a TripAdvisor company

foto's van Fred in Rotterdam - 1 foto's van Fred in Rotterdam - 2 foto's van Fred in Rotterdam - 3 foto's van Fred in Rotterdam - 4 foto's van Fred in Rotterdam - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 212 01 10

Klassiek Rotterdam

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. De Rotterdamse uitdrukking is van toepassing op restaurant Fred. Eigenaar en chef-kok Fred Mustert combineert de no-nonsense instelling met zijn liefde voor de keuken. Het resultaat is een gemoedelijk restaurant met heerlijke klassieke Franse gerechten. Een Rotterdams feestje.

mark247

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Je kan hele verhalen schrijven ... echter wat een geweldige avond! De sfeer, ambience, de inrichting maken het een genot om hier aan tafel te gaan. De bediening is uitmuntend. Timing, uitserveren, kennis van zaken allemaal overgoten met een dosis onvervalste humor! Heerlijk ;)
Vier uur later na binnenkomst waren wij verrijkt met zesgangen van prachtig bij elkaar passende gangen afgesloten met eigen gemaakte mini berliner bollen, madeleines en friandises.
Koffie en brandy erbij ... en bedankt voor deze avond!

Gegeten op 4 mei 2015

sebastian19

Via online reservering

Het bediend personeel maakt het grote verschil! Het eten is uiteraard van hoog niveau, en de inrichting zoals je mag verwachten, maar de gastheren en dames maken van de avond een heuse beleving...

Gegeten op 29 april 2015

steven44

Via online reservering

Heerlijk eten, ontspannen sfeer en perfecte service. Zeer attent, goed op elkaar ingespeeld en met humor.
Inrichting ruim opgezet, wel een beetje donker (kwestie van smaak). De heren WC is in dezelfde stijl als de eetzaal, maar de dames WC is bijna een excursie :)

Gegeten op 30 april 2015

Cathajo

Via online reservering

Eten bij Fred is een bijzondere ervaring. Je wordt in de watten gelegd door een professioneel horeca team. Leuke gerechten, niet extreem bijzonder maar alles zeer smakelijk. Wij gingen voor een zes gangen menu. Aangevuld met een wijnarrangement is de avond compleet. Twee sterren en dus prijzig, maar de moeite waard om eens te proberen bij een bijzondere gelegenheid, zeker als je gebruik maakt van de IENS deal.

Gegeten op 29 april 2015

ilja18

Via online reservering

Hele fijne avond gehad. Goede, vriendelijke, alerte bediening, heerlijk eten met bijzonder goed bijpassende wijnen, en een mooie zaak. Dat doen we nog een keer!

Gegeten op 28 april 2015

DJ-Amsterdam

Gegeten op 28 april 2015

JWW

Via online reservering

Vanaf binnenkomst word je zeer gastvrij tegemoet getreden. De bediening is aardig, legt de gerechten goed uit maar bij tijd en wijle ook een beetje (te) vrijpostig. Voortdurend de hand op iemands schouder leggen hoeft niet.
Prachtige amuses vooraf, een plaatje en zeer smaakvol.
Het zes gangendiner met wijnarrangement kent veel mooie gerechten, altijd fraai en verzorgd opgediend. Sommige smaken die wel aangekondigd zijn ontbreken echter bij het doorproeven. Een verklaring daarvoor komt er niet. De rauwe tartaar met vruchten is wel zeer bijzonder van smaak. De tarbot voor het afsluitend gerecht valt tegen. Flauw en een beetje fantasieloos.
Het wijnarrangement begint tamelijk vlak maar heeft een hele mooie Nieuw Zeelandse wijn erbij en ook een rode, iets gekoeld geserveerd, spreekt aan. Bij de keus voor wit of rood bij de tarbot zou niet gegeven mogen worden want de rode wijn (die wij dus kozen) past echt niet.
Voor dessert kozen wij voor de kazen tegen meerprijs. Een werkelijk fameuze collectie waaruit kiezen lastig was. Gelukkig was de hulp daarbij van de bediening goed. Een echt minpunt was echter om de wijn van het arrangement daarbij te schenken. Een Rivesaltes die het absoluut niet hield bij de kazen. Dat hoort een restaurant van dit niveau toch te weten! Als men dan meer vraagt voor de kazen, wees dan ook zo handig om een betere combinatie met wijn of port tegen meerprijs aan te bieden. Nee, dat klopte echt niet.
De koffie was zeer verzorgd met mooie bonbons.
Al met al een culinair zeer geslaagde avond, maar het verwachte niveau werd net niet gehaald.

Gegeten op 23 april 2015

Melina82

Via online reservering

Vrijdag 3 april met partner gegeten via IENS deal, all-in arrangement. We werden vriendelijk ontvangen met bubbels en amuses. Eten was voortreffelijk, enorm genoten. Ook erg leuke bediening, niet te stijf. Enige minpuntje van de deal vond ik het wijnarrangement. Die begon pas namelijk bij de 3e gang. Ik ga juist naar goede restaurants voor de wijn/spijs combinatie. 2 gangen zonder wijn vond ik erg jammer en eigenlijk zelfs een beetje zonde. Ik zou liever 6 kleinere glaasjes krijgen ipv van 2 gangen zonder wijn (en 4 met wijn). Al met al wel enorm voldaan de zaak verlaten en een super avond gehad.

Gegeten op 3 april 2015

Horecaman87

Gisteren met mn partner hier gegeten en wat hebben wij genoten zeg! Alle gerechten waren top en met zorg voorbereid. Alle gangen waren precies goed qua hoeveelheid. Voodat wij aan het dessert gingen kregen we nog een verfrissend nagerechtje om de smaken te neutraliseren. Service was supper wat je ook niet anders verwacht van een sterrenrestaurant, het personeel was super attend. Voor een sterrenrestaurant en wat je ervoor terugkrijgt is dit echt niet prijzig. Kortom wij hebben genoten! Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed!

Gegeten op 4 april 2015

jenny42

Op 7 maart genoten van een heerlijke 7 gangen lunch bij Restaurant Fred ter gelegenheid van ons 15 jarig bestaan van Club Active te Barendrecht. Alles was perfect mooie Ambiance, vriendelijk en hulpvaardig personeel en het eten was heerlijk goed gecombineerd met de verschillende wijnen.
Team Fred bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

Gegeten op 7 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Fred in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fred. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.