Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurante Pizzeria Pompei

1. Restaurant
  2. Italiaans

Restaurante Pizzeria Pompei

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 033 463 45 14

kayleigh1

Prima restaurant, de pizza's zijn erg lekker evenals de pasta's. Risotto is af te raden. Voor de rest een fijne pizzeria met een leuke bediening.

Gegeten op 14 juni 2014

mirjam50

Vandaag hier met 8 dames gegeten. De pizza's zijn heerlijk. Bodem lekker knapperig, verse ingrediënten op de pizza's. Prijs kwaliteit is helemaal goed.

Gegeten op 27 september 2014

lianne11

Wij komen hier regelmatig eten, ligging in het centrum van Amersfoort is perfect.
Vanwege de oude, maar wel zo gezellige inrichting voel je je gelijk op je gemak.
Het eten zowel de antipasta's, pasta's en de pizza's zijn heerlijk.
De bediening is vriendelijke en behulpzaam.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 19 juli 2014

Pieter H.

Wat een goede pizzeria is dit! Van de tientallen pizzeria's die we door heel NL bezochten, is dit één van de beste. Bodem excellent gebakken, precies zo belegd als je had gevraagd en leuke, attente mensen in de bediening. Een betaalbare aanrader. De wijnkaart zou wat meer aandacht mogen krijgen.

Gegeten op 22 juni 2014

Proever38494

Als afsluiting van een gezellig dag Amersfoort, met drie zussen hier heerlijk gegeten. We hadden alle vier een andere pasta en hebben van elkaars pasta geproefd. Alle pasta´s hadden een eigen smaak en waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en attent. Voor ons idee ligt de zaak een beetje uit de loop. Maar gezien het aantal afhalers en eters die dag zal het wel meevallen. Eigenlijk kan dat ook niet anders als je zulke lekkere pasta´s serveert. We gaan hier zeker nog eens eten wanneer we weer een dagje Amersfoort doen.

Gegeten op 22 april 2014

Ines+Rinus

Wij komen regelmatig bij Pompei om een lekker pizza'tje te eten en te genieten van de heerlijke Fungi. De vorige keren vond ik de rode huiswijn al zeer matig tot slecht. Daarom vroeg ik of er een beter rood wijntje per glas beschikbaar was. Dat kon, uit een reeds eerder geopende fles. Dat dit redelijke wijntje bij het afrekenen eur 6,50 per glas moest gaan kosten vond ik wel aan de hoge kant.

Gegeten op 25 april 2014

Kerstomaatje

Afgelopen zaterdag bij Pompei gegeten. Het was de eerste keer voor ons. We kozen voor het 3-gangen menu. Het eten was overheerlijk! Heel goed verzorgd. Vis was lekker, gekookte groente, gebakken aardappelen en rauwkost. Prima! Bediening was super aardig en attent. Decor prima en het was schoon en netjes. Echt een aanrader.

Pizza's en pasta zijn goed betaalbaar. Vis en vleesgerechten zijn wel aan de prijzige kant en aan de andere kant krijg je heerlijke groente en aardappelen erbij.

Gegeten op 29 maart 2014

Meneerdehaas

Echt gewoon een goede pizzeria, komen hier nu al een jaar of 2 en blijven terugkomen voor de steeds weer heerlijke gerechten. Prijs kwaliteitverhouding is dik in orde, klantvriendelijk, verse produkten en een uitgebreide menukaart. Huiswijn is lekker voor z'n prijs. Sfeer is goed, interieur iets gedatteerd maar zeker netjes. Top 3 niveau pizzeria in Amersfoort, aanrader!

FlipHuges

Met 10 personen gegeten op 21-2-2014. Iedereen bestelde afzonderlijk uit de uitgebreide kaart een voor- en hoofdgerecht en dessert. Eten bijzonder goed. Uitstekende witte en rode huiswijn. Bediening vriendelijk en attent. Aangenaam warme zaak en dat slaat niet alleen op de CV. We komen zeker terug!
J.P.A. Huges.

Gegeten op 21 februari 2014

KarinBen

Leuk restaurant voor een wat snellere hap (pizza). Eerst werden we bediend door een wat leek chagrijnige man, daarna kwam een meisje de bediening overnemen, zij was erg vriendelijk. Mijn zoon (10 jr) en ik hebben hier pizza gegeten en deze was prima maar beetje te zout (hawaipizza). Ligt lekker centraal in het centrum van Amersfoort, goed bereikbaar. Voor een culinaire avond moet je hier niet zijn maar voor een snelle pizza na een middagje shoppen of voordat je gaat stappen is dit erg leuk.

Gegeten op 27 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurante Pizzeria Pompei in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurante Pizzeria Pompei. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.