Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Jérôme

3. Topper 2014
  4. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 32 42

GertG

Via social deal uiteindelijk een plek gevonden bij dit restaurant. De stortbui voorafgaand aan onze binnenkomst had ik beter moeten begrijpen want daarna werd het binnen niet veel beter... Wij waren niet bekend op het reserveringsschema bij degene die zowel verbaal als in lichaamstaal dit onderstreepte.. Rechts een ruimte met prachtig gedekte tafels met linnen, maar daar mocht niemand zitten, bleek.. Wij mochten een klein donker tafeltje met uitzicht op de muur innemen. Daarna bleef het rustig, laat ik er eigenlijk voor dit zgn 'culinaire ' 5- gangenmenu niet teveel woorden voor gebruiken: bediening slecht, empathisch denken en enthousiasme kennen ze niet, schamele gerechten, bijns geen keuze aan open wijnen, nagerecht leek een beetje door toeval tot stand gekomen, er lag wat op mijn bord. Zelfs die € 27,50 was het niet waard.(eigenlijke prijs€55). Het positieve dat te mensen was dat bij het verlaten van het pand de zo'n wel ging schijnen... Helaas, het is toch moeilijk voor sommige ondernemers om gastvrij te zijn en creatief. En verder zou er een straf moeten staan op het verkeerd gebruiken of interpreteren van het woord 'culinair'... Kortom: weer een ervaring rijker:-(

Gegeten op 13 juli 2014

Ariecorine

Afgelopen zaterdag onverwachts een weekendje Maastricht/Limburg gedaan.
Op zoek naar een restaurant bleek onze voorkeuren volgeboekt te zijn. Een tafeltje bij Jerôme geboekt. Beetje afwachtend vanwege de recensies.
Het brood vonden wij ook niet smakelijk maar men wil zijn maag toch niet vullen met brood!! We kregen 2 heerlijke amuses en het 3- gangen diner was heerlijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij wensen het recent gehuwde jonge echtpaar zakelijk en privé veel geluk toe.

Gegeten op 11 oktober 2014

amtpasmans

Na het lezen van de vele uiteenlopende recensies gingen wij gisteren avond met gemengde gevoelens naar restaurant Jerome.
Ontvangst door de jonge gastvrouw was koel en stijf. Ook bij de man in de bediening was nauwelijks een glimlach op het gezicht te bekennen. Dit maakte geen gastvrije indruk en de sfeer enigszins stijf en gespannen. Niet wenselijk bij een restaurant dat door jonge mensen bestierd wordt. Ook niet nodig, want in een praatje blijkt de man in de bediening vriendelijk.
Op onze vraag of we de 5 gangen van de social deal met bijbetaling konden wijzigen in a la carte werd aagegeven dat dit niet mogelijk was. Wel kon een extra gerecht uit de a la carte toegevoegd worden. Dit hebben we niet gedaan en ons uiteindelijk laten verrassen met het 5 gangen menu. Dit was uitstekend! Mooie, smaakvolle gerechten werden geserveerd. Complimenten!
De uitstraling van het linker deel van het restaurant, waar de gasten met social deal geplaatst werden is weinig sfeervol en kil. Hierin is zeker een slag te maken.
Voor het eten zouden wij zeker nog eens terug gaan, in de hoop dat de bediening en uitstraling tzt ook in positieve zin gewijzigd zijn.

Gegeten op 21 september 2014

Luna46a

We hebben gisteren gegeten bij restaurant Jerome in Valkenburg via social deal. Ik was wat huiverig vanwege de 'slechte' recensies hier. Maar het eten was top! Echt lekker gegeten. 5 gangen en ze waren allemaal met zorg en smaak bereid. Bediening was ook uitstekend, hij was alleen maar dat ging prima. Ambiance wat minder. A la carte zit he gezelliger!

