquille te bekennen op mijn bord. Dat was wel jammer want normaal eet je hier beter. We blijven dus zeker terugkomen want het blijft gewoon een van de beste Italiaanse restaurants die er zijn.

Gegeten op 3 juni 2016

TimAnouk

Heerlijk gegeten in misschien wel het beste Italiaanse restaurant van Rotterdam.

Qua gerechten geen traditioneel Italiaans restaurant, zo zijn er geen pizza's verkrijgbaar. Gerechten echter bijzonder smakelijk, zeker de specialiteiten van het huis. De 'hamburger' van ossenhaas en mozzarella was werkelijk waar fenomenaal. De antipasti en dessert waren eveneens top.

Bediening is bijzonder vriendelijk en attent.

Qua decor is het niet echt één geheel. Desondanks niet onaardig, de ronde zitjes zijn leuk en de wijnglazen schitterend.

Kortom een heerlijk restaurant waar je absoluut geweest moet zijn. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 29 april 2016

Javastraat6

Gisteravond hier prima gegeten. Goede, vlotte, vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit eten. Erg handig zo pal naast het station. Aanrader!

Gegeten op 12 april 2016

rico14

Via een vriend kwam ik terecht in dit restaurant. Nooit geweten dat er uberhaupt een restaurant op de begane grond van Nationale Nederlanden zat. Bij binnekomst wordt je ontzettend leuk ontvangen alsof je er al jaren komt. Het eten is magnifiek, wat kan deze familie toch fantastisch koken. Helaas zijn ze het weekend gesloten, dus dan maar doordeweeks.

Gegeten op 19 november 2015

dekkum

Wanneer je hier binnen stap voelt het alsof je even ergens anders ben. Na het bekijken van de ruime kaart een keuze gemaakt. Eerste gang schelpen met garnalen met brood. Bereiding en smaak top. Zoals het hoort in een mediteriaanse keuken verse ingredienten en lekker veel knoflook. Twee gang spagetti met vis en schelpen wederom heerlijk bereid. De meester kok is de moeder en de vader helpt ook mee. Geweldige sfeer en leuke mensen. Prettige en vlotte bediening. Komen hier zeker terug.

Gegeten op 24 maart 2016

coby39

Verrast ivm 16 jarig huwelijk met een etentje bij A Proposito
Heerlijk gegeten met de sfeer en gevoel en herinneringen aan onze Italiaanse vakanties!
Het gemoedelijke en relaxte hieruit absoluut terug gevonden in de sfeer en bediening van het restaurant , komen absoluut terug !

Gegeten op 2 maart 2016

michael1088

Minimaal 2 weken van tevoren reserveren, maar zeker de moeite waard! Verborgen italiaanse restaurant vlakbij station. Bord als menukaart zie je niet vaak, maar heeft wel iets. Heerlijk gegeten: zwarte inktvis pasta met bruchetta. Hier kom ik terug!

Gegeten op 15 januari 2016

pienbax

Het is hier echt zo ontzettend lekker dat het decor verder niets uitmaakt. Bovendien is het station nu natuurlijk super mooi, dus is het uitzicht prima. De bediening (die juist authentiek is doordat ze niet zo perfect Nederlands spreken) is ontzettend aardig en behulpzaam en er is genoeg keuze op het bord te vinden. Dat je niet kunt pinnen is wel handig om van te voren te weten, maar ook dat is zo opgelost. Kortom een aanrader en ik kom hier zeker snel weer terug!

Gegeten op 20 januari 2016

angelo10

Eten was goed, maar voor Rotterdamse begrippen toch vreemd dat je nauwelijks in het Nederlands kan bestellen. Menubord lijkt een leuk idee, maar het is behoorlijk onhandig dat je steeds iemand moet vragen om de andere kant te kunnen bekijken. Decor zal de laatste tijd behoorlijk aantrekkelijker geworden zijn nu Rotterdam CS klaar is.

Gegeten op 19 november 2015

Kimbrie

Wij hebben vrijdagavond hier gegeten, van te voren aangekondigd dat mijn moeder jarig was die dag en dat we nog ander groot nieuws te vertellen hadden. Mijn vriend en ik kwamen iets later dan de rest van ons gezelschap en toen we eenmaal zaten werd gelijk het bord (de kaart) uitgelegd en hadden wij nog niets te drinken. De keuze is redelijk beperkt alleen vis of vlees ( geen kip of lasagne) en als je vraagt of iets op een andere manier kan is dit niet mogelijk. Vervolgens kregen we ons hoofdgerecht en viel het dopje van de pepermolen in mijn vaders eten en de ober haalde dat persoonlijk met zijn eigen handen even eruit. BIZAR!! We hebben express nog een dessert genomen in de hoop dat ze wat zouden doen voor mijn moeders verjaardag omdat we dit van te voren hadden aangegeven. Alles bij elkaar was het een teleurstellende avond en zullen wij hier zeker niet snel terug komen

Gegeten op 20 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Trattoria A Proposito in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria A Proposito. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.