Fred over zichzelf

Voor wie geïnteresseerd is in mooie wijnen heeft Fred nu ook een online wijnwinkel. Voor meer informatie kunt u kijken op www.wijnfred.nl

Evandendoel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Fred eten is meer dan een mooie maaltijd krijgen, het is een avondje uit, het is een avond tot rust komen en verwend worden.

De sfeer en decor zijn weldadig, goud, en vooral heel warm. De bediening is enorm capabel en ook heel persoonlijk. We hadden een fantastische ober waar we leuke, korte gesprekken mee hadden. Hij maakte het geheel heel speciaal, heel comfortabel. Hij vertelde o.a. dat het prachtige plafond (wait until you see it!) door vakmannen beschilderd was die maanden liggend op hun rug op een stellage hebben geschilderd. Ze moesten huilen van blijdschap toen ze klaar waren!

Het eten is grandioos. De smaken, de presentatie, het is perfectie. De wijnen werden goed uitgelegd en complimenteerden de gerechten.

Fred is modern, ongedwongen, luxe, verfijnd, persoonlijk, en vooral delicieus.
We hebben alweer geboekt voor Juni!

Gegeten op 12 oktober 2013

Sjaak12

TOP TOP en nog eens TOP

perfect rekening gehouden met de wensen van de klant!!! BEDANKT daarvoor en een voorbeeld voor anderen.
Heerlijk gegeten en ook genoten van de uitleg bij de wijnen die volgens mijn vriendin ook echt lekker waren en goed passend bij het eten
Daarnaast de zeer bijzondere snacks voor bij de koffie

Echt een bijzondere avond uit!

Gegeten op 25 maart 2014

Henk Goethart
  • Recensies in de laatste twee jaar

In een woord geweldig! Je maakt van de restaurantweek gebruik om het tweesterrenrestaurant Fred te bezoeken, je neemt een gangetje extra en een wijnarrangementje en dan maar wachten op de dingen die gaan komen.
Nou, dat hebben we geweten. Naast het bestelde viergangenmenu werden we ook nog eens getracteerd op een aantal tussengerechtjes die, zonder uitzondering , verrassend waren. Een tsunami van smaken werd over ons uitgestort en de begeleidende wijnen versterkten de indruk nog eens. Jammer dat we achteraf niet een menukaart kregen. Hadden we het thuisfront jaloers mee kunnen maken.
Het personeel paste zich moeiteloos aan aan deze topkwaliteit. Vriendelijk, attent en te allen tijde bereid ons met raad en daad terzijde te staan. De omgeving is wellicht wat prozaisch maar binnen merk je daar niks van .
De twee sterren zijn volkomen terecht. We zullen nog veel van Fred horen.

Gegeten op 13 maart 2014

Arve
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons hoofdgerecht van de Sterrentoer bij Fred was een absolute topper. Geweldig visgerecht.
Het blijft een feestje bij Fred, prachtig restaurant, met allure ingericht en dan de bediening! Aksel ging geen vraag uit de weg. Zelfs tussendoor een espresso omdat manlief bijna in slaap viel (4 sterren restaurants op 1 avond is super, maar van alle heerlijke wijn op een gewone woensdagavond kun je slaperig worden!) was geen enkel probleem. Sterker nog, we hebben er met z'n allen heerlijk om gelachen. Ook de champagne die we in onze auto met chauffeur aantroffen bij vertrek kwam bij Fred vandaan. Mijn secretaresse had het bij alle restaurants gevraagd of ze dat kon regelen ('t was onze trouwdag) maar alleen bij Fred was het geen probleem. Geweldig gegeten en gedronken met super service.

Gegeten op 19 maart 2014

MargieM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten met de restuarantweek, het was fantastisch. Bij binnenkomst vriendelijk personeel die netjes de jassen aanpakt je naar de tafel begeleid. De amuses waren een leuke verrassing, het voorgerecht een ware smaakbom, erg mooi van opmaak, net als tussengerecht, hoofdgerecht en de fantastische kaaswagen. Chapeau er kunnen maar weinig de kaas kloksgewijs neerleggen. En de bonbonwagen is een lust voor het oog. Bedankt Fred voor een prachtige avond die we echt nodig hadden.

Gegeten op 18 maart 2014

pvdv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke avond gehad, tot in de puntjes verzorgd, 7 gangen menu met bijpassend wijnarrangement, was perfect. De 7 gangen zijn met de Amuse hapjes wel 10 gangen geworden. Alle gerechten goed op elkaar afgestemd, mooie en pure smaken.
De sommelier weet je echt uit te dagen met zijn gekozen wijnen. De bediening is correct en adrem, stralen uit dat zij er plezier in hebben. de inrichting is erg bijzonder, zeker niet alledaags. Zelfs het toilet bezoek is bijzonder. Voor een avondvullend verwen diner komen wij zeker terug.

Gegeten op 13 maart 2014

BiancaK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een hoogstaande culinaire beleving in een ongedwongen sfeer ben je bij Fred aan het juiste adres. Wij hebben genoten van alle gerechtjes die geserveerd werden. Niet alleen de smaakcombinaties maar ook de presentatie op het bord vonden wij van een uitzonderlijk niveau. Eigenlijk weten we geen beter restaurant in de regio te vinden. Vriendelijk personeel, heerlijke wijnen in een prachtige ambiance met het mooiste toilet van Rotterdam. Dat is Fred!

Gegeten op 14 maart 2014

Meulenmathij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Leuke bediening; vlot. Een ervaring! Wij namen het menu. Elke gang was voortreffelijk. Een aanpassing bv geen eend of voor mijn dochter vegetarisch was geen probleem. Dit alles draagt bij aan een goede ervaring.

Gegeten op 14 maart 2014

marco52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier maandag 10 maart 2014 gegeten met ons keukenteam/eigenaar eigenares.
Mooie amuses, schitterend interieur en tongstrelende gerechten.

Water en brood werd goed aangevuld. Losse bediening en goede sfeer.
Ik heb ontzettend genoten en verdiend de 2 sterren!

Leuk dat we nog met de kok op de foto konden! Ik kom hier zeker terug.

Gegeten op 10 maart 2014

Aukedb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tja. Heerlijk gegeten! Alle gerechten waren heerlijk. Soms lagen er voor onze smaak iets teveel smaken op een bord. Maar toch elke keer bijzonder een heerlijk. Ook de bijpassende wijnen waren zeer goed gekozen. We moesten wel lachen toen de ober kwam vragen of we kaas of zoet voor het dessert wilde. Hij gaf aan dat er voor de kaas een toeslag gold...maar we hadden nog nergens een prijs gezien van alle voorgaande gangen en drank. Dus die toeslag hadden we ook niet door gehad. Dit is ook geen restaurant om op de centen te letten. Gewoon gaan zitten en genieten. De rekning doet wel even pijn voor de gewone man.

Gegeten op 28 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Fred in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fred. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!