a TripAdvisor company

Restaurant Rodeo American Grill

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 040 237 37 37

homleo

Gezellig buiten op het terras genoten van een lekker etentje met een lekker glas viogner wijn op de goede temperatuur en een lekker plankje met vers brood en smeersels.
Vooraf een Jailhouse chili con carne soepje. Goed gevuld en lekker pittige smaak.
Als hoofdgerecht Rodeo creation. Heerlijk malse ossehaaspuntjes met champignons en ui.
Mijn partner nam Potato tortilla, Calamaris tapa en Ossehaaspuntjes tapa.
Eveneens om van te smullen.
Komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 17 augustus 2016

Rubke

Als je van echt heel goed vlees houdt dan is dit het beste restaurant van Eindhoven. Ik kom er ongeveer elke 6 weken en dat is niet voor niets. De bediening is trouwens ook super: je ziet dat ze er echt plezier in hebben als team en ze letten goed op hun gasten. Ik vermaak me altijd erg goed bij Rodeo.

Gegeten op 2 augustus 2016

Invictaz

Ruim van tevoren gereserveerd via e-mail met bevestiging, helaas was dit niet in de kassa gezet. Gelukkig konden we alsnog terecht. Netjes en snel opgelost incl consumptie als goedmaker, heb ik nog niet eerder meegemaakt. Grote menukaart, lijkt wel een schatkaart. Binnen vrij donker en warm, mooie aankleding. Let wel op dat sommige stoelen op een verhoging staan waardoor deze eraf kunnen vallen. Damestoiletten bleken "plakkerig". Uiteindelijk buiten gaan zitten. Meer dan een uur op het eten moeten wachten, vond ik vrij lang, had wellicht met de drukte te maken. Korte blik in de keuken geworpen en stonden erg veel mensen dus was veel te doen.

Zelf had ik een te kleine flank steak besteld, deze later aangevuld met spare ribs.
De steak was erg lekker, aardappel en friet wat gewoontjes. Geen verdere garnering gezien., jammer anders een 8.5 a 9 voor het eten. Kleine spare ribs vielen tegen, te weinig smaak vergeleken met de goede steak.

Drinken hebben we zelf om gevraagd. Als ze wat vaker komen was het zeker een 8 geweest voor service.

Prijzen zijn niet super goedkoop maar ook niet erg duur. Voor de kwaliteit vlees zeker aan te bevelen, erg mals. Dessert elders genomen om nog even wat te lopen. Gespreid betalen vond men niet echt handig, dus 1 van onze groep voor laten schieten. Personeel is vriendelijk.

Aanrader, als je wat langer wachten met de drukte niet erg vind. Overigens worden ze een stuk groter in de toekomst, pand ernaast wordt verbouwd. Het zat helemaal vol toen wij kwamen dus populair genoeg.

Gegeten op 30 juli 2016

Miro2

Al verschillende keren hier gegeten, zo erg dat ik inmiddels al herkend wordt. Het eten is dan ook wel erg lekker. Goed vlees en perfect gebakken geserveerd. Ook speciale wensen (zwangerschap, notenallergie) kunnen goed aan voldaan worden. De broodjes vooraf zijn ook lekker vers en knapperig.

Het gros van het personeel is erg vriendelijk, hoewel ik het soms wel wat onpersoonlijk vindt. Het decor is zoals een echt steakhouse betaamd, maar creëert wel gezelligheid. In het gangpad zit je vrij krap.

Ik vind het wel erg duur, prijzen waarvoor je echt een avondvullend programma zou moeten hebben, maar dit is helaas niet het geval. De rekening valt me elke keer wat tegen. Het eten gelukkig niet!

Gegeten op 16 april 2016

ton204

Heerijk gegeten in een leuke gezellige omgeving! Fantastisch eten en goed bereid! Geweldige wijn en heel aangenaam personeel! Een absolute aanrader in Eindhoven!

Juliette111

Tijdens Glow hier gegeten, vooraf de chickenwings en spare-ribs en brood en als hoofdgerecht de 200 g biefstuk als hoofdgerecht. Het brood werd echter vergeten en hierom hebben we tweemaal moeten vragen. De biefstuk was verder heerlijk, goed gebakken en een lekkere pepersaus erbij en dat voor een redelijke prijs. Rodeo is erg gezellig ingericht. De wc's waren alleen niet schoon en er was ook geen toilet papier aanwezig (best vervelend als vrouw). Reserveren is wel nodig aangezien het er altijd erg druk is, maar dat is een goed teken :)

Gegeten op 14 november 2015

jeroenencaroline

Dit weekend waren we weer in Eindhoven, en ja, wederom hier uit eten! Heerlijk!!!
Heerlijk vlees, echt meesterlijk, vriendelijke mensen.
Tijdens het voorgerecht ook een tapas portie spareribs besteld, en ook die zijn werkelijk fantastisch...
Flank Steak is echt een aanrader, wat een heerlijk stuk vlees!
En ook tijdens het bestellen, goed advies n.a.v. onze vragen!
Tot de volgende keer Rodeo! (Hopelijk snel... ;-) )

Gegeten op 21 november 2015

stefanievs

Een gezellige tent in ranch stijl met prima bediening en fenomenale vleesgerechten. De ossenhaaspuntjes zijn een Rodeo specialiteit en dat is ook wel te proeven. Boter zacht en heerlijke smaken bij elkaar. Leuke bijgerechten zoals maïskolven en een uitgebreide salade bar.

Gegeten op 28 augustus 2015

Travelbird

Afgelopen zaterdag gegeten bij Rodeo, in de gezellige binnenstad van Eindhoven.
We hadden gereserveerd voor 9 uur, en om 9 uur was het gezellig druk in het restaurant.
Ik kan een hele uitgebreide review gaan schrijven, maar dit was gewoon top.

Goeie steaks (iets waar mijn partner en ik kieskeurig mee zijn), gezellige sfeer, goede wijn, lekkere bijgerechten, leuk muziek.. Kortom, wil je gezellig uiteten en goeie steaks proeven? Dan is dit een aanrader.

Voor ons een nieuwe favoriet! Bedankt voor de lekker en leuke avond!

Gegeten op 19 september 2015

GPS-wandelaar

Heerlijk mals rundvlees gegeten! Ik had een portie spareribs als voorgerecht en "Combination One" als hoofdgerecht, dat is biefstuk van 3 verschillende delen van het rund. Bestel er wel een portie gemengde groenten bij, anders heb je alleen vlees en friet. De prijzen liggen wat hoger dan bij sommige andere steakrestaurants, maar de kwaliteit van het vlees is wel erg goed. Dit is een restaurant dat ik aan mijn vrienden zal aanraden.

Gegeten op 14 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Rodeo American Grill in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Rodeo American Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.