Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Fred in Rotterdam - 1

1. Toon telefoonnummer 010 212 01 10
  2. www.restaurantfred.nl

gerjel65

Via online reservering

Op zich prima gegeten in een ongedwongen ambiance. Sommige gerechten misten echter wel dat beetje extra dat je mag verwachten op dit niveau, waarbij ook in een aantal gevallen de wijnkeuze te weinig toevoegde aan het gerecht.

Gegeten op 22 oktober 2014

CvanS

Vanmiddag geluncht bij Fred. Met de Iens-deal (125 euro all in). Heerlijke champagne, 6 heerlijke gerechten met erg leuke wijnen erbij, uitstekende bediening, een leuk pre-dessert en natuurlijk die fantastische wagen met al die heerlijke friandises. Het was weer een feestje!

Gegeten op 23 oktober 2014

Jpameijer

Via online reservering

Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Fred via de Iens dinerdeal. De wijnen waren zalig bij de al voortreffelijke gangen.
Het uitzicht op de keuken was super, helaas kijk je de andere kant uit op een drukke straat die voor veel afleiding zorgt.
Het personeel is bijna te vriendelijk en legt alles op een rustige en begrijpelijke manier uit, geen moeilijke worden dus waarbij je geen idee hebt wat je eet.
Als je terug komt van de wc ligt je servet weer netjes gevouwen op je te wachten en wordt je stoel aangeschoven.
Voor meerprijs gekozen voor de kazen, en was dat een goede keus. Er komt een kar aangereden met wel meer dan 30 soorten kaas, ook hierbij een bijbehorende wijn (nee geen port) die perfect bij de kazen paste.

Ik kan Fred iedereen aanraden!

Gegeten op 20 oktober 2014

raykarin

Via online reservering

De manier hoe de keuken brigade omgaat met zijn producten is werkelijk subliem. Tongstrelende hapjes en gerechten daar kunnen niet veel restaurants aan tippen.

Gegeten op 18 oktober 2014

rvanbendegom

Via online reservering

alle gangen waren uitstekend, incl. de amuses; het hoofdgerecht was goed, maar niet iets bijzonders.
de tafels stonden te dicht op elkaar; hierdoor zou je elkaars onderwerp van gesprek kunnen volgen; ook de obers konden hierdoor wat lastiger bedienen en stonden dan ook wel n's met hun achterzijde pal tegenover de andere tafel(gasten).

Gegeten op 18 oktober 2014

DDraaisma

Wij aten hier op een door de weekse dag. Het was gezellig druk en wij hadden van te voren een 6-gangen diner geboekt met wijn arrangement. Het is een prachtige zaak welke luxueus en met gebruikmaking van bijzondere en hoogwaardige materialen en is ingericht. De stoelen zitten perfect, dat mag ook wel want we hebben bijna 5 uur gezeten, dat vind ik persoonlijk veel te lang. De bediening is, vriendelijk en correct en redelijk vlot. De gerechten zijn uitstekend voor dit niveau en absoluut voldoende, voor mij persoonlijk zelfs een beetje too much. Bij een persoon was de vis net niet helemaal wit, een beetje glazig nog. Dat mag eigenlijk niet voorkomen op dit niveau. Leuke gerechten verder en een uitmuntend dessert. Als een soort spoom werd voor het dessert een fris gerechtje met ijs geserveerd, jammer dat er niet bij vermeld werd dat het balletje met stikstof gekoeld wordt want ik heb mijn mond verbrand! Het wijn arrangement vonden wij prima maar niet erg bijzondere wijnen. Als je van kaasplankje houd kan je kiezen uit vele bijzondere kazen van de kaaswagen, formidabel! De bediening is gelukkig niet te stijfjes en gaf zeer attent een leuk aardigheidje mee voor de jarige in ons midden. Wij komen zeker terug maar kiezen dan de wijn van de wijnkaart.

Gegeten op 14 oktober 2014

atvanwinkel

Via online reservering

de zalmtartaar en tarbottartaar waren perfect. wijn prima, vlotte en galante bediening, uitleg iets te snel en wat afgerafeld. voor herhaling vatbaar

Gegeten op 15 oktober 2014

lidaromeijn

Afgelopen woensdag.hier van de lunch genoten. Uitschieter was de zwezerik met pompoen, werkelijk de lekkerste zwezerik ooit gegeten.bediening zeer vriendelijk en de kaaswagen...... Bezoek ook het dames toilet, wauw! Tot snel, succes!

astrid33

Via online reservering

De vrijdag voor de reservering van zaterdag, ontving ik een telefoontje of ik even een andere datum wilde uitzoeken, want er was geen plaats. Ik was verbijsterd! Dat was voor ons geen optie door diverse factoren. Toch konden wij die zaterdag niet deelnemen aan het diner, want ze hadden geen tafel en "we kunnen u toch niet op de grond zetten" was het argument. Toen ik zei dat dit diner een cadeau was en deze mensen uit Limburg komen en dus ook een hotel hadden geboekt in Rotterdam, vertelde de dame dat ze dan wel iemand van de "vaste lijst" ging afbellen. Dus we konden gewoon komen. Dit alles had onze voorpret helaas aanzienlijk verminderd, zeker wanneer je 19 dagen van te voren hebt gereserveerd.

Gelukkig was het bedienend personeel wel op de hoogte van de verjaardag en feliciteerde ons op een leuke manier. Het personeel is vriendelijk, maar heeft helaas niet veel aandacht voor het bijschenken van tafelwater en andere dranken, waardoor we regelmatig met een leeg glas zaten te wachten. De gerechten waren verrukkelijk, maar weinig "spannend" qua smaakcombinaties. De hoeveelheid was meer dan genoeg! We hebben er heerlijk gegeten, maar misten wat meer bijzondere gerechten. De bijpassende wijnen deden het overigens goed!

Helaas klopte aan het eind van de avond de rekening niet, aangezien er 4 wijnarrangementen waren berekend i.p.v. 3. De rekening is toen aangepast, maar bij het extra kaasdessert, waar we slechts 1 glas wijn erbij hadden (en waar we overigens ook nog om moesten vragen om het glas te vullen wat wel was neergezet, maar waar niets was ingeschonken... ), stonden er twee voor op de rekening en dat hebben we uiteindelijk maar zo gelaten toen... Conclusie: lekker eten, vriendelijke bediening, mooie ambiance, fijne stoelen, maar puntjes op de i ontbreken. Kan beter denken wij!

Gegeten op 11 oktober 2014

voute

Via online reservering

Stijl bediening past niet bij een 2 sterren restaurant; Upselling likeurs aan het einde was niet gepast bij een all in diner. Eten was wel erg goed

Gegeten op 14 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Fred in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fred. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.