a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 010 213 23 34

michael1088

Minimaal 2 weken van tevoren reserveren, maar zeker de moeite waard! Verborgen italiaanse restaurant vlakbij station. Bord als menukaart zie je niet vaak, maar heeft wel iets. Heerlijk gegeten: zwarte inktvis pasta met bruchetta. Hier kom ik terug!

Gegeten op 15 januari 2016

pienbax

Het is hier echt zo ontzettend lekker dat het decor verder niets uitmaakt. Bovendien is het station nu natuurlijk super mooi, dus is het uitzicht prima. De bediening (die juist authentiek is doordat ze niet zo perfect Nederlands spreken) is ontzettend aardig en behulpzaam en er is genoeg keuze op het bord te vinden. Dat je niet kunt pinnen is wel handig om van te voren te weten, maar ook dat is zo opgelost. Kortom een aanrader en ik kom hier zeker snel weer terug!

Gegeten op 20 januari 2016

angelo10

Eten was goed, maar voor Rotterdamse begrippen toch vreemd dat je nauwelijks in het Nederlands kan bestellen. Menubord lijkt een leuk idee, maar het is behoorlijk onhandig dat je steeds iemand moet vragen om de andere kant te kunnen bekijken. Decor zal de laatste tijd behoorlijk aantrekkelijker geworden zijn nu Rotterdam CS klaar is.

Gegeten op 19 november 2015

Kimbrie

Wij hebben vrijdagavond hier gegeten, van te voren aangekondigd dat mijn moeder jarig was die dag en dat we nog ander groot nieuws te vertellen hadden. Mijn vriend en ik kwamen iets later dan de rest van ons gezelschap en toen we eenmaal zaten werd gelijk het bord (de kaart) uitgelegd en hadden wij nog niets te drinken. De keuze is redelijk beperkt alleen vis of vlees ( geen kip of lasagne) en als je vraagt of iets op een andere manier kan is dit niet mogelijk. Vervolgens kregen we ons hoofdgerecht en viel het dopje van de pepermolen in mijn vaders eten en de ober haalde dat persoonlijk met zijn eigen handen even eruit. BIZAR!! We hebben express nog een dessert genomen in de hoop dat ze wat zouden doen voor mijn moeders verjaardag omdat we dit van te voren hadden aangegeven. Alles bij elkaar was het een teleurstellende avond en zullen wij hier zeker niet snel terug komen

Gegeten op 20 november 2015

Bobby85

Afgelopen Vrijdagavond met twee vriendinnen wezen eten! Je verwacht het inderdaad niet op deze plek, en ik vind dat zulk vriendelijke personeel & eigenaren een betere locatie verdienen. Het eten is perfect, en ook voor een prachtige prijs. Vooraf kozen we voor bruschetta, een mix van vlees (excuses ik ben geen echt vleeseter dus weet niet wat dit was), en caprese achtige bord met aubergine. Heerlijk! Vooral het brood dat je erbij krijgt met kruidenboter is heerlijk! Heerlijk knapperig vers brood met wat olijfolie... Als hoofdgerecht gekozen voor een pesto pasta, en mijn vriendinnen beide voor een risotto, we hebben alle 3 zitten smullen. Echt gastvrij, en vrolijk. Een genot om te eten, zeker het proberen waard!

Gegeten op 30 oktober 2015

madelon22

Je verwacht het niet op deze plek, zo vlak bij het station, maar wat kan je hier lekker eten! Een 'simpele bruschetta' wordt een tongstrelende verrassing... En "ohlala!" De ossehaas met de mysterieuze rode saus en garnalen was goddelijk...Lieve bediening, relaxe sfeer, en misschien heeft die drukte buiten, met die razend voorbij passerende reizigers, toch ook wel wat;-)

Gegeten op 9 oktober 2015

odette11

Geweldig gegeten, onwijs leuk en vriendelijk personeel en compleet de tijd vergeten. Ik kom hier heel snel weer terug!
Antipasti Melanzane is werkelijk waar de beste die ik ooit ergens heb gegeten!! Een aanrader!

Gegeten op 30 september 2015

marco194

Inmiddels zeer regelmatige bezoeker van dit restaurant. Hier ga je heen voor het eerlijke, Italiaanse eten, door moeder in de keuken bereid. Super aardige en attente bediening. Elke keer een feestje om te eten. De inrichting is wat achterhaald en niet echt sfeervol, maar allee, je gaat hier heen voor het eten en de wijn. Jammer alleen dat je niet kan pinnen, maar goed, dat weten we.

Gegeten op 15 mei 2015

Pilon

Geweldig!! Heerlijke gegeten. In dit restaurant word je behandeld als vaste gast. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Een echte aanrader.

Gegeten op 23 juni 2015

DickvanBatenburg

Wederom een geweldige ervaring. Wat een goed Italiaans restaurant is dit toch.
Betalen met cash of creditkaart, geen pin betalingen. In het weekend gesloten. Welk restaurant kan zich dit veroorloven?
En altijd reserveren, soms is er dan ook geen plaats meer. Het restaurant zit altijd vol.................
Perfect eten, vriendelijke bediening en goede, betaalbare wijn.
De locatie, recht tegenover het station Rotterdam CS is levendig, daar moet je van houden.

Gegeten op 8 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Trattoria A Proposito in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria A Proposito. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.