Gegeten op 18 september 2014

mariechristine

Een flinke afknapper. We gingen niet eten via een social deal of zo, maar gewoon a la carte. Toen we zaten te wachten op het hoofdgerecht kregen we op een bordje een droge, bruine boterham, zonder iets er bij. Een klein hapje geprobeerd, de rest laten liggen. Wat slaat dit op voor een restaurant met pretenties? Het hoofdgerecht was lekker, maar heeeel weinig. Voor een klein glaasje rose betaal je 7 euro!
Redelijk gegeten, maar erg duur. Als je een vraag stelt moet het personeel eerst gaan overleggen met de baas, en dan zit jij maar te wachten. Dit restaurant maakt dit soort fouten nu al een jaar of wat. Ze leren er niet van en ze verbeteren niet. Kortom, veel pretenties en veel verwachtingen wekken zonder ze waar te maken!
Je krijgt een gemiddelde kwaliteit en betaalt erg gewoon teveel voor. Dat is vermoedelijk ook de reden warom er zo weinig mensen zaten op een zaterdagavond. Als je niet tevreden bent kom je als klant niet terug. Wij hebben het 2 keer geprobeerd en we geven het op. Ons zien ze er ook niet meer.

Gegeten op 13 september 2014

Proever82512

Heerlijk geheten met vouchers van social deal. Veel mindere recensies gelezen, dus hadden niet veel verwachtingen. Eten was super, lekkere wijn en goede bediening. Zijn altijd mensen die op- of aanmerkingen hebben. Wij gaan beslist nog een keer terug.

Gegeten op 21 augustus 2014

Marie-Lou

Gisteravond gegeten bij Jérôme via een Social Deal. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij goed!! Lekkere gerechten, fraai gepresenteerd en soms verrassend van smaak. En hoewel wij grote eters zijn, vonden wij het gebodene voldoende. Het zeer smakelijke brood dat steeds werd geserveerd zal hier ook debet aan zijn. De jongedame in de bediening werkte efficiënt, was vriendelijk, had oog voor de gasten en wist wat zij serveerde. De wijnkaart vermeldt de huiswijnen niet. Jammer! Moeten ook gewoon op de kaart. Dat het Social Dealmenu in een aparte ruimte werd geserveerd (nagenoeg geheel bezet) hebben wij absoluut niet als storend ervaren. Maar een nieuwe deurstopper mag er wel komen. Wij hebben een leuke avond gehad en genoten van de kookkunsten van de kok.

Gegeten op 14 augustus 2014

Flepper

Gisteravond gaan eten bij Restaurant Jerome. De verwachtingen waren hoog gespannen, want Jeroen Trimbos laat via de social media de mooiste foto’s van de meest heerlijke gerechten langskomen. Na aankomst moesten we een half uur wachten op onze amuse, een stukje geroosterd brood met wat stukjes tomaat erop. Erg lekker, maar niet zo’n lange wachttijd waard. Dit was de voorbode voor een avond met relatief simpele gerechtjes en veel, heel veel wachten. Van de vijf gangen waren er vier koud. Toch hebben we over die 5 gangen 4 uur moeten doen. De gerookte kalfslende was helaas niet te proeven door alle sterke smaken die erop gelegd waren. Daarbij 40 minuten wachten voor een dun klein plakje gerookt vlees, tja... Het brood dat je door de gangen heen moest slepen was koud en droog. Pas bij het laatste stukje brood werd er boter op tafel gezet, maar die was binnen vijf minuten weer verdwenen. Het hoofdgerecht, de parelhoen werd geserveerd met erwten die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen. De ultieme afknapper van de avond. Wij hebben gevraagd waarom alles zo lang moest duren, en het antwoord was ik vind het prettig om de tijd te hebben als ik ga uiteten. Prima, maar jij bent niet de gast. De service was in het begin van de avond heel goed, maar hoe later het werd, hoe slordiger de service verliep. Water dat in je glas geschonken wordt en er gewoon overheen klotst. Een arm die over je bord met eten rijkt om bij te schenken. Niet bepaald professioneel en meer wat je verwacht in een eetcafé dan in een restaurant met een Bib. Overall denk ik dat het restaurant goed verdient aan de social deal. De gerechten waren heel klein en gemaakt met niet dure producten en door het lange lange wachten en weinige eten werd er veel gedronken. Zo te lezen wordt er al drie maanden lang bijna hetzelfde menu geserveerd, wat getuigt van weinig creativiteit. Een erg teleurstellende ervaring voor een avond die begon met zoveel goede hoop. Zeer Bib Gourmand onwaardig. Jammer!!

