a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 033 463 45 14

anne286

Gevarieerde antipasto misto met lekkere ham & meloen, kazen en salade, prima tortellini alla casa, en koffie toe. Prettige bediening met correcte adviezen en toelichting.

Gegeten op 26 juni 2016

burcu6

Het personeel was zeer vriendelijk en het is een leuke plek om rustig wat te eten. Ook waren de pizza's waren lekker knapperig. Verder hebben we een leuke avond gehad.

Gegeten op 10 maart 2016

RJ_V

Met een gezelschap heerlijk gegeten bij Pizzeria Pompei. De bediening is vlot en vriendelijk. De Italiaanse gerechten zijn van prima kwaliteit, zowel de pizza als de pasta. De hoeveelheden zijn goed en je krijgt waar voor je geld. Dit restaurant is zeker een aanrader om te eten wanneer je op zoek bent naar een goede Italiaan.

Gegeten op 6 mei 2016

Inpandig

De pizzeria's zijn niet meer wat het geweest is in Amersfoort. Na een lange tijd zijn we weer eens bij Pompei naar binnen gegaan. Wat blijkt: echt lekker gegeten!! Pizza's waren mooi knapperig en lekker belegd (Bresola), de Vitello Tonato vooraf was echt vers en smaakte goed. Als de Vitello Tonato goed is bij een restaurant dan kun je er vanuit gaan dat het met de kwaliteit wel goed zit.
Bediening was leuk, heel aardige jongeman en deed heel erg z'n best! Hier gaan we weer vaker naar heen.

Gegeten op 12 april 2016

RinusenInes

Met een gezelschap van zes personen hadden wij wat te vieren. Wij werden op een enthousiaste wijze ontvangen aan onze gereserveerde tafel en goed voorgelicht door de ober. Als voorgerecht hadden wij allemaal Fungi Trifolati. Altijd lekker. De aanbevolen Pizza Dolce Sospiro is een absolute aanrader. Als vegetariërs kregen wij deze pizza natuurlijk zonder ham geserveerd. De anderen hadden een Pizza Di Mare die ook uitstekend werd beoordeeld. De huiswijntjes zijn smakelijk en al onze gasten waren na afloop zeer tevreden.

Gegeten op 13 april 2016

matthijs11

We keren terug naar deze Italiaan met echte Italianen, die trouw zijn aan hun eigen cultuur, die ze met Mediterraans temperament aan je tafel vermarkten. La belle vita in gemoedelijke sfeer. De vitello tonato is behoorlijk zout, de reuzegarnalen sappig lekker, maar aan de prijs en de ossenhaas medium-plus is goed gelukt. De ravioli met garnalenvulling is ok, al maskeert de romige saus de pasta iets wat te sterk. We missen de risotto op de kaart.

Gegeten op 18 maart 2016

MilaNova

Dit is het meest bezochte door ons restaurant in Amersfoort. De service vinden we erg goed, heel kindvriendelijk wat je niet vaak treft. Het eten is altijd heel lekker geweest. We hebben enkele favorieten die we gewoon direct bestellen, maar ook als we een keertje gaan experimenteren (met een verrassingsmenu bijvoorbeeld of wat dan ook) gaan we nooit teleurgesteld naar huis. We hebben ook vaker vrienden meegenomen en iedereen was blij tot nu toe. Ik vind zelf de Prosecco wat minder, hou van minder zoet. Maar dit is echt een kleinigheid ten opzichte van de algehele beleving.

Gegeten op 6 februari 2016

meestertje

We aten een gerecht dat niet op de kaart stond, maar de kok wel wilde maken: spaghetti aglio, olio e peperoncino. Goed van smaak, lekker pittig, maar de pasta was wat aan de dikke kant. Carpaccio van rund was goed, niet overladen met dingen die er niet bij horen. De twee pizze Dolce Sospiro waren heerlijk, lekker vers met rauwe ham, mozzarella, rucola en verse tomaat. Het wijnadvies was prima, alleen de prosecco was wat aan de zoete kant. Prima koffie na, echte café macchiato, stond ook niet op de kaart. Maar een echte Italiaan weet precies hoe dit te maken. Prima dus, we komen terug!

Gegeten op 28 november 2015

Placida

Onze tafel stond op de vide waardoor we een mooie kijk op de keuken hadden. Het eten was goed, alleen vielen de bijgerechten bij de gegrilde ossenhaas tegen. Mijn partner had de ossenhaas besteld en kreeg als bijgerecht een schaaltje salade en een schaaltje met aardappelen en groenten. In het schaaltje lagen twee stukjes courgette, een stukje witlof en vijf stukjes gebakken aardappel. Toen hij er aardappelen/patat bij bestelde kwam dit nadat hij klaar was met eten. Het schaaltje patat was genoeg voor twee personen. Uiteraard werd dit bijbestelde gerecht in rekening gebracht. Waarom zo weinig aardappelen bij het hoofdgerecht, de kosten kunnen het niet zijn? Het lijkt mij niet dat dit de winst is. Vooral omdat er meer pizza´s en pasta´s worden besteld. Iets meer service was wat vriendelijker geweest. Een minpuntje voor een goed restaurant. Bediening vlot en vriendelijk.

Gegeten op 24 oktober 2015

Gulsum-20

Na onze diploma uitreiking wezen eten met een groep vriendinnen. De pizza die ik had besteld was niet bepaald lekker (nogal flauw), verder zijn de porties daar ook erg groot. Over de bediening niets te klagen.

Gegeten op 9 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurante Pizzeria Pompei in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurante Pizzeria Pompei. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.