a TripAdvisor company

2. Frans-modern
  3. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 32 42

drella

gisteren gegeten en overnacht. Het eten was geweldig, bediening heel goed en de bijpassende wijnen uitstekend. Het was een lange reis waard!

Gegeten op 12 juni 2015

Stefan-043

Ongeveer 2 maanden geleden met mijn vriendin gaan eten bij restaurant jérôme. We hebben genoten van een 7 gangen diner dat we via groupon hadden gekocht. We werden gang naar gang verrast door de culinaire creatie's van de chef Jeroen Trimbos. En ook de wijnen die werden uitgezocht door de gastheer/sommelier Roy Heutz pasten er prima bij. Kortom zeer zeker genoten en voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 maart 2015

hester5

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met twee personen gegeten en overnacht met een bon van social deal. Wij hadden het 7 gangen verrassing menu. In een fijne ruimte werden wij keurig te woord gestaan en werd er geïnformeerd naar eventuele allergieën/wensen. Wij gaven aan geïnteresseerd te zijn in een wijnarrangement. Hierbij was alles mogelijk naar onze wens en wist het personeel veel te vertellen over de wijnkaart. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een verrassings- 3-gangen wijn arrangement bij het 1e, 3e en 5e gerecht. Het waren heerlijke gerechten. Met name de gamba's, aspergesoep (wow!) en de kalfswang waren verrukkelijk. Persoonlijk was het dessert met een trio van kersen voor mij te zoet. Ook de wijnen die werden geserveerd waren van toegevoegde waarde bij de gerechten.
De service was super. Continue werd het brood aangevuld, een mooie uitleg gegeven over de wijn en gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een heerlijke avond gehad, en zouden restaurant Jerome zeker aanraden. De hotelkamer was simpel/basic, maar heel fijn om na het eten in je bed te kunnen rollen.

Gegeten op 14 maart 2015

Aadd

Gegeten op 28 januari 2015

secret

Jérôme is zo'n restaurant waar je altijd op topniveau eet. Jérôme kookt de sterren van de hemel en geloof me die gaat nog eens een ster halen. Helaas kijken ze bij die sterren niet alleen naar wat er geserveerd wordt, bediening en ambiance moet ook op hoog staan. Daar kan nog wat verbeteren.
Maar het eten is superbe. We hebben weer enorme smaakexplosies mogen ervaren.
Jérôme kookt niet alleen lekker, hij is ook super vriendelijk. Hij serveerde onder andere Tarbot met grotchampignons en gemarineerde andijvie. Coquille met pompoen, sinaasappel en saus van schaaldieren. Werkelijk om nooit te vergeten, zo lekker. En wat te denken van Hert met aardpeer, portsaus en wintertruffel. En Ganzenlevers op krokant brioche en appel. En dat was nog maar een deel van het menu, 7 gangen, amuses en koffieservies voor 89 euro. Bij iedere gang was er een bijpassende wijn voor een meerprijs. Het was geweldig.
We doen het niet elke week, maar nu met de Kerst was het een hoogtepunt. Door het jaar heen heeft hij ook leuke aanbiedingen met mooie prijzen. Wij zijn fan.
De bediening mag wat losser en innemender, de vrouw van de kok is zeer goed thuis in de wijnen en serveert vriendelijk. Het verdere bedienend personeel kwam minder bedreven over. Beetje losser en het is goed.

Gegeten op 25 december 2014

Opama

5 gangenarrangement met wijnen en overnachting: een koopje, de gerechten waren lekker bereid, geen overdreven tierelantijnen van streepjes, bolletjes en dito meer.Eenvoudige huiswijnen, 1 der witte te warm; opvallend gedurfde rode: een Beaujolais primeur die heel drinkbaar was bij het hert. Bediening gereserveerd vriendelijk, goede uitleg bij spijs en drank.
Basale kamer met eigen sanitair.

Gegeten op 14 december 2014

pascal16

Bij Jerome hebben nog gebruik kunnen maken van een soort Groupon aanbieding. Ik was bang dat we hierdoor een minder 4 gangen menu zouden krijgen. Niets was minder waar. Stuk voor stuk een prima gerecht. Zeer de moeite waard.

Gegeten op 27 september 2014

marc150

We zijn hier nu twee keer gaan eten, beide keren een 4-gangen menu waarbij perfect rekening werd gehouden met onze wensen. Ook super omgegaan met mijn lactose-intolerantie. A la minute werd er nog een ander gerecht gemaakt.
Daarnaast ook een bijzonder mooi ingericht restaurant, echt een topper!

Gegeten op 28 november 2014

abygail

Laatst hier gaan eten met de familie, we waren voor de amuse lunch gekomen. Het eten was super! We hadden in totaal 7 gangen met kleine hapjes. De bereiding van de gerechten waren ook heel goed. Elk gerecht is vers bereid met verse producten en dat proef je ook. Je merkt ook echt dat de kok weet wat hij doet en ook producten en verschillende smaken en stijlen durft te combineren. De presentatie was ook top! Alles zag er heel smaakvol uit. De bediening was onder meer ook super, de gerechten werden duidelijk bij elke gang uitgelegd. Je hoefde niet lang te wachten om iets te bestellen en ze waren heel vriendelijk. Het restaurant zelf zag er ook mooi uit en netjes uit. Kortom als je van lekker en culinair eten houdt moet je hier zeker eens naartoe gaan. Ik vind het een absolute aanrader!

Gegeten op 26 oktober 2014

GertG

Via social deal uiteindelijk een plek gevonden bij dit restaurant. De stortbui voorafgaand aan onze binnenkomst had ik beter moeten begrijpen want daarna werd het binnen niet veel beter... Wij waren niet bekend op het reserveringsschema bij degene die zowel verbaal als in lichaamstaal dit onderstreepte.. Rechts een ruimte met prachtig gedekte tafels met linnen, maar daar mocht niemand zitten, bleek.. Wij mochten een klein donker tafeltje met uitzicht op de muur innemen. Daarna bleef het rustig, laat ik er eigenlijk voor dit zgn 'culinaire ' 5- gangenmenu niet teveel woorden voor gebruiken: bediening slecht, empathisch denken en enthousiasme kennen ze niet, schamele gerechten, bijns geen keuze aan open wijnen, nagerecht leek een beetje door toeval tot stand gekomen, er lag wat op mijn bord. Zelfs die € 27,50 was het niet waard.(eigenlijke prijs€55). Het positieve dat te mensen was dat bij het verlaten van het pand de zo'n wel ging schijnen... Helaas, het is toch moeilijk voor sommige ondernemers om gastvrij te zijn en creatief. En verder zou er een straf moeten staan op het verkeerd gebruiken of interpreteren van het woord 'culinair'... Kortom: weer een ervaring rijker:-(

Gegeten op 13 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Jérôme in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Jérôme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.