Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Rodeo American Grill

1. Argentijns

Restaurant Rodeo American Grill

1. Argentijns
  1. Toon telefoonnummer 040 237 37 37

aboutbloom

Ik ben niet echt een vlees eter, maar in dit restaurant kan ik wel een kilo vlees op! Het eten is top, het personeel is vriendelijk en de sfeer is gezellig. Ik ben er helemaal weg van, zeker een aanrader!

Gegeten op 7 oktober 2014

Edjo-H

De slogan van Rodeo "als steak een godsdienst was, was Rodeo haar kathedraal" schept verwachtingen. Met zes personen gegeten waarbij deze slogan duidelijk niet werd waargemaakt.
Rodeo heeft wel een gezellige eetcafé sfeer maar je zit nogal dicht op elkaar. Buik in als er iemand achter je moet passeren en wij pastten niet goed aan tafel. Twee personen moesten hun been buiten de tafelpoot zetten. Niet echt de afmeting die je bij een kathedraal verwacht.

De mix van voorgerechten was voor 6 man smaakvol, jammer dat er te weinig oplag zodat niet iedereen alles kon proeven (bv spare rib en chicken wing waren er minder dan personen aan tafel).
De hoofdgerechten zagen er bij opdienen wat kaal maar ok uit: vlees was wel mooi gebakken, de smaak was erg vlak. Bij mooi vlees wil ik persoonlijk geen saus die de smaak bederfd, hier was de optie om voor Eur 1,95 pepersaus bij te bestellen wel verstandig geweest. Niet de godsdienst die Rodeo wil nastreven!
Groenten dien je separaat bij te bestellen, waarop de bediening ons niet geattendeerd had.
De bediening was onregelmatig qua snelheid en kwaliteit, wel vriendelijk.

Al met al aardig gegeten, waarbij de smaak vlak was en de prijs echt te hoog.

Gegeten op 20 november 2014

gamora

Leuk steakhouse, helaas is de prijs kwaliteit geheel uit balans. Wel mooi ingericht, beetje donker en wat gedateerd. Extreem duur voor eigenlijk heel weinig. Je moet alles er los bij bestellen, dat maakt t geheel al duurder dan het al is.
Bediening is wat gejaagd, en wij kregen slechts 45 minuten om te eten....het brengen van de eerste drankjes duurde al 20 minuten, en toen werd ons eten pas opgenomen. Na 15 minuten kregen we onze prima steak op tafel.....10 minuten om voor 45 euro per persoon weg te happen...gelukkig kregen we 5 minuten extra van de aardige serveerster.
Was voor ons voorlopig de laatste keer.

Gegeten op 6 november 2014

Walzie

Wat een heerlijke steak gegeten hier, echt een heel goed stuk vlees. De bediening was prima, maar niet heel bijzonder, drankjes bestellen duurde vaak wat lang. Het decor ziet er goed uit, maar de tafels zijn wat klein en wij zaten naast het looppad. Wij kwamen dan ook wel op spitsuur binnen en hadden niet gereserveerd. Goed plek voor een lekker stuk vlees.

Gegeten op 21 oktober 2014

Suzanna87

Op zaterdag bij dit restaurant gegeten met 3 personen. Het was heel erg druk dus het was goed dat we hadden gereserveerd. We werden snel geholpen en drankjes stonden snel op tafel. We namen alle 3 alleen een hoofdgerecht, ik de flank steak en de andere alle twee een andere mixed grill. Het vlees wordt alleen met friet en saus geserveerd, groente moet je apart bestellen. Het vlees was heel erg goed, bij ons alle drie, ook de friet was lekker. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en je merkt het niet als het heel erg druk is, je kan nog steeds rustig eten. Heerlijk gegeten hier.

Gegeten op 11 oktober 2014

Lisa101

Maandag hier gegeten en bij binnenkomst al hartelijk ontvangen. We werden meteen geholpen en alles verliep goed. Het enige waar ik en mijn vriend niet tevreden over waren waren de fagjitha's die wij zelf moesten maken. In principe een goed concept maar ik had die met kipfilet en bief besteld en mijn vriend die met kip, helaas betaalde ik €20,95 voor een schaal met de helft paprika en ui driekwart van de helft kip en een kwart van de helft bief wat ik erg jammer vond. Mijn vriend vond de kipfilet erg droog. Verder waren de bijgerechten prima van smaak en goede prijs. Dit heeft er niet voor gezorgd dat we niet meer terug komen want er stond genoeg op de kaart wat wij nog willen proberen! De biefstuk was trouwens wel heerlijk mals en goed van kleur en structuur! Buiten de kip, groenten en bief verdeling en de smaak van de kip is dit een prima restaurant!

Gegeten op 26 mei 2014

hans222

Met een vriend (werkzaam als Kok ) bij Rodeo gegeten
de tweede keer ,eten perfect ,bediening correct ,sfeer aangenaam.
garnalen cocktail met Hollandse garnalen ,een delicatesse, aanrader.
het hoofdgerecht precies zo gebakken als het moet .( Tournedo )
We waren alle twee super tevreden,en hebben er dan ook een lange
zit van gemaakt,met als afsluiting een frenchkoffie . Hans

Gegeten op 4 maart 2014

Marianneke85

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we gelukkig wel na een paar minuten wachten plaatsnemen. Leuke uitstraling, bediening is vriendelijk en snel. Ik had gekozen voor vis, voor zowel voor als hoofdgerecht en dat was geweldig lekker. Wel vond ik het een klein beetje raar dat mijn voorgerecht zoveel groter was dan mijn hoofdgerecht. Maar zeer lekker alles, we waren met 2 personen ( voor- en hoofdgerecht, ong 3 drankjes) 100 euro kwijt. Niet de goedkoopste, maar je krijgt er veel voor terug. Het is het waard. Wij zullen hier zeker vaker komen. Tip! Reserveer van tevoren.

Gegeten op 29 november 2013

muskiet

Zéér goed restaurant. Erg sfeervol ingericht, volledig in western stijl. Heb er inmiddels 2x gegeten en beide keren was dit erg smakelijk! Personeel is ook prima, leuk en beleef en tevens erg sociaal, men maakt het hier de gasten graag naar hun zin. Er is inderdaad een aparte saladebar, deze dient u bij te reserveren voor €5,- p.p., hier heb ik echter nog nooit gebruik van gemaakt aangezien er ruim voldoende vlees geserveerd word! De mixed grill voor 2 personen was erg lekker en er werd ruim voldoende geserveerd. Voor wat betrefd overig vlees, dit is in verschillende grote cq grammen te bestellen.Ideaal dus. Er zijn ook enkele heerlijke Mexicaanse fajita gerechten te bestellen. Dit restaurant is zeker een aanrader!

Gegeten op 2 oktober 2013

ChantalleW

Leuk restaurant, erg sfeervol ingericht. Bediening was snel, hoefden niet lang te wachten op onze bestelling ondanks dat het erg druk was. Vlees was erg lekker, precies goed bereid. Enige minpunt was dat je er groenten apart bij moest bestellen (wat wij over het hoofd gezien hadden), waardoor het gerecht een beetje eentonig was.

Gegeten op 16 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Rodeo American Grill in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Rodeo American Grill. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.