Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kwiezien

1. Toon telefoonnummer 010 215 14 40

Gurt

Gegeten op 15 november 2014

BLogica

Beetje laat, maar toch even melden dat dit restaurant zeer de moeite waard is. Met 6 personen voorafgaand aan Warhorse daar gegeten: iedereen even enthousiast. En idd die bitterballen- heerlijk!! Dat gekoppeld aan een perfecte bediening en een goede timing zodat we ook rustig konden eten.

Gegeten op 17 oktober 2014

Proever50317

Voorgerechten en tussengerechten heel lekker. Hoofdgerecht redelijk, maar kan aan mij liggen. kaasplaakje goed. Wijnarrangement erg duur, gewone huiswijnprima.

Gegeten op 11 oktober 2014

RdBak

Afgelopen zondag weer eens met mijn partner bij Kwiezien gegeten en het was wederom zeer goed. Heerlijke maisbitterbal (jawel!) die zeer smakelijk was op een bedje van ruccolamayonnaisse gevolgd door een mooie steak tartare en kalfswang met komijn en een rum baba met rozijnen ijs als dessert. Mooie gerechten die goed op smaak waren zonder veel poespas er om heen. Prachtige wijnen: een Luxembugse ryvaner (bijna wit van kleur,maar heerlijk) een mooie chardonnay (Jacobins) en een stevige rode wijn uit Penedes en een lekkere port. En dit alles voor 122 euro; klasse. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gaan hier zeker weer terugkomen.

Gegeten op 19 oktober 2014

Bas-82

Kwiezien maakt gebruik van allemaal relatief kleine gerechten voor dezelfde prijs, met een wisselende kaart. Leuk concept en kwaliteit erg goed. Wijnkaart ook dik in orde. Na een hele avond zitten heb je best een aardige rekening opgebouwd, maar daar is de kwaliteit ook na. Locatie op Katendrecht ook top zoals alle restaurantjes daar.

Gegeten op 14 juli 2014

Lugtiglekker

Met een groep collega's mocht ik mijn afscheidsetentje bij Kwiezien geven, we konden gewoon (met 12 personen) a la carte kiezen en het was geweldig. Prima tempo, heerlijke gerechten en fijne wijnen erbij. Heerlijke sfeer in het gezellige Katendrecht. Dit is Genieten! Bedankt voor de fantastische service en onbezorgde avond!

Gegeten op 2 oktober 2014

Lieveaukje

De beroemde bitterbal van Kwiezien is een must. Jeroen blijft de hartelijke en zeer attente gastheer. De constante kwaliteit van dit restaurant is verbluffend. We hebben al vaak hier gedineerd, steeds hebben we genoten.
Godelieve Visscher

Gegeten op 27 september 2014

Kar1na

Door de bank genomen lekker gegeten, aardige mensen, alleen bij de porties (thuis nog wat boterhammen naar binnen gewerkt) en de prijzen gaat het mis. Veel te dure wijnen en bijbetalen voor frietjes en een bakje sla. De bitterbal werd wel erg enthousiast aangeprezen en dat was achteraf te begrijpen. 4,50 eu: tel uit je winst! Zo ga je die aanvankelijk aantrekkelijke prijs van 9 eu per gang wel in een ander perspectief zien.....
PS Iens, waarom geen cijfer voor de prijs of prijs/kwaliteit?

Gegeten op 23 september 2014

martin81

Wat is Katendrecht tegenwoordig toch een prachtige wijk, met een parel als Kwiezien. Hele leuke en aparte gerechtjes. Fantastische coquilles en een spectaculaire "bitterbal". Leuk bediening, ober met kennis van zaken. Aanrader.

Gegeten op 18 september 2014

Lucien-Arend

Onlangs hier weer met vrienden wezen eten. Deze avond was het de nacht van de Kaap op Katendrecht wat veel gezelligheid met zich meebracht ! De kaart was weer flink vernieuwd. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren omdat het voor ons telkens weer als een geheel nieuwe ervaring is. Heerlijk de Bitterbal met mais op. Alles was heerlijk met name de eendenborst met framboos ! De gereserveerde wijntjes waren weer uitermate subliem en erg lekker van smaak ! We hebben enorm genoten !

Gegeten op 6 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Kwiezien in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Kwiezien. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.