Sasa Lounge

• 8.5

• 8.5

elvira7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een top restaurant sasa lounge..., vanavond hier samen gegeten met mijn zus, we hadden de sasa deal genomen dat is speciaal voor grote eters haha.., maar na al die lekkere tapas zit je pas echt vol. Maar je geniet wel van je eten. Je zit er erg gezellig, leuk en sfeervol. Personeel uitstekend maken met iedereen een leuk praatje erg belangrijk dit in de horeca!! Ik kan me niet voor stellen dat er iemand had geschreven had dat het slecht was?? Maar die mensen hadden serieus overal wat over te zeuren ach helaas die mensen zitten er ook tussen. Maar mensen dit is echt wen aanrader en je een grote of kleine eter en hou je echt van tapas dan is dit je kans!! Dit was voor herhaling vatbaar...,

gumjegek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hebben we onverwacht weer bij de sasalounge gegeten.
Normaal gesproken gaan we altijd op zondag en dan is altijd iets minder druk. Vanavond was het echter bijna vol. Gelukkig waren we vrij vroeg en was er nog een tafel vrij die pas 2 uur later was gereserveerd.
Zoals we gewend zijn was het eten weer fantastisch, de sfeer super gezellig en de mensen van de sasa lounge (personeel klinkt zo neerbuigend en dekt ook zeker de lading niet) waren zoals altijd zeer vriendelijk en attent.
We raden iedereen zeker aan om hier eens te gaan eten, je weet niet wat je mist!

Gegeten op 5 april 2014

yasminabent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onvangst was prima, kaart is duidelijk dus keuze van acht mezze waarvan 4koud en 4 warm, salade couscous, en brood met aioli goed. De garnalen, ossenhaas, en vis heerlijk, mooie sfeer, de attent bediening was aardig, voor herhaaling vaatbar

Gegeten op 10 maart 2014

KenM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om te beginnen kozen we één droge witte huiswijn en één zoete witte huiswijn. De zoete witte huiswijn was geen topwijn, maar dat hoeft ook niet en deze was ook goed te drinken. De droge witte huiswijn was helaas smakeloos en verschrikkelijk zuur ('bocht') waarop we de bediening verzochten om een andere wijn. Dit werd goed opgevangen en we kregen een vervangend glas witte huiswijn, volgens de bediening een "mildere variant". Deze was veel beter te drinken dan het vorige glas, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik er van genoten heb. Het eerste glas wijn is overigens niet in rekening gebracht. Beiden kozen wij voor de Chef's deal, welke bestaat uit drie gangen: koude gerechten, visgerechten en vleesgerechten. De koude gerechten vonden wij het lekkerst: warm brood met smeersels en een groentesticks in een dipsaus. Omdat het een eenvoudige samenstelling was, hoopten we op een verrassende tweede en derde gang maar deze vielen erg tegen. Geen enkele, warme mezze heeft ons verrast. Tussen de gangen door zaten 45 minuten. Dat is te lang. Deze avond heeft ons € 40,- p.p. gekost. Het restaurant ziet er leuk uit, maar er zijn wat op- en aanmerkingen. De stoelen zitten bijvoorbeeld te laag (wij zijn allebei klein) en de ronde tafelpoot in het midden is breed en rond waardoor je je voeten niet kwijt kan (wij hebben allebei korte benen). Daarnaast zat eens van ons aan het raam en de hele avond heeft er een koude wind op de rug en nek gestaan. Tot slot is ons opgevallen dat bij de inrichting van dit restaurant vooral rekening is gehouden met sfeer en uitstraling, maar niet met de akoestiek. Gasten moeten hard praten om elkaar te verstaan. Dit restaurant is ongeschikt voor een zakelijk diner. Jammer, maar waar: niet voor herhaling vatbaar!

Jerimi
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant! Er was een goede bediening en toen ze iets serveerden met amandelen erop (waar ik allergisch voor ben) stond er binnen 2 minuten een nieuw gerecht voor mij neus!
Het vlees was mals en heel lekker en het toetje, truffels (ijs met chocoladekrullen) was heel erg leuk om te zien, maar ook heel erg lekker.
We komen van Amsterdam, maar als we nog eens in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten!

Gegeten op 1 januari 2014

harmpool
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een prachtige restaurant ziet er mooie uit de bediening was attent en vrolijke , hier kun je alleen mezze bestellen, kleine hapjes
vlees, kip, garnalen, heerlijke op smaak gemaakt, de sesam ijs is bijzonder een bezoek waard

Gegeten op 18 oktober 2013

petracom
  • Recensies in de laatste twee jaar

mezze of kleine hapjes met een leuke sfeer en goede service wij hebben een chef arragement genomen , van alles een beetje de ossenhaas, gamba s , kip, en vis , de groenten waren ook heerlijk , het ijs is ook van goede kwaliteit , zeker voor herhaling vaatbar

Gegeten op 8 januari 2014

ankstaven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldig restaurant. Wij hadden de homedeal (een combi van warme en koude bites). Je kon heel netjes aangeven waar je niet van houdt, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Echt alle gerechtjes waren bijzonder smaakvol. Niks is ons tegen gevallen. Porties meer dan voldoende (je zit aardig vol en wij zijn geen kleine eters). Leuke, gezellige en gemoedelijke ambiance. Zeer correct personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 december 2013

wouterproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

mooie strak zaak waar je thuis voelt goede aardig attent bediening, dit avond kan niet meer stuk de keuze is ruim uit kleine mezze de keuze hebben wij bij de chef neergelegd en dat was smullen vis,vlees ,heerlijk groenten , ga zo door het truffel ijs maakt het geheel af vergeet vooral geen cocktails te bestellen die zijn hier top dit tentje staat op lijst als favoriet

Gegeten op 8 november 2013

amajou2
  • Recensies in de laatste twee jaar

heb super leuk avond gehad met vrienden, de sfeer is leuk, mooie aangekleed , de bediening was top vriendelijke en spontaan, wij hadden besloten om alle mezze te bestellen gezien dat wij met ze acht waren wel in 4 rondes was enkele probleem van de keuken , brood met aioli, garnalen, ossenhaas , vis ,groenten, gehakt balletjes, ga zo door allemaal heerlijk hapjes, wij waren tevreden , reden om hier weer terug te komen

Gegeten op 30 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Sasa Lounge in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Sasa Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!