Wok van Baldakijn

• ?

• ?

Ben-Marijke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een van de betere wok restaurants, zeer uitgebreid aanbod, voor ieder wat wils. Eigenlijk weinig op aan te merken, alles ziet er goed en verzorgt uit en smaakt vers. Wok gerechten waren erg lekker en de Zeetong van de Tie-Pan Yaki plaat was perfect gebakken. Vriendelijk personeel en bediening. Hier zien ze ons meer.

Gegeten op 16 juni 2013

kuypers

• Uitstekend

Gewoon ongedwongen lekker eten, keuze genoeg en vriendelijk personeel. We gaan er regelmatig naar toe, nooit een vervelende ervaring gehad.

peter van der graaf

• Redelijk

we kwamen binnen en zeiden hebben gereserveerd en zei de ober voor maar 2 personen?weinig.dacht al we gaan maar weg.....gooide hij de jassen op de balie en wees letterlijk die tafel meneer.toen was het moet u drinken nee zei ik ik moet niet wil wel....kreeg glas op zijn kop op tafel en flesje ernaast.zei duurt wel 10 min. voor alles klaar is.zei ook niet kan gaan halen.toen we soep gingen halen liep er een kind tegen mij aan van de eigenaar.geluk dat ie niet viel.rende door de zaak.eten was goed.met weg gaan legde de ober de jassen weer op de balie en zei tot ziens.jammer van de ober verder personeel vriendelijk .voor ons denk de 1e en laatste keer hier.jammer.kwa prijs niet duur en kwa eten.denk andere ober en meer klanten.....jammer van zo'n toko.

marco2

• Goed

Prima eten en er is genoeg. Enige mindere vond ik bij het wokken dat de pan wel telkens werd afgespoeld maar de grote lepel waarmee gewokt werd en de sausjes gepakt werden en je eten opgeschept niet. Ow ja de rond rennende kinderen terwijl je met je bord eten loopt, irritant, maar dat is overal in dit soort familierestaurants en ligt meer aan de opvoedkunde van de ouders.

smaart81

• Uitstekend

Een van de betere wokrestaurants, jammer van de buurt waar ze zitten.

rotjong80

• Goed

Goedkoop en veel eten, niet meer niet minder

Cupi_Mipet

• Goed

Gewoon prima, de betere onder de wok-restaurants

rotjong80

• Goed

Zelfservice. Maar alles te krijgen hier. Voor een wok-restaurant is dit wel een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Wok van Baldakijn in Gouda

Schrijf hieronder je recensie over Wok van Baldakijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!