Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Rodeo American Grill

1. Argentijns

Restaurant Rodeo American Grill

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 040 237 37 37

Suzanna87

Op zaterdag bij dit restaurant gegeten met 3 personen. Het was heel erg druk dus het was goed dat we hadden gereserveerd. We werden snel geholpen en drankjes stonden snel op tafel. We namen alle 3 alleen een hoofdgerecht, ik de flank steak en de andere alle twee een andere mixed grill. Het vlees wordt alleen met friet en saus geserveerd, groente moet je apart bestellen. Het vlees was heel erg goed, bij ons alle drie, ook de friet was lekker. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en je merkt het niet als het heel erg druk is, je kan nog steeds rustig eten. Heerlijk gegeten hier.

Gegeten op 11 oktober 2014

Jusu

Gegeten bij de Rodeo in Tilburg, die hier niet is opgenomen.

Inmiddels verschillende keren geweest en nog nooit teleurgesteld. De aankleding is een beetje over de top, maar zeker sfeervol. De bediening is informeel, maar prima in orde. Met een groep zit je gewoon erg gezellig.

Eén minpunt: de menukaart, maar ook de bediening, maakt het niet makkelijk te kiezen. In mijn ervaring is één "groen" bijgerecht per persoon voldoende en saus bij het vlees (zeker bij de spareribs) nergens voor nodig. Ga er verder vanuit dat alle gerechten rijkelijk opgediend worden. Ik bestel eigenlijk altijd teveel, zonde dus.

Dat is meteen het enige punt van kritiek, want je eet hier geweldig. Supermals vlees, van kip ribeye. Heerlijke soepen en een dessertkaart waar je geen nee tegen kunt zeggen. Een vleesliefhebber kan eigenlijk niet beter zitten. De prijs is er ook wel naar (voor een avondje eten ben je wel wat kwijt), maar volledig te verantwoorden. Aanrader!

Gegeten op 22 september 2014

Lisa101

Maandag hier gegeten en bij binnenkomst al hartelijk ontvangen. We werden meteen geholpen en alles verliep goed. Het enige waar ik en mijn vriend niet tevreden over waren waren de fagjitha's die wij zelf moesten maken. In principe een goed concept maar ik had die met kipfilet en bief besteld en mijn vriend die met kip, helaas betaalde ik €20,95 voor een schaal met de helft paprika en ui driekwart van de helft kip en een kwart van de helft bief wat ik erg jammer vond. Mijn vriend vond de kipfilet erg droog. Verder waren de bijgerechten prima van smaak en goede prijs. Dit heeft er niet voor gezorgd dat we niet meer terug komen want er stond genoeg op de kaart wat wij nog willen proberen! De biefstuk was trouwens wel heerlijk mals en goed van kleur en structuur! Buiten de kip, groenten en bief verdeling en de smaak van de kip is dit een prima restaurant!

Gegeten op 26 mei 2014

Kimnaaldwijk

Wauw! Zaak bij binnenkomst leeg en met 30min helemaal vol.
En niet zonder reden natuurlijk. Ons stokbroodje stond binnen een minuut incl drankjes op tafel en ook het hoofdgerecht liet niet op zich wachten. En dat dan in combinatie met heel vriendelijke bediening die ook nog wat leuk advies gaven. Ik ben meer dan enthousiast en dan heb ik nog niet beschreven hoe lekker het eten was! Het vlees perfect en zoo lekker zacht. Het is dat we niet in de buurt wonen maar dit restaurant en hartje tilburg is echt een aanrader en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 maart 2014

hans222

Met een vriend (werkzaam als Kok ) bij Rodeo gegeten
de tweede keer ,eten perfect ,bediening correct ,sfeer aangenaam.
garnalen cocktail met Hollandse garnalen ,een delicatesse, aanrader.
het hoofdgerecht precies zo gebakken als het moet .( Tournedo )
We waren alle twee super tevreden,en hebben er dan ook een lange
zit van gemaakt,met als afsluiting een frenchkoffie . Hans