Gegeten op 1 augustus 2014

Ontevreden31072014

Gaan eten via de Social Deal aanbieding was een grote tegenvaller. Eten was redelijk maar voor een grote eter ietwat kleine porties. Hoofdgerecht een heel klein stukje parelhoen die duidelijk al wat langer lag voordat deze geserveerd werd, erg droog van smaak. En gecombineerd met naar mijn idee diepvrieserwten?! Grootste tegenvaller de gastvrouw notabene! Nooit een klant beledigen lijkt mij les 1 in de horeca en als je daar al bij het eerste drankje mee begint en vervolgens na een opmerking hierover in discussie gaat dan kun je eigenlijk al niets meer goed doen. Kortom hier gaan we nooit meer naar toe, niet zozeer vanwege het eten maar wel door de ergernis van de gastvrouw!
Absoluut niet Bib Gourmand waardig!

Gegeten op 31 juli 2014

Eed

Op een donderdagavond met gebruikmaking van een Social Deal een 5-gangen diner genuttigd bij Jérôme te Valkenburg. De voorgaande recensies geven wat ons betreft een goede indruk van dit restaurant. Ook wij zijn van mening dat de kok(s) kunnen koken. Het gebodene is lekker, echter karig (zowel wat betreft hoeveelheid als wat betreft de gebruikte ingrediënten). Het 5 gangen diner kost normaliter € 55,00. Voor een dergelijke prijs mag je tegenwoordig wel wat meer verwachten dan groenten en een stukje parelhoen. Toen ons vooraf werd gevraagd of wij iets niet lusten gaf mijn partner aan dat zij geen oesters lust. De gerechten van de gangen kwamen echter niet in de buurt van het niveau van een oester (los van de vraag of je oesters lust). In het restaurant was het veel te warm. Dit was kennelijk aanleiding geweest om de rode wijn te koelen, met als gevolg dat gasten van een paar tafels aangaven dat zij dergelijk koude rode wijn niet lusten. Een stuk uit een (bruin aardewerk) bord droeg niet bij aan het geheel. De bediening was matig en denderde over de lawaaierige houten vloer. Op de vraag of ik een glas dessertwijn (van € 7,00) mocht, verwacht je een ander antwoord dan "van mij wel".
Jerome zelf staat in de deels open keuken. Hij bleef in houding en gedrag erg vlak. Van een kok / eigenaar mag je in een dergelijk restaurant wel wat meer enthousiasme en betrokkenheid bij de gasten verwachten. Hij nam niet de moeite om de gasten te begroeten, laat staan om er een praatje mee te maken.
Kortom, wel lekker maar verder geen toegevoegde waarde om er naar terug te gaan.

Gegeten op 24 juli 2014

sjaakiegreumie

Wij zijn vaste bezoeker bij dit restaurant. Wat ons opvalt is dat de kwaliteit van de keuken van een hoog niveau is (en blijft). Recent heerlijk gegeten 4 gangen verrassingsmenu. De porties zijn goed, zien er goed uit, de prijskwaliteitverhouding is uitstekend en er is duidelijk sprake van variatie en inventiviteit. Echter wat begint te steken is de bediening en de inrichting van het restaurant. Wat gaat er allemaal verkeerd? Reservering vergeten (toch plek gekregen op zaterdagavond), ober van dienst heeft het zo druk dat hij niet in staat is zijn gasten te begroeten (de beste man zweet zodanig dat ik dit niet fris meer vind), het duurt ruim 15 minuten voordat we iets te drinken kunnen bestellen, bestellen water met bruis maar krijgen plat water, partner eet geen vlees maar krijgt amuse met vlees, amuse ligt er nog geen 10 seconden en het voorgerecht arriveert al, het wijnarrangement is weinig uitdagend in combinatie met de gerechten met allemaal dezelfde wijntypen (overwegend viognier in combinatie met andere soorten), er wordt wijn geschonken zonder dat er een gerecht komt, we bestellen een viergangenmenu, maar krijgen er 5 (wel maar 4 hoeven te betalen), de bediening maakt geen verpletterende indruk, is niet attent, niet gastvrij en druk bezig met het opvoeren van het eigen kunstje. Als we ergens gaan eten dan is dit voor ons een avond uit. Hier hoort een goede service omlosmakelijk bij. Het valt op dat dit restaurant in toenemende mate tekort in schiet. Erg jammer!
De aankleding van het restaurant is erg smaakgebonden en over smaak valt niet te twisten (absoluut niet de onze) maar bijvoorbeeld het toilet ontstijgt amper het campingniveau.

