De Ballentent

• 7.5

• 7.6

Dickiedick
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk buiten op het terras genoten van een perfecte gehaktbal met pindasaus. de pindasaus mag van mij iets pittiger. mooi uitzicht over de Maas. vlotte bediening op z'n Rotterdams - moet je wel tegen kunnen. toiletbezoek is een ramp - je moet niet te lang wachten als je moet want de kans dat je in een lange rij staat is groot. ruim voldoende (betaald)parkeren voor de deur.

Gegeten op 20 april 2014

sietse2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke Rotterdamse no-nonsense mentaliteit. Kun je niet tegen sarcasme kan je deze tent beter vermijden. "de ballen komen gewoon bij de Sligro" en de appeltaart van Dudok! Nog meer te zeiken? Na afloop nog heerlijk aan de bar gezeten met een pintje van het huis!
De ballen zijn heerlijk, kwaliteit van het andere eten kan ik niet over oordelen. Of ze echt bij de Sligro vandaan komen?... Proef en oordeel zelf!

Gegeten op 6 april 2014

wk3103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met collega's een borrel gedaan. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en ook de bitterganituur is uitgebreid. Ik kom snel nog een keer terug om dan ook lekker uitgebreid van een menu te genieten.

Gegeten op 28 maart 2014

rosemary1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben met z'n 4tjes gelunched op het terras met een broodje ei..super.. het was een complete maaltijd,een rijkelijk belegd stokbrood met zeker 2 eieren.Erbij vroegen we 2 ballen gehakt om te proeven,die werd gezellig in stukken gesneden.De heerlijke ballen zijn goed ouderwets klaargemaakt en erg groot.We zaten nog in de zon maar het uitzicht op een zeesleper met draaiende dieselmotor was niet zo fris.Een aardige bediening.

Gegeten op 8 maart 2014

Frank Herreveld
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aan de voet van Parkheuvel een soort tegenpool, lekker Rotterdams down-to-earth, specialiteit een echte bal gehakt, erg lekker. De porties zijn groot, je gaat ook zonder voorgerecht niet met de honger in je lijf naar buiten. Wel jammer van de rioollucht als je binnenkomt, dat is een beetje een afknapper. Vlotte bediening en goed eten voor een schappelijke prijs.

Gegeten op 27 februari 2014

Lindacarmenn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is redelijk, bediening, ppfff nee niet zoals het hoord, erg lang wachten op je drankje, en het eten is soms behoorlijk zout, dus zou je toch graag snel wat te drinken willen,nee, ik ben er ff klaar mee....

Gegeten op 4 maart 2014

IVI73
  • Recensies in de laatste twee jaar

15 februari met mijn vriend, mijn neefje en nichtje weer heerlijk een balletje gegeten en wat zijn die toch goed zeg! Een leuk stukje nostalgie in de bal (oma's bal....), in de locatie en de entourage! De bediening is altijd vriendelijk en lekker ontspannen ondanks de altijd drukte daar. De porties zijn echt groot en de bal is prima van smaak!!!
een echte aanrader!!!!

dank weer Ballentent tot de volgende keer!

Gegeten op 15 februari 2014

4liep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunch. Bal brood en de kippenlevers. De bal onveranderd goed. De kippenlevers (3) badend in veel te zoute ketjap. Bij binnenkomst valt een onaangename rioollucht op. Die lucht verdwijnt naarmate de zaak voller wordt en er meer gekookt wordt. Dat 'voller worden', wordt wel erg vol. In Rotterdam zeggen ze dan 'je kunt je kont niet keren'. Niet meer aangenaam. Wat opvalt is de jonge, blonde serveerster die in de serre bedient maar wanneer ze even in de hectiek van het binnengedeelte moet zijn, ziet dat je glas leeg is en daarop reageert. Prima, voor haar de 8. Ook prima is dat ook dit keer de w.c. schoon is.

Gegeten op 18 februari 2014

Alberto03
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een bezoek aan de ballentent blijft een must, als je Rotterdam aandoet.
Aan de kade, gezellige sfeer, prachtig interieur met mooie SS Rotterdam.
Fij ana het barretje hangen, waar je geweldig snel en vriendelijk wordt bediend. Zelfgemaakte ballen uit de keuken, waar ze dan ook om bekend staan, zijn een aanrader. Kortom in beleving, kwaliteit en gastvrijheid een heerlijke locatie!

Gegeten op 1 februari 2014

pauwelkwak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Deze beroemde en beruchte kroeg is wel een bijzondere plek de ballen smaken heerlijk en de sfeer is goed. Het interieur is bruin en mischien iets te gedateerd.
Vriendelijke bediening maar iets meer schoonmaken Is denk ik geen overbodige luxe.

Gegeten op 22 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Ballentent in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Ballentent. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!