a TripAdvisor company

1. 8,5 10 1 31

2. 8,7

3. 8,7

Arabische banken

Wereldberoemde cocktails in een Arabische sfeer. Ontrafel het mysterie van het restaurant en leun achterover in een kussenzachte loungebank. Neem een lekker hapje en een slok van één van hun wereldberoemde cocktails.

nathasja1

We eten vaker bij de sasalounge. Altijd goed eten personeel is altijd super vriendelijk.
Ik vind de chefsdeal altijd erg lekker en handig hoef je zelf niet te kiezen.

Gegeten op 8 mei 2016

yatreb

mooie strak zaak waar je thuis voelt goede aardig attent bediening, dit avond kan niet meer stuk de keuze is ruim uit kleine mezze de keuze hebben wij bij de chef neergelegd en dat was smullen vis,vlees ,heerlijk groenten , ga zo door het truffel ijs maakt het geheel af vergeet vooral geen cocktails te bestellen die zijn hier top dit tentje staat op lijst als favoriet

Gegeten op 1 juni 2016

Polderboy

Top plek aan de haven. Geweldige bediening. Het duurde nog 45 min voordat ze open waren, maar we mochten lekker buiten op de loungebanken zitten ondertussen genietend van wat te drinken en wat brood met tapenades. Homedeal genomen die in twee rondes werd geserveerd. Lekker en verrassende gerechtjes. Afgesloten met koffie met friandises. Top middag gehad!

appie21

goed sfeer en mooie interieur ,wij worden snel geholpen leuk kaart, goed bediening , de kleine hapjes om te smullen en niet te vergeten de suchi die was lekker een aanrader, wij komen zeker terug

Gegeten op 3 februari 2016

moz

Een zeer sfeervolle restaurant waar we aan het begin goed ontvangen werden. Aan de gerechten is te zien dat ze met liefde bereid zijn. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 3 april 2016

amajou2

heb super leuk avond gehad met vrienden, de sfeer is leuk, mooie aangekleed , de bediening was top vriendelijke en spontaan, wij hadden besloten om alle mezze te bestellen gezien dat wij met ze acht waren wel in 4 rondes was enkele probleem van de keuken , brood met aioli, garnalen, ossenhaas , vis ,groenten, gehakt balletjes, ga zo door allemaal heerlijk hapjes, wij waren tevreden , reden om hier weer terug te komen

Gegeten op 14 februari 2016

omni

Sasa lounge is een leuk ingericht zaak sfeervol , de bediening is leuk , het is een restaurant dat mezze als gerechten heeft, ossenhaas, gambas, mix van vis , goed op smaak en opmaak een goed aanrader

Gegeten op 24 februari 2016

Simoik

zes mezze besteld 2 vlees goed mals kip spiesjes lekker gekruid , garnalen en kleine schaal met 3 soorten vis uit de oven perfect gemaakt smaakvol,en de groenten courgette met aubergine heerlijk attent bediening heb een fijn en leuk ervaring gehad raad ik het zeker aan.

Gegeten op 16 oktober 2015

hundini

Gisteren met 6 personen gegeten bij Sasalounge. Wij hadden gereserveerd voor een plek op de loungebanken maar na aankomt bleek dat het restaurant verbouwd was en de loungeplekken waren verdwenen. Nu was dat juist de reden dat wij dit restaurant hadden uitgekozen dus dat was al een tegenvaller. Er was een plek voor ons bij het raam. Prima zou je denken, ware het niet dat een van ons schuin moest zitten omdat er een paal (!?) geplaatst was op de plek waar je normaal gesproken zit. Het personeel had geen passende oplossing om dit ongemak op te lossen. Ook was er continu een koude tocht te voelen. Al met al dus een slecht begin.

Wat betreft het eten kozen wij voor de Chef's Deal. Vooraf bestelden wij nog wat brood en nachos.

Het eten was ondermaats te noemen. De guacamole leek uit een potje van de Lidl te komen, de nachos smaakten niet zoals het hoort, de tonijnsalade was erg flauw en de gamba's waren zo gaar dat het leek alsof we een stuk rubber aan het kauwen waren. De salades die erbij geserveerd werden waren weinig culinair te noemen en bestonden hoofdzakelijk uit wat rauwkost met een beetje dressing erover voor de 'smaak'.

Ook waren we niet te spreken over de cocktails waarbij duidelijk weinig drank en veel ijs aan was toegevoegd. Daarnaast waren een aantal cocktails te zoet, anderen niet zoet genoeg.

Wel was de wijn van prima kwaliteit en ook de vlees bites waren over het algemeen goed te eten. Het personeel kwam voldoende langs om bestellingen op te nemen.

Alles bij elkaar genomen zouden wij niet terugkomen. De Arabische 'sfeer' was ver te zoeken en bestond hoofdzakelijk uit lampen waar een gekleurd kapje overheen geplaatst was voor een mystieke ambiance. Het personeel was laconiek wat betreft kritiek en zocht niet naar passende oplossingen voor klachten en het eten was onvoldoende van kwaliteit.

Gegeten op 19 februari 2016

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste Hundini, spijtig te moeten vernemen dat het u niet naar wens is geweest, de klacht over de tafel die u heeft gehad hebben we inderdaad gehoord, en op dat moment hadden wij geen andere opties de enige optie was een tafel van 8 pers die later op de avond zou arriveren maar dat is u ook mede gedeeld, u begrijpt dat wij onze gasten het zover we kunnen graag aangenaam willen maken, overige klachten over het eten en zelfs over de (cocktails deze laatste voor het eerst in ons bestaan ) hadden we graag willen oplossen als u dit ook had aangegeven, maar helaas is dat niet gebeurt, maar wel op deze openbare site!! dan is mijn vraag wat de intentie is van deze recensie, de sfeer is inderdaad aan het veranderen, de dag dat u er was de1e dag dat we weer open zijn sinds een kleine verbouwing, de hele Arabische sfeer gaat er uit, en daarvoor worden wij een tapas en Japans restaurant vanaf 1 maart, ik nodig u bij deze uit om te laten zien dat wij degelijk goed en eerlijk eten hebben.
hopende u van dienst te zijn verblijf ik met de vriendelijke groet, Hafid Bochhah

BasZoeteman

Decor is prachtig om te zien, beetje donker maar je moet er maar van houden. Personeel keek je vaak aan waardoor je kon bestellen of dingen vragen. Eten is soort tapas. Tal van kleine gerechten. Je kan los bestellen of hele menu. Wij hadden als vrienden hele menu en aten samen. daardoor kwam naar boven wat je echt lekker vindt.

Gegeten op 18 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Sasa Lounge in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Sasa Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.