a TripAdvisor company

Bij Bomans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 023 547 45 20

aGirbes

In een verzorgde ambiance, met vriendelijke, betrokken en efficiënte bediening kun je genieten van een voortreffelijke maaltijd. Het 3-gangen diner is altijd zeer goed en verzorgd. Het zijn vrij klassieke gerechten die prima voldoen, bereid door de uitstekende kok. Enig puntje van kritiek is dat de menukaart misschien af en toe zou kunnen wijzigen.
Zeker als je kijkt naar money-for-value scoort dit Heemsteedse restaurant heel hoog. Vreemd genoeg hebben de Heemstedenaren het restaurant in de avond nog onvoldoende ontdekt. Hier moet je niet de meest verfijnde exotische bijzondere gerechten zoeken, maar voor een exquise maaltijd ben je hier goed af.

Gegeten op 5 maart 2016

Anne-Klaver

Weer eens een bezoek gebracht aan Bij Bomans, wat een heerlijkheid!
Zowel de locatie, het personeel als de lunch zelf.

Meer dan goed gegeten, deze keer het boerenbrood met de gamba's
Het personeel was wederom vriendelijk & bekwaam.

Blijft 1 van mijn favoriete plekken in Heemstede & omgeving!

Gegeten op 18 december 2015

SSch

In een woord fantastisch. Goede service en gezellige bediening. Alleen de trap naar entree is niet zo prettig begaanbaar maar wij hoorden van de gastheer dat je ook achterom kunt via parkeerplaats. Misschien wel verstandig om dat bij de trap aan te geven.

Gegeten op 16 oktober 2015

Pierre_65

We waren met 6 volwassenen bij Bomans en hebben hier in het verleden vaker goed gegeten.
Voorgerechten: Rundercarpaccio, gebakken boeren brie, salade met lamsham.
Hoofdgerechten: Ierse biefstuk, gebakken lengfilet, oosters gemarineerde zalmfilet

Voorgerecht en hoofdgerecht waren op zich prima van smaak en uiterlijk net als eerder.

Maar wat achteruit gegaan is eruis wat er om heen zit:
- 2 puntzakken friet voor en 1 klein saladebordje voor 6 personen. Dat vind ik gierig.
- Een ongeïnteresseerde en ondeskundige jonge ober. Kwam wat sullig over.
- Gekunstelde desserts (vijgencompote, passievruchtenparfait met frambozencouli en krokante flensjes); weinig smaakvol en veel te weinig voor Eur7

Bomans, jullie koken lekker maar het is tijd om je service erom heen te verhogen.

Gegeten op 1 augustus 2015

BarbaraG

Prima lunch op het terras op een stralende zonnige dag. Bediening had iets sneller gekund maar werd meer dan gecompenseerd door de heerlijke lunch. Ook de presentatie van de lunch was prima, zag er feestelijk uit.
Prima gegeten en genoten van een heerlijk ontspannen lunch aan het water.

Gegeten op 13 mei 2015

Anne-Klaver

Heerlijk geluncht op deze prachtige zomerse dag, het terras aan het water is heerlijk vertoeven.
We hadden plek op de lounge bank, en genoten heerlijk van ons wijntje. Het personeel is vriendelijk en heeft kennis van de wijnen/gerechten.
Ondanks de drukte werd er goed aandacht aan alle gasten besteed. Lang wachten was niet nodig en de glazen bleven gevuld. De lunch zag er meer dan goed uit en is absoluut een herhaling waard! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onze complimenten voor de bediening & keuken!

Gegeten op 15 april 2015

rombertus

Heerlijk geluncht na een uitgebreide wandeling door Groenendaal. Grote salades, mijne met prima tonijn. veel open wijn keus. Grote frieten in papieren zak maken het compleet. Hartelijke bediening die mee denkt en humor heeft. Ook nagerechten smaken heerlijk. Ondanks regen buiten zwemmen eenden langs en smaakt een tweede kopje koffie daardoor extra lekker. Gauw een keer op de vlonder in de zon proberen!

Gegeten op 26 maart 2015

RestaurantOntdekker

Zonder reservering prima gedineerd bij Bij Bomans. Interieur ziet er verzorgd uit en de kaart is oke. Ontvangst en bediening verder zeer vriendelijk. Kortom, leuke tent en wij komen graag nog eens terug.

Gegeten op 19 december 2014

Bonapetit

Na een eerdere goede ervaring nogmaals wezen lunchen heerlijk aan het water bij Bij Bomans.
Net als de vorige keer weer de carpaccio op donkerbruin brood, naar mijn mening mag de smaak van de dressing/saus die voor het vlees gebruikt word wat zouter maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Verder niets aan te merken op service en op het eten. De huiswijn mag er wat mij betreft uit, komt totaal niet overeen met de sfeer dat het bedrijf uitstraalt.
Het decor van het restaurant is prima en van deze tijd.

Gegeten op 20 september 2014

anny1

Voor de derde keer gegeten en weer tot volle tevredenheid! Zeer vriendelijke personeel, lekker eten en een zeer gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding perfect! Gaan zeker binnenkort weer!

Gegeten op 3 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Bij Bomans in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over Bij Bomans. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.