a TripAdvisor company

Bij Bomans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 023 547 45 20

BarbaraG

Prima lunch op het terras op een stralende zonnige dag. Bediening had iets sneller gekund maar werd meer dan gecompenseerd door de heerlijke lunch. Ook de presentatie van de lunch was prima, zag er feestelijk uit.
Prima gegeten en genoten van een heerlijk ontspannen lunch aan het water.

Gegeten op 13 mei 2015

Anne-Klaver

Heerlijk geluncht op deze prachtige zomerse dag, het terras aan het water is heerlijk vertoeven.
We hadden plek op de lounge bank, en genoten heerlijk van ons wijntje. Het personeel is vriendelijk en heeft kennis van de wijnen/gerechten.
Ondanks de drukte werd er goed aandacht aan alle gasten besteed. Lang wachten was niet nodig en de glazen bleven gevuld. De lunch zag er meer dan goed uit en is absoluut een herhaling waard! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Onze complimenten voor de bediening & keuken!

Gegeten op 15 april 2015

rombertus

Heerlijk geluncht na een uitgebreide wandeling door Groenendaal. Grote salades, mijne met prima tonijn. veel open wijn keus. Grote frieten in papieren zak maken het compleet. Hartelijke bediening die mee denkt en humor heeft. Ook nagerechten smaken heerlijk. Ondanks regen buiten zwemmen eenden langs en smaakt een tweede kopje koffie daardoor extra lekker. Gauw een keer op de vlonder in de zon proberen!

Gegeten op 26 maart 2015

RestaurantOntdekker

Zonder reservering prima gedineerd bij Bij Bomans. Interieur ziet er verzorgd uit en de kaart is oke. Ontvangst en bediening verder zeer vriendelijk. Kortom, leuke tent en wij komen graag nog eens terug.

Gegeten op 19 december 2014

Bonapetit

Na een eerdere goede ervaring nogmaals wezen lunchen heerlijk aan het water bij Bij Bomans.
Net als de vorige keer weer de carpaccio op donkerbruin brood, naar mijn mening mag de smaak van de dressing/saus die voor het vlees gebruikt word wat zouter maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Verder niets aan te merken op service en op het eten. De huiswijn mag er wat mij betreft uit, komt totaal niet overeen met de sfeer dat het bedrijf uitstraalt.
Het decor van het restaurant is prima en van deze tijd.

Gegeten op 20 september 2014

anny1

Voor de derde keer gegeten en weer tot volle tevredenheid! Zeer vriendelijke personeel, lekker eten en een zeer gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding perfect! Gaan zeker binnenkort weer!

Gegeten op 3 oktober 2014

Jstt

Gelunched op deze mooie locatie aan het water. Het eten was lekker maar niet echt heel bijzonder. Minpunt is dat ze geen kraanwater serveren.

Gegeten op 5 september 2014

Lienus

Na lange tijd weer eens aangeschoven in dit prachtig ingerichte restaurant aan het water. Het viel ons op dat er rond lunchtijd bijna niemand zat.
De kaart zag er prima uit, wel wat aan de dure kant voor lunchgerechten.
Glaasje wijn aan de magere kant..... Vlotte bediening dat wel.
Carpaccio en twee kleine hamburgertjes besteld. Wat een teleurstelling, de beef was te dik gesneden en kwam kennelijk regelrecht uit de diepvries, bij het eten ontstond er een soort slijmbal , bah, niet opgegeten. Stokbrood was prima en ook de frietjes van tafelgenoot waren goed. De twee hamburgertjes waren smakeloos en te droog, ook niet opgegeten. Serveerster bood excuses aan en trok 1 wijntje en kop koffie (was overigens lekkere koffie) van de rekening. Toch nog 56 euro betaald. Ons zien ze niet meer, erg jammer van zo'n mooie locatie. Vroeger was het toch een prima tent!

Gegeten op 20 mei 2014

dewereld

Na een keer met een vriendin te hebben geluncht gingen we nu voor het diner. Op een dinsdag avond komen we binnen en er zat 1 tweetje. We werden hartelijk ontvangen door de gast heer kregen een leuke tafel aangewezen. Dit werd al snel op gevuld door meerdere tafels.Na een korte blik in de menu kaart ( die ff niet helemaal klopte met hun site) toch een keuze gemaakt. Beide kabeljauwwang vooraf ( echt super) en m'n partner rib eye en mijzelf gamba romige piri piri, het was echt super . Lekker wijnen en nog een heerlijk dessert maakte het helemaal af. We hebben een heerlijke avond gehad. 'Bij Bomans' dank jullie wel

Gegeten op 29 april 2014

Carolien001

Ik had wel eens bij Bij Bomans geluncht, wat overigens prima was, maar nog niet gedineerd: En dat overtrof mijn verwachtingen! De tonijntartaar bleek, net als de gebakken brie, fantastisch te smaken en ook de Gamba's waren heerlijk. We hebben met zijn drieën heerlijk van het 3-gangenmenu genoten en de bediening was vriendelijk en relaxt. Kortom, we hebben er weer een prima eetadres bij in Heemstede!!

Gegeten op 9 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Bij Bomans in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over Bij Bomans. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.