Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Eetatelier

3. Topper 2014
  4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 06 207 939 64

Marijn79

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles was even lekker en duidelijk met zorg bereid. Ik had als voorgerecht een taartje met geitenkaas en als hoofdgerecht een hele lekkere risotto. Beide gerechten nodigen uit om nog een keer terug te komen en andere gerechten te proeven.
Het personeel is vriendelijk en rustig, een verademing vergeleken met sommige restaurants waar het personeel meer aanwezig is dan de bezoekers.
De inrichting en uitstraling passen bij het restaurant, gezellig en knus. Toen wij er waren regende het. Ik hoop nog eens terug te komen wanneer het mooi weer is zodat we ook een keer in de tuin kunnen zitten.

Gegeten op 8 augustus 2014

jvernooij

Hier voor de tweede keer naar toe gegaan. In tegenstelling tot de eerste keer hebben we nu wat uitgebreider gegeten. Voor, hoofd en nagerecht. Alles zelfgemaakt en lekker van smaak. De soep was heerlijk zacht. Het hoofdgerecht heel divers, vele smaken en texturen. Er wordt veel energie in het eten gestoken en dat is te proeven. Leuk en toegankelijk vegetarisch restaurant.

Gegeten op 10 juli 2014

Lynn71

zondagavond toevallig hier terecht gekomen, wij zijn beiden geen vegetarier, maar het sprak ons aan, en dus naar binnen gegaan; we hebben erg lekker en afwisselend gegeten; wij vonden de curry juist erg lekker en smaakvol! Heel gezellig dat je meerdere smaken op één bord krijgt, en ook nog een bijpassende salade. Verder hadden we een super-wijntje erbij! Ik had de worteltjes-soep vooraf, en mijn man de taart van geitenkaas, beiden een aanrader!
Heerlijke relaxte sfeer en vriendelijke bediening, kortom; wij komen zeker terug!

Gegeten op 11 mei 2014

nls

Leuk eetcafé met op zich een aardige kaart. We hadden gekozen voor Indiaase curry (dahl), die mooi geserveerd werd, maar qua smaak erg tegenviel. Indiaas eten is heerlijk kruidig, maar hier was het flauw en vlak. Of het was bewust omdat niet iedereen van gekruid houdt, maar dan moet je het niet als Indiaas op de kaart zetten. Bediening is verder vriendelijk en behulpzaam. Verder is de inrichting een tikkeltje teveel houtje-touwtje voor mij, maar op zich prima.
Ik ga zeker nog een keer terug voor een herkansing en dan hoop ik dat ze qua smaak sterker uit de hoek komen.

Gegeten op 7 maart 2014

marion35

Zondag 29-12 in 't Eetatelier gegeten, voor 1e keer. Wat een heerlijke ervaring op allerlei gebied.
De, kleine, kaart biedt voldoende keus (dagelijks andere kaart). De sfeer en bediening zijn warm, huiselijk, vriendelijk en efficient.
Een aangename verrassing, niet alleen qua smaak, die bijzonder lekker was.
Een aanrader, dus.

Gegeten op 29 december 2013

jvernooij

Veel vrienden waren erg positief over het Eetatelier. Zodoende zijn we hier ook gaan eten. De entourage is erg huiselijk. Leuke ontspannen sfeer. Het was mooi weer, dus konden we in de binnentuin eten. De kaart was voldoende maar niet heel erg uitgebreid, maar dit kan ook niet anders als je enkel met biologische en verse ingrediënten werkt. Vanwege de tijd hebben we enkel een hoofdgerecht gegeten. Beiden een ander gerecht geprobeerd. Beiden waren heerlijk bereid en begeleid met een passende salade met heel bijzondere, niet alledaagse combinaties. Een echte aanrader, ook voor niet vegetariërs die een keer geen vlees willen eten. We komen binnenkort terug om wat uitgebreider te eten.

Gegeten op 18 juli 2013

Nynke Scheffers

Vandaag hier met 4 personen gedineerd. Met het prachtige zomerweer in de tuin gezeten. Vandaar de 10 voor decor. Heel bijzonder midden in de stad. Voortreffelijk gegeten. De courgettesoep met salie was om te smullen. De pasta met erwtencrème idem. De chocoladetaart was subliem. De passie van de kok proef je in alles terug. Han Scheffers

Gegeten op 20 juli 2013

NitaW

Lekker gegeten, hadden alledrie de pasta met brandnetel roomsaus, groente met oa pompoen. Porties niet te groot maar ook zeker niet te klein. Als toetje chocolade taart en de citroentaart, beide erg lekker. Kaart beperkt, keuze uit 2 hoofdgerechten, alles vers en biologisch. Keuken is klein, en met een bijna vol restaurant duurde het een beetje lang voor het hoofggerecht werd opgediend. Benieuwd hoe dit gaat als het mooi weer is en het terras ook in gebuik is. Zal het graag proberen, kom zeker terug.

Gegeten op 24 mei 2013

Mjamtomaat

Een soort huiskamerrestaurant, met spullen van vroeger. Iets te krakkemikkig wat mijn smaak betreft maar de verse bloemen op elke tafel maken het toch een heel fijn decor! Het eten is vegetarisch en dat zorgt ervoor dat uit deze keuken meer soorten groenten komen. De kaart is niet groot, keuze uit twee hoofdgerechten, maar wij zaten hier om even geen vlees of vis te eten en dan is de keuze voldoende. Als nagerecht een citoentaartje met ijskoude limoncello, een lekkere afsluiting.

Gegeten op 6 april 2013

IrBa

Gisteravond heerlijk gegeten. Leuk concept met een paar maaltijden per dag, waarin versheid en kennis van producten vooraan staat, pure smaken zonder onnodige toevoegingen. Kennis gemaakt met smaken die ik nog niet ergens ander geproefd heb, ook het bijzondere biertje was een leuke aanvulling. Vriendelijke bediening en erg leuke prijzen voor een maaltijd. We komen zeker terug.

Gegeten op 28 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Eetatelier in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't Eetatelier. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.