Bij Bomans

• 8.0

• 7.9

Carolien001
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had wel eens bij Bij Bomans geluncht, wat overigens prima was, maar nog niet gedineerd: En dat overtrof mijn verwachtingen! De tonijntartaar bleek, net als de gebakken brie, fantastisch te smaken en ook de Gamba's waren heerlijk. We hebben met zijn drieën heerlijk van het 3-gangenmenu genoten en de bediening was vriendelijk en relaxt. Kortom, we hebben er weer een prima eetadres bij in Heemstede!!

Gegeten op 9 november 2013

Sander_Boon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op dinsdag 22 oktober hebben wij geluncht Bij Bomans. Het is een brasserie met een bijzondere ligging aan het water midden in Heemstede. De zon scheen en dat maakte de locatie nog meer bijzonder. Het is een gezellige brasserie met een moderne inrichting. De lunchkaart is erg gevarieerd met smaakvolle keuzes.
Wij hadden een salade en een club sandwich en deze waren alle twee zowel visueel als qua smaak prima. De service is goed en netjes. Met andere woorden een aanrader en een locatie waar we zeker vaker heen gaan.

Gegeten op 22 oktober 2013

Doemijmaaritalie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier verschillende keren tussen de middag gelunched. Elke keer was het heerlijk, de bediening to the point en vriendelijk.
Een pluim voor bij Bomans

Gegeten op 27 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Bij Bomans in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over Bij Bomans. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!