a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 11

2. 8,0

3. 8,5

Juliette111

Tijdens Glow hier gegeten, vooraf de chickenwings en spare-ribs en brood en als hoofdgerecht de 200 g biefstuk als hoofdgerecht. Het brood werd echter vergeten en hierom hebben we tweemaal moeten vragen. De biefstuk was verder heerlijk, goed gebakken en een lekkere pepersaus erbij en dat voor een redelijke prijs. Rodeo is erg gezellig ingericht. De wc's waren alleen niet schoon en er was ook geen toilet papier aanwezig (best vervelend als vrouw). Reserveren is wel nodig aangezien het er altijd erg druk is, maar dat is een goed teken :)

Gegeten op 14 november 2015

jeroenencaroline

Dit weekend waren we weer in Eindhoven, en ja, wederom hier uit eten! Heerlijk!!!
Heerlijk vlees, echt meesterlijk, vriendelijke mensen.
Tijdens het voorgerecht ook een tapas portie spareribs besteld, en ook die zijn werkelijk fantastisch...
Flank Steak is echt een aanrader, wat een heerlijk stuk vlees!
En ook tijdens het bestellen, goed advies n.a.v. onze vragen!
Tot de volgende keer Rodeo! (Hopelijk snel... ;-) )

Gegeten op 21 november 2015

stefanievs

Een gezellige tent in ranch stijl met prima bediening en fenomenale vleesgerechten. De ossenhaaspuntjes zijn een Rodeo specialiteit en dat is ook wel te proeven. Boter zacht en heerlijke smaken bij elkaar. Leuke bijgerechten zoals maïskolven en een uitgebreide salade bar.

Gegeten op 28 augustus 2015

Travelbird

Afgelopen zaterdag gegeten bij Rodeo, in de gezellige binnenstad van Eindhoven.
We hadden gereserveerd voor 9 uur, en om 9 uur was het gezellig druk in het restaurant.
Ik kan een hele uitgebreide review gaan schrijven, maar dit was gewoon top.

Goeie steaks (iets waar mijn partner en ik kieskeurig mee zijn), gezellige sfeer, goede wijn, lekkere bijgerechten, leuk muziek.. Kortom, wil je gezellig uiteten en goeie steaks proeven? Dan is dit een aanrader.

Voor ons een nieuwe favoriet! Bedankt voor de lekker en leuke avond!

Gegeten op 19 september 2015

GPS-wandelaar

Heerlijk mals rundvlees gegeten! Ik had een portie spareribs als voorgerecht en "Combination One" als hoofdgerecht, dat is biefstuk van 3 verschillende delen van het rund. Bestel er wel een portie gemengde groenten bij, anders heb je alleen vlees en friet. De prijzen liggen wat hoger dan bij sommige andere steakrestaurants, maar de kwaliteit van het vlees is wel erg goed. Dit is een restaurant dat ik aan mijn vrienden zal aanraden.

Gegeten op 14 juni 2015

aboutbloom

Ik ben niet echt een vlees eter, maar in dit restaurant kan ik wel een kilo vlees op! Het eten is top, het personeel is vriendelijk en de sfeer is gezellig. Ik ben er helemaal weg van, zeker een aanrader!

Gegeten op 7 oktober 2014

Edjo-H

De slogan van Rodeo "als steak een godsdienst was, was Rodeo haar kathedraal" schept verwachtingen. Met zes personen gegeten waarbij deze slogan duidelijk niet werd waargemaakt.
Rodeo heeft wel een gezellige eetcafé sfeer maar je zit nogal dicht op elkaar. Buik in als er iemand achter je moet passeren en wij pastten niet goed aan tafel. Twee personen moesten hun been buiten de tafelpoot zetten. Niet echt de afmeting die je bij een kathedraal verwacht.

De mix van voorgerechten was voor 6 man smaakvol, jammer dat er te weinig oplag zodat niet iedereen alles kon proeven (bv spare rib en chicken wing waren er minder dan personen aan tafel).
De hoofdgerechten zagen er bij opdienen wat kaal maar ok uit: vlees was wel mooi gebakken, de smaak was erg vlak. Bij mooi vlees wil ik persoonlijk geen saus die de smaak bederfd, hier was de optie om voor Eur 1,95 pepersaus bij te bestellen wel verstandig geweest. Niet de godsdienst die Rodeo wil nastreven!
Groenten dien je separaat bij te bestellen, waarop de bediening ons niet geattendeerd had.
De bediening was onregelmatig qua snelheid en kwaliteit, wel vriendelijk.

Al met al aardig gegeten, waarbij de smaak vlak was en de prijs echt te hoog.

Gegeten op 20 november 2014

Walzie

Wat een heerlijke steak gegeten hier, echt een heel goed stuk vlees. De bediening was prima, maar niet heel bijzonder, drankjes bestellen duurde vaak wat lang. Het decor ziet er goed uit, maar de tafels zijn wat klein en wij zaten naast het looppad. Wij kwamen dan ook wel op spitsuur binnen en hadden niet gereserveerd. Goed plek voor een lekker stuk vlees.

Gegeten op 21 oktober 2014

Madelief87

Op zaterdag bij dit restaurant gegeten met 3 personen. Het was heel erg druk dus het was goed dat we hadden gereserveerd. We werden snel geholpen en drankjes stonden snel op tafel. We namen alle 3 alleen een hoofdgerecht, ik de flank steak en de andere alle twee een andere mixed grill. Het vlees wordt alleen met friet en saus geserveerd, groente moet je apart bestellen. Het vlees was heel erg goed, bij ons alle drie, ook de friet was lekker. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en je merkt het niet als het heel erg druk is, je kan nog steeds rustig eten. Heerlijk gegeten hier.

Gegeten op 11 oktober 2014

Lisa101

Maandag hier gegeten en bij binnenkomst al hartelijk ontvangen. We werden meteen geholpen en alles verliep goed. Het enige waar ik en mijn vriend niet tevreden over waren waren de fagjitha's die wij zelf moesten maken. In principe een goed concept maar ik had die met kipfilet en bief besteld en mijn vriend die met kip, helaas betaalde ik €20,95 voor een schaal met de helft paprika en ui driekwart van de helft kip en een kwart van de helft bief wat ik erg jammer vond. Mijn vriend vond de kipfilet erg droog. Verder waren de bijgerechten prima van smaak en goede prijs. Dit heeft er niet voor gezorgd dat we niet meer terug komen want er stond genoeg op de kaart wat wij nog willen proberen! De biefstuk was trouwens wel heerlijk mals en goed van kleur en structuur! Buiten de kip, groenten en bief verdeling en de smaak van de kip is dit een prima restaurant!

Gegeten op 26 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Rodeo American Grill in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Rodeo American Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.