a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 215 14 40

Spspkn

Bij Kwiezien kun je kiezen uit drie, vier of of vijf gerechten, alle gerechten hebben dezelfde prijs.
Wij hadden 4 gerechten. Voor ons was dat in ieder geval voldoende. Zelf had ik kalfstartaar, iberico ham, heerlijke zeebaars en als nagerecht zeer smakelijk kaasplanken. Kalfstartaar was mooi opgemaakt en erg lekker, net als de andere gerechten. Ook tafelgenoten waren zeer te spreken over kwaliteit van eten. Bijbehorend wijnarrangement paste bijzonder goed bijzonder bij de gerechten.
De locatie is leuk gelegen aan het deliplein in Katendrecht. De afzuiging liet te wensen over. Bij binnenkomst een flinke frituurlucht en de temperatuur in het restaurant was aan de te hoge kant. Bediening was zeer vriendelijk. We kregen een goede uitleg over de gerechten en de bijbehorende wijnen

Gegeten op 7 juli 2015

Henk520

Prima restaurant voor een relaxte avond eten, met goed bereide gerechten, die je kiest uit voor-, tussen-, hoofd- en nagerechten. Alle gerechten hebben het formaat van een voorgerecht.

Leuk en lekker zijn de specialiteit: de bitterbal met een originele vulling. En een goede, overzichtelijke wijnkaart. En bijna alles per fles, per glas en per half glas. Dat verdient navolging.

Het personeel is attent en vlot. Al met al echt een restaurant van nu.

Gegeten op 9 juli 2015

mottomeer

Op aan raden van mijn collega hadden bij Kwiezien een tafel geboekt. Het was inderdaad heel goed, eten zag er mooi uit en de bediening was vriendelijk en attent. Kortom, tot gauw!!

Gegeten op 20 juni 2015

Rick-Veerle

Voor de tweede keer hier gegeten, dit keer met nog twee andere mensen. Wat meteen opviel was een vermindering aan vegetarische opties, dat was de vorige keer reden om hier te gaan eten. Verder leek het alsof de porties nog kleiner waren geworden (niet iedereen ging even voldaan het restaurant uit). Nog steeds zijn de gerechten goed klaar gemaakt en is de bediening vriendelijk, daar is niets aan veranderd. Wat ook onveranderd is zijn de krappe zitplaatsen. Dichter bij de wildvreemden aan een andere tafel dan je eigen tafelgenoten. Blijft wat ongemakkelijk hutjemutje. Niet vreemd, aangezien de keuken gigantisch is. Verder blijft de garderobe een rommelig gebeuren. Leuk concept, prima bediening en goede keuken, alleen mist het enige finesse.

Gegeten op 9 mei 2015

foodloes

Wat een fijne tent is dit. En een leuk concept ook. Alle gangen hebben dezelfde portionering en je mag met de menukaart husselen wat je wilt. Beginnen met 3 toetjes en dan een voorgerecht is dus geen enkel punt. De bediening is vriendelijk en niet te formeel. Er staat standaard water en lekker brood op tafel en dat wordt telkens bijgevuld zodra er iets op dreigt te raken. De smaakcombinaties zijn verrassend en heerlijk (bijvoorbeeld makreel met zoete vruchten of king crab met een luchtig schuim van hoi sin saus). Wijn kan ook per halve glazen. Echt een fijn avondje uit met heerlijk eten, goede wijn en een fijne sfeer. Hier ga ik zeker terugkomen!

Gegeten op 1 mei 2015

simrid

Hier hebben wij echt heerlijk gegeten. Wij zaten aan de chefs table en kregen nog allemaal kleine gerechtjes extra. Echt heel erg leuk en lekker, vooral omdat we ook zo in de keuken konden mee kijken. Alle gerechtjes waren heerlijk, maar de bietjes, geitenkaas en soufle voor dessert sprongen er echt uit. Hele leuke bediening. Wij hebben hier een hele leuke avond gehad.

Gegeten op 29 maart 2015

lekkerbekje64

Na TE lange tijd weer eens gegeten bij Kwiezien. Die bitterballen hé! Altijd weer een feestje! Kwiezien heeft deze krokante snack weer de exclusiviteit van 'vroeger' teruggegeven. Bietjes met een mousse van kaas, sucade op parelgort... Allemaal paletjes van smaak en genoegen. De ober hebben we verzocht om de wijnen te kiezen, ook daar dus een perfect match. Ik zal nu niet meer zo lang wachten om dit restaurant weer binnen te gaan.

Gegeten op 19 maart 2015

westerdijk3

Omdat het restaurant van onze keuze afbelde vanwege waterschade zijn wij bij Kwiezien terechtgekomen en dat is ons zeker niet tegengevallen. Tijdens het telefoongesprek werd mij wel duidelijk gemaakt dat zij alleen nog het minst populaire tafeltje overhadden, verder zat het vol, toch gedaan en ik vond het allemaal wel meevallen qua tafeltje. De jongens die er lopen maken deze manko meer dan goed. Wát een aardige lui, jas werd aangepakt, er werd al geraden wat wij als aperitief wilde en het concept werd uitgelegd. Wij kozen voor gamba's met een soort gerookte bloemkool puree met hardgebakken italiaanse ham, heeeeerlijk, daarna had mijn zoon eend en ik de kalfssucade, prachtig vlees, daarbij patatjes, nou, daar zijn zo te lezen de meningen over verdeeld, ik vond het méér dan zat en ze waren heerlijk, salade lekker, niks bijzonders. Ik had er een wijnarrangement bijgenomen van hele glazen, nu zou ik de halfvolle glazen wel eens willen zien, want ik vond het niet echt al te veel, dus moest wel zuinig aan drinken, ik geloof niet dat ik dat nog doe, wijnen waren overigens wel heerlijk, bij toeval veel oostenrijks/duits, als nagerecht de soufflé en ik had kweeperenijs met Pedro Ximenéz gelei blokjes, wat echt heerlijk was want over het algemeen vind ik perenijs flauw van smaak, maar dat was deze zeker niet. Wij hadden regelmatig een jongeman aan onze tafel staan die niet altijd daar werkte maar meer inviel, daar was echt niet van te merken, hoe hij alles met enthousiasme aanprijsde, fantastisch, zo heurt t. Ga binnenkort met mijn man er zeker weer eten!

Gegeten op 20 februari 2015

Elizabet78

Met een grote groep, waaronder een deel niet altijd makkelijk etende pubers, naar Kwiezien geweest. Het was werkelijk geweldig. Prachtige inventieve gerechtjes, heel goed op smaak, vooral ontzettend goede sauzen. Het meest zijn me de bitterbal van rode kool met hacheemayonaise en de coquille met gerookte botersaus bijgebleven. Bediening was ook erg goed, meedenkend en geduldig (een grote groep is niet altijd even prettig, weet ik) Heel gelukkig en tevreden huiswaarts gekeerd, we komen zeker nog ns terug (maar dan met wat minder mensen misschien ;-) )

Gegeten op 2 januari 2015

tvdaa

Een aanrader, zeker de chef's table. Wat hadden wij een geluk dat deze nog vrij was toen wij op de bonnefooi kwamen binnen waaien. Super avond gehad bij deze top zaak. Verassende en goed uitgebalanceerde smaakcombinaties verpakt in een leuk concept. Vakkundige bediening.
Wij komen graag terug, groet'n uut Grunn.

Gegeten op 15 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Kwiezien in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Kwiezien. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.