Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kras2

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

RCM

Onze favoriete lunchplek in Tilburg! Heerlijke broodjes die rijkelijk belegd zijn met mooie combinaties. Je kunt kiezen tussen allerlei verschillende kazen, salades en vleeswaren. De bediening is uitstekend. Kras2 heeft maar een paar tafeltjes dus de kans is groot dat het vol zit maar het is de moeite waard om even te wachten. Als wij in de buurt zijn proberen we altijd even langs te gaan.

Gegeten op 23 november 2013

ad_wijgerde

• Redelijk

• Redelijk

We waren rond 16:00u in de stad en dachten, we gaan eens een broodje bij Kras2 eten. We waren als enige in het winkeltje en de bediende vroeg vriendelijk wat het mocht zijn.
We keken op het krijtbord en maakte onze keuze. We keken bij de specialiteiten en een broodje Kras 4,25 leek ons wel iets. We kozen voor bruin.
We mochten plaatsnemen en kozen voor het terras buiten.
Het broodje werd keurig gebracht. Het was een opengevouwen bruine pistolet belegd met gekookte ham met wat schijven ei, sla, komkommer, Amsterdamse ui en schijfjes augurk. Persoonlijk had ik er iets meer van verwacht. Het broodje was niet meer echt vers maar nog wel een beetje krokant. De smaak was ok.

semfjans

• Uitstekend

Heerlijke broodjes, meest kwalitatieve zaak van Tilburg. Mensen zijn zeer aardig en helpen je snel, ook leuk om daar op te eten.

Assepatser

• Uitstekend

De lekkerste broodjes van Tilburg!

Proever64488

• Uitstekend

De lekkerste broodjes van Tilburg! Veel italiaanse vleeswaren en kazen zoals talleggio en spinata romana. Wisselende specialiteiten met lekkere verse ingrediënten. Goede espresso en zoetigheden zoals cheesecake en notentaart. Verkoopt ook echte italiaanse producten zoals olijfolie, pasta, verse specialteiten zoals zelfgemaakte pesto en dingen als bijvoorbeeld truffelmayonaise. Een van de weinige zaken in Tilburg met écht verse producten.. Een absolute aanrader!

technoviking

• Goed

• Goed

Met afstand de beste plek om een goed broodje te halen in Tilburg. Ik zou er veel vaker heen gaan als het niet zo achteraf lag, maar gelukkig kun je er ook bestellen.

Schrijf zelf een recensie over Kras2 in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Kras2. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.