a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 32 42

edacampo

Eten is uitstekend, de bediening is goed, het decor daar moet je van houden, Maar dat is niet helemaal mijn smaak, wij hadden onze keuze gemaakt voor het 6 gangen diner, einige minpuntje was wel een hele lange zit, naar mijnmening mag het wel iets sneller, Maar beslist een aanrader, wij komen op 14 februari graag terg

Gegeten op 19 december 2015

petra219

Ik kan niet anders dan enorm enthousiast zijn over dit restaurant.
Ook wij hadden een groupon voucher zoals anderen voor ons.
Dag zelf ga ik dan door de reviews op Iens om te kijken welke ervaringen wij delen en welke juist niet.

We kregen een tafel aan de "goede" kant zoals sommigen dat zouden vinden. De kant MET tafelkleden :)
Bediening was erg vriendelijk, ze begrepen vrij snel dat wij wijnliefhebbers zijn en vertelde duidelijk dat er een bijpassend wijnarrangement mogelijk is en dat deze ook aan te passen was naar een BOB arrangement. Kosten werden ook vermeld.

De gerechten en amuses waren lekker en ook mooi op de borden samengesteld, we houden ervan een goed restaurant dat op de borden kleine schilderijtjes maakt. Oog strelend en ook zeker een genot om te eten.

Ervoor nog even door Valkenburg gelopen om de kerstsfeer op te pikken.

Gegeten op 4 december 2015

Annetk1

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn vriend gegeten bij restaurant Jérome. Ik had enkele weken geleden via Groupon een aanbieding gekocht voor een 5 gangenmenu incl. amuses.

Wij hebben genoten van het verrassende menu. Alles is met zorg en liefde bereid en dat proef je. Iedere gang was een smaakexplosie. De dames die ons bedienden waren zeer vriendelijk en zij weten precies hoe het hoort. De ruime opstelling van de tafels maakt het etentje extra intiem. Je hebt niet het gevoel, zoals soms bij andere restaurants is, dat iemand anders op je bord zit te kijken. Mijn vriend koos voor een wijnarrangement bij het menu. De wijnen smaakten goed en sloten mooi aan op de gerechten. De combinatie van dit alles zorgde er voor dat wij een heerlijke avond hebben gehad.

Ik wil hier nog aan toevoegen dat het feit dat wij een Groupon-bon hadden, geen enkel verschil maakte. Wij kregen dezelfde gerechten als andere gasten en werden net zo keurig behandeld

Gegeten op 19 december 2015

edinshga

Juupie70

Het 5-gangen diner was voortreffelijk. Het nagerecht; brie, had wat afwisselender gekund maar was zeker ook de moeite. Personeel bekwaam en vriendelijk, inrichting ook met smaak, maar als tip; leg in het voorste gedeelte ook tafellakens op, de kwaliteit van het eten verdient dit!

Gegeten op 22 oktober 2015

robzwanenburg

Kwam een tijdje geleden even aan de praat met Jeroen en mijn vraag was wat zijn ervaring met vegetarisch en vooral veganistisch was: "wel klanten met allergie problemen maar veganistisch heel weinig". Mijn vraag: zou je voor ons een veganistisch menu kunnen maken ook nog met allergie probleempjes erbij ? " Doe ik" , zei Jeroen.
Zondag 18 oktober j.l. hebben we genoten van een mooi 4 g menu. Was een smaakvolle ervaring en waarbij hij zijn creativiteit absoluut heeft getoond.
Tevens een prachtige wijnbegeleiding: Lugana Riserva 2012.

Dus is dit restaurant ook een tip voor vegetariërs en veganisten !
Echter wel ruim van te voren kenbaar maken aan de chef !

Tot ziens Jeroen !

Gegeten op 18 oktober 2015

drella

gisteren gegeten en overnacht. Het eten was geweldig, bediening heel goed en de bijpassende wijnen uitstekend. Het was een lange reis waard!

Gegeten op 12 juni 2015

Stefan-043

Ongeveer 2 maanden geleden met mijn vriendin gaan eten bij restaurant jérôme. We hebben genoten van een 7 gangen diner dat we via groupon hadden gekocht. We werden gang naar gang verrast door de culinaire creatie's van de chef Jeroen Trimbos. En ook de wijnen die werden uitgezocht door de gastheer/sommelier Roy Heutz pasten er prima bij. Kortom zeer zeker genoten en voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 25 maart 2015

hester5

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met twee personen gegeten en overnacht met een bon van social deal. Wij hadden het 7 gangen verrassing menu. In een fijne ruimte werden wij keurig te woord gestaan en werd er geïnformeerd naar eventuele allergieën/wensen. Wij gaven aan geïnteresseerd te zijn in een wijnarrangement. Hierbij was alles mogelijk naar onze wens en wist het personeel veel te vertellen over de wijnkaart. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een verrassings- 3-gangen wijn arrangement bij het 1e, 3e en 5e gerecht. Het waren heerlijke gerechten. Met name de gamba's, aspergesoep (wow!) en de kalfswang waren verrukkelijk. Persoonlijk was het dessert met een trio van kersen voor mij te zoet. Ook de wijnen die werden geserveerd waren van toegevoegde waarde bij de gerechten.
De service was super. Continue werd het brood aangevuld, een mooie uitleg gegeven over de wijn en gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een heerlijke avond gehad, en zouden restaurant Jerome zeker aanraden. De hotelkamer was simpel/basic, maar heel fijn om na het eten in je bed te kunnen rollen.

Gegeten op 14 maart 2015

Aadd

Gegeten op 28 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Jérôme in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Jérôme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.