Gegeten op 4 maart 2014

hanatje

Sinds kort naar Tilburg verhuisd en ook in deze nieuwe stad wilde ik graag nieuwe restaurants verkennen. Rodeo is dan ook het eerste restaurant die ik in Tilburg bezocht heb en het was zeker geen tegenvaller. De binnenkant van het restaurant was erg sfeervol. Ik kreeg de indruk dat ik me in het buitenland vermaande: er was salsa muziek, het was er heerlijk warm binnen, en overal hingen er decorstukken die je aan Zuid-Amerika deed denken. Ook was de bediening erg vriendelijk naar ons toe, al waren ze niet altijd even oplettend. Zo werd er over de tassen gestruikeld (deze tassen hadden wij ook ongelukkig geplaatst) en moesten we lang wachten voordat we om de rekening konden vragen. Verder was het eten heerlijk en veel. De spareribs met maïskolf is een toppertje! De friet kregen we niet eens op. Leuk restaurantje dus!

Gegeten op 17 februari 2014

Marianneke85

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we gelukkig wel na een paar minuten wachten plaatsnemen. Leuke uitstraling, bediening is vriendelijk en snel. Ik had gekozen voor vis, voor zowel voor als hoofdgerecht en dat was geweldig lekker. Wel vond ik het een klein beetje raar dat mijn voorgerecht zoveel groter was dan mijn hoofdgerecht. Maar zeer lekker alles, we waren met 2 personen ( voor- en hoofdgerecht, ong 3 drankjes) 100 euro kwijt. Niet de goedkoopste, maar je krijgt er veel voor terug. Het is het waard. Wij zullen hier zeker vaker komen. Tip! Reserveer van tevoren.

Gegeten op 29 november 2013

Ef

Op advies van een heel enthousiaste collega gegeten bij Rodeo Tilburg. Inderdaad erg lekker gegeten! De fajita met rundvlees smaakte me goed en ook mijn tafelgenoten, die allemaal iets anders hadden, hebben lekker gegeten. Als vegetariër heb je hier weinig te zoeken, maar voor wie af en toe zin heeft in een goed stuk vlees is dit een prima stek.
Ik had wel een licht 'waarom?-gevoel' bij de menukaart. Een gigantisch boekwerk, dat je niet kwijt kunt op de volle, te kleine tafels en waar je elkaar dus bijna mee om de oren zit te slaan. Ook de hoge tafels met krukken die je bijna niet aan kunt schuiven, hadden van mij niet gehoeven.

Gegeten op 29 oktober 2013

muskiet

Zéér goed restaurant. Erg sfeervol ingericht, volledig in western stijl. Heb er inmiddels 2x gegeten en beide keren was dit erg smakelijk! Personeel is ook prima, leuk en beleef en tevens erg sociaal, men maakt het hier de gasten graag naar hun zin. Er is inderdaad een aparte saladebar, deze dient u bij te reserveren voor €5,- p.p., hier heb ik echter nog nooit gebruik van gemaakt aangezien er ruim voldoende vlees geserveerd word! De mixed grill voor 2 personen was erg lekker en er werd ruim voldoende geserveerd. Voor wat betrefd overig vlees, dit is in verschillende grote cq grammen te bestellen.Ideaal dus. Er zijn ook enkele heerlijke Mexicaanse fajita gerechten te bestellen. Dit restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 2 oktober 2013

ChantalleW

Leuk restaurant, erg sfeervol ingericht. Bediening was snel, hoefden niet lang te wachten op onze bestelling ondanks dat het erg druk was. Vlees was erg lekker, precies goed bereid. Enige minpunt was dat je er groenten apart bij moest bestellen (wat wij over het hoofd gezien hadden), waardoor het gerecht een beetje eentonig was.

Gegeten op 16 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Rodeo American Grill in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Rodeo American Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.