Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bij Bomans

1. Frans

Bij Bomans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 023 547 45 20

anny1

Voor de derde keer gegeten en weer tot volle tevredenheid! Zeer vriendelijke personeel, lekker eten en een zeer gezellige sfeer. Prijs kwaliteit verhouding perfect! Gaan zeker binnenkort weer!

Gegeten op 3 oktober 2014

Jstt

Gelunched op deze mooie locatie aan het water. Het eten was lekker maar niet echt heel bijzonder. Minpunt is dat ze geen kraanwater serveren.

Gegeten op 5 september 2014

Lienus

Na lange tijd weer eens aangeschoven in dit prachtig ingerichte restaurant aan het water. Het viel ons op dat er rond lunchtijd bijna niemand zat.
De kaart zag er prima uit, wel wat aan de dure kant voor lunchgerechten.
Glaasje wijn aan de magere kant..... Vlotte bediening dat wel.
Carpaccio en twee kleine hamburgertjes besteld. Wat een teleurstelling, de beef was te dik gesneden en kwam kennelijk regelrecht uit de diepvries, bij het eten ontstond er een soort slijmbal , bah, niet opgegeten. Stokbrood was prima en ook de frietjes van tafelgenoot waren goed. De twee hamburgertjes waren smakeloos en te droog, ook niet opgegeten. Serveerster bood excuses aan en trok 1 wijntje en kop koffie (was overigens lekkere koffie) van de rekening. Toch nog 56 euro betaald. Ons zien ze niet meer, erg jammer van zo'n mooie locatie. Vroeger was het toch een prima tent!

Gegeten op 20 mei 2014

dewereld

Na een keer met een vriendin te hebben geluncht gingen we nu voor het diner. Op een dinsdag avond komen we binnen en er zat 1 tweetje. We werden hartelijk ontvangen door de gast heer kregen een leuke tafel aangewezen. Dit werd al snel op gevuld door meerdere tafels.Na een korte blik in de menu kaart ( die ff niet helemaal klopte met hun site) toch een keuze gemaakt. Beide kabeljauwwang vooraf ( echt super) en m'n partner rib eye en mijzelf gamba romige piri piri, het was echt super . Lekker wijnen en nog een heerlijk dessert maakte het helemaal af. We hebben een heerlijke avond gehad. 'Bij Bomans' dank jullie wel

Gegeten op 29 april 2014

Carolien001

Ik had wel eens bij Bij Bomans geluncht, wat overigens prima was, maar nog niet gedineerd: En dat overtrof mijn verwachtingen! De tonijntartaar bleek, net als de gebakken brie, fantastisch te smaken en ook de Gamba's waren heerlijk. We hebben met zijn drieën heerlijk van het 3-gangenmenu genoten en de bediening was vriendelijk en relaxt. Kortom, we hebben er weer een prima eetadres bij in Heemstede!!

Gegeten op 9 november 2013

Sander_Boon

Op dinsdag 22 oktober hebben wij geluncht Bij Bomans. Het is een brasserie met een bijzondere ligging aan het water midden in Heemstede. De zon scheen en dat maakte de locatie nog meer bijzonder. Het is een gezellige brasserie met een moderne inrichting. De lunchkaart is erg gevarieerd met smaakvolle keuzes.
Wij hadden een salade en een club sandwich en deze waren alle twee zowel visueel als qua smaak prima. De service is goed en netjes. Met andere woorden een aanrader en een locatie waar we zeker vaker heen gaan.

Gegeten op 22 oktober 2013

Doemijmaaritalie

Hier verschillende keren tussen de middag gelunched. Elke keer was het heerlijk, de bediening to the point en vriendelijk.
Een pluim voor bij Bomans

Gegeten op 27 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Bij Bomans in Heemstede

Schrijf hieronder je recensie over Bij Bomans. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.