Restaurant Rodeo American Grill

• 7.6

• 8.0

Kimnaaldwijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wauw! Zaak bij binnenkomst leeg en met 30min helemaal vol.
En niet zonder reden natuurlijk. Ons stokbroodje stond binnen een minuut incl drankjes op tafel en ook het hoofdgerecht liet niet op zich wachten. En dat dan in combinatie met heel vriendelijke bediening die ook nog wat leuk advies gaven. Ik ben meer dan enthousiast en dan heb ik nog niet beschreven hoe lekker het eten was! Het vlees perfect en zoo lekker zacht. Het is dat we niet in de buurt wonen maar dit restaurant en hartje tilburg is echt een aanrader en wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 29 maart 2014

hans222

Met een vriend (werkzaam als Kok ) bij Rodeo gegeten
de tweede keer ,eten perfect ,bediening correct ,sfeer aangenaam.
garnalen cocktail met Hollandse garnalen ,een delicatesse, aanrader.
het hoofdgerecht precies zo gebakken als het moet .( Tournedo )
We waren alle twee super tevreden,en hebben er dan ook een lange
zit van gemaakt,met als afsluiting een frenchkoffie . Hans

Gegeten op 4 maart 2014

hanatje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds kort naar Tilburg verhuisd en ook in deze nieuwe stad wilde ik graag nieuwe restaurants verkennen. Rodeo is dan ook het eerste restaurant die ik in Tilburg bezocht heb en het was zeker geen tegenvaller. De binnenkant van het restaurant was erg sfeervol. Ik kreeg de indruk dat ik me in het buitenland vermaande: er was salsa muziek, het was er heerlijk warm binnen, en overal hingen er decorstukken die je aan Zuid-Amerika deed denken. Ook was de bediening erg vriendelijk naar ons toe, al waren ze niet altijd even oplettend. Zo werd er over de tassen gestruikeld (deze tassen hadden wij ook ongelukkig geplaatst) en moesten we lang wachten voordat we om de rekening konden vragen. Verder was het eten heerlijk en veel. De spareribs met maïskolf is een toppertje! De friet kregen we niet eens op. Leuk restaurantje dus!

Gegeten op 17 februari 2014

Marianneke85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we gelukkig wel na een paar minuten wachten plaatsnemen. Leuke uitstraling, bediening is vriendelijk en snel. Ik had gekozen voor vis, voor zowel voor als hoofdgerecht en dat was geweldig lekker. Wel vond ik het een klein beetje raar dat mijn voorgerecht zoveel groter was dan mijn hoofdgerecht. Maar zeer lekker alles, we waren met 2 personen ( voor- en hoofdgerecht, ong 3 drankjes) 100 euro kwijt. Niet de goedkoopste, maar je krijgt er veel voor terug. Het is het waard. Wij zullen hier zeker vaker komen. Tip! Reserveer van tevoren.

Gegeten op 29 november 2013

Ef
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op advies van een heel enthousiaste collega gegeten bij Rodeo Tilburg. Inderdaad erg lekker gegeten! De fajita met rundvlees smaakte me goed en ook mijn tafelgenoten, die allemaal iets anders hadden, hebben lekker gegeten. Als vegetariër heb je hier weinig te zoeken, maar voor wie af en toe zin heeft in een goed stuk vlees is dit een prima stek.
Ik had wel een licht 'waarom?-gevoel' bij de menukaart. Een gigantisch boekwerk, dat je niet kwijt kunt op de volle, te kleine tafels en waar je elkaar dus bijna mee om de oren zit te slaan. Ook de hoge tafels met krukken die je bijna niet aan kunt schuiven, hadden van mij niet gehoeven.

Gegeten op 29 oktober 2013

muskiet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zéér goed restaurant. Erg sfeervol ingericht, volledig in western stijl. Heb er inmiddels 2x gegeten en beide keren was dit erg smakelijk! Personeel is ook prima, leuk en beleef en tevens erg sociaal, men maakt het hier de gasten graag naar hun zin. Er is inderdaad een aparte saladebar, deze dient u bij te reserveren voor €5,- p.p., hier heb ik echter nog nooit gebruik van gemaakt aangezien er ruim voldoende vlees geserveerd word! De mixed grill voor 2 personen was erg lekker en er werd ruim voldoende geserveerd. Voor wat betrefd overig vlees, dit is in verschillende grote cq grammen te bestellen.Ideaal dus. Er zijn ook enkele heerlijke Mexicaanse fajita gerechten te bestellen. Dit restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 2 oktober 2013

ChantalleW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant, erg sfeervol ingericht. Bediening was snel, hoefden niet lang te wachten op onze bestelling ondanks dat het erg druk was. Vlees was erg lekker, precies goed bereid. Enige minpunt was dat je er groenten apart bij moest bestellen (wat wij over het hoofd gezien hadden), waardoor het gerecht een beetje eentonig was.

Gegeten op 16 augustus 2013

G en J
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant. Gezellige inrichting en sfeervol. Ondanks dat het er erg druk was, was de bediening super. Het eten was smakelijk.

Gegeten op 19 mei 2013

Niels_recenseert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten bij rodeo tilburg. Aangezien dit filliaal niet op Iens staat, doe ik het hier. Voor wat het is (franchise bbq restaurant) is het zo gek nog niet. Kwaliteit van het eten is prima in orde. Prijs is ook al prima. De bediening zou beter kunnen maar ach het was druk op Koninginnedag. Niks speciaals aan Rodeo, just a carnivore's paradise.

Gegeten op 30 april 2013

pindakaashagelslag
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst met een grote groep mensen gaan eten. Waarschijnlijk houden ze daar bij Rodeo niet zo van. De gangen werden met een moordend tempo achter elkaar geserveerd. Amper tijd om een gang te laten zakken dus. Ook het afrekenen met pin bleek "problematisch". Ze hadden liever een grote stapel verzamelde cash (per persoon).
Wat het eten betreft. Dat was redelijk, al vroeg ik om een medium gebakken ossehaas en kreeg ik hem "rare". Dat gold voor meer mensen aan tafel. Ik zelf zal niet heel snel hier terugkomen.

Gegeten op 1 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Rodeo American Grill in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Rodeo American Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!