De Ballentent

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 010 436 04 62

rvandervoort

Afgelopen vrijdag een balletje wezen eten in de Ballentent.
Ik lees de reacties hier op iens en ja, het personeel is vrij arrogant maar dit hoort naar mijn idee bij de hele Ballentent-poppenkast. Als je er de humor van in ziet valt het ook wel mee allemaal.
Ze werken strak volgens het "wie goed doet, goed ontmoet" principe. Ben jij vriendelijk tegen hun, zijn zij het tegen jou :-)

Het eetcafe zelf is lekker kneuterig en gezellig.

Ze hebben voldoende keus van de kaart, maar het gehaktbal menu is toch waarvoor je uiteindelijk hiernaar toe gaat. Lekkerste bal van Rotterdam, goede frieten en recht toe recht aan doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg salade. Prima om een hpaje te doen als je geen zin hebt om zelf te koken. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Gegeten op 17 april 2015

Bobby85

Ik ben hier al meerdere malen wezen eten. Zowel met partner, als met zaken relaties uit de Rotterdamse haven, maar het het personeel is naar mijn idee ietwat arrogant. De ene dag (ligt echt aan met wie ik ben op dat moment!) ben je hun beste vriend, en de andere dag zit je gemiddeld 2 uur te wachten. Nu heb ik daar geen problemen mee, maar ik heb regelmatig "dagjesmensen"sip aan een tafel zien zitten. Hoewel het eten heerlijk is, moeten ze hier echt iets aan doen.

Gegeten op 17 oktober 2014

JDD

Wat een prachtig cafe is dit!
Hier na een sportwedstrijd terecht gekomen en we hadden allemaal heerlijke gehaktballen met friet. Het is een heerlijk no-nonsense eetcafe met goede gehaktballen, fris bier, prettige bediening, geweldig uitzicht en keiharde Hazes door de boxen. Ga hier zeker vaker heen.

Gegeten op 5 april 2015

kees109

Een Rotterdamse kroeg waar je een prima gehaktbal kunt eten. De friet had vissmaak... dat kan aan het vet gelegen hebben en was erg donker gebakken.. overdag geen muziek in cafe.

Gegeten op 26 maart 2015

marjan75

Wij waren uitgenodigd voor een verjaardag zo maar met zijn 6e op een zondagmiddag. Het was uiteindelijk een feestje met heel de tent. Tussendoor balletje met friet gegeten heerlijk! Super tof voor hethaling vatbaar!

Gegeten op 8 maart 2015

Linda-en-Marcel

De bal met patat is gewoon goed, net als de mayo en satésaus. De bediening is erg vriendelijk en gemoedelijk en het decor is zoals je in een eetcafé kan en mag verwachten en het is er schoon. Leuk divers publiek van zakenmensen tot opa`s en oma`s met kleinkind. Prachtig uitzicht op de Maas en een leuke Rotterdamse no nonsense tent die nette prijzen hanteert.

Gegeten op 26 februari 2015

Jeohist

Gezellige boel bij de Ballentent. Goede gehaktballen, no-nonsense service, en een echt ouderwets havenkroegdecor. Mayo is van goede kwaliteit (geen zoete meuk), gehaktballen zijn groot en lekker, friet is netjes goudbruin gebakken. Aanrader, ook voor het uitzicht.

Gegeten op 18 februari 2015

MarcoSpice

Tsja, een culinair hoogstandje is het hier natuurlijk niet. Het is een kroeg, een Rotterdamse kroeg en veel Rotterdamser zal je het niet vinden. Hier komt van hoog tot laag en van arm tot rijk. Balletje gehakt, stamppotje, uitsmijtertje. Allemaal niet verrassend, maar zeker niet slecht. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Nee hier ga je heen voor de beleving. Even geen geneuzel, ongecompliceerd, niet lullen maar poetsen. De bediening doet daar ook lekker aan mee, je moet niet gaan lopen zeiken hier... De gasten vormen het decor, aangevuld met snuisterijen uit het verleden. Ga lekker zitten, eet een balletje drink een biertje en kijk uit over de Maas en laat het sfeertje over je heen komen.

Gegeten op 5 februari 2015

Peteeat

Met zn 2en in de middag aan de gehaktbal. (1 met brood ander friet).prima! Wij zaten in de serre met gaskachels, warmte genoeg. Locatie aan de maas . Personeel "te Rotterdams"te nonchalant tegen het arrogante aan. Uitstraling Rotterdam is goed maar blijf ook service bieden. Serveerster had meer oog voor haar parkeerbon dan het opnemen v e koffie

Gegeten op 29 januari 2015

leen55

Wij zijn ook geweest in de ballentent. Als eerste de bediening zeer matig. Een ober een macho echt zonnebank bruin brrrr. Wij wilden ala carte bestellen maar volgens de ober kon dat zeker ander half uur duren. Wij hadden maar 2 keuze's of gehaktbal met patat bestellen of een stoof potje oja ook nog een bak sla die zou je nog niet aan je konijn voeren. Wij hebben patat en een gehaktbal besteld. Mijn mening is de gehakt bal was matig. Resumerend slechte ober opdringerig en in korte tijd klanten weg werken. Ik ga er nooit meer heen.

Gegeten op 10 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Ballentent in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Ballentent. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.