a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 036 521 57 61

Arabische banken

Wereldberoemde cocktails in een Arabische sfeer. Ontrafel het mysterie van het restaurant en leun achterover in een kussenzachte loungebank. Neem een lekker hapje en een slok van één van hun wereldberoemde cocktails.

marcel67

14 februari is het niet allen Valentijn maar ook de geboortedag van mijn dochter dus wij dachten we gaan lekker uit eten. Wij namen het Sasa de luxe menu a € 39,-- per persoon. We krijgen na elkaar 3 heerlijke schalen met allemaal verschillende hapjes vis, vlees, groeten en zowel warm als koud.
Niet alles was even lekker maar we hebben toch heerlijk gegeten en het was ruim voldoende.
De bediening was jong maar vlot en attent. Leuke ambiance in Arabische stijl.

Gegeten op 14 februari 2015

Katana

We hebben hier meer malen gegeten in het verleden , dit weekend de eerste keer van 2015 .
We namen nu de Home Deal , 10 gerechtjes in 2 gangen . De rauwe groentetapas met dipsaus is goed vers en lekker . De tapenade was te zout , humus niet bijzonder . Tonijnsalade lekker .
Bij de warme tapas bleek dat de kwaliteit die het restaurant in het verleden haalde , niet meer gehaald werd . Op de bediening valt niets aan te merken , de mensen houden goed in de gaten of je glas leeg is . Locatie met mooi weer is heerlijk .

Gegeten op 1 augustus 2015

vincent130

Op het oog een moderne lounge club, maar je kunt er eten.
Locatie aan de havencomplex is geweldig. De inrichting zelf mooi, maar ee opstelling van de tafels is vreemd. Tafeltje voor 2 midden in de ruimte en de andere tafels als een krung er omheen . Leek wel een mislukte speeddate opstelling. Dit maakte de ervaring redelijk ongemakkelijk en de beroerd zittende stoel hielp ook niet mee. Stoel geruild (netjes) maar was net zo erg.

Het eten maakte de slechte zit waard. Fusion tapas noem ik het maar. Fijne gerechten waarbij de kok rekening met je wensen houd. Van couscous, lamskoteletjes naar gehaktballetjes in tomatensalsa. Met de chef special krijg je een fijne proeverij waarbij je de uitgebreide kaart goed leert kennen. Heerlijk.

Bediening kon wel wat vlotter, maar verliep voor de rest correct.
Betere stoelen en ik kom vaker langs !

Gegeten op 6 maart 2015

eelko2

Na het laatste bezoek is de kaart enigzins aangepast. Gelukkig is de kwaliteit en zijn de smaken hetzelfde gebleven en hebben we weer heerlijk gegeten. Dit is zeker een restaurant die we aanraden en die wijzelf vaker zullen bezoeken. Bediening is ook uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 13 juni 2015

marliespauw

Leuke en vriendelijke sfeer en bediening. Chef's menu was overvloedig ( 2x voor 4 personen) Uitstekende kwaliteit. We zaten aan de gezellige ronde, koperen blad-tafel. Gezellig, om op een doordeweekse avond een verjaardag te vieren!

Gegeten op 19 mei 2015

karlos

In een zoektocht naar een leuk tentje in Almere belandden we bij Sasa Lounge. In de havenkom gelegen ziet het er gezellig uit, maar de rest viel helaas tegen. Het was een vrij rustige avond, maar desondanks kwam de bediening over het algemeen vrij traag langs en was de uitleg bij de gerechten vrij summier. Wij kozen voor de Chef's Deal en kregen 3 keer een plateau met verschillende gerechten. Wel variëteit tussen vlees, vis en groente; maar wel vrij standaard neutrale gerechtjes. Gezien de prijs had ik gehoopt op wat meer vernieuwends of smaken waarvoor je echt zou terugkomen, nu was het gewoon standaard (ossenhaaspuntjes, gebakken champignons, carpaccio en kippenvleugels kan ik overal wel krijgen en zelf ook maken). Toch jammer aangezien je toch een behoorlijk bedrag betaald als je bijvoorbeeld vergelijkt met een sushi-restaurant.

Gegeten op 6 februari 2015

jac1324

Ik heb met mijn vrouw en tien collega's het menu "Chefs Deal" gekozen. Het bestond uit drie gangen: Koude bites, Visbites en Vleesbites. Alles was van uitstekende kwaliteit, de bediening was uiterst vriendelijk en kundig. Het was niet de eerste keer dat ik er was , en het zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Een echte aanrader voor de liefhebbers van tapas op zijn mediterraans!

Gegeten op 7 maart 2015

Inrane

Hoewel het eten van goede kwaliteit en voldoende was (Chef's deal), vonden wij de opgediende gerechten niet echt verrassend. Dat was wel jammer. Het tempo van opdienen was goed en de service attent.

Gegeten op 20 februari 2015

egon4

Heerlijk gegeten met bijzondere afwisselende smaken. Bediening was zeer attent en vriendelijk. We hadden chef's special wat een leuke proeverij is van de kaart. Zeker een aanrader!!

Gegeten op 16 november 2014

Remko40

We hadden op aanraden de chef deal, dat was heerlijk. Tevens een goede bediening die ook nog eens wat uitlegde over wat er op je bord lag.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 8 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Sasa Lounge in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Sasa Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.