De Heerlijckheyt Het Loo

• 8.1 10 22

• 8.0

• 8.1

De Heerlijckheyt Het Loo doet mee!

Reserveer nu!

Jolandas
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onberispelijke service van het personeel. Zeer attent en correct. Smaakvol eten. Ik vond het leuk dat we een kijkje in de keuken hadden vanaf onze plek. Er werd hard en netjes gewerkt. Bij binnenkomst was er kort verwarring omdat onze reservering niet bleek doorgekomen. Dit werd zeer netjes opgelost door het personeel. Het restaurant schenkt mooie wijnen.

Gegeten op 22 maart 2014

MarjaLuca
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gedineerd bij de Heerlijckheyt en alles was perfect! Zeer vriendelijke en attente bediening, mooie entourage op een prachtige locatie maar vooral heerlijk gegeten. Wij komen zeker vaker terug!

Gegeten op 13 februari 2014

proever2307
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hartelijke ontvangst. Lekker brood met toebehoren en olijfjes. Jammer dat de sherry niet koud is. Grote kom heerlijke ossenstaartbouillon zoals bij moeder thuis. Tarbot, goed gebakken met kingboleet, wel veel vet op het bord. De vorm van de borden is onhandig: het mes glijdt weg als je het neerlegt om 'n slokje te drinken! Citrusdessert ok. maar niet bijzonder. Bediening correct en vriendelijk. We komen zeker terug.

Gegeten op 23 december 2013

MartinK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met de hele familie. Van begin tot eind genoten van de gerechten die we kregen voorgeschoteld. Ik zelf koos voor de kalfszwezerik als voor en als hoofd gerecht een geweldige malse ree die mooi rose van binnen was.

Het kaasplankje bevatten geen heel originele kazen maar was wel erg lekker met een mooie port erbij. De jonge bediening was erg alert en correct + de entourage was ook werkelijk prachtig. Top!

Gegeten op 28 september 2013

Kulienair
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtige lokatie, mooie entourage. Bediening is adequaat, gepaste benadering en juiste timing. Keukenteam maakt smaakvolle gerechten met mooie presentatie. Zelf steak tartaar, speenvarken en stroopwafelparfait gegeten. Alle 3 de gangen mooi op smaak, goede porties en (nogmaals) mooi gepresenteerd. Mijn partner koos zwaardvis, steak tartaar (als hoofdgerecht) en creme brulee. Ook bij haar alle 3 zeer smakelijk! Voldoende open wijnen aanwezig, welke prima passen (op advies van personeel) bij de geserveerde gerechten. Van te voren aangegeven dat we lekker de tijd wilde nemen, en daar werd gehoor aan gegeven. Kortom, heerlijk getafeld; mede door de service en het goede eten. Balans van prijs-kwaliteit-presentatie-service dik in orde!

Gegeten op 10 juni 2013

Niels_recenseert
  • Recensies in de laatste twee jaar

Waarom het eten net geen 8 krijgt? Hoewel alles zeer goed van smaak is en goed gebalanceerd is, is de wauw faktor niet aanwezig. Begrijp me niet verkeerd, je kan hier echt goed eten, maar als je hier binnenstapt verwacht je toch iets betere kwaliteit. De tapas als lunch was een feestje. Lekker, divers, mooi opgemaakt, leuk en verassend. Mijn complimenten. Toch mis ik dat ene beetje extra. Als je in de buurt bent, toch maar even langs gaan.

Gegeten op 8 april 2013

Markelo1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten, de pijzen zijn wat hoor voor het gebodene. De service is goed en vakbekwaam. Lekkere smaken en mooie opmaak op de borden!

Gegeten op 27 september 2012

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opzich een leuk en gezellig restaurant.
Wij moeten wel zeggen dat dit onze tweede keer was en dat de eerste keer beter bevallen was.
Het eten smaakt opzich goed, maar bood de laatste keer niet veel extra's. Bediening doet haar best, paar kleine verbeter puntjes.
Een klein nadeel is de kleine parkeerplaats. Beetje zoeken naar een goed plekje...

Gegeten op 1 februari 2013

Megustacomer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval in De Heerlijckheyt terechtgekomen voor de lunch. De Tapas zijn een mooie verrassing en lijken in de verste verte niet op de vaak vettige hapjes die je soms tegenkomt. Nee dit waren smaaksensaties van ingrediënten die niets met Spanje te maken hebben. Erg lekker. Kom zeker nog eens terug om te proeven wat de à la Carte gerechten van de chef inhouden.

Gegeten op 18 januari 2013

leonr26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt heerlijk gegeten, heerlijke biefstuk en de gerechten waren goed op smaak. Vriendelijke service met kennis van eten en drinken. Prachtige lokatie zeker voor een zakelijk gesprek als een avondje uit met je partner

Schrijf zelf een recensie over De Heerlijckheyt Het Loo in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Heerlijckheyt Het Loo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!