Restaurante Pizzeria Pompei

• 7.7

• 7.4

Kerstomaatje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag bij Pompei gegeten. Het was de eerste keer voor ons. We kozen voor het 3-gangen menu. Het eten was overheerlijk! Heel goed verzorgd. Vis was lekker, gekookte groente, gebakken aardappelen en rauwkost. Prima! Bediening was super aardig en attent. Decor prima en het was schoon en netjes. Echt een aanrader.

Pizza's en pasta zijn goed betaalbaar. Vis en vleesgerechten zijn wel aan de prijzige kant en aan de andere kant krijg je heerlijke groente en aardappelen erbij.

Gegeten op 29 maart 2014

Meneerdehaas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt gewoon een goede pizzeria, komen hier nu al een jaar of 2 en blijven terugkomen voor de steeds weer heerlijke gerechten. Prijs kwaliteitverhouding is dik in orde, klantvriendelijk, verse produkten en een uitgebreide menukaart. Huiswijn is lekker voor z'n prijs. Sfeer is goed, interieur iets gedatteerd maar zeker netjes. Top 3 niveau pizzeria in Amersfoort, aanrader!

FlipHuges
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 10 personen gegeten op 21-2-2014. Iedereen bestelde afzonderlijk uit de uitgebreide kaart een voor- en hoofdgerecht en dessert. Eten bijzonder goed. Uitstekende witte en rode huiswijn. Bediening vriendelijk en attent. Aangenaam warme zaak en dat slaat niet alleen op de CV. We komen zeker terug!
J.P.A. Huges.

Gegeten op 21 februari 2014

KarinBen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant voor een wat snellere hap (pizza). Eerst werden we bediend door een wat leek chagrijnige man, daarna kwam een meisje de bediening overnemen, zij was erg vriendelijk. Mijn zoon (10 jr) en ik hebben hier pizza gegeten en deze was prima maar beetje te zout (hawaipizza). Ligt lekker centraal in het centrum van Amersfoort, goed bereikbaar. Voor een culinaire avond moet je hier niet zijn maar voor een snelle pizza na een middagje shoppen of voordat je gaat stappen is dit erg leuk.

Gegeten op 27 november 2013

Klont
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg zout en deels te vet. Jammer dat kraanwater €2 moet kosten.. Verder is eten op zich in orde. Maar moet niet nog duurder worden.

Gegeten op 10 oktober 2013

pvdh1960
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al wel even geleden, maar toch. Heerlijke dunne pizza, met fijne ingrediënten, waar je zonder speciale spierkracht of ultra scherpe messen van kunt genieten. Ik kan me niet meer herinneren dat ik eerder zo'n lekkere pizza heb gegeten. Mijn dochter heeft het er zelfs nu, 4 maanden later, nog steeds over. Gewoon écht lekker.
Restaurant heeft niet de uitstraling van de 'luxe' tenten, maar is dat belangrijk, met redelijke prijzen voor de gerechten? De aankleding is prima.
We zaten er tijdens Jazz Amersfoort, stampvol restaurant, maar het liep vlot door. Aanrader !

Gegeten op 18 mei 2013

majorjao
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 7 personen pizza gegeten. Prima, echt Italiaanse pizza's met dunne bodem en verse toppings. Vriendelijke attente bediening. Zeker een pizzeria om terug te komen.
Het enige minpuntje is dat er te weinig menukaarten waren met als gevolg dat we moesten wachten tot andere gasten eindelijk klaar waren met het bestuderen van de kaart.

Gegeten op 13 april 2013

Proever47473
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een prima en zeer betaalbare pizzeria met attente bediening. Lekkere pizza's. Decor is een kwestie van smaak (hier en daar wat goedkoop) maar er is een warme atmosfeer gecreëerd met een persoonlijk tintje (oa zelfbeschilderde zuil).

Gegeten op 5 januari 2013

marco12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier twee weken geleden met m'n zoontje gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar kregen toch een leuke tafel bij het raam. De pizza's en het ijs waren overheerlijk! De bediening verdient absoluut een pluim: vriendelijk, attent en belangstellend. Hier wil je vaker komen eten!!

Gegeten op 30 november 2012

VLAN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond gegeten met een redelijk grote groep (13 p.). Ondanks het grote aantal verschillende hoofdgerechten (10 verschillende gerechten) kwam het eten op tijd en goed op tafel (zelfs Dorade in geheel geserveerd, dat zie ik niet zo vaak). Personeel is vriendelijk, denkt mee en doet suggesties. De pizzabakkende koks in de keuken zijn een spektakel voor de jongere gasten. Prijs-/kwaliteitverhouding is goed.

Gegeten op 13 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurante Pizzeria Pompei in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurante Pizzeria Pompei. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!