Sasa Lounge

2. Mediterraan
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 036 521 57 61

Inrane

Hoewel het eten van goede kwaliteit en voldoende was (Chef's deal), vonden wij de opgediende gerechten niet echt verrassend. Dat was wel jammer. Het tempo van opdienen was goed en de service attent.

Gegeten op 20 februari 2015

egon4

Heerlijk gegeten met bijzondere afwisselende smaken. Bediening was zeer attent en vriendelijk. We hadden chef's special wat een leuke proeverij is van de kaart. Zeker een aanrader!!

Gegeten op 16 november 2014

Remko40

We hadden op aanraden de chef deal, dat was heerlijk. Tevens een goede bediening die ook nog eens wat uitlegde over wat er op je bord lag.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 8 november 2014

odette817

bij sasa word je verwend met lekker bites, chef choice ,hummus, nachos ,rookworsten ossenhaas zijn perfect, de salade is fris, mooie gezellig sfeer en de bediening is attent en behulpzaam ,om de beurt komen kleine mezze en dat is lekker natafelen

Gegeten op 1 oktober 2014

yasm

ontvangst was goed,eenmaal aan tafel drankje ,onze keuze is chef choice,en inderdaad er ontbreekt aan niks,vlees,kip,vis,hummus,groenten,een feest maaltijd,de sesam ijs was heerlijk ,zeker om terug te komen naar dit mooie restaurant

Gegeten op 17 september 2014

bakoproever

Leuk ingericht zaak lounge. De kaart bestaat uit kleine bites ruime keuze . Hebben genoten van verschillende smaaken de cocktails zijn lekker service was prima

Gegeten op 2 oktober 2014

hboddeus

Direct aan de haven, leuke plek om neer te strijken.
Attente bediening gaf op spontane manier uitleg over de menus. Het kiezen was niet moeilijk, dat hebben we aan de chef over gelaten met en menu van de chef. Creatieve variatie aan tapasgerechten, die erg lekker klaar gemaakt waren.
Kortom: heerlijk gegeten.

Gegeten op 13 september 2014

Montreal81

Lekker eten en bijzonder gezellig met vrienden of familie. Wij hebben een hele gezellige maaltijd genoten bij sasa lounge. Was er al eerder geweest en het is elke keer weer leuk om naar toe te gaan voor een kleine of iets grotere maaltijd.

Gegeten op 28 juni 2014

Proever27375

De Sasa Lounge. Wat een goed restaurant! Top wil ik nog net niet zeggen..... Al vele malen gegeten met vriendinnen. Altijd een gezellige sfeer. Goede bediening. Eten altijd weer lekker en bijzonder.
Handig in Almere Haven. Geen parkeergeld en altijd plek om je auto te parkeren. Leuk in de havenkom.

Gegeten op 12 juni 2014

Proever18943

Wij hebben bij de Sasa lounge vaker gegeten. De laatste keer was bijna een jaar geleden dus werd het weer eens tijd. Aan het interieur was niks veranderd: Donker maar sfeervol. De stoelen en banken zien er comfortabel uit maar voor mij persoonlijk zijn ze dat niet. Dat is dan ook echt het enige minpunt dat ik heb. Er waren wel wat aanpassingen op de kaart. Helaas stonden de vitello tonato en gamba sambuca niet meer op het menu. Toen we hier naar vroegen kon gelukkig nog wel de gamba sambuca voor ons gemaakt worden, de vitello tonato helaas niet. Verder kozen we voor de voor ons bekende gerechtjes als de nacho's, aardappel mexicana, carpaciorolletjes, gegratineerde mosselen, inktvisfrietjes, rauwkost, knoflook brood, kip curry-kokos en garnalen in knoflook. Alles smaakte erg goed. Sommige gerechten waren wat sterker van smaak dan de vorige keren. Dat viel wel op maar het was niet storend. De bediening zoals gewoonlijk vriendelijk en vrolijk. Kortom, we hadden een gezellige avond en lekker gegeten en daar gaat het om. Wij gaan hier zeker weer vaker heen.

Gegeten op 24 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Sasa Lounge in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Sasa Lounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.