Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Jérôme

2. Frans-modern
  3. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 32 42

abygail

Laatst hier gaan eten met de familie, we waren voor de amuse lunch gekomen. Het eten was super! We hadden in totaal 7 gangen met kleine hapjes. De bereiding van de gerechten waren ook heel goed. Elk gerecht is vers bereid met verse producten en dat proef je ook. Je merkt ook echt dat de kok weet wat hij doet en ook producten en verschillende smaken en stijlen durft te combineren. De presentatie was ook top! Alles zag er heel smaakvol uit. De bediening was onder meer ook super, de gerechten werden duidelijk bij elke gang uitgelegd. Je hoefde niet lang te wachten om iets te bestellen en ze waren heel vriendelijk. Het restaurant zelf zag er ook mooi uit en netjes uit. Kortom als je van lekker en culinair eten houdt moet je hier zeker eens naartoe gaan. Ik vind het een absolute aanrader!

Gegeten op 26 oktober 2014

GertG

Via social deal uiteindelijk een plek gevonden bij dit restaurant. De stortbui voorafgaand aan onze binnenkomst had ik beter moeten begrijpen want daarna werd het binnen niet veel beter... Wij waren niet bekend op het reserveringsschema bij degene die zowel verbaal als in lichaamstaal dit onderstreepte.. Rechts een ruimte met prachtig gedekte tafels met linnen, maar daar mocht niemand zitten, bleek.. Wij mochten een klein donker tafeltje met uitzicht op de muur innemen. Daarna bleef het rustig, laat ik er eigenlijk voor dit zgn 'culinaire ' 5- gangenmenu niet teveel woorden voor gebruiken: bediening slecht, empathisch denken en enthousiasme kennen ze niet, schamele gerechten, bijns geen keuze aan open wijnen, nagerecht leek een beetje door toeval tot stand gekomen, er lag wat op mijn bord. Zelfs die € 27,50 was het niet waard.(eigenlijke prijs€55). Het positieve dat te mensen was dat bij het verlaten van het pand de zo'n wel ging schijnen... Helaas, het is toch moeilijk voor sommige ondernemers om gastvrij te zijn en creatief. En verder zou er een straf moeten staan op het verkeerd gebruiken of interpreteren van het woord 'culinair'... Kortom: weer een ervaring rijker:-(

Gegeten op 13 juli 2014

Ariecorine

Afgelopen zaterdag onverwachts een weekendje Maastricht/Limburg gedaan.
Op zoek naar een restaurant bleek onze voorkeuren volgeboekt te zijn. Een tafeltje bij Jerôme geboekt. Beetje afwachtend vanwege de recensies.
Het brood vonden wij ook niet smakelijk maar men wil zijn maag toch niet vullen met brood!! We kregen 2 heerlijke amuses en het 3- gangen diner was heerlijk.
De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij wensen het recent gehuwde jonge echtpaar zakelijk en privé veel geluk toe.

Gegeten op 11 oktober 2014

amtpasmans

Na het lezen van de vele uiteenlopende recensies gingen wij gisteren avond met gemengde gevoelens naar restaurant Jerome.
Ontvangst door de jonge gastvrouw was koel en stijf. Ook bij de man in de bediening was nauwelijks een glimlach op het gezicht te bekennen. Dit maakte geen gastvrije indruk en de sfeer enigszins stijf en gespannen. Niet wenselijk bij een restaurant dat door jonge mensen bestierd wordt. Ook niet nodig, want in een praatje blijkt de man in de bediening vriendelijk.
Op onze vraag of we de 5 gangen van de social deal met bijbetaling konden wijzigen in a la carte werd aagegeven dat dit niet mogelijk was. Wel kon een extra gerecht uit de a la carte toegevoegd worden. Dit hebben we niet gedaan en ons uiteindelijk laten verrassen met het 5 gangen menu. Dit was uitstekend! Mooie, smaakvolle gerechten werden geserveerd. Complimenten!
De uitstraling van het linker deel van het restaurant, waar de gasten met social deal geplaatst werden is weinig sfeervol en kil. Hierin is zeker een slag te maken.
Voor het eten zouden wij zeker nog eens terug gaan, in de hoop dat de bediening en uitstraling tzt ook in positieve zin gewijzigd zijn.

Gegeten op 21 september 2014

Luna46a

We hebben gisteren gegeten bij restaurant Jerome in Valkenburg via social deal. Ik was wat huiverig vanwege de 'slechte' recensies hier. Maar het eten was top! Echt lekker gegeten. 5 gangen en ze waren allemaal met zorg en smaak bereid. Bediening was ook uitstekend, hij was alleen maar dat ging prima. Ambiance wat minder. A la carte zit he gezelliger!

