Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Jérôme

3. Topper 2014
  4. 100% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 32 42

Proever82512

Heerlijk geheten met vouchers van social deal. Veel mindere recensies gelezen, dus hadden niet veel verwachtingen. Eten was super, lekkere wijn en goede bediening. Zijn altijd mensen die op- of aanmerkingen hebben. Wij gaan beslist nog een keer terug.

Gegeten op 21 augustus 2014

Marie-Lou

Gisteravond gegeten bij Jérôme via een Social Deal. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij goed!! Lekkere gerechten, fraai gepresenteerd en soms verrassend van smaak. En hoewel wij grote eters zijn, vonden wij het gebodene voldoende. Het zeer smakelijke brood dat steeds werd geserveerd zal hier ook debet aan zijn. De jongedame in de bediening werkte efficiënt, was vriendelijk, had oog voor de gasten en wist wat zij serveerde. De wijnkaart vermeldt de huiswijnen niet. Jammer! Moeten ook gewoon op de kaart. Dat het Social Dealmenu in een aparte ruimte werd geserveerd (nagenoeg geheel bezet) hebben wij absoluut niet als storend ervaren. Maar een nieuwe deurstopper mag er wel komen. Wij hebben een leuke avond gehad en genoten van de kookkunsten van de kok.

Gegeten op 14 augustus 2014

Flepper

Gisteravond gaan eten bij Restaurant Jerome. De verwachtingen waren hoog gespannen, want Jeroen Trimbos laat via de social media de mooiste foto’s van de meest heerlijke gerechten langskomen. Na aankomst moesten we een half uur wachten op onze amuse, een stukje geroosterd brood met wat stukjes tomaat erop. Erg lekker, maar niet zo’n lange wachttijd waard. Dit was de voorbode voor een avond met relatief simpele gerechtjes en veel, heel veel wachten. Van de vijf gangen waren er vier koud. Toch hebben we over die 5 gangen 4 uur moeten doen. De gerookte kalfslende was helaas niet te proeven door alle sterke smaken die erop gelegd waren. Daarbij 40 minuten wachten voor een dun klein plakje gerookt vlees, tja... Het brood dat je door de gangen heen moest slepen was koud en droog. Pas bij het laatste stukje brood werd er boter op tafel gezet, maar die was binnen vijf minuten weer verdwenen. Het hoofdgerecht, de parelhoen werd geserveerd met erwten die smaakten alsof ze uit de diepvries kwamen. De ultieme afknapper van de avond. Wij hebben gevraagd waarom alles zo lang moest duren, en het antwoord was ik vind het prettig om de tijd te hebben als ik ga uiteten. Prima, maar jij bent niet de gast. De service was in het begin van de avond heel goed, maar hoe later het werd, hoe slordiger de service verliep. Water dat in je glas geschonken wordt en er gewoon overheen klotst. Een arm die over je bord met eten rijkt om bij te schenken. Niet bepaald professioneel en meer wat je verwacht in een eetcafé dan in een restaurant met een Bib. Overall denk ik dat het restaurant goed verdient aan de social deal. De gerechten waren heel klein en gemaakt met niet dure producten en door het lange lange wachten en weinige eten werd er veel gedronken. Zo te lezen wordt er al drie maanden lang bijna hetzelfde menu geserveerd, wat getuigt van weinig creativiteit. Een erg teleurstellende ervaring voor een avond die begon met zoveel goede hoop. Zeer Bib Gourmand onwaardig. Jammer!!

Gegeten op 1 augustus 2014

Ontevreden31072014

Gaan eten via de Social Deal aanbieding was een grote tegenvaller. Eten was redelijk maar voor een grote eter ietwat kleine porties. Hoofdgerecht een heel klein stukje parelhoen die duidelijk al wat langer lag voordat deze geserveerd werd, erg droog van smaak. En gecombineerd met naar mijn idee diepvrieserwten?! Grootste tegenvaller de gastvrouw notabene! Nooit een klant beledigen lijkt mij les 1 in de horeca en als je daar al bij het eerste drankje mee begint en vervolgens na een opmerking hierover in discussie gaat dan kun je eigenlijk al niets meer goed doen. Kortom hier gaan we nooit meer naar toe, niet zozeer vanwege het eten maar wel door de ergernis van de gastvrouw!
Absoluut niet Bib Gourmand waardig!

Gegeten op 31 juli 2014

Eed

Op een donderdagavond met gebruikmaking van een Social Deal een 5-gangen diner genuttigd bij Jérôme te Valkenburg. De voorgaande recensies geven wat ons betreft een goede indruk van dit restaurant. Ook wij zijn van mening dat de kok(s) kunnen koken. Het gebodene is lekker, echter karig (zowel wat betreft hoeveelheid als wat betreft de gebruikte ingrediënten). Het 5 gangen diner kost normaliter € 55,00. Voor een dergelijke prijs mag je tegenwoordig wel wat meer verwachten dan groenten en een stukje parelhoen. Toen ons vooraf werd gevraagd of wij iets niet lusten gaf mijn partner aan dat zij geen oesters lust. De gerechten van de gangen kwamen echter niet in de buurt van het niveau van een oester (los van de vraag of je oesters lust). In het restaurant was het veel te warm. Dit was kennelijk aanleiding geweest om de rode wijn te koelen, met als gevolg dat gasten van een paar tafels aangaven dat zij dergelijk koude rode wijn niet lusten. Een stuk uit een (bruin aardewerk) bord droeg niet bij aan het geheel. De bediening was matig en denderde over de lawaaierige houten vloer. Op de vraag of ik een glas dessertwijn (van € 7,00) mocht, verwacht je een ander antwoord dan "van mij wel".
Jerome zelf staat in de deels open keuken. Hij bleef in houding en gedrag erg vlak. Van een kok / eigenaar mag je in een dergelijk restaurant wel wat meer enthousiasme en betrokkenheid bij de gasten verwachten. Hij nam niet de moeite om de gasten te begroeten, laat staan om er een praatje mee te maken.
Kortom, wel lekker maar verder geen toegevoegde waarde om er naar terug te gaan.

