Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Buren van de Raad

1. Hollands

Buren van de Raad

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0172 610 408

carolien36

In het verleden vaker met veel plezier voor een lunch of diner bij de Buren van de Raad getafeld.
De laatste twee keer viel het enorm tegen. Wat ontzettend jammer! Heb de indruk dat er nauwelijks meer met verse producten wordt gewerkt en de presentatie van de gerechten is ver beneden peil. Carpaccio erg rommelig opgemaakt, met een te grote berg kaas. Het trio van vis leek rechtstreeks uit de verpakking te komen. De tongrolletjes leken uit de vriezer te komen en waren droog, het bijgevoegde sausje was dik en melig. Het aanbevolen roquefortsausje bij de biefstuk was eveneens te dik en melig, leek op een mengsel uit een pakje. Aan een toetje hebben we ons dan ook niet meer gewaagd.

Gegeten op 1 oktober 2014

AnnieGenmaicha

Het eten kwam in royale porties op tafel, maar alleen de salade en frites waren lekker. De gevulde tongrolletjes waren droog, de saus ook. Jammer, de saus had het gerecht nog kunnen redden. De boontjes lagen in een overbodige, waterige kaassaus. De verse sinaasappelsap vond ik eerder zuur dan vers. Voor deze kwaliteit is de prijs te hoog. Met simpele, kleine aanpassingen kan alles meer tot zijn recht komen.

Vergetengroente

Prijs / kwaliteit was wel in orde. Redelijk gegeten, niet echt spectaculair of hoogstaand.
Erg grote porties en het dessert leek rechtstreeks uit de koelkast: we hadden de koffie met hapjes, die helaas naar ander eten roken en muffig smaakten.

Gegeten op 27 september 2013

laurens13

De bediening op zondag bij Buren van de Raad is rampzalig. We gingen er afgelopen zondag wat eten met vrienden. Ze vragen niet of je nog wat te drinken wilt als je glazen leeg zijn. De 2 meiden die aan het 'werk' waren stonden alleen met met elkaar te praten en letten niet op de gasten. Het eten werd waardeloos geserveerd, mega arrogante bediende die het eten kwam brengen, zetten het op tafel neer en liep gewoon weg. We kregen geen bestek, daar moesten we zelf om vragen. Het eten was lauw/koud. Geen ijsblokjes in het drinken. Enz enz enz. Echt een ramp. Het is een prima tentje om is wat te drinken maar ik ga er niet nog een keer eten.Doei

Gegeten op 21 juli 2013

mermaid2011

• Matig

• Matig

De Buren hebben enorme mazzel met 1 van de enige terassen in de zon in Bodegraven. Als je dus bij lekker weer een keer buiten wilt zitten in Bodegraven moet je wel bij de Buren langs. Misschien zorgt dit ervoor dat de medewerkers er vanuit gaan dat het terras toch altijd vol zit want de aandacht voor de klant is ver te zoeken. Je ziet de desinteresse in hoe men je aanspreekt en de bestelling opneemt/brengt. Het lange wachten moet men ook maar voor lief nemen.Hoe ze oot het AD Terassentrofee hebben gewonnen is mij echt een raadsel.
De lunch kaart is prima en de kok is een vriendelijke man. Meestal staat hij samen met een dame die ook erg vriendelijk over komt.
Ik heb ook meedere keren s'avonds bij de buren gegeten en het eten is niet bijzonder en de prijs is voor sommige gerechten echt aan de dure kant.

veertjuh

• Goed

• Goed

Heerlijk eten, gezellige sfeer. Ben hier een aantal keer met een grote groep wezen eten, en het was steeds prima verzorgd!

Schrijf zelf een recensie over Buren van de Raad in Bodegraven

Schrijf hieronder je recensie over Buren van de Raad. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.