Gegeten op 18 september 2014

mariechristine

Een flinke afknapper. We gingen niet eten via een social deal of zo, maar gewoon a la carte. Toen we zaten te wachten op het hoofdgerecht kregen we op een bordje een droge, bruine boterham, zonder iets er bij. Een klein hapje geprobeerd, de rest laten liggen. Wat slaat dit op voor een restaurant met pretenties? Het hoofdgerecht was lekker, maar heeeel weinig. Voor een klein glaasje rose betaal je 7 euro!
Redelijk gegeten, maar erg duur. Als je een vraag stelt moet het personeel eerst gaan overleggen met de baas, en dan zit jij maar te wachten. Dit restaurant maakt dit soort fouten nu al een jaar of wat. Ze leren er niet van en ze verbeteren niet. Kortom, veel pretenties en veel verwachtingen wekken zonder ze waar te maken!
Je krijgt een gemiddelde kwaliteit en betaalt erg gewoon teveel voor. Dat is vermoedelijk ook de reden warom er zo weinig mensen zaten op een zaterdagavond. Als je niet tevreden bent kom je als klant niet terug. Wij hebben het 2 keer geprobeerd en we geven het op. Ons zien ze er ook niet meer.

Gegeten op 13 september 2014

Proever82512

Heerlijk geheten met vouchers van social deal. Veel mindere recensies gelezen, dus hadden niet veel verwachtingen. Eten was super, lekkere wijn en goede bediening. Zijn altijd mensen die op- of aanmerkingen hebben. Wij gaan beslist nog een keer terug.

Gegeten op 21 augustus 2014

Marie-Lou

Gisteravond gegeten bij Jérôme via een Social Deal. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij goed!! Lekkere gerechten, fraai gepresenteerd en soms verrassend van smaak. En hoewel wij grote eters zijn, vonden wij het gebodene voldoende. Het zeer smakelijke brood dat steeds werd geserveerd zal hier ook debet aan zijn. De jongedame in de bediening werkte efficiënt, was vriendelijk, had oog voor de gasten en wist wat zij serveerde. De wijnkaart vermeldt de huiswijnen niet. Jammer! Moeten ook gewoon op de kaart. Dat het Social Dealmenu in een aparte ruimte werd geserveerd (nagenoeg geheel bezet) hebben wij absoluut niet als storend ervaren. Maar een nieuwe deurstopper mag er wel komen. Wij hebben een leuke avond gehad en genoten van de kookkunsten van de kok.

Gegeten op 14 augustus 2014

Flepper

Gisteravond gaan eten bij Restaurant Jerome. De verwachtingen waren hoog gespannen, want Jeroen Trimbos laat via de social media de mooiste foto’s van de meest heerlijke gerechten langskomen. Na aankomst moesten we een half uur wachten op onze amuse, een stukje geroosterd brood met wat stukjes tomaat erop. Erg lekker, maar niet zo’n lange wachttijd waard. Dit was de voorbode voor een avond met relatief simpele gerechtjes en veel, heel veel wachten. Van de vijf gangen waren er vier koud. Toch hebben we over die 5 gangen 4 uur moeten doen. De gerookte kalfslende was helaas niet te proeven door alle sterke smaken die erop gelegd waren. Daarbij 40 minuten wachten voor een dun klein plakje gerookt vlees, tja... Het brood dat je door de gangen heen moest slepen was koud en droog. Pas bij het laatste stukje brood werd er boter op tafel gezet, maar die was binnen vijf minuten weer verdwenen. Het hoofdgerecht, de parelhoen werd geserveerd met erwten die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen. De ultieme afknapper van de avond. Wij hebben gevraagd waarom alles zo lang moest duren, en het antwoord was ik vind het prettig om de tijd te hebben als ik ga uiteten. Prima, maar jij bent niet de gast. De service was in het begin van de avond heel goed, maar hoe later het werd, hoe slordiger de service verliep. Water dat in je glas geschonken wordt en er gewoon overheen klotst. Een arm die over je bord met eten rijkt om bij te schenken. Niet bepaald professioneel en meer wat je verwacht in een eetcafé dan in een restaurant met een Bib. Overall denk ik dat het restaurant goed verdient aan de social deal. De gerechten waren heel klein en gemaakt met niet dure producten en door het lange lange wachten en weinige eten werd er veel gedronken. Zo te lezen wordt er al drie maanden lang bijna hetzelfde menu geserveerd, wat getuigt van weinig creativiteit. Een erg teleurstellende ervaring voor een avond die begon met zoveel goede hoop. Zeer Bib Gourmand onwaardig. Jammer!!

Gegeten op 1 augustus 2014

Ontevreden31072014

Gaan eten via de Social Deal aanbieding was een grote tegenvaller. Eten was redelijk maar voor een grote eter ietwat kleine porties. Hoofdgerecht een heel klein stukje parelhoen die duidelijk al wat langer lag voordat deze geserveerd werd, erg droog van smaak. En gecombineerd met naar mijn idee diepvrieserwten?! Grootste tegenvaller de gastvrouw notabene! Nooit een klant beledigen lijkt mij les 1 in de horeca en als je daar al bij het eerste drankje mee begint en vervolgens na een opmerking hierover in discussie gaat dan kun je eigenlijk al niets meer goed doen. Kortom hier gaan we nooit meer naar toe, niet zozeer vanwege het eten maar wel door de ergernis van de gastvrouw!
Absoluut niet Bib Gourmand waardig!

Gegeten op 31 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Jérôme in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Jérôme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.