Gegeten op 11 juli 2014

proever20600

Gegeten op 6 juli 2014

Joseph8

Had tijdje terug 4 social bonnen gekocht om Jérôme eens uit te proberen. Voordat ik ging had ik wat recensies gelezen. Nadat ik die gelezen had maakte ik me beetje zorgen en was bang dat het een grote flop zou worden. Maar gelukkig was er maar weinig van waar wat andere mensen durven te schrijven. We hadden hele lekkere dingen gekregen. Verwachte eigenlijk ook niet anders, ze hebben een Bib Gourmand niet voor niks. Voor een grote eter als mij mocht het iets meer zijn, maar dat probleem heb ik in ieder goed restaurant. De dames die ons bedienden waren heel aardig en verzorgden ons goed. De mensen die ik bij me had waren ook uiterst tevreden. Dus eindconclusie: heel geslaagde avond met een heuse smaak sensatie.

Gegeten op 2 juli 2014

Joris_Vierpitter

Dit restaurant moest het op de avond dat wij er waren echt hebben van de kwaliteit van het eten. De bediening was slordig en ook wel behoorlijk amateuristisch. Brood brengen naar een tafel, omdat de kok je daarop gewezen heeft, en dan niet kijken of er op andere tafels wellicht ook nog behoefte aan wat nieuw brood is, is natuurlijk niet heel sterk. Er werden sowieso heel wat meters doelloos door de zaak gelopen en dat ziet er nooit echt professioneel uit. Ook gaven de dames er duidelijk blijk van eigenlijk niet echt op de hoogte te zijn van het geserveerde. Kortom: type student die wat bijverdient in de horeca.
De entourage kon wat ons betreft ook wel wat beter. Hoewel de zaak mooi ingericht is, ziet het er gewoon niet uit als je de deur open laat staan door er een grote zak rijst voor te leggen. Een nette deurstopper heeft toch echt iets meer uitstraling. Ook het bureau met computer en printer en een hoop papier erop midden in de zaak zou wat ons betreft ook beter wat meer uit het zicht mogen.
Met het eten is gelukkig niet zoveel mis. Erg lekkere gerechtjes, met soms bijzondere smaken. De presentatie is niet altijd even geslaagd, soms zelfs een beetje knullig, maar dat maakt natuurlijk niet dat je hier niet gewoon heel lekker kunt eten. Sterker nog: wij aten hier één van de lekkerste desserts die we in tijden geproefd hadden, zelfs in vergelijking met een aantal sterrenzaken.
De prijs is op zich niet verkeerd, maar dan zou er wel wat meer aandacht voor details die niet direct met het eten te maken hebben moeten komen.

Gegeten op 6 juni 2014

charonne

Wij zijn hier gaan eten met een Social Deal van €27,50. Het was ons erg tegen gevallen en de hoeveelheid was echt triest. Een 5-gangen diner en we hadden echt nog honger op het einde. In het voorgerecht was een crumble verwerkt die ook weer terug kwam in het nagerecht. De wachttijd tussen de gerechten was ongeveer 40minuten. Bij het hoofdgerecht kreeg je slechts een stukje parelhoen van misschien maar 50gram, de smaak was opzicht niet verkeerd, maar nog niet eens een aardappel gerechtje erbij, maar 1 asperge, 1 paddestoel en een creme van doperwten. De combinatie van hangop met spekkoek was ook erg vreemd. Echt een grote tegenvaller!

Gegeten op 29 mei 2014

Lowiekedevos

Voor de 2e keer gegeten bij Jérôme. De eerste keer hadden we een super leuke ervaring. Lekker gegeten en gedronken en een hele leuke bediening. Deze keer was het eten prima in orde. Maar de bediening was bijzonder sacherijnig. Er kon geen lachje af. Het wijnetiket werd voorgelezen. De wijnglazen van het wijnarrangement werden wel erg summier in geschonken. Het wijnarrangement was niet erg bijzonder. Met moeite kregen we rode wijn ipv zoete wijn bij de kaas. Mijn partner nam wel deze wijn maar kreeg te horen dat hij maar een 1/2 glaasje kreeg want het was zo sterk. Een oudere dame vroeg om brood bij de kaas maar kreeg dit niet want er zat al van alles bij. Ja, abrikozen, stroop en een zoet koekje. Is dit gastvrijheid? Ik vind van niet. Jammer hoor!

