de (Afrika Museum) Kleine Kalebas

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

keijzert

We kwamen hier voor de lunch. Het is een zelfbedienings zaak, restaurant is een groot woord. Ik had een panini met ei en bacon: echt niet lekker: als een soort tosti was het geheel onder de grill gelegd, het was dat ik honger had maar anders had ik het niet opgegeten.. T had een broodje frikandel. Een wit broodje met een frikandel. aan het tafeltje naast ons aten mensen een slap wit broodje met 4 bitterballen er op, heel apart. De Afrikaanse saucijzenbroodjes waren uitverkocht. Een enthousiast persoon moet hier toch wel wat van weten te maken: het zat vol toen we binnenkwamen dus klanten genoeg zou je zeggen.

Gegeten op 18 februari 2015

boffie

• Matig

• Matig

je verwacht in het restaurant van het Afrika museum zeker heerlijke vers gezette b .v. Keniaanse koffie, gelet op uitstraling wat het museum heeft tav Afrika en de Afrikaanse "hapjes" / drankjes, Niets van dat, vieze oploskoffie schenkt men er. Hier laten ze een kans liggen. Hier kan meer van gemaakt worden. Jammer.

Schrijf zelf een recensie over de (Afrika Museum) Kleine Kalebas in Berg en Dal

Schrijf hieronder je recensie over de (Afrika Museum) Kleine Kalebas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.