Gegeten op 24 juli 2014

sjaakiegreumie

Wij zijn vaste bezoeker bij dit restaurant. Wat ons opvalt is dat de kwaliteit van de keuken van een hoog niveau is (en blijft). Recent heerlijk gegeten 4 gangen verrassingsmenu. De porties zijn goed, zien er goed uit, de prijskwaliteitverhouding is uitstekend en er is duidelijk sprake van variatie en inventiviteit. Echter wat begint te steken is de bediening en de inrichting van het restaurant. Wat gaat er allemaal verkeerd? Reservering vergeten (toch plek gekregen op zaterdagavond), ober van dienst heeft het zo druk dat hij niet in staat is zijn gasten te begroeten (de beste man zweet zodanig dat ik dit niet fris meer vind), het duurt ruim 15 minuten voordat we iets te drinken kunnen bestellen, bestellen water met bruis maar krijgen plat water, partner eet geen vlees maar krijgt amuse met vlees, amuse ligt er nog geen 10 seconden en het voorgerecht arriveert al, het wijnarrangement is weinig uitdagend in combinatie met de gerechten met allemaal dezelfde wijntypen (overwegend viognier in combinatie met andere soorten), er wordt wijn geschonken zonder dat er een gerecht komt, we bestellen een viergangenmenu, maar krijgen er 5 (wel maar 4 hoeven te betalen), de bediening maakt geen verpletterende indruk, is niet attent, niet gastvrij en druk bezig met het opvoeren van het eigen kunstje. Als we ergens gaan eten dan is dit voor ons een avond uit. Hier hoort een goede service omlosmakelijk bij. Het valt op dat dit restaurant in toenemende mate tekort in schiet. Erg jammer!
De aankleding van het restaurant is erg smaakgebonden en over smaak valt niet te twisten (absoluut niet de onze) maar bijvoorbeeld het toilet ontstijgt amper het campingniveau.

Gegeten op 11 juli 2014

proever20600

Gegeten op 6 juli 2014

Joseph8

Had tijdje terug 4 social bonnen gekocht om Jérôme eens uit te proberen. Voordat ik ging had ik wat recensies gelezen. Nadat ik die gelezen had maakte ik me beetje zorgen en was bang dat het een grote flop zou worden. Maar gelukkig was er maar weinig van waar wat andere mensen durven te schrijven. We hadden hele lekkere dingen gekregen. Verwachte eigenlijk ook niet anders, ze hebben een Bib Gourmand niet voor niks. Voor een grote eter als mij mocht het iets meer zijn, maar dat probleem heb ik in ieder goed restaurant. De dames die ons bedienden waren heel aardig en verzorgden ons goed. De mensen die ik bij me had waren ook uiterst tevreden. Dus eindconclusie: heel geslaagde avond met een heuse smaak sensatie.

Gegeten op 2 juli 2014

Joris_Vierpitter

Dit restaurant moest het op de avond dat wij er waren echt hebben van de kwaliteit van het eten. De bediening was slordig en ook wel behoorlijk amateuristisch. Brood brengen naar een tafel, omdat de kok je daarop gewezen heeft, en dan niet kijken of er op andere tafels wellicht ook nog behoefte aan wat nieuw brood is, is natuurlijk niet heel sterk. Er werden sowieso heel wat meters doelloos door de zaak gelopen en dat ziet er nooit echt professioneel uit. Ook gaven de dames er duidelijk blijk van eigenlijk niet echt op de hoogte te zijn van het geserveerde. Kortom: type student die wat bijverdient in de horeca.
De entourage kon wat ons betreft ook wel wat beter. Hoewel de zaak mooi ingericht is, ziet het er gewoon niet uit als je de deur open laat staan door er een grote zak rijst voor te leggen. Een nette deurstopper heeft toch echt iets meer uitstraling. Ook het bureau met computer en printer en een hoop papier erop midden in de zaak zou wat ons betreft ook beter wat meer uit het zicht mogen.
Met het eten is gelukkig niet zoveel mis. Erg lekkere gerechtjes, met soms bijzondere smaken. De presentatie is niet altijd even geslaagd, soms zelfs een beetje knullig, maar dat maakt natuurlijk niet dat je hier niet gewoon heel lekker kunt eten. Sterker nog: wij aten hier één van de lekkerste desserts die we in tijden geproefd hadden, zelfs in vergelijking met een aantal sterrenzaken.
De prijs is op zich niet verkeerd, maar dan zou er wel wat meer aandacht voor details die niet direct met het eten te maken hebben moeten komen.

Gegeten op 6 juni 2014

charonne

Wij zijn hier gaan eten met een Social Deal van €27,50. Het was ons erg tegen gevallen en de hoeveelheid was echt triest. Een 5-gangen diner en we hadden echt nog honger op het einde. In het voorgerecht was een crumble verwerkt die ook weer terug kwam in het nagerecht. De wachttijd tussen de gerechten was ongeveer 40minuten. Bij het hoofdgerecht kreeg je slechts een stukje parelhoen van misschien maar 50gram, de smaak was opzicht niet verkeerd, maar nog niet eens een aardappel gerechtje erbij, maar 1 asperge, 1 paddestoel en een creme van doperwten. De combinatie van hangop met spekkoek was ook erg vreemd. Echt een grote tegenvaller!

Gegeten op 29 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Jérôme in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Jérôme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.