Gegeten op 3 mei 2014

vanhekken

Afgelopen zondag gegeten bij jerome; we maakte gebruik van de aanbieding van social deal.
We hadden een 5 gangen verrassingsmenu. vooraf werd gevraagd jof e bepaalde dingen niet wenste. Als je dan aangeeft dat je o.a. geen asperges en witlof wilt hebben en je krijgt aspergesoep met stukjes asperges gereserveerd en bij het hoofdgerecht wiltof op het bord bij het overigens vrij vlakke stukje lamsvlees; tja, dan ben je gauw klaar. Misschien handig als je ook iets met het antwoord van de gast doet. De aspergesoep werd trouwens door iedereen te zout bevonden en ook het lamsvlees kon de handen niet op elkaar krijgen.
Het dessert was zonder meer geslaagd en ook de geadviseerde witte wijn was erg goed.
Alles bij elkaar zijn onze verwachtingen niet waar gemaakt. wij vonden zelfs de aanbiedingprijs niet matchen met het gebodene. Jammer, want Jerome is een mooie zaak.
Voor ons werd het een teleurstellende start van ons tripje naar zuid Limburg.

Gegeten op 13 april 2014

11floris

gisteren gegeten bij Jerome, wat we al vaker hadden gedaan. Nu met de social deal aanbieding. Even eerder toch maar eens naar de recensies gekeken. Deze waren een beetje tegenvallend met name over de social deal aanbieding. Wat blijkt het eten is hetzelfde als wat we gewend waren, een gezellige avond gehad, niet apart gezet zoals geschreven werd, of dit zou moeten komen door dat dit een doordeweekse dag was. De bediening vriendelijk en doen hun best. Voor ons een super deal.

Gegeten op 10 april 2014

boris10

Na een aantal eerdere, zeer succesvolle bezoeken, had ik besloten om mijn vriendin voor Valentijn te verrassen met een etentje bij Jerome. Na een goede ontvangst kozen wij voor het 6-gangen verrassingsmenu met begeleidende wijnen. Al snel bleek dat er maar weinig aandacht was voor onze tafel, slechte communicatie / informatie en zeer beperkte interesse. Jammer, dit was ik niet gewend. De rest van de avond bestond ongeveer uit aankondigingen als: 'Dit is een chardonnay uit Spanje *punt*'... je meent het! Een vraag van onze zijde (over de kaas) kon door de bediening niet worden beantwoord, ze zou het even navragen. Op het antwoord wachten we echter nog steeds.

De gerechten volgden elkaar snel, waardoor we zelfs moeite hadden de karige glazen wijn leeg te krijgen. Deze wijnen smaakten overigens heerlijk en waren van goede kwaliteit, echter mag er wat mij betreft best wat ruimer geschonken worden bij een wijnarrangement van bijna 50 euro! Het niveau van de gerechten was niet wat ik van Jerome gewend was, maar; simpele ingrediënten, eenvoudige bereidingen, weinig aandacht voor de opmaak. Ondanks een stevige menuprijs van 66 euro, was het meest bijzondere ingrediënt die avond Hollandse garnalen, daar rijd ik als Randstad'er doorgaans niet voor naar Limburg!

Het hoofdgerecht was entrecote, iets dat ik persoonlijk niet vind passen bij het niveau dat ik van dit restaurant 'gewend' was. Bovendien zat er een groot stuk vet aan het niet al te grote stukje vlees. Een andere tafel kreeg overigens Duif als pièce, een beetje raar aangezien er maar één menu is.

Conclusie: zeer teleurgesteld, zeker aangezien ik al dagen in superlatieven tegen mijn vriendin sprak over wat ze kon verwachten, helaas is dit verre van waargemaakt die avond. Zeker niet Bib Gourmand waardig!

Gegeten op 14 februari 2014

samsam

Echt lekker gegeten bij restaurant Jerome. Wij hadden gekozen voor het 5 gangen verrasings menu. Als entree kregen we filet americaim met ganzelever, tweede gerecht eitje met hollandse garnalen, derde gerecht gebakken visje met rizotto ,bisque en eekhoorntjesbrood. En hoordgerecht rund. Als afsluiting een dessert met banaan. Voor 3 personen waren we 180 euro kwijt. Prima prijs /kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Jérôme in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Jérôme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.