't Eetatelier

• 8.0

• 7.8

nls
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk eetcafé met op zich een aardige kaart. We hadden gekozen voor Indiaase curry (dahl), die mooi geserveerd werd, maar qua smaak erg tegenviel. Indiaas eten is heerlijk kruidig, maar hier was het flauw en vlak. Of het was bewust omdat niet iedereen van gekruid houdt, maar dan moet je het niet als Indiaas op de kaart zetten. Bediening is verder vriendelijk en behulpzaam. Verder is de inrichting een tikkeltje teveel houtje-touwtje voor mij, maar op zich prima.
Ik ga zeker nog een keer terug voor een herkansing en dan hoop ik dat ze qua smaak sterker uit de hoek komen.

Gegeten op 7 maart 2014

marion35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag 29-12 in 't Eetatelier gegeten, voor 1e keer. Wat een heerlijke ervaring op allerlei gebied.
De, kleine, kaart biedt voldoende keus (dagelijks andere kaart). De sfeer en bediening zijn warm, huiselijk, vriendelijk en efficient.
Een aangename verrassing, niet alleen qua smaak, die bijzonder lekker was.
Een aanrader, dus.

Gegeten op 29 december 2013

jvernooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Veel vrienden waren erg positief over het Eetatelier. Zodoende zijn we hier ook gaan eten. De entourage is erg huiselijk. Leuke ontspannen sfeer. Het was mooi weer, dus konden we in de binnentuin eten. De kaart was voldoende maar niet heel erg uitgebreid, maar dit kan ook niet anders als je enkel met biologische en verse ingrediënten werkt. Vanwege de tijd hebben we enkel een hoofdgerecht gegeten. Beiden een ander gerecht geprobeerd. Beiden waren heerlijk bereid en begeleid met een passende salade met heel bijzondere, niet alledaagse combinaties. Een echte aanrader, ook voor niet vegetariërs die een keer geen vlees willen eten. We komen binnenkort terug om wat uitgebreider te eten.

Gegeten op 18 juli 2013

Nynke Scheffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier met 4 personen gedineerd. Met het prachtige zomerweer in de tuin gezeten. Vandaar de 10 voor decor. Heel bijzonder midden in de stad. Voortreffelijk gegeten. De courgettesoep met salie was om te smullen. De pasta met erwtencrème idem. De chocoladetaart was subliem. De passie van de kok proef je in alles terug. Han Scheffers

Gegeten op 20 juli 2013

NitaW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten, hadden alledrie de pasta met brandnetel roomsaus, groente met oa pompoen. Porties niet te groot maar ook zeker niet te klein. Als toetje chocolade taart en de citroentaart, beide erg lekker. Kaart beperkt, keuze uit 2 hoofdgerechten, alles vers en biologisch. Keuken is klein, en met een bijna vol restaurant duurde het een beetje lang voor het hoofggerecht werd opgediend. Benieuwd hoe dit gaat als het mooi weer is en het terras ook in gebuik is. Zal het graag proberen, kom zeker terug.

Gegeten op 24 mei 2013

Mjamtomaat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een soort huiskamerrestaurant, met spullen van vroeger. Iets te krakkemikkig wat mijn smaak betreft maar de verse bloemen op elke tafel maken het toch een heel fijn decor! Het eten is vegetarisch en dat zorgt ervoor dat uit deze keuken meer soorten groenten komen. De kaart is niet groot, keuze uit twee hoofdgerechten, maar wij zaten hier om even geen vlees of vis te eten en dan is de keuze voldoende. Als nagerecht een citoentaartje met ijskoude limoncello, een lekkere afsluiting.

Gegeten op 6 april 2013

IrBa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk gegeten. Leuk concept met een paar maaltijden per dag, waarin versheid en kennis van producten vooraan staat, pure smaken zonder onnodige toevoegingen. Kennis gemaakt met smaken die ik nog niet ergens ander geproefd heb, ook het bijzondere biertje was een leuke aanvulling. Vriendelijke bediening en erg leuke prijzen voor een maaltijd. We komen zeker terug.

Gegeten op 28 maart 2013

floweroflife12
  • Recensies in de laatste twee jaar

wat een verrassend leuk en gezellig restaurantje. Heel apart ingericht. Het eten was buitengewoon smakelijk en het dessert (in mijn geval chocoladetaart) zalig. Iemand in ons gezelschap had de lemonpie die ook heel erg goed was volgens hem :-).
Jammer dat ik zo ver weg woon anders was dit een favoriet van mij geworden.

Gegeten op 9 februari 2013

Llaar

• Uitstekend

Het is altijd goed eten bij het Eetatelier. (Bijna) alle ingredienten zijn biologisch en dat is duidelijk te proeven. Vaak staan er voor mij onbekende dingen op de kaart, maar het smaakt altijd goed. De bediening is aardig en snel en de sfeer is intiem en gezellig.

Daniek

• Uitstekend

Echt heel lekker, eten ziet er mooi uit, fijne bediening, sympathiek concept (biologisch/vegetarisch/beperkte voorraad), prettige locatie.

Schrijf zelf een recensie over 't Eetatelier in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over 't Eetatelier. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!