• foto's van Fred in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 212 01 10

Klassiek Rotterdam

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. De Rotterdamse uitdrukking is van toepassing op restaurant Fred. Eigenaar en chef-kok Fred Mustert combineert de no-nonsense instelling met zijn liefde voor de keuken. Het resultaat is een gemoedelijk restaurant met heerlijke klassieke Franse gerechten. Een Rotterdams feestje.

jenny42

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Op 7 maart genoten van een heerlijke 7 gangen lunch bij Restaurant Fred ter gelegenheid van ons 15 jarig bestaan van Club Active te Barendrecht. Alles was perfect mooie Ambiance, vriendelijk en hulpvaardig personeel en het eten was heerlijk goed gecombineerd met de verschillende wijnen.
Team Fred bedankt voor deze onvergetelijke ervaring.

bart225

• 10 1

• Eten

• In behandeling

Een goed boekjaar met mooie resultaten en tevens het 12,5-jarig bestaan van ons bedrijf moet natuurlijk gevierd worden. Hard werken dient beloond te worden en waar kun je dan beter terecht dan bij Restaurant FRED? Fred en zijn team weten een lunch - want deze hebben wij genoten - te maken tot een ware belevenis. De fijnste ingrediënten worden gecombineerd tot unieke gerechten die tezamen staan voor de ultieme dis. En het leuke is wel - dat vind ik persoonlijk - dat je voelt dat je je in een speciale entourage bevindt, maar toch voel je je er thuis. Er wordt voor je gezorgd, vanaf aankomst tot aan vertrek. Denk maar niet dat je erin slaagt ongemerkt naar het toilet te gaan - overigens een belevenis op zich -, voor je het weet wordt de deur voor je opengehouden. Je kunt alles vragen, speciale wensen, toelichtingen, uitsluitsel over discussies aan tafel met betrekking tot de bereiding. Kortom: een fijn gevoel.

Je bent wel even zoet. Een festijn van 6 gangen trekt aan je voorbij, een waar genot voor de liefhebber. Wij hebben genoten van ons bezoek, bedankt team FRED!

linda297

Culinair Genoten met Thomas en Mies van een heerlijke lunch.
Vooraf een sprankelend glas champagne !
Lunch ondersteund door een heerlijke wijn.

Top !
Linda

Gegeten op 17 maart 2015

lia43

Een lunch aangeboden in een wel heel mooi restaurant.... FRED.... en wat voor één!!!! zo smakelijk, zo uniek, zo vriendelijk, zoooo...... Formidabel....
Royal
Elegant
Donders lekker!!!!!

majorruud

Op uitnodiging voor een lunch naar Fred,...
Na de vriendelijke en zeer correcte ontvangst, naar de tafel van ons gezelschap, begeleid.
En toen 7 gangen feest, mooie gerechten, een goede uitleg en geweldige smaak ervaringen. Heel bijzonder vond ik de avocado, tomaat, artisjok creatie met geweldige olijfolie, de coquille met hazelnoot en truffel en de eend met pompoen, parelgort, specerijen en zijn eigen jus. Misschien wel helaas ben ik geen wijn liefhebber en kenner, om mij heen alleen maar tevreden reacties op de per gerecht geserveerde wijnen.
Tot en met de koffie met friandises, genoten van een ontspannen, sfeervolle omgeving, en het gevoel welkom te zijn in het domein van een chef met zijn brigades.
Ik heb genoten, dank.

erwald

Op zaterdag 7 maart 2015 ter ere van het 15 jarige bestaan van Club Active te Barendrecht, hebben wij met het team van Club Active genoten van een culinair hoogstaande lunch :

- Avocado, tomaat, artichoke en de meest zachte en zuiverste olijfolie uit Spanje.
- Tonijn, meloen, kerrie, sesam en haringkaviaar.
- Coquille, truffel, hazelnoot.
- Tarbot, bleekselderij, bieslook, buikspek en aceto balsamico.
- Eend, specerijen, pompoen, parelgort, meiknol en zijn eigen jus.
- Chocolade, kokos en banaan.

De geweldige ambiance, goede sfeer en het team van professioneel personeel heeft dit tot een zeer geslaagde middag gemaakt.

T_Vermeulen

Deze zaak stond al een tijdje op mijn lijstje om te proberen. Afgelopen zaterdag eindelijk een geschikte gelegenheid gevonden en een gezellig avondje uit gepland.
De ontvangst is hartelijk, we krijgen een ruime tafel en de bediening zet gelijk alles in om het ons naar de zin te maken.
Als aperitief een mooi glas champagne waarna we kozen voor een 7 gangen menu Inspiration met wijn arrangement. Alle gerechten en wijnen die volgen zijn perfect en echte smaak explosies. De sommelier was zeer kundig en heel leuk in zijn service.
Hier eten is een beleving zoals dat in een 2 sterren restaurant behoort te zijn. De avond is dan ook zo voorbij. Echt een ervaring om nooit te vergeten

LadyFood

Goed sterrestaurant waar de gerechten verrassend en mooi gepresenteerd worden. Mooie combinatie van ingredienten en smaken. De bediening is vriendelijk. Echter vergaten ze aan het begin om aan ons te vragen wat we wilden drinken waardoor we de amuses kregen zonder dat we iets te drinken hadden en moesten we zelf erom vragen. Prettige sfeer, tafels die niet al te dichtbij elkaar zijn geplaatst waardoor je rustig je gesprekken kan voeren, mooie presentatie van de kazenassortiment. Wel jammer dat voor de valetparking je nog apart moet betalen. We vonden het niet echt klantvriendelijk ook gezien de rekening die je betaalt. Verwerk die kosten in de totale rekening.
Alles bij elkaar is het een restaurant die ik zou aanraden.

Gegeten op 23 september 2014

eduard10

We hadden een heerlijk diner bij Fred maar wel met wat kanttekeningen. Onze reservering waren ze kwijt maar gelukkig nog wel een tafel beschikbaar. Vervolgens om een vijf gangen menu gevraagd maar een 7 gangen menu gekregen en betaald. Ongevraagd werd er vlak voor het dessert nog een extra fles water open getrokken die dus vervolgens bijna geheel bleef staan.
Conclusie, eten en wijn waren goed maar niet echt spectaculair en de service kan beter!

Gegeten op 27 januari 2015

MacPherson

Hier hebben wij heerlijk gegeten. Wat een balans in de smaken. Mooi opgediend en met een perfect wijnarrangement. Chapeau

Schrijf zelf een recensie over Fred in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Fred. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.